Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Käärmeitä ja hiekkaa...  (Luettu 4363 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilja-82
Vieras
« : 03.06.2006 13:10:08 »

Kylläpäs näin paljon unia viime yönä. Ensin oli jokin tällainen "käärmeenlumooja" juttu... Joku toi mulle käärmeitä ja kerto, että mun pitää opetella hallitteen niitä. Ne käärmeet jotenki kummallisesti vaistos mun ajatukseni ja näin ollen en siis saanu lähteen juokseen karkuun, koska ne lähtee perässä. Onnistuin sitte jotenki tappaan ne ja ne näytti ihan pieniltä sikiön aluilta.  idiot2 Ne olivat kuin mitäkin lemmikkejä, mutta minua inhotti ajatus, että ne ovat asunnossani. Yksi puraisikin minua, mutta sen hampaat oli niinku jotain kumia eikä se sattunut yhtään. Olin vain tyytyväinen kun pääsin niistä lopulta eroon.

No sitten lähdin seikkailemaan johonkin järven reunalla olevalle pururadalle.
Halusin uimaan, koska vesi näytti niin houkuttelevalta. Jostai syystä minun sitten piti lähteä käymään jossain ja kun tulin takaisin niin ilma oli niin tiheänä hiekasta, että en nähnyt yhtään mitään. Harhailin vain siellä polulla ja olin näkevinäni, että veteen oli tullut sinilevää. Se oli ahdistavaa. Tähän hiekkamyrskyyn sitten heräsin.

Ei tästä varmaan saa taas mitään tolkkua, mutta näin tosiaan niin vilkkaasti unia, että olin aamulla ihan pökerryksissä.
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #1 : 09.06.2006 17:43:52 »

Kiitos Annaelen  smitten

Jotain tärkeiden voimien hallintaa varmastikin yritän kun siinä unessa niitä käärmeitä koetin pitää ojennuksessa...

Tuo hiekkamyrsky sitten... estää menestymästä... Kuka haluaa estää minua menestymästä, missä asiassa ja miksi...  idiot2

Nyt kaipaisi kyllä jotain lisävihjeitä... Miksi unet aina jäävät niin hämäriksi...
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #2 : 09.06.2006 18:16:37 »

Hei taisin saada pienen aavistuksen... hittolainen...  tickedoff  knuppel2  coolsmiley

Ihanaa kun on tällainen paikka mihin voi kirjoittaa uniaan muistiin ja saada niistä jopa kommentteja ja ajatuksia muilta.

 smitten
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #3 : 12.06.2006 00:33:14 »

Evea, eliminoitiinko käärme todella vai olisko se ollut enemmän sellainen poissa silmistä poissa mielestä -tyyppinen ele? Tunsitko tämän nuoren miehen unessasi?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: