Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 500034 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #660 : 11.05.2009 10:55:56 »

safkat tuli sänkyyn ja lahjat heitettiin mutsille, mutta ei äitienpäivällä oikeen mitään merkitystä ole.. kalenterissa vaan lukee vappu, juhannus ja joulu ym joita toistetaan joka vuosi.  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #661 : 11.05.2009 12:22:58 »

Tuollaiset äitienpäivät sun muut ovat niin kamalan latautuneita. Helposti nousee kaikki jännitteet pintaan. Näin unta että oli ystävänpäivä. Joka puolella sydämiä ja juhlintaa ja romantiikkaa, mutta minä olin jotenkin yksin. Hmph.  Huh

Mutta se näistä juhlapäivän kuvatelmista ja jos palattaisiin takaisin astrologiaan.

Oletteko muut jouskarit huomanneet vapaus-vastuu teemaa elämässänne  uranus aspect_opp saturnus mukaisesti? Nuo kehveleethän edelleen kulkee neliömerkissä jouskariin nähden. Minulla ei ole mitään tarkkaa kuviota stelliumilleni juuri nyt, mutta huomaan kyllä voimakkaasti, että tuo vaikuttaa.

Tuntuu kuin minua revittäisiin tuhanteen eri suuntaan ja olen ihan riekaleina. Lähinnä se menee niin, että itse sanoo vapaus ja toiset hokevat vastuu vastuu ja "sinun pitää"

Tämä ei liity enää jousimiehiin varsinaisesti, mutta kenties minulla tuo on niin voimakas kun se osuu Kuulleni.

Minulla on tällä hetkellä tr. uranus aspect_con kuu ja syksyllä luvassa tr.  saturnus aspect_opp kuu

On tämä silti erilaista kuin Pluto aikaan. Pluton kohdalla ei ole mitään kysymyksiä. Silloin on PAKKO!

Mutta tämä uranus saturnus oppositio taas herättelee miettimään, että ONKO minun oikeasti pakko? Ja mitä minun "pitää"? ja kenelle minä oikeasti olen vastuussa tekemisistäni: itselleni vai muille?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #662 : 12.05.2009 08:08:07 »

En ole kyllä itse huomannut mitään tuommoista pakko-juttua. Kaiken teen siksi että ne ovat minun juttuni ja tunnen että se on tieni.

Toivoin tosin jotain äkillisempää ja radikaalimpaa (positiivista vaihteeksi) muutosta jossa kunnolla minut kuljetettaisiin johonkin uuteen. En jaksa olla tässä vanhassa enää, siitä kait se tarve ulkomaille lähtemisestä. Pakko päästä pois, kääntää kaikki upside down ja aloittaa alusta.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #663 : 12.05.2009 10:44:21 »

Jos sua ei kukaan tai mikään kuljeta sinne uuteen, niin kuljeta itte ittes.  Wink Mahdollisuuksia on monia, ja ihan täällä kotosuomessa se onnistuu helposti, kun on tuo opintotukikin vielä toistaiseksi. Elwynkin tossa jotain kivoja ehdotteli. Töitä voi ehkä olla tällä hetkellä vaikea saada.. mutta aina voi sitäkin yrittää. Uskon, että ihan Suomessa toiseen kaupunkiin muuttaminen vois olla sulle tarpeeksi suuri muutos. Ihmiset aina pyrkii jonnekin tähtiin, vaikka ihan pienikin juttu voisi olla se tärkeä. Toki ulkomaille lähtöönkin kannustan, jos vain todella haluat sitä, mutta kokeilisit ensin jotain Helsinkiä tai Tamperetta, jos olet niitä ihmisiä jotka ovat samalla alueella koko lapsuutensa asuneet. Ja kun, ei täällä mikään voima mihinkään työnnä (paitsi ehkä jos olis ilmamerkki), vaan itte sitä pitää työntää ittensä sinne minne haluaa.  Smiley
Saanko kysyä minne pyreit opiskelemaan? Ei kannata koskaan ajatella että jokin asia on itsestäänselvyys, niin silloin käy kuin Suomi-USA matsissa.  Grin Mutta älä luovuta, pyri ensvuonna uudestaan. Ehkä vuoden aikana voi mielees nousta jotain uusiakin ideoita, anna niillekin mahdollisuus elää.  Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #664 : 13.05.2009 09:55:59 »

Jos sua ei kukaan tai mikään kuljeta sinne uuteen, niin kuljeta itte ittes.  Wink Mahdollisuuksia on monia, ja ihan täällä kotosuomessa se onnistuu helposti, kun on tuo opintotukikin vielä toistaiseksi. Elwynkin tossa jotain kivoja ehdotteli. Töitä voi ehkä olla tällä hetkellä vaikea saada.. mutta aina voi sitäkin yrittää. Uskon, että ihan Suomessa toiseen kaupunkiin muuttaminen vois olla sulle tarpeeksi suuri muutos. Ihmiset aina pyrkii jonnekin tähtiin, vaikka ihan pienikin juttu voisi olla se tärkeä. Toki ulkomaille lähtöönkin kannustan, jos vain todella haluat sitä, mutta kokeilisit ensin jotain Helsinkiä tai Tamperetta, jos olet niitä ihmisiä jotka ovat samalla alueella koko lapsuutensa asuneet. Ja kun, ei täällä mikään voima mihinkään työnnä (paitsi ehkä jos olis ilmamerkki), vaan itte sitä pitää työntää ittensä sinne minne haluaa.  Smiley
Saanko kysyä minne pyreit opiskelemaan? Ei kannata koskaan ajatella että jokin asia on itsestäänselvyys, niin silloin käy kuin Suomi-USA matsissa.  Grin Mutta älä luovuta, pyri ensvuonna uudestaan. Ehkä vuoden aikana voi mielees nousta jotain uusiakin ideoita, anna niillekin mahdollisuus elää.  Smiley

Niin, Helsinkiin tässä olenkin menossa nyt kesällä sitten. Pyrin teatterikorkeaan ja sössin sen, ensiksi olin paniikissa että mitä nyt kun en ole muualle hakenut mutta sitten hain kansanopistojen estradiviihde ja esiintyminen linjalle ja pääsykokeet ovat kesällä. Toivottavasti pääsen edes sinne sitten, niiden huono puoli on se, että maksavat.  Undecided 300e kuussa ja päälle vielä vuokra (Hesan vuokrat kun eivät ole niitä halvimpia) + muut elämiskulut.. ja sitten tanssimaksut. Haluan olla taloudellisesti riippumaton, joten töitä olisi kiva saada. Opintotuki tuskin riittää kattamaan tuosta puoliakaan, eikös sitä saa korkeintaan kaksisataa ja jotain kuussa? Jostakin luin niin. Sillä ei kyllä pitkälle pötkitä. Lainaa en ota, koska en saa sitä ikinä maksettua takaisin ja velkaannun.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #665 : 13.05.2009 11:42:47 »

Tulee Eileithyian kirjoituksesta niin mieleen oma elämäntilanteeni 8 vuotta sitten kun lukio oli loppu, en päässyt ammattikorkeaan hakemaani sosionomikoulutukseen ja oli jo heinäkuun loppua ja olin aivan epätoivoinen, että mitä teen syksyllä. Minulla ei ollut mietittynä muita vaihtoehtoja. Lopulta päädyin kansalaisopistoon ja maksoin siellä itse opintoni, joka todella ei ole halpaa lystiä sekä vuokrani etc. Vanhemmat avustivat matkakuluissa kun reissasin kotonakin paljon vielä siihen aikaan.
Kyllä se tiukkaa oli, mutta minä ainakin nautin joka hetkestä ja hyvin pärjäsin.  Smiley Se oli hieno vuosi ja sain aikaa miettiä mitä haluan. Kyllä lukiokin on sellainen urakka, että ihmettelen miten kukaan jaksaa heti sen jälkeen lähteä opiskelemaan vaikka yliopistoon. Minulle se kansalaisopisto vuosi oli hyvää aikaa suunnitella tulevaisuutta ja opetella itsenäistä elämää. Jostain muuten luin, että teatterikorkeakoulu on vaikein koulu päästä sisälle koko Suomessa! Että Eileithyia nyt pää pystyyn! Kyllä se siitä.  Wink Ps. saat tuon opistovuoden aikana varmasti paljon tietoa millaista tuo ala on opiskella ja paremman käsityksen siitä, että onko se sitä mitä oikeasti haluat.

Huh, minulla opiskeluaika on ohi ja saan maisterin paperit ihan päivänä minä hyvänsä.  Smiley Proge-aurinkokin siirtyy minulla noin kuukauden päästä Kauriiseen. Hyvä ajankohta alkaa miettiä työelämää. Tai työttömyyselämää...  2funny

Ei voi mitään olen vain niin helpottunut ja itsellenikin alkaa taas usko palata, että kyllä asiat aina järjestyy, lopulta.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #666 : 13.05.2009 13:44:06 »

Teakki mulle ekana tulikin mieleen, kun tanssin opiskelusta puhuit.  Smiley Siitä varotan, että niillä on siellä sellainen tapa, että vaikka olisit todella hyvä (kaikki hakijat ovat todella hyviä), ne valitsevat sinne sellaisia persoonallisuuksia joita siellä ei sillä hetkellä ole tai jos muuten on jotenkin kiehtova tyyppi. Eli jos sua ei valita, ei se tarkota että taitos olisivat huonot. Sinne kannattaa vaan pyrkiä monta kertaa uudestaan ja uudestaan, monet on vasta viidennenkin kerran jälkeen päässeet. Jos siis sulle on tärkeää (rahatilanteen takia) että se opiskelupaikan saaminen on varmaa, kannattaa hommata jokin takapuskuripaikka minne pyrkiä.  Smiley
Auts tota hintaa.. mutta jos vaan jollain tavalla saat rahat kasaan tohon, niin mene ihmeessä. Kokemukset on loppujen lopuksi tärkeämpiä kuin raha.  Cheesy Ja mene soluasuntoon, niissä on halvimmat vuokrat ja hyvällä tuurilla kivoja kavereita.  Cheesy Opintotuki on verojen jälkeen n. 270 + asumislisä 80% asumiskuluista ja maksimissaan 201e.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #667 : 13.05.2009 13:59:34 »

eikö muut jousimiehet rakasta matkailua? minulle ei ole mitään niin virkistävää lajia ja bisnesideaa olemassa kuin matkailu (ja se onkin isoa). kunhan vaan pääsee vaihtamaan maisemaa aika ajoin niin hyvin menee. koko maailma ja sitten muut planeetat tms, no on tässäkin vielä nähtävää.

eri kaupunkien näkymät, ihmiset, tapahtumat.. se kutkuttaa eniten, ei pikkumaiset kiistat. on toimialoja joilla raha liikkuu, mutta ei jaksa kiinnostaa niin kauan. tarkoitan että jos kun pitää valita..
« Viimeksi muokattu: 13.05.2009 15:12:02 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ave^^
Vieras
« Vastaus #668 : 13.05.2009 22:46:19 »

Tämä jouskari rakastaa matkailua siinä mielessä, että tykkää kun pääsee kulkemaan vapaasti Suomen kaupungeista toiseen.  Cool Mutta ulkomaille ei ole varaa, eikä onneksi toistaiseksi suurta haluakaan lähteä.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #669 : 14.05.2009 09:56:49 »

varaa on vaikka mihin jos haluaa.  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #670 : 15.05.2009 11:57:56 »

Rakastan kyllä matkailua juu, mutta tällä hetkellä tähtäimessä on pääkaupunkiseutu ja opiskelut. Ei ole mulla rahaa häippästä kiertään maapalloa vaikka kuinka haluaisinkin.

Tiedän, Teatterikorkea on aika arpapeliä (ja ne yleensä pudottavat kaikki ekakertalaiset). Joku muu raati olisi saattanut päästää jatkoon ja joku toinen ei. Säikähdin hetkeksi lähinnä sitä että enkö koskaan pääse pois kotoa, kun puolet elämästi olen vaan odottanut sitä vapautusta, poispääsyä ja kun en päässytkään Teakiin (enkä ollut hakenut muualle) ja kun uskoin itseeni niin vahvasti (ja vetovoiman lakiin) ja kaikki pitivät sitä niin itsestään selvyytenä että..niin. Oli se aika pudotus, että häh, mitä tapahtui? Mut joo, minä aion elättää itse itseni, vanhemmiltani en tahdo penninhyrrää, en anna niiden pitää minua otteessaan. Yrittävät väkisin tunkea elämääni kuitenkin vaikka tietävät mitä ovat tehneet, eivät vain tahdo hyväksyä sitä tosiasiaa että.. Ovat epäonnistuneet pahemman kerran.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #671 : 27.05.2009 18:23:18 »

Paluumuuttoa Nurmekseen pukkaa  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #672 : 28.05.2009 09:59:00 »

tuli hauska sanaleikki mieleen, kun jouskarit mielellään opettavat, neuvovat jne.. tuosta otsikosta..

mitä SE jousimiehille kuuluu

happy travels  angel  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #673 : 28.05.2009 15:45:19 »

Kiirettä on ollut näytelmän kanssa, tehdään Kevään herääminen (Spring awakening), mikä pyörii Helsingin kaupunginteatterilla myöskin parhaillaan. No eihän tämä meidän koulunäytelmämme ihan sinne tasolle yllä mutta kait se on ihan OK.. Oon niin kateellinen niille Helsingin porukoille ja samalla ihailen niitä. Rohkeita tyyppejä..
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #674 : 07.06.2009 13:47:25 »

Kuu jouskarissa ja aurinko paistaa  Smiley

Matkantekoa ollut tällä viikolla ja muutosta asenteissa suhteessa työhön ja läheisiin ihmissuhteisiin.

Russelin skoopit on hulvattomat tällekin päivälle  Cheesy

http://www.russellgrant.com/channels/video/?vtype=dh0607-sag&vtype1=Sagittarius%20Daily%20Sunday
tallennettu
Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: