Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: onko kaikki kaksoset perusluonteeltaan kiukkusia?  (Luettu 28071 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
herkkärapu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« : 14.10.2006 05:15:45 »

 Grin kaveri piiristä löytyy parit kaksostytöt, siis horoskoopilta molemmat kaksosia. ja he ovat melkeempä aina kiukkuisia,töksäytteleviä ja suorastaan ärsyttäviä. monet muutkin kaksoset on ollut kenet tunnen..

ette varmaan yhtään ihmettele mitä ajattelen kun joku uusi tuttavuus kertoo olevansa kaksonen tickedoff



 smitten

 rapu
tallennettu

kovan kuoren alta löytyy pieni haavoittunut herkkä tyttö.se minä olen.
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #1 : 14.10.2006 08:33:01 »

Grin kaveri piiristä löytyy parit kaksostytöt, siis horoskoopilta molemmat kaksosia. ja he ovat melkeempä aina kiukkuisia,töksäytteleviä ja suorastaan ärsyttäviä. monet muutkin kaksoset on ollut kenet tunnen..


En sanoisi kiukkuisia, vaan omapäisiä. Kaksosilla on omat mielipiteensä joiden mukaan he puhuvat ja toimivat, eivätkä jaksa olla kohteliaita kohteliasuuden vuoksi. Minä pidän suorapuheisuudesta paljon enemmän kuin hissuttelusta - "etei kukaan vaan loukkaantuisi." kaksoset on ihan jees, vaikka eivät maailman helpoimpia olekkaan Smiley
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 14.10.2006 10:09:12 »

Kumpi on ärsyttävämpi ja suorapuheisempi, kaksonen vai jousimies..  2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 14.10.2006 10:13:03 »

^ Kaksonen on minun kokemukseni mukaan suorapuheinen - ja usein liiankin. Siis, asiat voi sanoa suoraan, mutta se on sitten eri asia miten ne sanoo. Kaksoset tosiaan töksäyttelevät aika suoraan ne jutut, eikä ihme jos loukkaantuu. Sen sijaan minun kokemukseni mukaan jousimiehet osaavat yllättäen vähän pehmennellä niitä heidän sanomisiaan, vaikka asioista suoraan puhuvatkin. Jousimiehet eivät pelkää ottaa asioita puheeksi ja juttelevat tosiaan asioista suoraan - sen sijaan kaksoset useimmiten töksäyttelevät asiat ennen kuin edes miettivät niiden ottamista puheeksi.  buck2
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
the_planet
Vieras
« Vastaus #4 : 14.10.2006 11:06:00 »

Kaverini sanoo kaksosena asiat suoraan, mutta enpä menisi sanomaan, että äkäisesti. Ei hän ole kyllä äkäistä nähnytkään. Toisaalta hän on myös usein helposti vietävissä, esim. miehet ovat vieneet häntä 100-0 ajoittain, mistä sitten morkkiksia jne  Sad
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #5 : 14.10.2006 11:35:35 »

Kumpi on ärsyttävämpi ja suorapuheisempi, kaksonen vai jousimies..
Olen pahoillani, mutta jouskari on paljon ärsyttävämpi  Wink

tai siis, mun höttöinen tulkintani on se, että jouskarit itse loukkaantuvat helpommin kuin kaksoset, ja siksi niiden 'suorapuheisuus' usein kumpuaa negatiivisista tunteista. Toisin sanoen, kaksonen kestää omaa suoraansanomisen lääkettään paljon paremmin kuin jouskari. Siksi varmaan tuun kaksosten kanssa ihan hyvin jutuun kun olen minäkin suht. suorapuheinen ja peittelemätön mielipiteissäni, ja se sopii kaksosille ihan ok.
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
MetalLady
Vieras
« Vastaus #6 : 14.10.2006 11:47:39 »

Mun sisko on kasonen, hän oli vielä muutama vuosi erittäin katellinen joillekin asioille, mutta silti hän on ollut minulle se paras sisarus, mitä mulla sattuu olemaan. Olen hänelle sen sanonutkin ja hän melkein itki ilosta kuullakseen sen.

Sitten mulla on eräs naispuolinen kaveri joka on kasonen. Hän on luonteeltaan sellanen "olen paras" tyyppi ja erittäin stressaantunut, masennuslääkkeet kuuluu hänen elämään.

Olen joskus auttanut tämän mun kaverin riman alta, vaikka itselläni avioliitto reistaili. Järjestin hänelle työpaikankin ja hän on ollut siellä 6v, siitä en saanut koskaan kiitosta häneltä, mutta ei se mitään, pääasia, että kaveri nousi ylös.
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #7 : 14.10.2006 11:51:00 »

Minä jouskarina!

Minulla on tapana sanoo asiat suoraan jopa niin, että joku voi loukkaantua. Undecided
Toisaalta jos saman asian sanois kauniisti, niin ei toinen välttämättä loukkaannu,
eli riippuu miten asian ilmaisee.

En osaa kaunistella asioita. :Smiley
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #8 : 14.10.2006 13:42:20 »

Itsekin olen huomannut kaksosissa paljon ärsyttäviä piirteitä. Minulla on pari kaksosystävätärtä, jotka kummatkin ovat vähän liiankin suorapuheisia, välillä töykeitäkin. He saattavat esimerkiksi huomautella muiden ulkonäöstä tyyliin: "Onpas sulla outo paita!" tai "Ooks sä muuten lihonut?". Eivätkä he itse tunnu tajuavan, että muut voivat loukkaantua tuollaisista kommenteista ja se osaa olla raivostuttavaa...  knuppel2 Kun heille huomauttaa, että he puhuivat ilkeästi tai loukkasivat minua, he ovat ihan ihmeissään. Yleinen vasta-argumentti on: "Miksi sä nyt siitä loukkaannuit? Enhän mä tarkoittanut sitä loukkauksena, mä vaan sanoin, miten asiat on." Itseäni kai ärsyttää tuollainen liiallinen suorapuheisuus, sillä itse olen kiertelyn ja diplomatian mestari, johtunee siitä, että olen nouseva vaaka. Kuitenkin pidän kovasti kaksosystävistäni, heidän ajatuksenjuoksunsa on niin ripeää ja heillä on aina niin hauskoja ideoita.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 14.10.2006 14:07:59 »

Unohdin kertoa eräästä kaksoskokemuksestani. Juttu on todella pitkä, mutta tämä ihminen on nimenomaan tuollainen, että suoraan sanottuna haukkuu muita ja sen jälkeen ihmettelee syvästi kun muut suuttuvat. Samainen ihminen obsessoitui minuun todella pahasti, rupesi ahdistelemaan ja meillä ei tosiaaankaan juttu luistanut - kauris ja kaksonen kun ovat oikeasti aika hemmetin erilaisia. Hän oli aivan uskomattoman sekaisin oleva ihminen kyllä, en ihmettelisi vaikka hänellä olisi ollut joku narsistinen mielialahäiriö. Hänellä on kuu Neitsyessä, ehkä sekin vaikuttaa jotain. Todella sekainen tapaus, aivan pihalla itsestään, omasta elämästään ja siitä miten tulee kohdella muita ihmisiä. Hänellä on esim. tapana sanoa suoraan että "vaatteesi ovat todella rumat" ja perustelee sitä sillä, että näin hän tekee "palveluksen tälle ihmiselle, että nyt tämä ihminen sitten tietää jatkossa olla nolaamatta itseään rumilla vaatteilla".  Angry Ihan uskomaton tyyppi, toivon että kukaan teistä ei tällaisiin tapauksiin koskaan törmää.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #10 : 14.10.2006 14:26:51 »

hmmm.. ihmiset loukkaantuu niin erilaisista asioista ja eri jutut ärsyttää.

Joitakin ärsytää että heille kertoo mielipiteensä suoraan ja joitakin ärsyttää se, että toinen rumentaa kaikkien ympäristöä esim. pukeutumalla kamaliin rytkyihin ja olemalla läski.

tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
kooky
Vieras
« Vastaus #11 : 14.10.2006 14:49:47 »

Grin kaveri piiristä löytyy parit kaksostytöt, siis horoskoopilta molemmat kaksosia. ja he ovat melkeempä aina kiukkuisia,töksäytteleviä ja suorastaan ärsyttäviä. monet muutkin kaksoset on ollut kenet tunnen..


kiukkuisuuteen vaikuttaa etenkin marsin haaste-aspektit. marsin neliöt tai yhtymät kuulle tai askendantille. marsin neliö tai oppositio plutolle on aika "raivokas". mars-uranus neliö voi olla myös repivä.

kiukkuiset tarvitsee siis kaikkea rauhoittavaa vastapainoksi elämäänsä.

kannattaa äkäpussien kartoilta katsella marsin suhdetta henkilökohtaisiin planeettoihin tai asc.iin.
« Viimeksi muokattu: 14.10.2006 14:52:33 kirjoittanut sign9 » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 14.10.2006 15:05:39 »

Riippuu kyllä erittäin paljon nousumerkistä.. minulla nousuvaaka tähtää harmoniaan mutta Merkurius Skorppari osaa vastata kyllä vinoiluun mistä täällä on ollut eläviä esimerkkejä, tosin en saa siitä enää paljon irti, mutta olipa koettava.  Cheesy

Koen kaksoset lähinnä hölöttäjinä ja flirttailijoina eikä kiukuttelijoina.. mutta toisaalta he ovat hauskaa juttuseuraa ja koska ovat polariteetti, se pinnallisuus/ huolettomuus on joskus ihan hyvää vastapainoa. Kaksosista tulee mieleen yksi ex ystävä, yksi mies, ja sitten muutamia muita. Kevyt merkki - kevytmielinen - heidän yrityksensä olla filosofisia jotenkin usein huvittavat.  coolsmiley

Nomadi - skorppari ja joukkari ei yleensä tulekaan kovin hyvin toimeen. Mutta kuujoukkarina voit ymmärtää joukkarin laaja-alaista tunnemaailmaa, samoin nousuveskarina.  smitten
« Viimeksi muokattu: 14.10.2006 15:12:59 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Jinx
Vieras
« Vastaus #13 : 14.10.2006 15:15:05 »

En mielestäni ole...
Olen leppoisa ja mukava tyyppi...
Välillä kuulemma liiankin huumorintajunen
kun en osaa ottaa mitään vakavasti  :Smiley

Olen nousu kauris ja ennen kun en tiennyt olevani pidin kauriita aika huumorin ajuttomina tai jotain..
Itse nousu sellaisena olen ainakin hyvin humoristinen ihminen.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #14 : 14.10.2006 15:29:33 »

Kevyt merkki - kevytmielinen - heidän yrityksensä olla filosofisia jotenkin usein huvittavat.  coolsmiley


minusta kaksosen pinnallisuus on toisaalta vaan klisee. jos ilmaisun tyyli on nopea ja vaihteleva, se tulkitaan tässä maailmassa pinnalliseksi. kuitenkaan, kun ei kenenkään kaksosenkaan sisälle voi nähdä pelkästään sen perusteella miltä hän ulospäin vaikuttaa. hän voi olla samaan aikaan syvä, mutta silti nopeassa liikkeessä.

varmasti joskus on myös hyötyä siitä, että vaikuttaa pinnalliselta, niin pääsee vähemmällä "juuttumisella" jarruttaviin loukkuihin.

en usko että mikään merkki tekee itsessään kestäkään pinnallista Wink

hmm. vai alanko taas saivartelemaan sanoihin...
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: