Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrologia ja tyylitaju  (Luettu 26983 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #45 : 21.12.2006 22:07:27 »

Ihanaa... joku muukin kulkee puolialasti kotonaan  Cheesy tosin meillä se on tuo mies ja minä saan pyytää häntä pukeutumaan soveliaammin  2funny

Jos minusta olisi kiinni, niin olisin alasti koko ajan,
mutta minua rajoittaa hiukan tuo sää ja mieheni. :Smiley Tongue

tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #46 : 22.12.2006 02:30:14 »

(tykkään olla kotona alusvaatteisillani, jos ei ole kylmä

Sitä minäkin harrastan  Cool
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #47 : 14.01.2007 15:32:20 »

Joo, näin kahlattuani ketjun läpi kallistun minäkin tuohon Härkä-naisen tyylitajun puolestapuhujaksi. Äitini oli Härkä ja hän sai aina itsensä näyttämään tyylikkäältä, laittoi hän päälle sitten halpaa tai kallista. Yhdistelemisen taito oli verissä.
Itse koen olevani vähän huithapeli (Aurinko-Rapu:-)) laitan päälle tilanteen mukaan verkkaria, kotona kiristämättömiä housuja, töissä kuitenkin yritän olla vähän paremmin pukeutunut. Tiedä sitten, johtuuko Venus-kaksosesta, Kuu-kalasta tai mistä mutta osaan aina löytää jotain asuusn sopimatonta...ja tyylikkyys on kaukana. Ennemmin alkaa väliin naurattamaan yritykseni olla tyylikäs 2funny Itsekritiikkiä löytyy, olen Nousu-Neitsyt :aspect_con:Pluto Cool
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #48 : 14.01.2007 19:54:55 »

En halua pukeutua liian huomiotaherättävästi. Minulla on aina kaulassa jokin koru ja saattaa olla sormus tai rannekoru kädessä. Pidän mukavista villapuseroista, kauluspaidoista, jakuista ja siisteistä housuista. Farkut eivät edes sovi minulle joten niitä en käytä usein, ehkä kun ei ole muita vaihtoehtoja.
Pidän hameista mutta en käytä niitä koska mielestäni omistan melko rumat polvet. Sääriäni on kehuttu mutta polveni ovat hirveät ja siksi en pahemmin hameitakaan käytä  Grin
Lempivärejäni ovat valkoinen, musta, beige ja punainen. Nousuneitsytmäisesti en ole koskaan täysin tyytyväinen siihen miltä näytän joissakin vaatteissa, löydän aina jotakin parantamisen varaa... 
Minulla on aina toppi päällä, monenlaisia löytyy. Kotona olen joskus laittautuneen näköinen, yöpaita päällä tai jotkut vanhat housut ja toppi päällä. Vaihtelee!  Smiley En tykkää hyppiä kotona alusvaatteilla tai saati sit alasti, tosin suihkun jälkeen saatan yli tunnin hengailla pyyhe päällä koska on ihana vain ottaa rennosti puhtaana.  Grin
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #49 : 14.01.2007 20:39:08 »

Täällä yksi  aurinko  skorpioni ja  askendentti  harkavenus  vaaka
Nuorempana en juuri välittänyt mitä päälleni panin, vasta yli 25-vuotiaana on tullut tuo härkä voimakkaammin esille. Aiemmin esteettisyys liittyi lähinnä taiteeseen mitä tuotin, ei niinkään omaan pukeutumiseen. Eikös tuo nouseva merkki tule enemmän esille kun varttuu?

Joku jo kirjoittikin viihtyvän vähissä vaatteissa kotona, sitä minäkin harrastan, mutta vain kesällä. Tykkään hillua yksin alasti asunnossa tosin, jos miesystävä tulee käymään niin sitten on alkkarit ja toppi päällä. Tämä tapa on tarttunut häneenkin, nykyään menee saunan jälkeen monta tuntia ennen kuin hänellä on vaatteet päällä. Me ollaan tällasia au naturell härkäsuuntautuneita. Grin  Hän on  aurinko harka  askendentti  skorpioni Tosin hänellä tuo pukeutuminen on aika vanhoillista härkäauringon ja kuu neitsyen takia(töissä ja vapaa-ajallakin aina kauluspaita päällä, kotona onneksi relaa). Hänellä tukka pitää olla aina hyvin ja vaatteet siistit jne.

Pukeutumiseni on muuttunut nykyään tyylikkäämmäksi, osittain varmaan selittyy kaupunkiin muuttamisella. Maalla asuessani en juurikaan jaksanut laittautua lähtiessäni ostoksille. Kaupungissa näkee niin paljon tyylikkäitä ihmisiä, että pitää itsekin tsempata Wink
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #50 : 14.01.2007 21:04:48 »

Rapujenhan kuuluisi olla pehmeitä ja naisellisia.

Ehkä siitä johtuu, että viihdyn, jos vain suinkin mahdollista, hameissa, mieluummin pitkissä, tuulella käyvistä.

Mutta käytäntö sanelee, että ne housut, ei tarvi sukkia, sukkahousuja, mukavia puseroja, huivista tykkään ja aina jokin hauska koru, muistuttamassa naisellisiuudestani.

Matkamiehen juttuun varmaan liittyvät jatsarit. Niitä ei ole löytynyt enää moneen vuoteen, mutta nuorempana ostin niitä joskus kahdet parit kerralla, että riitti kävellä. Sopi hemeen ja housejen kanssa.

Siis ei mitään tyylitajua. Mutta persoonallisesti!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #51 : 15.01.2007 18:45:31 »

minua eivät juuri muoti, vaatteet, meikit, korut ym. kiinnosta  buck2

käytän vain tummia värejä ja vaaleanpunaista, aina yksinkertaista ja käytännöllistä, mieluiten puuvillaa ja pellavaa  Tongue

molemmat siskoni ovat erittäin "muoti tietoisia" tms ...heillä kuut vaa´assa, ajattelin että tämä vaikuttaa aika voimakkaasti  Huh
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #52 : 16.01.2007 23:46:25 »

Aurinko härkänä ja nousuneitsyenä rakastan kaikkea kaunista, kodikasta ja harmonista. Pidän kodin sisustamisesta ja haluan panostaa siihen. Vaatteistakin pidän.  Luonnonläheiset materiaalit ja värit ovat suosikkejani. Minulla on oikeastaan sellainen luonnonläheinen eksoottisromanttinen tyyli (oma luokitus  Grin) sisustuksessa ja osittain vaatetuksessakin. Vaikka pidänkin kaikesta kauniista, pidän itsestäni ja kodistani huolta, niin mikään viimeisen muodin perässä juoksija en ole koskaan ollut. Ostan ja käytän vain sitä mistä pidän ja mitä tarvitsen. On sitten aivan sama onko muotia vai ei. En ole myöskään härille tyypillisesti mikään materialisti.
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #53 : 17.01.2007 00:06:32 »


Olen Aurinko Neitsyt, nouseva Vaaka ja Kuu Härkä.

Siitäköhän johtuu, että tunnistin itseäni hyvin paljon Rakkauden valo, sinun mieltymyksistäsi.
Pidän myöskin kaikesta ajattomasta ja kauniista.

Ihonväriini sopii pukeutumisessa punaisen eri sävyt, luonnonläheisten lisäksi.


 smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #54 : 17.01.2007 00:09:50 »

smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: