Sivuja: 1 ... 867 868 [869] 870 871 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5652399 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13020 : 28.01.2011 22:19:22 »

tottakai, sanoinki että ny ei tyyppi tiä mihkä kiveen kirveensä laitto. semmonen höyryjuna oon että huonosti käy, oon saanu selvitettyä sen puhelinnumeronki ennenku poliisit.
ja tarttee kyllä kiitosta antaa siitä että heti otti mut tosissaan ja lähti ajaan asiaa vaikkei siinävaiheessa mitään faktaa juurikaan ollu käsissä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13021 : 29.01.2011 13:05:34 »

Ironia. Eikös noihin mesetyksiin sun muihin saa asetuksia/estoja sun muita laitettua, ettei sun lapsees ylipäänsä voi ottaa yhteyttä kuka tahansa? Tai sitten toinen vaihtoehto, että lapsesi ei saisi vielä mesettää ollenkaan. Vasta sitten vähän vanhempana... :Smiley

En sano, ettetkö sinä tekisi sitä, mutta haluan vain muistuttaa yleisesti, että vanhempien pitää myös valvoa lastensa tietokoneen käyttöä ylipäänsä. Koneisiin saa laitettua "lapsilukkoja", estoja tietyille sivustoille, ohjelmiin yms. Tietokoneen voi vaikka kokonaan laittaa oman salasanan taakse, niin ei lapsi edes pääse sille kuin vain silloin kun itse on kotona ja antaa luvan. Lapsille on myös hyvä kertoa kaikista vaaroista, että kaikki ei ole sitä miltä näyttää yms. Tämä EI siis kuitenkaan ollut tarkoitettu miksikään moraalisaarnaksi tai muuksi kritiikiksi. Halusin vain kertoa näistä asioista, kun kaikki eivät välttämättä tiedä näistä suojauskeinoista jne. tai tule ajatelleeksi niitä.

Valitettavasti kaikelta emme voi lastamme suojella, mutta onneksi kuitenkin moniin asioihin voimme vaikuttaa...[/b]
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13022 : 29.01.2011 13:12:07 »

on estot päällä, lapsilukko ja rajallinen nettiaika. ainakaan fsecuren lapsilukko ei vaikuta messengeriin. vaarat ja uhat on käyty moneen kertaa läpi kyllä. myös on puhuttu useasti ettei omia tietoja saa antaa kenellekkään.

toki naapurin 12v tyttö jolle tää tyyppi soittelle myös, niin hänellä ei ole estoja eikä lukkoja, siellä sitten on käyty myös webcam-juttuja...meillä ko kapinetta ei oo.

jotenkin tuntuu, että -myös naapuri- ajatetlee ehkä niin ettei "meidän lapsille" voi sattua semmosta kun ne on viisaampia ku muut...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13023 : 29.01.2011 13:19:31 »

on estot päällä, lapsilukko ja rajallinen nettiaika. ainakaan fsecuren lapsilukko ei vaikuta messengeriin. vaarat ja uhat on käyty moneen kertaa läpi kyllä. myös on puhuttu useasti ettei omia tietoja saa antaa kenellekkään.

toki naapurin 12v tyttö jolle tää tyyppi soittelle myös, niin hänellä ei ole estoja eikä lukkoja, siellä sitten on käyty myös webcam-juttuja...meillä ko kapinetta ei oo.

jotenkin tuntuu, että -myös naapuri- ajatetlee ehkä niin ettei "meidän lapsille" voi sattua semmosta kun ne on viisaampia ku muut...

No hyvä. Näin arvelinkin... Smiley Se on surullista ja suututtaa kun toiset eivät välitä...  Cry  tickedoff
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13024 : 29.01.2011 13:29:44 »

Mese itsessäänhän ei ole mitenkään paha, siellä voi jutella vain niiden kanssa joille on antanut osoitteensa. Sitä on aina olemassa se joku muu paikka missä lapsi siihen ihmiseen tutustuu ja antaa osoitteensa. Oletko jutellut tytön kanssa missä hän on ensikontaktin tuohon saanut?
Kauheaa kuulla tälläisiä  Undecided , monella tapaa olisi parempi jos nettiä ei olisi olemassakaan.. teineistä kun tuollaiset jutut on lähinnä jänniä juttuja kun ei ymmärretä enemmän..
Voimia teille.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13025 : 29.01.2011 14:31:49 »

tottakai, sanoinki että ny ei tyyppi tiä mihkä kiveen kirveensä laitto. semmonen höyryjuna oon että huonosti käy, oon saanu selvitettyä sen puhelinnumeronki ennenku poliisit.
ja tarttee kyllä kiitosta antaa siitä että heti otti mut tosissaan ja lähti ajaan asiaa vaikkei siinävaiheessa mitään faktaa juurikaan ollu käsissä.

  Oli onni onnettomuudessa,kun satuit sinä "höyryjuna-äiti"paikalle,ja tiesit mitä tehdä.Yksikin kiinni näistä lasten jahtaajista napattuna kiinni touhuistaan on PALJON.
                Tsemppiä 
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13026 : 29.01.2011 16:42:49 »

tää tyyppi  oli "vahingos " laittanu pyynnön tolle, kun oli muka koittanu jollekki  kaverilleen... tyyppi on myös neuvonu, miten poistaa viestihistoria. yhden ainoon oon kerinnyh ottaan ny talteen.
ja tietysti sen jonka ite tallensin kun sen kanssa mesetin tyttären tunnareilla omalla koneella ja urkin tietooni kaikenmoista.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13027 : 29.01.2011 18:07:01 »

Mistä nää tyypit oikein saa näitä lasten meseosoitteita? Ei niitä voi lähteä kokeilemaankaan niinkuin neulaa heinäsuovasta..

Muistelin tässä miten omalla isälläni oli aika taitava kasvatusote, hän ei koskaan sanonut että älä tee näin ja tee näin, vaan toi faktat aina esille sellaisessa valossa että sitä itse ei todellakaan enää halunnut tehdä niin. Toivon että osaan tuon saman omille lapsilleni, tässä maailmassa kun sitä tarvitaan, ainut keino melkein suojautua on se että lapsi itse ymmärtää ettei kaikki ole ihan normaalia.. Ja saisi vähän vähentää tuota seksin ihannoimista mediassa, eikö me jo 70-luvulta asti olla oltu vapauduttu niistä siveellisyyden kahleista, olis jo aika jättää tuollainen "vapauden jälkeinen rieha" taakse..  Tongue
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #13028 : 30.01.2011 10:47:12 »

Kyyneleitä, kyyneleitä ja kyyneleitä loputtomiin. Olen itkenyt syyskuusta asti joka ikinen päivä joka paikassa, en saa loppunaan tätä surua.....


Terv. Iloinen lumikki
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #13029 : 30.01.2011 12:34:08 »

Mä en ymmärrätätä mun laiskuutta lähteä mihinkään ylimääräisiin rientoihin...
Eilen olis ollu synttärijuhlat ja tuli myös kutsu koko viikonlopuksi kyläilemään. Kyläkutsun hylkäsin heti, synttäreille menoa vatvoin koko päivän. Että miten vaikeeta se voi olla vetää hynttyyn niskaan ja mennä ihmisten ilmoille? Mutta kun ei, ei saa aikaiseksi, alkaa jo ärsyttämään...
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13030 : 30.01.2011 14:39:18 »

ironia - onneksi sait tietoosi tämän. Tsemppiä ja voimia teille!

Kyyneleitä, kyyneleitä ja kyyneleitä loputtomiin. Olen itkenyt syyskuusta asti joka ikinen päivä joka paikassa, en saa loppunaan tätä surua.....


Terv. Iloinen lumikki

Toivottvasti sinullekin alkaa kevätaurinko paistaa! Kaikkea aikansa, myös kyyneleitä!

Olin eilen juhlimassa mieheni veljen synttäreitä italiailaisessa ravintollassa. Yöllä sain sitten voimakkaita vatsakramppeja ja ripulikohtauksen. Sitten vielä kissa oli aukaissut kynnellä mun oikean käden peukalon ja vasen käsi on kipsissä. Että oli ihan kiinnostavaa yrittää selvitä vessassa 3/4 kädellä...  Kiss

Mietin, että olisko tämä tonne huumoria päivään topikin alle... oh man.  laugh
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13031 : 31.01.2011 02:29:30 »

Saateri.. oli tuossa käsittelys keskieurooppalainen neitokainen, jolla oli soosipäivät samaan aikaan ja ny on Sashan valkoiset lakanat ja pussilakanat veressä ja meni sitten läpi suoja-alusen raskaaseen runkopatjaiseen desing-sänkyyn asti, vaikka muija sano laittavansa soft tamppoonin aktin ajaksi. Ei lähteny pesussa lakanoistakaan. Sängynkin olen hangannut niin märäksi, että sohvalla pitää nukkua tämä yö, veritahra on silti. Ehti olla muutaman päivän, kun lähdin aamusta mimmin kanssa vkl:ksi laskettelemaan. Alkoholilla oli osuuta asiaan. Millä nuo saa puhtaaksi? Shocked
« Viimeksi muokattu: 31.01.2011 02:33:26 kirjoittanut Unissa Kävelijä » tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13032 : 31.01.2011 03:26:25 »

Mä en ymmärrätätä mun laiskuutta lähteä mihinkään ylimääräisiin rientoihin...
Eilen olis ollu synttärijuhlat ja tuli myös kutsu koko viikonlopuksi kyläilemään. Kyläkutsun hylkäsin heti, synttäreille menoa vatvoin koko päivän. Että miten vaikeeta se voi olla vetää hynttyyn niskaan ja mennä ihmisten ilmoille? Mutta kun ei, ei saa aikaiseksi, alkaa jo ärsyttämään...
Saturnuksen transiitit tekevät minut samanlaisiksi.Ei kiinnosta mennä mihinkään.Ja onhan niitä ilman saturnustakin.Silloin pysyn kotona,ja vetelehdin aikani.
Olen ajatellut,että nekin ajat ovat jollainlailla tarpeellisia,vaikka ei niin mukavia olekkaan.Silloin en halua nähdäkkään ketään.Olen aikani ja sitten ryömin kolostani.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13033 : 31.01.2011 10:21:31 »

Saateri.. oli tuossa käsittelys keskieurooppalainen neitokainen, jolla oli soosipäivät samaan aikaan ja ny on Sashan valkoiset lakanat ja pussilakanat veressä ja meni sitten läpi suoja-alusen raskaaseen runkopatjaiseen desing-sänkyyn asti, vaikka muija sano laittavansa soft tamppoonin aktin ajaksi. Ei lähteny pesussa lakanoistakaan. Sängynkin olen hangannut niin märäksi, että sohvalla pitää nukkua tämä yö, veritahra on silti. Ehti olla muutaman päivän, kun lähdin aamusta mimmin kanssa vkl:ksi laskettelemaan. Alkoholilla oli osuuta asiaan. Millä nuo saa puhtaaksi? Shocked
Vie pesulaan sänkykamppeet/osta uudet/osta samalla reissulla omat lakanat.Viininpunaiset!!Osta sänky.Osta muovia.
Tee toimitukset ensikerralla kylppärin lattialla.Huom.valuvan suihkun alla!!Ota opikses!  knuppel2  Jos nämä ei tehoa,ota alkoholia runsaasti,ja valehtele päissään,että meni ripulit sänkyyn.Ja se siitä   crazy2
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #13034 : 31.01.2011 11:49:00 »

Saateri.. oli tuossa käsittelys keskieurooppalainen neitokainen, jolla oli soosipäivät samaan aikaan ja ny on Sashan valkoiset lakanat ja pussilakanat veressä ja meni sitten läpi suoja-alusen raskaaseen runkopatjaiseen desing-sänkyyn asti, vaikka muija sano laittavansa soft tamppoonin aktin ajaksi. Ei lähteny pesussa lakanoistakaan. Sängynkin olen hangannut niin märäksi, että sohvalla pitää nukkua tämä yö, veritahra on silti. Ehti olla muutaman päivän, kun lähdin aamusta mimmin kanssa vkl:ksi laskettelemaan. Alkoholilla oli osuuta asiaan. Millä nuo saa puhtaaksi? Shocked
                      Viina on viisasten juoma..kannattas kattoa. coolsmiley.ennenkun katuu crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 867 868 [869] 870 871 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: