Sivuja: 1 ... 840 841 [842] 843 844 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644293 kertaa)
0 jäsentä ja 27 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12615 : 14.10.2010 19:36:01 »

... mikä on vähän outoa, itse erotuskissani.


Nonii, kuka on taas lukenu graduun koko päivän ja nyt silmät ristissä ei erota sanoja Cheesy Mä siis luin että erotus-kissani. Ja jäin hetkeksi miettimään että missä vaiheessa täällä oli kissoista puhe Cheesy Huoh...

*A*

Samoin luin minäkin..  :Smiley

Täällä on tämän päivän aikana ehtinyt sataa jo rakeita, vettä, räntää ja lunta.  Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12616 : 14.10.2010 19:37:05 »

Mä oonkin tän hempeen kuoreni alla kauhee murhaajasielu... Grin
No ei toi tappaminen, mutta rakastan animetaidetta.  smitten
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #12617 : 15.10.2010 08:55:11 »

Saturnalia: anna kuule palaa vain kaikki tunteenpurkaukset/ajatukset/yms.. tänne, eiköhän täällä porukka kestä. Sen verran on kokemusta vissiin yhdellä sun toisella, että osaa ottaa vastaan toisen vastoinkäymisiä!! Kuuluu se surukin elämään..  Embarrassed Tässä kun on seuraillu sun kipuilua, niin ei voi kun lähettää halin ja voimia.  smitten Välillä ei oikein edes tiedä mitä sanoa.. On/Off-suhde, tai souda-huopaa-meininkin on sairaan rankkaa ja voimia syövää.  knuppel2 Mulla on kerran ollu sellainen suhde, ja voi ristus mä todella TOIVON, että se jäi mun ainoaksi sellaiseksi. Melkein oksennus tulee, kun ajattelee sitä aikaa..   buck2 Angry

Mutta, voin sanoa, että oli erittäin opettavaista! Toivon tosiaan että sun oma olo helpottuu pian!  Smiley

Keskiyönvahinko: Niin, kyllä se 5-akselinen olisi hyvä. Mut aika lailla sais puikkoa vääntää, että saisi koneen maksettua takaisin..  Grin Mä olen vain kerran päässy hiplaileen sellaista ja aivan uutta.. onko tyhmää sanoa, että ihastuin CNC-jyrsimeen?  Grin Mulla on muutenkin outo taipumus kiintyä näihin kapineisiin.. Olen esim. surru myös autoja, jotka ovat vaihtaneet kotia.  idiot2

Tässäpä taas vahan knoppi-tietoa minusta..  :Smiley  Grin
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12618 : 15.10.2010 09:04:15 »

Olen esim. surru myös autoja, jotka ovat vaihtaneet kotia.  idiot2

Mä oon samanlainen.  Grin Mä kiinnyn kaikkeen.  :Smiley Mut ihmekkös tuo kun oon  kuu harka
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12619 : 16.10.2010 00:17:44 »

Mun rintaa puristaa niin paljon etten mä kohta saa enää henkeä  Cry

Voimia!  smitten angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12620 : 16.10.2010 08:07:54 »

kaikille, käykää energiahoidoissa jne, itse olen saanut putsattua paljon paljon mennyttä, ja sieltä saa aina omaa voimaansa takaisin.. älkää turhaa käpristelkö.  angel > oli aivan mielettömän kiireinen vko tapaamisten kannalta, mutta töissä ja biz tapahtuu paljon taas, olennaista on että asiat tapahtuu sen mukaan, mitä todella haluan.. koska taloudessa on aina kyse kahden tai useamman kaupasta.

eilen lopulta baarissa ei olis jaksanut yhden rapumiehen flirttiä kun ei oo aivan tyyppiäni, poistuin paikalta.. ehdotteli matkoja, - ym - menen ainakin 1 matkalle vielä 2010-
« Viimeksi muokattu: 16.10.2010 08:11:24 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12621 : 16.10.2010 10:16:48 »

Huomenta päivää... Minkin liityn rintavammaisten joukkoon, tosin vain fyysisten vammojen suhteen. Olen yskinyt itseni siihen kuntoon, että oikean puoleiset kylkivälilihakset ovat revähtäneet.  Grin Kipulääkkeiden avulla uskaltaa yskiä, muuten taipuu kivusta kaksinkerroin. Ihan ihme touhua. Koskaan ei ole tällaista ollut.

Sitten on sellainen vaihe, että kiinnostaa, ei kiinnosta, kiinnostaa, ei kiinnosta... Eikä ihmisillä saa leikkiä...  Embarrassed
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #12622 : 16.10.2010 12:23:35 »

No mä nostan ainakin kädet pystyyn ton koneiden kanssa rakastelun suhteen..  Grin Oon mä toki omaani silitelly ja kehunu. Kröh.. Ja äijät on vieressä kattellu, et ookko tosissas ja alottaneet kivan pikku virnuilun..  Grin Naiset hoivaa mitä vain.  Smiley Lähimmäksi rakastelua tai seksuaalisuutta päästään varmaan sillä, kun joskus suunniteltiin likkojen kanssa, että MULLE (??  Shocked) pitäisi sorvata tanssi-tanko. Ja kehiteltiin jopa skenaario siitä, millanen ryske kävisi hallissa (ja millainen lasku rikki menneistä koneista saataisi aikaan), jos sen tangon virittelisi koneen päälle kiinni, ja alkaisi veivaamaan Sabrinan revityissä farkkushortseissa ja puoli rintaa paljastavassa topissa.  Grin Siinä vieressä oli ventovieras mies tupakalla, ja alkoi naureskella meidän suunnitelmalle..  2funny

Mä oon sitä mieltä, et ammattihuumori on varmaan parasta mitä on.. Ainakin se on hyvä kakkonen.  Smiley
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12623 : 16.10.2010 12:53:27 »

Hei kaikille,

St. Pop: tsemppiä sulle! i feel for you (sille ei ole hyvää suomennosta...)  Undecided

En oikein pysy nyt astroilussa mukana, vaikka haluaisinkin. On hengästyttävä, ilman hengästymistä, päiväohjelma. Yli 50 tuntia töitä viikossa, osuuskunnan pyöritys siinä "sivussa" ja sitten hevostelut päälle. Silti on kivaa! Mahtavat duunit, ne kaikki 5, ja hyvä kekseliäs meininki. Ponittelut ei mene eteenpäin, haluaisin kehittyä, ja opiskella tässä kaiken sivussa lisää ponittelujuttuja - ehkä vähän bisneksiinkin liittyen. HIrveä hinku eteenpäin!!!  crazy2 

Mulla on ollut tänään hyvä aamu, miehen kanssa kivaa  Wink , koska nähtiin about ensimmäistä kertaa tällä viikolla enemmän kuin puoli tuntia.  Kiss
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #12624 : 17.10.2010 13:16:11 »

smitten kaikille  smitten

Enkeleitä on.

Samoin ja samaa mieltä!  smitten
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #12625 : 17.10.2010 13:55:13 »

Mä tässä funtsin ruokaa tehdessäni, että mitähän ihmisille tapahtuisi jos maailmasta poistettaisiin välittömästi kaikki alkoholi ja päihteet yleensäkin? Tulisiko kaaos? Miten ihmiset reagoisi, alkaisiko parantuminen vai entistä väkivaltaisempi aika, vai mitä? kuitenkin se alkoholikin lisää sitä väkivaltaa, niin tulisiko täyskilari ihmisille sitten sen puutteesta?

Enkeleitä kans..  angel  smitten
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #12626 : 17.10.2010 21:03:52 »

No eikös ne muslimimaissa ole ihan ilman alkoholia ja siellä ei kyllä kauhean rauhallista ole... Pitäis herrat viedä vähän relaamaan pienen drinkin ääreen.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #12627 : 18.10.2010 10:03:36 »

Hjuomenta.. Kurkku kipeä, tosi kiva. Ja tyttö kröhii, ei hyvä. Onneksi aurinko edes paistaa!  Cool
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12628 : 18.10.2010 13:03:33 »

^No voihan vitura!  tickedoff Uskon, että sun fiilis on  knuppel2 Ois pesäpallomailalla töitä.  Grin Tsemiä ja yritä pitää omanarvontunne korkealla kaikesta huolimatta. *hug*
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #12629 : 18.10.2010 13:08:52 »

V*ttu että se jätkä kuvottaa mua. Ja kehtasi ihan loppuun asti väittää, että MUSTASUKKAISUUS ON MUN MIELIKUVITUKSEN TUOTETTA.

 tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff


Tuohon haluan sanoa, että olen itse ollu kumpikin osapuoli... eli olen ollut syytösten ja mustasukkaisuuden kohteena ja feikannu, että toinen olis vainoharhainen... ja olen myös ollut se joka syyttelee aiheesta, mut toinen väittää mua vainoharhaiseksi. Siksi kaikesta oppineena ja opiksi ottaneena osaan lukea ihmisiä paremmin ja tiedän ja tunnen onko kaikki niin kun niiden sanotaan olevan.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Sivuja: 1 ... 840 841 [842] 843 844 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: