Sivuja: 1 ... 504 505 [506] 507 508 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5637227 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #7575 : 28.12.2009 18:03:01 »

Onko sillä elokuvan Pandoralla mitään yhteistä Pandora-myytin kanssa?
Etukäteen ja jälkikäteen tietämisellä?
Kaiken pahan karkaamisella maailmaan ja toivon jäädessä lippaan pohjalle.
Eihän se sattumalta ole Pandora luulen ma.
Eikä Avatar nimeltään.
Sanskriittiä alunperin.
Onhan siinä joku side myös tähän aikaan,
muukin kuin kolmiulotteisuus  jupiter neptunus aspect_ssx uranus kalat elokuva-alalla.

En ole käynyt katsomassa mutta ilmeisesti noitten sen herättämien kysymysten takia on jo käytävä.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7576 : 28.12.2009 20:16:58 »

Pitääpi kanssa katsoo tuo leffa kun kehutte...

Mutta hei.. Mä irtisanoin mun vuokrasopimuksen tänään,
saas nähä päädynkö katuojaan.. 2funny
Kävin äsken pakkaamassa kolmessa tunnissa yli puolet mun asunnosta.. Cheesy
Oikeestaan siis kaikki pakattu, paitsi vaatteet ja siivousvälineet,
ja no huonekaluja ei juuri voi pakata...
Ne menee kaikki kirpparille ja muutama onneton saa lähtöpassin suoraan kaatikselle!!

Joissakin asioissa, ei ole häpee olla nopee!  knuppel2

Huolellisempi sais olla mutta ... No, mitä suotta....
Tämä ei ole sellainen asia, kun kerran itse joudun ne laatikot purkamaan,
eikä mua haittaa hevon helvettiä, vaikka oisin pakannu luottokortit käytetyn vessaharjan ja arabian astiat samaan lootaan avatun hunajapurkin kanssa...
Tai jotain sinnepäin.. angel

(huom. heitin sen vessaharjan kuitenkin roskiin....
Ja opin viime muutosta, että sitä avonaista hunajapurkkia ei kannata laittaa
samaan pussiin minkään kanssa, etenkään sellaseen sekakrääsäpussiin johon oon koonnu kaikki viimeset irtonaiset osat esim pehmolelun, vara-avaimia, bambuisia tabletteja ja irrallaan lojuneen luottokortin  Grin)

((se oli upeeta kun kauppakassillinen pikkutavaraa oli tahmaantunu toisiinsa, kun hunaja oli levinny kaikkialle ja päässy jähmettymään))

(((säälin edelleen sitä melkein hunajaan hukkunutta nallea, jota tiskasin about ikuisuuden pois tahmasta  Grin)))

« Viimeksi muokattu: 28.12.2009 20:19:37 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7577 : 29.12.2009 19:24:42 »

Käytiin tsekkaamassa asunto ja jätettiin hakemus..

Mä kyllä repeän kahtia ilosta, jos me se saadaan,
se meinaan oli aika ihana asunto!!!!

Siellä oli seinällä yksi taulu, mihin ihastuin noin viikko sitten netissä,
enkä ole aiemmin sitä kuvaa nähnyt ja sanoin skorpulle, että toi taulu on enne. Katsotaan.


Mä löysin eilen mun asunnolta jotain uskomattoman häkellyttävää,
vaikka siis itse sanonkin.................... uglystupid2

Olin kirjottanut 4 A4 sivullisen rakkauskirjeen, joka kertoo siitä mikä tekee mut onnelliseks ja mitä toivon, ja se kirje oli odotettu *sille kenet tiedän kohtaavani pian* ja se oli päivätty toukokuu 09... Tapasin skorpun kesäkuussa!

Ja näin jälkeen päin huomaan että joka ikinen kohta kirjeessä on totta.

Eikä tässä vielä kaikki.

Oon maalannut itseni ja miehen seisomaan vastakkain, niin että meidän takana on iso ristin hahmo ja keskellä ristiä on lukko, meillä molemmilla avaimet.. Ja ympärillä "leijuu" monta kynttilää...
Kuva symboloi kaikki lukot avaavaa rakkautta,
risti taustalla tarkoittaa suurta uskoa rakkauteen ja sen pyhyyteen.

No, kuvan olen maalannut samoihin aikoihin kun kirjoitin kirjeen.

Ja kuvan miehellä on ihan skorpun sivuprofiili ja sillä on kalju pää niinkuin skorpullakin!

Mä annan noi sille huomenna ja selitän että oon tehnyt ne etukäteen,
uskoo jos tahtoo.  angel
tallennettu
Asteria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Aalloillakin on kasvot


Profiili
« Vastaus #7578 : 29.12.2009 19:38:12 »

Ihana tarina, Tiigris! Onnea nyt roppakaupalla aivan jokaiseen hankkeeseenne!!!
 smitten
Tuo tarina toi mieleen omani vuosien takaa. Olin tullut petetyksi ja muutaman lisävuoden sinnittelyn jälkeen pitkä suhde päättyi. Mietin silloin pitkään elämääni ja ajattelin, että paras ratkaisu olisi lähteä ulkomaille vapaaehtoistyöhön ja käyttää loppuelämä palvelemiseen.
Jätin kaikkeudelle kuitenkin pienen takaportin.
Kirjoitin pitkän listan unelmieni miehen piirteistä. Ja nauroin, kun lista oli ihan mahdoton; ei sellaista miestä voisi mitenkään olla!
Kaikkeus löysi tämän miehen ja toi tiemme yhteen kuukautta, kahta myöhemmin. En voi vieläkään uskoa tätä todeksi! Nyt tämä elävä ihme käy yhtä aikaa läpi kaikki mahdolliset puhdistumisoireet, joista sydänkohtaus aivan äskettäin oli vakavin ja jatkuu leikkauksella tammikuussa. Ja nyt olen äärettömän kiitollinen, että saan olla tukemassa häntä näinä vaikeina aikoina.
Rakkautta kaikille ja voimia elämän haasteisiin ja varsinkin puhdistumisjaksoihin, niitä kun näyttää olevan liikkeellä melkein keskeytymättä! Ja uskotaan, että elämä kantaa!
 smitten
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7579 : 29.12.2009 23:22:04 »

Ihania rakkaus-juttuja teillä  smitten

Oma parisuhteeni repeilee tai repeili liitoksissaan, mutta päätin etten heitä hanskoja tiskiin.  smiley6600 Niin helposti vaatii toiselta täydellisyyttä, niin helposti hupsahtaa suhteen sisään ja niin helposti kun rakkaudessa hellittää kontrollin, asiat keikahtavat toiseen laitaan ja alkaa kontrolloimaton riita.

Hyviä tajuamisia  :Smiley ja sit eikun eteen päin!  Cool

 smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7580 : 29.12.2009 23:24:23 »

Onnea Tiigris!  smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7581 : 31.12.2009 12:19:17 »

Kiitos, onnea itse kullekin  smitten

Mun onni on nyt sitä että jouduin häippäseen eilen kesken aamuvuoron hirveen ripulin takia....
Luulin etten ikinä selviäis kotimatkaa kun olo oli heikko.
En ollut syönyt enkä juonut koko päivänä vielä mitään muuta kuin lasin vettä ja kupillisen kahvia, vaikka kello oli jo yksi..

NO..

Yritin aina siemailla pari kulausta mehua tai vettä, mutta eipä se hirveesti tuntunut tilannetta korjaavan.. Laskin että ripuloin eilen 9 kertaa ja oksensin 3 ja ainoa minkä sain pysymään sisällä oli myöhään illalla juiotu puoli lasia mehua jonka otin buranan kanssa...

Olin yrittänyt jo kaksi kertaa aiemmin otta buranaa, mutta oksensin melkein heti ne pois..

Lämpöä oli 38.7 korkeimmillaan ja jalka- pakara- ja selkäsärky ihan helvetillinen...


No nyt olo on paljon parempi. Sain nukuttua 6 tuntia putkeen ja aamulla herätessä lämpö oli laskenut 37.3:n... Ripuli on edelleen, mutta enää ei niin okseta. Olen saanut juotua jo melkein litran nesteitä tässä aamulla, mutta paino oli edelleen 4 kg vähemmän kuin toissapäivänä.. uglystupid2

Ihana tauti, haluuks joku vaihtaa tän normi flunssaan?!  idiot2

No tuleepahan suolisto puhtaaks....... Grin
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #7582 : 01.01.2010 15:20:04 »


Mie olen palannut Joulun vietosta kotiin.

Päällimmäisenä tunteena ikävä.

Ikävä kaikkia läheisiäni, joiden seurassa joulunaika kului.

Moni mukana ollut asuu pääkaupunkiseudulla, eikä ehkä taas nähdä kuin kesällä.
Yllätyin ihan miten tyhjä tunne oli tulla yksin kotiin.

Ihan melkein itkettää…olokin tuntuu yksinäiseltä… Cry

Vaikka välillä tuntui, että voi ku vois jo lähteä kotiin..omaan rauhaan ja omien juttujen pariin.
Pois vilskeestä ja jatkuvasta toisten huomioon ottamisesta.
Mie kaipaan kyllä kovasti omaa aikaa ajatella ja tehdä omassa rauhassa juttujani.
 Omaan tahtiin…

No se on kai vain tämä yksi päivä…ja sitten taas tottuu normaalirytmiin…ja osaa taas sopeutua arkeen…

Horoskooppi.comista taas Päivän sana:


Perjantai
Astrologin sana päivän ratoksi 1.1.   
Hyvää uutta vuotta!

Kuu vaeltaa tänäänkin kodikkaassa Ravun merkissä, jonka lisäksi Merkurius ja Mars tekevät toisilleen kvinkunssia.

Tämä päivä sujuu toivon mukaan vähemmän dramaattisissa merkeissä kuin vuoden viimeinen päivä. Pientä kinaa tai tunnekuohuja voi olla ilmassa, mutta muuten uusivuosi sujuu varsin perhekeskeisissä merkeissä. Menneiden muistelu kuuluu kuvioon ja jos jollakin on ajoittunut muutto tähän ajankohtaan, niin vuoden alku kuluu lähinnä uuden kodin sisustamisen merkeissä. ”

Niin ja tapahtumarikasta Vuotta 2010!

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Asterix
Vieras
« Vastaus #7583 : 01.01.2010 15:51:37 »

Miulla lähti koko elämä ihan uusille uomille ja vauhdilla! Shocked smitten

Mie lähden Dubaihin miettimään avioliittotarjousta, tulen sitten Suomeen käymään
ja lähden USA:han. Mie sitten kait menen naimisiin..?(!!!!!!??) idiot2 Huh uglystupid2
On se kyllä mahtava mieskin ja kaunis sukunimi.  smitten Tongue
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #7584 : 01.01.2010 16:11:39 »

Oh-hoh, Sasha!
tallennettu
Asteria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Aalloillakin on kasvot


Profiili
« Vastaus #7585 : 01.01.2010 17:03:38 »

Upea juttu! Kuulostaa ihan siltä, että sinulla on "täysi elämä" - ihanaa!!!
 smitten
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
Asterix
Vieras
« Vastaus #7586 : 01.01.2010 17:56:56 »

Naa.. katsotaan nyt vielä tämän kaksosen mielenvaihtelut. Tongue
Sitoutumiskammostakin pitäisi jollain  uglystupid2 -tohtorilla käydä korjauttamassa. Grin

Hassuinta tässä on se, että tuo  jousimies mies tuli ihan puskasta heti kun sanoin
bye-bye Veskarille ja kappas kun se uskoo kaikenmaailman sielullisiin vaelluksiin
ja se uskoo vakaasti minun olevan joku sielun liekki ja kumppani sille.

Siksi tämä salama avioliittokin ja erikoista sinänsä, eka kertaa se kuullostaa ihan hyvälle ehdotukselle
ja minulla ei... -ainakaan vielä- tunnu ilma loppuvan ja kuristuspanta kaulassa moisesta ajatuksesta.

Mutta... katsotaan nyt vielä. Kyllä mie sinne UEA:han lähden ainakin katsomaan. Wink
Visa haetaan heti maanantaina.

Mies asuu kahta maata, matkustelee paljon (syntyjään Wieniläinen)
ja on paitsi älykäs, niin hauska ja elegantti ja hyvin sympaattinen ja tunteellinen
ja tasapainossa itsensä ja elämänsä kanssa.
...ja tanssii jumalaisen hyvin.  Wink

....mutta katsotaan nyt.. ..kaikki vaihtoehdot. Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7587 : 01.01.2010 18:53:42 »

Muista aviosopimus&ehto&yms. (jotta saat suurimman osan ukon rahoista jos se kusettaakin sinua) ja varmista myös, ettei ole mikään äärimuslimi (musta kaapu niskassa 10. vaimona oleminen voi olla ankeaa..) Wink Grin

Joo, uusi vuosi lähti rauhallisesti käyntiin ja kohta aion katsoa tyttöleffan (Sinkkuelämää) Afro

Olen selannut netistä esim. verhoja, mutta ei ole vielä niitä oikeita osunut silmiin. Harjoitukset jatkukoon.. Sisustaminen on niin kauan kivaa kun ei ota stressiä siitä Cool

Naa.. se on itävaltalainen mies, eikä mikään rättipää kurakikkeli.  Grin
Se tästä vielä puuttuisi, jos luopuisin fasismistani.. :Smiley
Itävallan lakien mukaan nainen saa erossa puolet miehen omaisuudesta
ja elatusmaksut vaikka ei olisi lapsia. Vähän samoin kuin USA:ssa. Wink
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #7588 : 02.01.2010 13:43:57 »

Miulla lähti koko elämä ihan uusille uomille ja vauhdilla! Shocked smitten

Mie lähden Dubaihin miettimään avioliittotarjousta, tulen sitten Suomeen käymään
ja lähden USA:han.

Hitsi, taidetaan käydä samoissa paikoissa tässä alkuvuonna, koska itsekin menen ensin sinne Dubaihin, sitten Suomeen ja sen jälkeen tulemme Wieniin! Eli pikkuisen eri tahtia, muttei sentään ehdi tulla aikamme pitkäksi ennen omaa tapaamistamme. Toivotaan, että sinulle jää aikaa sitten siihenkin, kun elämme huhtikuun alkupuolta.  Cool Smiley

Oikein Hyvää Uutta Vuotta ja siunausta oikeille valinnoille!  smitten
tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #7589 : 02.01.2010 21:10:47 »

Onneksi olkoon Sasha, jos liitto tuntuu oikealta niin siitä vain, mitä sitä turhia murehtimaan etukäteen, antaa toisten hoitaa ne hommat.

Täällä toinen kaksonen nauttii aidon Ladyn seurasta, tai mitä siitä nauttia, kun neiti tuli kotiin niin vähän aikaa ihmetteli ja meni lipaston alle nukkumaan. Mutta on tuo kissanpentu, aivan omaa laatuaan. Kun tapasimme se oli nukkumassa, haisteli elegantisti sormiani, katseli minua, meni vähän matkan päähän, antoi silittää ja hieman leikki sormillani. Sitten se nousi ja meni eteiseen istumaan, kun minä laitoin kissankopin vähän matkan päähän ja avasin häkin oven. Lady meni itse koppiin ja katsoi minua sen näköisenä, että joko lähdetään.

Minut oli hyväksytty.

Juu, vielä pari päivää sitten olin lähdössä Helsinkiin etsimään itseäni, sanoin perheelle, että en tiedä koska tulen, mutta kun kaikki tuntui haraavan suunnitelmaani vastaan niin sitä sitten jäi ja ei sitä enää minnekään voi mennä, kun arvon Lady tarvitsee kamarineitonsa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 504 505 [506] 507 508 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: