Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Amk. hoitotyön pääsykokeet.  (Luettu 5005 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kristiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« : 26.05.2010 12:17:48 »

tämä topicci ei nyt taida olla ihan oikeassa paikassa, mutta parempaa paikkaa en tälle löytänyt. joten antakaa se minulle anteeksi ystävät. Smiley

Kysynkin teiltä, jotka ovat päässeet opiskelemaan Amk:hon hoitotyötä, että minkälainen on kokeen matemaattinen osio?

Sain tänään pääsykoekutsun kajaanin amk:hon kyseiselle linjalle. pelkään vaan, että sisäänpääsy tyssää matematiikkaan.. :/

Kaikenlaiset kokemukset alan ääsykokeista ovat siis enemmän kuin tervetulleita!  smitten

tähän pääsykokeeseen kuuluu siis ryhmähaastattelu, yksityishaastattelu, matemaattinen osio ja ennakkotehtävä.
tallennettu

*nouseva vaaka
*aurinko rapu
*kuu skorpioni
*merkurius ravussa
*mars ja venus leijonassa
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 26.05.2010 23:46:09 »

Itse opiskelen tällä hetkellä parasta aikaa amk:ssa, mutta sosiaalipuolella, vai pitäisikö sanoa sosiaalishengellisellä puolella,  Grin sillä minusta tulee sosionomi-diakoni. Meillä oli pääsykokeissa psykologinen testi ja opettajien haastattelu. Siinä psykologisessa testissä oli matemaattinen osio ja ei se ainakaan minulla siihen tyssännyt vaikka olen aivan surkea matematiikassa. En nyt tiedä oliko tästä sinulle muuta hyötyä kuin rohkaisuksi vain, sillä teillä on näemmä jonkinverran erilainen pääsykoesysteemi ja matematiikkaa tarvitsette jonkin verran enemmän...
tallennettu
Kristiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #2 : 27.05.2010 10:48:26 »

voi kiitos kyllä tuokin jo rohkaisi! tosiaan sen verran sain selville, että jotain yksikönmuunnoksia ja "aukkolaskuja". hrrr... Cheesy toivotaan ettei mun lukihärö pilaa mitään. xD
tallennettu

*nouseva vaaka
*aurinko rapu
*kuu skorpioni
*merkurius ravussa
*mars ja venus leijonassa
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 27.05.2010 19:07:41 »

voi kiitos kyllä tuokin jo rohkaisi! tosiaan sen verran sain selville, että jotain yksikönmuunnoksia ja "aukkolaskuja". hrrr... Cheesy toivotaan ettei mun lukihärö pilaa mitään. xD

Tsemppiä!  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: