Sivuja: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644573 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #840 : 11.04.2008 09:14:40 »

Kahvia kiitos! smitten

Silmäni ovat tänään nähneet niin paljon kauneutta,että huikaisee.

Sydän siinä väkisin pakahtuu moista näkyä.
Ihanaa laatuaikaa parhaassa mahdollisessa seurassa. angel smitten
Huomenet  smitten Ihanaa laatuaikaa parhaassa mahdollisessa seurassa. Afro  Wink

Tästä on hyvä jatkaa tällekin päivälle ;

Katri Helena - Lintu ja lapsi

albumi Syysunelmaa

kertosäe:
Lapsella vain voi silmät niin loistaa
Lintuja kun hän katsella saa
Haaveita vain se vapauden toistaa
Lintuset nuo ja kaunis maa

Kauniina niin nään aalloilla laivan
Tuuli kun vain on ystävä sen
Alta se pois käy huolten ja vaivan
Laulu sen on niin valkoinen

Valkoinen niin on syntymä laulun
Rakkaus vain kun äiti on sen
Valkoinen niin on kangaskin taulun
Maalata voit sä auringon

Aurinko saa taas elämän kukkaan
Kasvoista nään sen ystävien
Aurinko saa ei painua hukkaan
Kehto kun on se rakkauden

Laulaa niin saat
Lentää taivaat
Laulaa myös saan
Niin jään maahan

Ei mua voi nyt siivet pois kantaa
Lapsi mä oon ja pienin kai maan
Mulle sä voit näin toivoa antaa
Murheeseen mun nyt mustimpaan

Musta on yö nyt ihmisten mielen
Kurjuutta pois ei sodilla saa
Muistaa jos voit sä rakkauden kielen
Lintujen ois ja lasten maa

kertosäe

Laulaa niin saat
Lentää taivaat
Laulaa myös saan
Maahan jään vaan .

http://lirama.net/song/133785


http://www.youtube.com/watch?v=-OFaWmsdNKM

http://www.youtube.com/watch?v=nxq-ZcN1mlM

http://www.sap.com/asia/company/publicaffairs/images/catA5U_02-big.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8b/Child_And_Swan.jpg

T. aamuviisu kuka toivottaa kaikille  Kiss angel


peeäs TÄNÄÄN juon " TRUST-mukista"  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 11.04.2008 09:23:51 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #841 : 11.04.2008 09:25:45 »



                     angel

            Aaamua vaan kaikille bongareille.   coolsmiley

              Nyt on tarjouskahvin paikka, ja heti.

                Eilen ostin ensimmäisen partakoneeni!

                  Ja sehän leikkasi kuin tyhjää vaan.

                     Jälki ei tosin ole posliinia.

                                  Vielä.

                        Jahka tässä opitaan.

                                 Cool




tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #842 : 11.04.2008 09:40:49 »

Aamuja sinullekin Kotkansilmä! Kiss smitten

Ja Viisuiselle  Kiss Cry angel smitten

Mihin katosi se minun pieni tyttöni,joka noissa tenavatähti kilpailuissa lauloi tuon saman laulun ja äiti siellä kyynelehti yleisössä?
Onpa siitä aikaa!Nyt oli kuskina meillä ja mukana nauttimassa linturetkestä. smitten

Kun nämä ilmat tästä lämpiävät,niin fillaroin tuonne lintupaikkaani ja vietän siellä pitkiä päiviä.
Vaan köyhä on tämä kaupunki,kun ei yhtä wc-pömpeliä saa sinne rakennettua,vaikka joskus on pusikot autoja täynnä,kun pitkienkin matkojen takaa ajaa ihmiset harvinaisuuksia bongaamaan. knuppel2
Ongelmia on usein minullakin,kun matkaa tulee fillarilla n.6km ja ei ole kiva jokaisen pikkuhädän takia kotiin välillä polkea. Grin
Siinä sitä on ympärilleen katsottava,että mihin pusikkoon kätkeytyy,ettei parempi puoli paista kenenkään silmille. 2funny

EU-tuen turvin olivat saaneet sellaiset pienet pyöreät "tupaset",joissa tähystys aukot ja tuulen suoja.Jäi silti ihmetyttämään,että eikö moisen olisi saanut sentään kaupungin pussista,kun ei ollut,kuin vähän lautoja ja maalia käytetty. idiot2
Eikä siihen pömpeliin ollut sitten enää rahoja! tickedoff
Tästä asiasta otan kyllä selkoa lehden yleisönosaston kautta.

Millä sinä Kotkansilmä olet partasi ajanut,vai onko se ollut ennen sellainen Väinämöismalli? Grin


tallennettu

Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #843 : 11.04.2008 10:06:49 »

Iloisaa aamua itsekullekin!  Smiley

Kiitos Kotkansilmälle kahvista. Joko on alkanut parta kasvaa kun leikkuri piti ostaa, vaiko alkoiko se jäämään pahasti jalan alle?

Mitenkäs se olikaan se vanha sanonta, ettei parta pahoille kasva - turpajouhet joutaville  Wink

Voi sinnuu Chandra  Kiss

Näin sieluni silmin sinut pyllistelemässä bongareiden välissä ruskeassa ruovikossa ja harmitellen huusitilannetta  Grin

Tuo pitää kyllä paikkaansa: lieneekö suunnittelijat miehiä, joiden on helppo heittää tikullisensa minne vaan, vai mikäkö sen tekee vaikeaksi rakentaa näitä pömpeleitä sinne, missä olisi tarvetta. Tarpeenpaikkoja...  Vai elääkö kaikissa suunnittelijoissa pikku tirkistelijä  :Smiley

tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #844 : 11.04.2008 10:19:50 »

Sinäpä se sanoit Elektra! smitten

Varmasti ovat miehiä!Ja mikä siinä on,että kukaan ei juurikaan ihmettele,jos mies heittää tikullisen jonnekin puun katveeseen?
Sitä ikään kuin pidetään itsestään selvänä.

Mutta minusta olisi kyllä huomattavasti luontoystävällisempääkin rakentaa pari pömpeliä sinne ja kunnon roskikset,jonne äiditkin voisivat vauvojensa vaipat laittaa.
Se on ihana virkistysalue ja jonkun matkan päässä on kyllä leirintäalue,mutta meille,jotka menemme sinne vain luonnon hiljaisuudesta nauttimaan ei ole ihan vimpan päälle suunniteltu.
Ei luulisi tulevan kovin kalliiksi rakentaa ja karikkeilla puhdistustyökin siistiä.

Kyllä oikein näit! 2funny
Jos joskus on pakko mennä pusikkoon,niin pää pyörii kyllä 360 astetta kuin pöllöllä ikään.
Omaan kohta kaikkien lintujen kyvyt ja vielä minä sen kielenkin opin kunnolla.Siis kommunikoinnin ainakin joutsenten kanssa. angel smitten
tallennettu

Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #845 : 11.04.2008 10:34:56 »

Oi Chandra  Grin

Eikös se ole niin, että kun puskaan hiipii niin huppu päähän: harva sitä persposkista tunnistaa  Grin

Tulee mieleen se vanha vitsi siitä, kun pastori ja suntio olivat olleet siivoamassa seurakunnan rantasaunalla talkoohommissa koko päivän. Illalla oli tulossa naisporukka saunomaan, olivat olleet lähetystyön hommissa puurtamassa koko päivän. NO -herrat ajattelivat hyvää hyvyyttään lämmittää saunan ja nauttia itsekin luonnonrauhasta... mutta niin se vaan aika kuluu huomaamatta... ja kun he sitten olivat aatamin asussa uimasillaan, niin yllättäen seurakunnan naisporukka ajaa karautti sinne ja levisi kuin iloisesti kaakattava hanhiparvi pihamaalle.
Miehille iski paniikki, että mitenkäs tästä nyt selvitään, kun pyyhkeetkin olivat jääneet verannan kalterille, eikä pensaiden suomaa suojaa ollut. Eihän siinä sitten muu auttanut, kuin nakusillaan juosta saunalle...
Suntio koppasi kätensä vikkelästi jalkoväliinsä peittämään vehkeitään ja juostessaan säihkähti ohi pinkovaa pastoria, jolla oli kädet kasvojen peittona suunnistaen sormien välistä tirkistelemällä.
- herramujee, mitenkäs sinä nyt noin! älähti suntio
- no kun kasvoistahan ne minut tuntisi... vinkaisi pastori takaisin

 angel
« Viimeksi muokattu: 11.04.2008 10:36:42 kirjoittanut Elektra » tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #846 : 11.04.2008 11:40:35 »



                                    knuppel2  2funny


            Vai näytti pastori närhenvärkit. Taisipa nekin joku

              nutturapäistä tunnistaa?  Cry  Kiss


                 Kyllä toki, on parta kasvanut ihan leikattavaksi

                   asti, mutta siitä on höyläämällä selvitty.


                       Jokunen päivä sitten bongasin

                         eka kerran pikkuvarpusen.

                              Kahville, taaskin.


                                        smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #847 : 11.04.2008 12:12:32 »

Täällä toinen pikkuvarpusen bongaaja!. En ole ennen sellaista nähnyt, mutta nyt oli yksi keltasirkkujen parvessa siemeniä syömässä. Piti kauan lintukirjaa tiirata, kun erehdyin ensin luulemaan tavalliseksi varpuseksi, mutta jokin siinä ei ollut kohdallaan.

Lainaus wikipediasta:
Lainaus
Pikkuvarpunen on levittäytynyt viime vuosien aikana monille uusille alueille Kaakkois- ja Etelä-Suomesta sekä Ahvenanmaalta. Vahvin kanta on edelleen noilla seuduilla, mutta suuria populaatioita on myös Lounais-Suomessa, pitkin länsirannikkoa aina Ouluun saakka ja Etelä-Pohjanmaalla.[4] Syksystä kevääseen kierteleviä/vaeltavia pikkuvarpusia havaitaan ympäri Etelä- ja Keski-Suomea.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #848 : 11.04.2008 12:50:55 »

Päivä kahveille pyrähdin. Grin

Mites sen pikkuvarpusen erottaa tavallisesta?
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sekhmet
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 260


Nil novi sub sole.


Profiili
« Vastaus #849 : 11.04.2008 13:18:13 »

HIEMAN KALLIIMPAA KAHVIA
------------------------
Lontoolainen Peter Jonesin tavaratalo tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden herkutella hieman erilaisella kahvilla. 50 puntaa kupposelta kustantava kahvi kuuluu maailman harvinaisimpiin. Erikoisuutena on, että kahvin valmistukseen käytetyt kahvipavut ovat kertaalleen indonesialaisen sivettikissan syömiä ja ulostamia.

Tämä antaa kuulemma kahville erikoisen pehmeän maun. Kahvipavut poimitaan kissojen jätösten seasta. Kahvia tuotetaan vuodessa vain 200 kiloa, joten kyseessä on äärimmäinen harvinaisuus. Empä toisaalta yhtään ihmettele, miksi kyseistä kahvia ei juuri enempää tuoteta.

The Register-verkkolehden uutinen aiheesta:
http://www.theregister.co.uk/2008/04/10/caffe_raro/
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #850 : 11.04.2008 13:23:23 »

HIEMAN KALLIIMPAA KAHVIA
------------------------
Lontoolainen Peter Jonesin tavaratalo tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden herkutella hieman erilaisella kahvilla. 50 puntaa kupposelta kustantava kahvi kuuluu maailman harvinaisimpiin. Erikoisuutena on, että kahvin valmistukseen käytetyt kahvipavut ovat kertaalleen indonesialaisen sivettikissan syömiä ja ulostamia.

Tämä antaa kuulemma kahville erikoisen pehmeän maun. Kahvipavut poimitaan kissojen jätösten seasta. Kahvia tuotetaan vuodessa vain 200 kiloa, joten kyseessä on äärimmäinen harvinaisuus. Empä toisaalta yhtään ihmettele, miksi kyseistä kahvia ei juuri enempää tuoteta.


                          2funny  2funny

                              Afro
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #851 : 11.04.2008 14:12:40 »

Huomenta Igen! smitten
Tulipa unessa infoa.Vielä kun sen kaiken ymmärtäisi. buck2

Otinpas Neela oikein lintukirjan ja katsoin tuota pikkuvarpusta.
Kun katsoo kuvaa,niin ei juurikaan erota. Huh
Varpusen kooksi ilmoitetaan 16-17cm ja pikkuvarpusen 15cm,joten ei vielä siitäkään.
Mutta sävyltään näyttää huomattavasti ruskeammalta kuin tavallinen varpunen.Ja päälaki on ruskea,kun varpusella harmaa,pieni musta kurkkulaikku (varpusella myös rinta),sekä musta poskilaikku.
Nokka näyttää kuvassa lyhyemmältä ja tyvessä keltaista,jota varpusella ei ole.
Että noilla perustein vaan varpusia tiirailemaan. Grin
Hirssistä ja hampusta pitää erityisesti,jotta sitä lintulaudalle.
Hampusta? Shocked Grin

Elektra. Grin
Takissa on huppu ja satavarma olen,että naamasta tunnistavat minut tässä kaupungissa paremmin kuin persposkista,onneksi! Grin
Mutta huppu menisi sen jälkeen kyllä syvälle silmille ja tämä bongari häipyisi ripeästi paikalta! 2funny
Enkä sillä takilla enää menisi sinne.
Rakennan sen huussin sinne pian vaikka itse.Kerään ne laudat vaikka purettavista vanhoista taloista! knuppel2
Nyt pikapuoliin ulkoilemaan ja pikkuvarpusia sun muita siivekkäitä bongailemaan. smitten
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #852 : 11.04.2008 14:40:40 »

Kiitos Chandra.  smitten

Etelä-Suomessa ollaan, joten levinneisyysalue täyttyy... ja tuossa omalla pihalla porrää laumoittain nyt varpusia. Popsivat siellä mun nurmikon siemeniä joita kylvin kevät sateisiin.  Smiley

Josko sieltä bongaisin pikkuvarpusenkin!
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #853 : 11.04.2008 15:13:09 »

Huomenta vaan kaikille  smitten

Kolme vuorokautta unta tekee hyvää  Smiley Pariisin peruutin  Undecided koska en uskaltanut lähteä sinne tässä kunnossa. Ystäväni pelkäsivät jossain vaiheessa että menen psykoosiin...  Lips Sealed sekosin ihan totaalisesti. Uni on auttanut, joten eiköhän tämä ole "pelkkää" uupumusta.  Ihan hukassa elämäni kanssa. En oikein löydä suuntaa enkä mieltä, kun kaksi isoa elämänaluetta on jumissa. Tilasin Erkki Lehtirannalla konsultaatioajan. Toivottavasti se auttaa.  Huh

Nyt luen mitä teille muille kuuluu.  Smiley

Voimia sinulle Ardith!  smitten angel Pariisiin voit mennä toistekin kun olet paremmassa kunnossa...

Itse tajusin tänään vasta oikein kunnolla millaisten muutos myllerrysten kourissa olen taas... Kun sain soiton eräästä yksityisestä päiväkodista jonne hain kuopukselleni paikkaa syksyksi. Olin listalla "jonossa" ja jonossa oli paljon muita ennen minua. Ihmeellinen onni kävi kuitenkin ja nyt tyttöni pääsee sinne.  Smiley On vielä ihan kodin vieressä ja lähellä esikoiseni tulevaa koulua.

Niin siis tuon soiton jälkeen tajusin, että tässähän on nyt taas kaikki muuttunut/muuttumassa. Olen taas vakituisessa parisuhteessa, olen hakenut opiskelemaan (odottelen pääsykokeisiin pääsyä...) ja esikoisenikin aloittaa ensimäisen luokan syksyllä yms. Antaa muutosten tuulten puhaltaa. Cheesy
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #854 : 11.04.2008 15:29:47 »

Päivää tupaan.  angel
Ollut varsinainen löhöilypäivä mulla tänään... nyt vasta pikkuhiljaa alkaa mieli taas virkoamaan ja sain syötyäkin "aamupalaa"... Grin
Koiraa pitäis jaksaa käyttää edes pienellä lenkillä ennenkuin lähden kaverin kanssa
johonkin viettämään loppupäivää,ei viitsi kotonakaan istua ihan koko aikaa.

Chanda: mites se kaukohoito juttu? smitten  :Smiley

Ihanaa Rakkauden Valo että elämässäsi myötätuuli puhaltaa! Smiley
(kävin kotisivuillasi,ihanat  smitten)
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: