Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksisuhteet/yhdenillanjutut  (Luettu 91805 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #120 : 23.01.2006 14:07:13 »

Hei Julietta,

kun rakkaudesta puhutaan, niin siinä menevät herkästi puurot ja vellit sekaisin. Esim. universaali rakkaus ei ole seksuaalinen tunne. Se on vain tunne siitä että on kirkkauden, valon ja lämmön täyttämä. Guruista mainittakoon Äiti Amma, joka lienee agapen ilmentymä ja tätä valoa hän haluaa välittää eteenpäin halaamalla.

Persoonallinen rakkaus on sitten asia erikseen. Miehen ja naisen välillä siihen liittyy monesti voimakasta seksuaalisuutta, ystävyys -ja sukulaisuussuhteissa on voimakas yhteys ja side ilman seksiä. Itse olen tosin kokenut yhteyden muodostumisen toiseen ihmisen joskus niin järisyttävänä, että seksuaalisiakin tunteita on ollut mukana. Tavallisesti en kuitenkaan välitä niistä, ne menevät ohitse, kun yhteys on muodostunut. Yhteyden muodostuminen voi tuntua hetken seksuaaliselta, vaikka kyseessä olisi samaa sukupuolta oleva henkilö.

Mustasukkaisuusdraamat ym. rakkauselämään kuuluvat ikävät lieveilmiöt liittyvät mielestäni nimenomaan persoonalliseen rakkauteen eivätkä agapeen.

Myöskään minä en ole koskaan pyrkinyt elinikäiseen parisuhteeseen, mutta tähän ikään mennessä olen jo oppinut tietämään, mitä haluan parisuhteelta ja mitä en. Tuollaiset moniavioiset suhteet sopinevat tunne-elämältään viileähköille tyypeille. Itsestäni taas viileys on melko kaukana.  :Smiley
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Asko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Kosminen kanava


Profiili WWW
« Vastaus #121 : 23.01.2006 14:15:08 »

Lillille kiitos vastauksesta. Tarkoitan tuolla rakkauden opiskelulla nimenomaan tuota universaalin rakkauden opiskelua ja puhun taas omasta elämästäni siltä osin, että opiskelen universaalia rakkautta näillä ed. mainituilla asioilla, vaikka minulla vaimo onkin ja hyvä sellainen.  smitten smitten

Kyse ei varmaan sinällään ole viileydestä, vaan erilaisesta rakkauden ajattelutavasta, sikäli kun olen tehnyt päätelmiä tapaamistani henkilöistä he kaikki ovat tosi rakkaudellisia eikä viileys sovi kuvaamaan heitä. Uskon että ihmiset etsivät jonkin hyväksyttävän syyn mielessään, jotta voivat ymmärtää toisia ihmisiä ja siksi ymmärrän kantasi.  smitten

Sillä kun universaali rakkaus puhkeaa meissä kukkaan tantrisen rakastelun vaikutuksesta, meistä vain hiljalleen tulee sellaisia, olemme onnellisia ja tunnemme äärettömän suurta rakkautta, onnellisuutta ja haluaisimme jakaa sen universaalin rakkauden kaikkien kanssa.

Onhan tantrinen rakastelu monelle ensimmäisiä kosketuspintoja omaan jumaluuteensa ja siksi äärettömän rakkauden kokeminen on mahdollista. Rakkauteen vaan kasvaa, siihen vain yksinkertaisesti kasvaa ja sen sisäistää uudella tavalla, tavalla joka sallii rakastaa ja jakaa myös tantrisia helliä rakkauden hetkiä useamman kuin yhden kanssa.

Toki ymmärrän että tämä on monelle utopiaa, sillä tässä maailmassa rehellisesti sanottuna hyvin monet asiat pitää muuttaa toiselle tolalle. Lähes kaikissa asioissa on parantamsen varaa yhteiskunnankin tasolla, jossa vastaan tulevat samat asiat ja muutokset kuin yksilön kasvussa.

Kaikille rakkautta ja elämisen kokemisen ihanuutta, sillä se avaa chakramme aidon universaalin rakkauden kokemiseen...  smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 23.01.2006 14:52:52 kirjoittanut Tantra » tallennettu

- Yhdessä kohti kosmista valoa ja rakkautta -
Mirjam
Vieras
« Vastaus #122 : 23.01.2006 14:22:42 »

Tässä tällainen 'kevennys versio' yhdestä vaihtoehdosta "seksisuhteisiin ja yhdenillanjuttuihin"
Näitä iänikuisia ketujukirjeitä... buck2




Ketjukirjeiden äiti kaikille ketjukirjeiden ystäville Tämän ketjukirjeen
panivat alulle kyvykkäät naiset - kuten sinä rikastuttamaan seksielämänsä
vielä enemmän. Päinvastoin kuin tavalliset ketjukirjeet, tämä ei maksa
mitään. Voit ainoastaan voittaa!!!

Lähetä kirje edelleen seitsemälle parhaimmalle, yhtä kyvykkäille ja
viriileille kaverillesi. Sen jälkeen nukutat oman
avo-/aviomiehesi/poikaystäväsi, paketoit hänet isoon pahvilaatikkoon (älä >unohda ilmareikiä) ja lähetät paketin sille henkilölle jonka nimi on
ylimpänä listalla. Kohta sinun nimesi on ylimpänä listalla ja tulet saamaan
823.543 miestä postissa.

Tilastollisen jakauman mukaan niiden seassa on vähintäin:

1 Mr. Suomi
4 tangokuningasta
463 villiä hevirokkaria
3'234 hyvännäköistä rekkakuskia
20'198 kyltymätöntä höylääjää
40'198 biseksuaalista miestä

Yhteensä siis 64.294 miestä, jotka selvästi ovat kuumempia, avoimempia ja
herkullisempia kuin se vanha, äkäinen äijä jonka lähetit postissa.Parasta
tietysti on, että vanha äijäsi ei takuulla ole näitten joukossa.

ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA KATKAISE TÄTÄ KETJUA
Eräs nainen lähetti kirjeen viidelle kaverille seitsämän sijasta, ja sai
oman äijänsä takaisin, edelleen puettuna samaan, lahjaksi
saamaansa,jalkoihin ylettyvään villaiseen, haisevaan aamutakkiin, samalla
kärsivällä ilmeellä ja jatkuvan krapulan riivaamana.

Se kansainvälinen supermalli joka oli asunut naisen luona siitä lähtien kun
oma äijä lähti, muutti samana päivänä naisen parhaan kaverin luo (jolle hän
ei ollut kirjoittanut!). Samalla kun olen tätä sinulle kirjoittanut, on
nainen, joka on kuusi paikkaa ennen minua listalla, vastaanottanut 837
miestä ja on joutunut sairaalaan ylirasituksesta. Sairashuoneen
ulkopuolella odottaa vielä 452 laatikkoa.

SINUN ON USKOTTAVA TÄHÄN KETJUKIRJEESEEN
Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus parantaa seksielämääsi. Ei kalliita
illalliskutsuja, ei tuntitolkulla keskusteluja jalkapallosta vain
saadaksesi hänet suostumaan seksiin. Ei mitään velvollisuuksia, ei hapanta
anoppia, ei epämiellyttäviä puheita häistä tai kihlajaisista. Älä siis
epäröi! Lähetä kirje jo tänään seitsemälle parhaalle kaverillesi. Ellei
sinulla ole miestä niin lähetä pyöränpumppu siinähän on sama periaate, eli
kun mäntä falskaa niin se rotisko menee vaihtoon.

 Cheesy
tallennettu
Asko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Kosminen kanava


Profiili WWW
« Vastaus #123 : 23.01.2006 21:26:01 »

Heissan...mielenkiintoista...  tuohon Keholle sanoisin, että energiat riippuvat aika paljon siitä millaisina ne itse näkee. Jos rakastelun näkee Jumalallisena toimenpiteenä, se toki voi sitä parhaimmillaan olla tai sitten ei ole jos asian näkee jotenkin eri tavalla. Tuollaiset energia-asiat riippuu aika paljon itsestä ja kokemisen tasosta ja samasta asiasta voitaisiin vääntää kättä meditaation tai minkä tahansa asian kanssa, vaikka tuon mainostamasi energian kanssa  smitten jos haluttaisiin, mutta antaa sen olla.  smitten

Todennäköisesti puhumme samasta asiasta mutta hieman eri termein, vaikka tuossa meillä on se selvä näkemysero että näen rakastelun Jumallisena asiana, kun taas keho näkee sen jotenkin vain egon juttuna, ymmärsinkö oikein?
« Viimeksi muokattu: 23.01.2006 21:32:18 kirjoittanut Tantra » tallennettu

- Yhdessä kohti kosmista valoa ja rakkautta -
Mirjam
Vieras
« Vastaus #124 : 23.01.2006 21:31:04 »

Itselle tulee tästäkin aihesta mieleen, että vain mielihän luo tulevaisuuden kuvia ja haluaa määritellä mikä onkin minkin alueen sisältö ja ulkoinenkin kokemus elämässä 'valmiina tulevaisuudessa'.

Itselleni on tärkeintä, että jos en elä tässä hetkessä, pyrin siihen ainakin.
Ja se ei ole mahdollista muutoin, kun tuntemalla juuri sitä mitä tuntee ja elämällä juuri sitä, mitä elämä tarjoaa siihen hetkeen.
Tietynlaista rehellisyyttä ja tietoisuutta se saattaa vaatia itseä kohtaan, eikä ole ihan helppo juttu.

Pidän aivan turhana luoda mitään 'kuvia' siitä mitä on jossain tulevaisuudessa minkäkin alueen fyysinen ilmentymä ja mennä mielen avulla sitä päämäärää kohti.
Vain syvä kokemus joka hetkessä vie jotain kohti todellisena kokemuksena, niin 'raadoillista ja inhimillistä'  Wink se kuin onkin.
Se vaatii tietynlaista haavoittuvaksi ja keskeneräisiseksikin asettumista ja suurta luottamusta elämään.

Energioiden jakaminen kosmisiin ja universaaleihin on vain mielen työtä. Ja mieli luo niistä mielikuvia, joita kohti pyrkii.
Se vie vain kauemmas tästä hetkestä ja todellisuudesta.
Mieltämmehän me olemmekin opettamassa emmekä mitään muuta. Sydän kyllä tietää totuuden sillä omalla kokemus tavallaan ilman mitään määränpäitä, koska määränpäitä ei edes ole, on vain tämä hetki.

Jos siis joku kokee parisuhteen oikeaksi nyt. Se on oikein. Jos joku jonkin muun, se on oikein.
Kaikki on oikein, jos se tapahtuu tässä hetkessä ja rehellisesti juuri sinä mitä se on todellisuudessa.

 Smiley
tallennettu
Asko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Kosminen kanava


Profiili WWW
« Vastaus #125 : 23.01.2006 21:35:13 »

HIENOA MI-Olea. Samaa mieltä kanssasi  smitten smitten smitten
tallennettu

- Yhdessä kohti kosmista valoa ja rakkautta -
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #126 : 23.01.2006 22:29:42 »

Huhhuh tätä teidän keskusteluanne....  buck2 Cheesy
tallennettu
Asko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Kosminen kanava


Profiili WWW
« Vastaus #127 : 23.01.2006 22:36:49 »

KIITOS - Samaa mieltä ja hyvin kuvasit tuota tantrista hommaa  smitten smitten
tallennettu

- Yhdessä kohti kosmista valoa ja rakkautta -
Mirjam
Vieras
« Vastaus #128 : 23.01.2006 22:41:18 »

Hienosti puettu sanoiksi mama_quilla !
 Smiley
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #129 : 23.01.2006 23:01:23 »

Mi-Olean teoille vastaisinkin näin yksinkertaisin sanoin:

Mielemme teotko ovat yksilöllisiä vain egoillamme, koska sen tähden se erillisyys luotiin. Vaan silloin, kun Ykseyteemme yhdenymme, emme enää edes ajattele noin monimutkaisin teoin tai sanoin vaan näemme ainoastaan sen totuuden, joka silloin vain on. Koska muuta ei ole!  Smiley

Hmmm...Siis ykseys on aina läsnä ja se toimii siellä missä sen kuuluukin toimia. Sisäisyydessä, siellä missä on saatettu yksilön sisällä eheyden ja tasapainoisuuden tila kaikessa.
Mieli luo ainostaan ulkoisessa monimutkaisin teoin ja siellä sen kuuluukin toimia niin, ei sisäisyydessä. Se voi olla keskeneräinen ja sitten sen kuulukin olla, sillä sitä vartenhan me elämme, että voimme sen kaiken kokea.
Ei ole mitään iloa kokea ykseyttä mielen kautta ja mieltä ykseyden kautta.  Wink
Kun tuon kerroksellisuuden itsessään saa tasapainoon, se kokonaisuutena toimii yksinkertaisesti tässä hetkessä, hyvin simppelisti. Keskeneräisenäkin.

Voi olla, että olet Keho jotenkin erityisessä asemassa muihin nähden ja sinulla olisi joku auvoinen tie, mitä muille osoittaa, tai sitten on aivan toisin. Minulle se on aivan sama.
Minulla on 'linkki Luojaan' ja se kulkee sisäisyyden kautta ja se tuo muossaan vastuun yksilötasolla sekä kunnioittamisen toisten elämää ja heidän polkuaan kohtaan.
Ja myös vastuun siitä, että kunnioitan omaa elämääni ja polkuani ja suojelen sitä siinä määrin, että se voi toteutua omalla 'jumalaisella' tavallaan... Smiley

En vaadi ketään uskomaan, että minun kokemukseni tässä hetkessä olisi koko maailmankaikkeuden totuus. Saatika edes muutaman astro foorumilaisen. Wink
Silloin persoonana ja inhimillisenä ihmisenä asettuisin johonkin aivan muuhun asemaan, mikä minulle tällä tasolla kuuluu.
Tosin, minussa on montaa kerroksellisuutta, mutta ne toimii sillä tapaa, miten niiden tulee toimia ja ne ilmentyy siinä 'kerroksessa' missä ne on. Mielen ei erikseen tarvitse sitä tuoda esiin.
Ne ilmenee 'vapaan tahdon'alueella ja ne voi poimia kuka tahansa, joka omakseen tuntee tai jättää pomimatta. Minun asiani persoonana ei ole sitä määritellä, mihin kenekin tulee kulkea ja mitä 'oppia'.

Ja silti minulla on lupa kulkea tätä omaa tietäni, siinä missä kellä mulla tahansa.  angel
tallennettu
jasnaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Nunnat ja minä, mustaa ja valkoista...


Profiili
« Vastaus #130 : 23.01.2006 23:06:12 »

Nyt tämä täti on tantraa täynnä  Huh

Olen lukenut näitä juttujanne, hienoja ajatuksia, unelmia ja kokemuksia myös. Kysynkin, milloin elätte ihmisen elämää? Käsittääkseni meidän energiamme ovat niin arkisen tavallisia, jotta turha niitä on vierasperäisillä sanoilla höystellä jalompaan muotoon, ne ovat jo kaikkeuden kaunistamia, olemme todella arvokkaita ihan selkokieltä puhuessammekin. Minusta tässä tehdään yksinkertaisista asioista monimutkaisia eli mystifioidaan  angel kaikkeuden yksinkertaisuutta, sitä: Ettemme tiedä kaikkea, joten siihen on tyytyminen tällä erää, seuraava elämä kertoo jo enemmän, missä lienemmekin silloin.


Rakkaus on niin monella tasolla koettavaa ja ihmiselle luontaisesti kuuluvaa. Hiukan pitkään mietin näitä pitkiä pohdintoja, kuinka mitä ja kenen kanssa, koska ja missä. Minulla heräsi mielikuva, jotta suuren ajatusmäärän muuttamiseksi kokonaisvaltaiseksi kokemusten virraksi ihmisen on oltava kokopäiväinen tantraaja, ja se ei ole kaiketi ihan kaikilla mahdollista. Työelämä on ikävä ja haitallinen asia tässä tantraamisen kansantanhuun verrattavassa suosiossa ja moninaisuuksien keräilyssä  Smiley


 smitten
tallennettu

Valkoinen Spektrinen Maailmojen Sillanrakentaja

Leijona
Nouseva Vaaka
Pluto Leijonassa
Kuu Härässä
Venus Neitsyessä
Mars Jousimiehessä

Puuhevonen

~ Se
   suunnaton hiljaisuus on läsnä. ~
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #131 : 23.01.2006 23:15:13 »

Tantra kertoi hyvin miten tantrassa pyritään nostamaan tuota energiaa yhdessä kumppanin kanssa, eli tässä tapauksessa kaksi ihmistä, yhdessä, fyysisen kosketuksen kautta haluaa kokea yhdessä kumppanin kanssa tuon universaalisen rakkauden ja intohimon, KOSKETUKSEN kautta.

Eli, universaaliseen energiaan on lisätty tuo seksuaalinen energia, koska ne eivät ole sama asia.

Kosmisen rakkauden yhteydessä ei ole minkäänlaista tarvetta kokea mitään seksuaalisuutta kenekään kanssa, koska tuolloin on niin puhtaasti siinä ykseydessä ja se on niin läpäisevä tunne, että sen tarvitsee tuntea jotta sen osaa erottaa.

Ymmärrän hyvin miten käsitteet on mennyt sekaisin, koska niinkuin Lillikin sanoi, en koe että universaali rakkaus on sama kuin seksuaalinen intohimo mutta toki niitä voi yhdistää ja kokea sen vielä syvemmin.

Varmasti kannattaa hieman erotella noita energioita koska omasta mielestäni intohimoinen energia on ihan jotain muuta kuin universaali rakkaus mutta yhdistettynä ja koettuna hyvin voimakas.

Tai näin olen ne itse kokenut  Smiley
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #132 : 23.01.2006 23:16:02 »

Rakkaus on niin monella tasolla koettavaa ja ihmiselle luontaisesti kuuluvaa. Hiukan pitkään mietin näitä pitkiä pohdintoja, kuinka mitä ja kenen kanssa, koska ja missä. Minulla heräsi mielikuva, jotta suuren ajatusmäärän muuttamiseksi kokonaisvaltaiseksi kokemusten virraksi ihmisen on oltava kokopäiväinen tantraaja, ja se ei ole kaiketi ihan kaikilla mahdollista. Työelämä on ikävä ja haitallinen asia tässä tantraamisen kansantanhuun verrattavassa suosiossa ja moninaisuuksien keräilyssä  Smiley
smitten

Olen kanssasi samaa mieltä.  Smiley
Vaikka ei ehkä ihan heti uskoisi. Embarrassed
Vaikka ajatuksineni virtailenkin, silti samalla täällä foorumin ulottumattomissa, pikkuhiljaa, hitaasti, mutta varmasti, lähenen kokopäiväiväistä 'tantraajaa'itsessäni...ehkä se on sitten kuolin päiväni...mutta olen ainakin elänyt elämäni nauttien.  Wink Ajatusten virrasta ja paljon, paljon muusta.  angel
tallennettu
jasnaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Nunnat ja minä, mustaa ja valkoista...


Profiili
« Vastaus #133 : 23.01.2006 23:30:54 »

Elämästä nauttiminen on jo suuri asia, silloin ihminen on saavuttanut korkean tason jolla elää kylläkin kehonsa kahleissa itsensä vanginvartijana (käsiraudat löysästi lukossa ja avain saatavilla), mutta henki vapaana ja sielu soittaen sitraa jossain kaukana valossa =================>  angel

Ajatusten virtaus on energian hyväksikäyttämistä arjen ja elon monimutkaisilla poluilla joissa kuitenkin on johdonmukaisuutta "Olemme olemassa kaikkeuden kansana".

Kosketuksemme, katseemme, energiamme, siinä meidän eväät rakkauden maailmaan joka on myös tämä sama, niin tavanomaisen arkinen tellus, mutta kaunis, kaunis niin  Kiss

Joskus on syytä pysähtyä ja hiljentyä, nöyrtyä ja pestä vaikkapa lattiat, kun menee liian korkealla ja kovaa, sillä maailman tuulet, energiat ja valo, niillä on meille annettavaa ja kantovoimaa, mutta sopivin määrin, kohtuus on kaikkeuden mitta, olen lähes varma siitä  Smiley
tallennettu

Valkoinen Spektrinen Maailmojen Sillanrakentaja

Leijona
Nouseva Vaaka
Pluto Leijonassa
Kuu Härässä
Venus Neitsyessä
Mars Jousimiehessä

Puuhevonen

~ Se
   suunnaton hiljaisuus on läsnä. ~
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #134 : 23.01.2006 23:33:46 »

Keho
Tiesitkö ettei kahta samanlaista vesi/lumipisaraa ole olemassa vaikka ne voisivat sataa samasta pilvestä tai olla yhteydessä samaan mereen missä kulloinkin uivat?
« Viimeksi muokattu: 23.01.2006 23:35:20 kirjoittanut Lumor » tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: