Sivuja: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644385 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2010 : 24.06.2008 21:08:02 »

Hyvää iltaa.  Smiley

Kävin puolentoista tunnin metsälenkillä...

Ikivanhaa kuusimetsää, saniaisia, kiviä, sammalta... Humina puiden latvoissa ja muuten ääretön hiljaisuus..
Ilmassa kostean raikas sammalen ja havujen tuoksu... Hakkuualueita, jotka kasvavat koiranputkia.. Polkujen varrella metsämansikoita, joista lähtee huumaavan makea tuoksu... Sitten maasto vaihtuu koivikoksi, ja siellä täällä solisee pienen pieniä puroja.. Voi miten sieluni lepää noissa maisemissa ja voi vain tuntea miten keijut, menninkäiset ja muut metsänhenget siellä oleskelevat ja kurkkivat kantojen ja kivien takaa...
  Smiley
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #2011 : 24.06.2008 23:05:49 »

Tottakai, kyllä vaan minusta "regressiomatkailuun" voi jäädä koukkuun.
Ja vaikka tietää, että olemme täällä kokemassa juuri tätä fyysisyyttä, erillisyyttä, voi käydä myös niin ettei ne enää riitä?
Tarkoitan sitä, että hakee näistä fyysisten tasojen ihmissuhteista samanlaista ykseyden ja universaalisen rakkauden tunteita... ja se taas ei mielestäni ole kahden ihmisen kesken ihan mahdollista, koska siinä ykseydessä ja uv-rakkaudessa on yhdistyneenä niin paljon sieluja. Ei kaksi ihmistä saa sitä aikaan, toki voivat saada syvän ja rakkaudentäyteisen suhteen... muttei sitä mitä sinä regressiomatkallasi koet.

Ja jos ei nämä fyysisentason suhteet riitä, voi tulla tarve "matkailla" kokemaan muuta, jolloin fyysisentason suhteet riittävät taas vielä vähemmän... ja kierre on valmis!

Lainataanpas tätä vielä kerran ja alleviivataan tuolta tuo ihan sana myös.  Smiley
Tokihan tuonne universaaliin rakkauden ja ykseyden tilaan on mahdollisuus päästä, sekä meditoinnin, että rakastelun avulla. Ymmärsin Sasha oikein hyvin mitä tarkoitit, itsekin olen nuo kokenut.  Cheesy
Taisin ilmaista itseni kohtuullisen huonosti.  Wink
Yritän uudestaan, en edelleenkään usko kahden ihmisen suhteen pystyvän olemaan
koko aikaa sellainen kuin regressiomatka, voimme yhdessä tai yksin päästä tuonne, mutta elämme myös fyysisessä todellisuudessa ja sen tilan ylläpitäminen yksin tai suhteessa koko ajan luulisin olevan mahdotonta. (Jos nyt mikään edes on. Ja useimmat eivät edes halua suhteeseensa tuollaista joukkoa sieluja)
Kannatan ajatusta, että alamme saada yhteyden tuonne korkeammalle tai miksi kukin haluaa sitä sanoa, kun oma kehityksemme, aikamme on siihen valmis. Toki harjoitella voi, mutten kannata ajatusta että reaalimaailma korvataan regressiolla silloin, kun se ei itseään tyydytä.
Apua ja lohtua sieltä varmasti voi saada, niin kuin WS löysi taas naurun.  smitten
Muttei paettaisi täältä sinne, vaan jaksettaisiin täällä kokea ne mitä kokemaan ollaan tultu.  angel

Olen samaa mieltä kanssasi Sasha. Ja tosiaan kun sen kerran kokee ja oivaltaa on vaikeaa tyytyä enää muuhun/vähempään.  Wink
Vaan tällaisesta kumppanista, kun joutuu luopumaan.  Cry
Tekee mieli paeta toisiin "maisemiin".
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2012 : 25.06.2008 00:00:24 »

 
Myöhäisiltaa tupaan!  smitten

Toin mukanani muutaman lehdokin levittämään tuoksuaan tänne. Smiley

Älä Neela sure,vaikka tällaisen kokemuksen kanssasi elänyt ihminen olisikin poistunut kuvioistasi.
Niin on minunkin.
Mutta jos se on mahdollista yhden kanssa,on se mahdollista toisenkin.
Ehkä he näyttivät meille tuon autuaallisen rakkauden,jossa rakastelu toimii jotenkin enemmän sydämien fyysisten yhtymisten ja äärettömyyden kanssa,eikä sitä kokemusta tosiaan voi sanoin kuvailla.
Ja kuten Sasha tuolla kirjoittikin,niin se yhteys on niin vahva,ettei ole paljon halua muita katsella.

Kuitenkin nämäkin suhteet näköjään katoavat,jos näin on tarkoitettu ja astuvat ikään kuin maallisemmalle tasolle silloin,kun elämä alkaa muutenkin mennä ristiin.
Näin kävi ainakin meillä.

Silti uskon että on mahdollista kokea sama jonkun toisen kanssa,eikä ole enää pakko kelpuuttaa ketä tahansa kun tietää mitä rakkaus puhtaimmillaan on. smitten
Sähköiskuja sydänten läpi pitää tuntea ensin,ennen kuin siirrytään eteenpäin. Wink
Nyt tässä kuullostelen mitä tuleman pitää ja jo se on aika jännittävä vaihe. Cheesy
tallennettu

marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2013 : 25.06.2008 00:20:00 »

noniin, kuka rupee mun henk.koht. ennustajaks?? nyt sais nimittäin ennustaa!!

Mars kolmio Neptunus

Tarkka: 29.6.2008
Alkaa: 25.6.2008 Päättyy: 3.7.2008
Marsin kolmio Neptunukselle tuo tullessaan paljon lennokkuutta, ilmavuutta ja ilmiömäistä luovuutta kaikiin toimiisi näinä päivinä. Erityisen hyvin menee kaikkien sellaisten suunnitelmien ja haaveiden kanssa, joista olet jo aikaisemmin uskaltanut pitää lujasti kiinni, vaikka monet läheisesi ja ystäväsi ovat leimanneet sinut niiden johdosta vähän tärähtäneeksi. Jokin täysin odottamaton ja useimmiten myös selittämätön uusi mahdollisuus toteuttaa itseäsi joko työelämässä tai harrastustesi parissa avautuu tällä jaksolla sitä voimallisempana, mitä luottavaisemmin olet tähän saakka pystynyt toteuttamaan alitajuisia tuntemuksiasi.

Nyt on erittäin otollinen aika tutustua joihinkin mediaalisiin ja mystisiin asioihin, käydä moikkaamassa parantajaa tai selvänäkijää, sillä tämäntyyppisten kontaktien kautta voit tällä jaksolla saada paljon kultaakin arvokkaampia vinkkejä mahdollisuuksista, joita nyt on edessäsi. Vihjeitä saattavat antaa myös ihan tavalliset ihmiset kertomalla omista tuntemuksistaan.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2014 : 25.06.2008 01:02:27 »

Kuule rainfromheaven. Smiley

En nyt ajattelisi suoraan että olet uusi sielu,vaan pikemminkin niin,ettet koe sitä enää tarpeelliseksi.
Aikanaan nuo jutut kiinnostivat itseänikin suunnattomasti,mutta eivät enää.

Ehkä silloin vain kaipasin selityksiä joillekin tunneyhtymille.
Ja löytyihän monta juttua,jotka ovat vaikuttaneet tähän elämään.Miksi olen tuntenut voimakasta vetoa johonkin kansaan tai muuta vastaavaa.
Nykyisinhän noissa kanavoinneissakin jo kehoitetaan unohtamaan entiset ja keskittymään tähän päivään.

Ja saapi sille elämälle olla ahne myös!Sehän on ihanne tila jos kykenee nauttimaan joka hetkestä! Cheesy smitten
Mutta joskus tulee aikoja,jolloin kyllästyttää ja haluaisi jo siirtyä.
Nuo ovat yleensä ohimeneviä ja lyhytaikaisia,mutta kokijalleen todellisia tiloja,joten kunnioitan niitäkin,enkä kieltäisi tuotakaan kokemista.

Samaa mieltä olen kuitenkin,että koetetaan vaan jaksaa elää tässä ihan normaali arjessakin oppimassa,sillä siksihän me tänne ihmisinä olemme tulleet.
Jos koko ajan lilluu autuudessa,ei oikein mitään opikkaan.Välillä voi ja kannattaa mennä itseään lilluttamaan ja taas jaksaa porskuttaa.
Ja onhan tässä arjessakin ihania,aurinkoisia hetkiä vaikka miten paljon! Cheesy
Ne pitää vain huomata!

   Hyvää yötä tupalaiset! smitten
   Puhallan lyhdyn sammuksiin ja hiivin hiljaa pois,,, angel
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2015 : 25.06.2008 08:22:40 »

Huomenta!  Cheesy smitten

Virhreää piparminttuteetä ja porkkanamehua aamiaiseksi.. Kiss

Nousin 7.30 vaikka on vapaapäivä... Aattelin vaan että hyvä pitää edes jonkinmoinen rytmi niin jaksaa herätä huomenna aamuvuoroon...

Käytin pitkästä aikaa nenähuuhtelukannua, koska se puhdistaa allergeeneja nenän limakalvoilta.
Eilis-aamu nimittäin oli ihan mahdoton, aivastin monta kymmentä kertaa ensimmäisen kolmen hereilläolotunnin aikana. Nyt en ole sitten toistaseksi aivastanut kertaakaan, että ehkä tuo huuhtelu tosiaan auttoi... Smiley
En tiedä olenko allerginen jollekin luonnosta tulevalle, vai onko kämppäni jo niin pölyinen että reagoin..
Jos ois oma imuri niin imuroisin 4 päivän välein, mutta nyt tulee imuroitua 6-7 päivän välein kun lainaan imuria kaverilta ja se on aina ihan ihmeissään "TAASKO sä imuroit? Mä oon aika usein kaks viikkookin imuroimatta"  2funny Se on vielä  kauris!!  Grin Grin No mikäpä siinä jos ei aivastuta.. Mä siivousintoilen lähinnä mun allergian takia..

Saan kyllä imurin kuun vaihteen jälkeen yhdeltä toiselta kaverilta kun se muuttaa ja hankkii uuden imurin...
Kivaaa... Smiley Smiley

Ihana olo kun on aamu, on hereillä ja väsyttää eikä tarvitse tehdä mitään!
Hirveen jotenkin rento ja mukava sunnuntai-olo, silmät vähän ristissä ja hymyilyttää.  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2016 : 25.06.2008 08:25:07 »

Niin eikä ollut tarkoitus hämätä ketään, tiedän että on keskiviikko,  Cheesy
mutta olotila vaan on kuin sunnuntaina (enkä tarkoita krapulaa)...  Grin
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #2017 : 25.06.2008 13:07:07 »

Ohh, voi pojat! Mulla on henkinen ja fyysinen rapula Grin Lähdin sinne 4 päivän festareille muka pitämään hauskaa sinkkuna, niin enköhän mä sitten viinahuuruissani ihastunut yhteen pojuun, mua nuorempi, asuu toisessa päässä Suomea, sitoutumiskammoinen.......Olin unohtanut, miltä tää ihastuminen tuntuu buck2..Hänellä on aurinko oinaskuu kauris , askendentti rapuvenus kalatmerkurius oinas...Eli aika viilee tyyppi...oon tässä yrittäny epätoivosesti unohtaa, mutta löysin sen sivut yhdeltä foorumilta, ollaan oltu samalla kanavalla tietämättämme, prkl miks mun piti löytää se tickedoff..Toivotaan, että tää menee äkkiä ohi ja johtuis jostain hormonihäiriöstä, en tykkää tästä tilasta yhtään knuppel2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2018 : 25.06.2008 13:09:48 »

Pidä hauskaa.. oinaaseen vois just silleen "hairahtaa"..  Grin mitä vahvempi oma love energiasi on sitä enemmän vedät niitä puoleesi ja myös selviät..  smitten nuorempi ja sitoutumiskammoinen.. muista vaikuttaa itsekin tosi vapaalta, et ei tää mitään silleen oo..  angel 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2019 : 25.06.2008 13:14:30 »

Neela, ja kyllä sitä jengiä piisaa.. oikeesti, kaikenlaiseen kokemukseen.. voin vaikka katsella työkaveria, herran jestas miten nuori sielukumppanini on jos se on tuon ikäinen, eihän se mitään voi tajuta; mutta itse en nyt kyl hae, jos joku ihan väkisin tuodaan tielle (kuten uusi regr. ohjaaja huomautti) niin siinäpä ollaan.  Cheesy

Aika varmasti ne muuten koskettaa sitä kipeää paikkaa, jossa on tukkeuma. Sitä kai tarkoittaa että rakkain opettaa sitä ja sitä, vaikka ne katoaa, ne on OLEMASSA sieluina. Ja jos välittäminen oli sielullista, se pysyy.. jollain tasolla, itsekin voisit hyötyä kokemuksesta (regressio tms). Sit voi vielä vaikka kohdata ellei täällä niin jossain, for sure.  Kiss

Reaali/ fyysistä maailmaa ei siis korvata regressiolla, vaan muistetaan asiat joita ei arkitietoisuudessa muisteta, parannetaan energiatason haavoja. Olen kokenut nyt monta kertaa miltä tuntuu enkeli, sielun keskustelu, muistaa mennyt aika jonkun kanssa, itkeä joskus ollutta sotaa, itkeä kun sydän avataan/ putsataan, ja sitten se nauru. Konstit on monet-
« Viimeksi muokattu: 25.06.2008 13:20:01 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mirka222
Vieras
« Vastaus #2020 : 25.06.2008 13:19:40 »

Juu, mulle se ei oo ongelma, kun jos ihastun, niin muutun käyttäytymiseltäni täysin päinvastaiseksi->viileäksi, ilkeäksi jopa Grin...Siinä on sitten ihmeteltävää, että mitä tuo toinen oikeen hommaa coolsmiley Oon yrittänyt päästä tuosta kaavasta eroon, koska lopulta karkotan tuolla tavalla kaikki oikeasti kiinnostavat tyypit ympäriltäni pois..Sitte sellaisten "ihan sama"-tyyppien kanssa osaan olla tosi rento ja hauska ja nehän sitten puolestaan ihastuvat minuun buck2 Nyt minä olen tuolle pojulle se "ihan sama"-tyyppi..Laitoin sille yhden flirttiviestin, mutta saa jäädä siihen Kiss Mulla on ihan kauhee hallinnan tarve ja tuntuu niin ärsyttävältä kun en pysty hallitsemaan tätä tunnetta crazy2..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2021 : 25.06.2008 13:21:12 »

Ahaa, oinasmaista.  Cool

Itse kyllä näytän ja tulee usein sellainen paukku että joo. Missä vaiheessa yleensä voi olla cool.. jossain.. alussa taisin olla ja nyt hän, roolipeliä.

Kuulostaa jotenkin miesten käytökseltä tuollainen cooleilu.. ihmisillä voi olla tosiaan romansseja pitkin vuotta, aikaa, ikää, maita.. koska vaan..

mitä se haittaisi jos vähän näyttäisi et tykkää..
« Viimeksi muokattu: 25.06.2008 13:23:16 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2022 : 25.06.2008 13:27:43 »

mitä se haittaisi jos vähän näyttäisi et tykkää..

Mä sain aikoinaan melkein paniikkikohtauksen kun mun jellona sano rakastavansa mua.  Grin Peljästyyhän siinä ny..
Mutjoo, jatkuu.. ->
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2023 : 25.06.2008 13:29:59 »

EIKS se ole miesten suusta pelottavampaa.. alussa ne sanat tuntuvat jotenkin helpoilta, ainakin kun viime tapaustani ajattelee..

pitääkö tässä itsekin kehittää kesäromanssi.. toinen saa sielussaan läksyttää minua keskenään.. ottaisko kotimaisen/ ulkomaisen tms. Ei ainakaan yksi kaksonen.  buck2 

Kaikki = energiaa--  Cool
« Viimeksi muokattu: 25.06.2008 13:32:22 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2024 : 25.06.2008 13:39:31 »

Pelottava on mun kohalla lievä ilmaisu.. Eka sitä ajatteli että mitähän toi nyt sekoilee ja onko sillä jotain taka-ajatuksia, mut kyllä sitä nyt tajuaa, että pakko sen oli sitä tarkottaa.  Wink

Mä poden erittäin vakavaa sitoutumiskammoa, joka on siis havaittavissa niin ihmisten kuin erilaisten asioidenkin kanssa. Pelkään rutiineja ja kaavoja, en tiedä miksi. Mutta oon hyvin addiktoituvaa sorttia, eli jään koukkuun milloin mihinkin  - tietokone hyvänä esimerkkinä. Niin ja adrenaliinikoukussa olen myös.

Sitä haluais koko ajan hallita itteensä ja tapahtumia ympärillään.. Pitäs ehkä vaan tajuta, ettei mulla oo kaikkeen vaikuttamista  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: