Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ikäerosta, kun nainen on vanhempi...?!  (Luettu 28616 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #15 : 11.11.2010 22:16:04 »

Anna rakkaudelle mahdollsiuus. Koskaan ei voi tietää mikä kestää ja mikä ei. Ja miksi pitäisi? Nauti  joka hetkestä  smitten
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Valery
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #16 : 11.11.2010 22:20:51 »

Kyllä!Todellakin annan, enkä hätäile turhista...tuleva näyttää!Hetkestä nauttien  smitten
tallennettu

Minä en Sinua luonut vaan Sinä loit minut ja annoit minun luoda Sinut...
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #17 : 12.11.2010 09:40:58 »

Kiitos ihanista kannustavista vastauksista! <3 Kumma,että sitä miettii omassa elämässään miten muut reagoi asioihin...oma elämähän tämä on, eikä kenenkään muun! Smiley
Meillä on vasta alussa tämä tuttavuus,mutta tuntuu jotenkin hyvällä tavalla erikoisen ihanalta.No päivä kerrallaan nauttien!ja perhosia vatsassa  smitten
Anna mennä vaan, vähät muiden ajatuksista  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #18 : 12.11.2010 16:28:16 »

Olen samaa mieltä, että ikä on vain numeroita. Tärkeintä on rakkaus.  smitten Itse olen aikoinaan seurustellut 4 vuotta nuoremman kanssa ja tällä hetkellä on tämä kaukosuhde miekkonen minua 9 vuotta vanhempi. Itse en ole koskaan ollut mikään "puumanainen", mutta sen olen kyllä huomannut, että näin 36-vuotiaana ja hyvin säilyneenä (minua luullaan yleensä nuoremmaksi) tuntuu kyllä monet varsin nuoret miehet(kin) katselevan "sillä silmällä", vanhemmista puhumattakaan.  Grin Jokatapauksessa se sisin ja rakkaus on tärkeintä.  smitten
tallennettu
Valery
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #19 : 14.11.2010 16:20:44 »

Olen huomannut tässä..-nyt kun olen kertonut muutamalle ystävälleni tästä uudesta tuttavuudesta, jossa on tykkäämistä puolin ja toisin <3!...- miten erilaista suhtautumista tulee. "Senkin puuma!" "no sen ikäset haluu vaan sitä!" tai sitten mukavampia kommentteja..."Anna mennä vaan!"
Mutta päivä päivältä tunne vaan vahvistuu,ilmeisesti molemmin puolin ja olen kyllä kieltämättä ihan pilvilinnoissa!

Vielä,jos joku haluaa tulkita tuon että, mies on härkä ja minä oinas..tarkemmin mies:härkä aurinko ja kalat kuu  minä :oinas aurinko ja härkä kuu. Kiitos etukäteen Smiley !!
tallennettu

Minä en Sinua luonut vaan Sinä loit minut ja annoit minun luoda Sinut...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 18.11.2010 12:10:19 »

sen ikäiset ei muuten haluu vain sitä.. täällä oli yksi keskustelu indigomiehistä jotka katselee viisaita henkisiä naisia silleen ja vetovoima on.. nainen vastaa siihen mitä he etsivät ainakin osittain.. voivat avautua, nainen tietää elämästä suunnilleen kaiken ja tykkää nuorekkaasta seurasta..  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Valery
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #21 : 18.11.2010 17:48:46 »

Ihastuminen ja rakastuminen on tosiaan ihanaa!!On sellainen flow-tila päällä  Cheesy
Luin indigomiehistä ja aika mielenkiintoista tekstiä se oli.
Olenkin miettinyt,onko tässä kyse sitten jostain sellaisestakin...itse koen olevani( ja aina kokenut ) erilainen,olenko sitten indigolapsi vai jotain sellaista itsekin.Lapsena piti pipo ostaa kuulema niin,ettei se tipahda kun tuijotan tähtiä "katselen kotiini" ja se pipon osto oli ollut hirmuisen vaikeaa,ei saanut olla liian löysä tahi liian tiukka  laugh

Mutta jänniä juttuja tullut tässä...esim.se että isänpäivänä jostain ihmeen kumman syystä tiesin,että hänen isänsä on kuollut..ja asia tuli sitten ilmi pari päivää myöhemmin,että asia on tosiaankin näin.
Myös se,että hän tuntuu ymmärtävän minua vaikka en juuri hirveästi sanoiksi pukisikaan asioita.Vaikea selittää...  Smiley
Meillä on tosi hyvä vaan olla yhdessä.Minulla on pitkästä aikaa jonkun kanssa jotenkin seesteinen olo,enkä hätäile asioita.Olen. Smiley

tallennettu

Minä en Sinua luonut vaan Sinä loit minut ja annoit minun luoda Sinut...
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #22 : 18.11.2010 19:48:41 »

Ex-mieheni nykyinen vaimo on miestään 9 vuotta vanhempi, mikä vielä näin myöhäisessä 20+ -iässä kuulostaa aika radikaalilta Shocked  Mutta olen ymmärtänyt, että ikäerosta huolimatta heillä synkkaa hienosti, hellyyttä on (toisin kuin meidän suhteessa aikanaan Sad ) Smiley

Onko mies sitten ikäistään kypsempi vai vaimo ikäistään lapsellisempi? Sitä en tiedä. Mutta suhteemme aikana kävi hyvin selväksi, että exä kaipaa rinnalleen "aikuisen" naisen ja samalla perinteisen, ehkä pullantuoksuisen kotirouvan. Tai sitten mies kaipaa äitihahmoa rinnalleen, joka pitää huolta Huh  Nykyinen vaimo on nykyaikainen, mutta ymmärrykseni mukaan samalla hyvin perinteinen, joka tekee miehelleen ruokaa, pitää huolta jne.

Itse olen enempi sitä sorttia, että jos ruokaa on pakko saada tällä minuutilla ja sotkut nurkissa ärsyttävät suunnattomasti, saa laittaa ruoan itse sekä siivota. Siivous ja ruoanlaitto ei katso sukupuolta, eli olen valitettavan epäperinteinen ja vielä aavistuksen "jätkämäinen" luonteeltani - lisukkeena vielä pahuksen ailahteleva ja pippurinen luonne Tongue

Olen koittanut etsiä seikkoja miehen kartalta, mitkä viittaisivat kiinnostukseen vanhempia naisia kohtaan. Exällä on varsin vahva tykitys henk.koht. planeetoilta Saturnukselle ( mars ainoa, joka ei aspektoi  saturnus kanssa), vaikka exä muuten onkin eloisa  aurinko askendentti kaksoset - tosin  kuu harka arvostanee vakaata elämää?

Sinällään olen iloinen heidän puolestaan, mutta ikäerossa saattaa olla yksi asia, mikä voi loppupeleissä kaataa suhteen. Nimittäin exäni, joka on vielä alta kolmikymppinen, haluaa perheen. Vaimo käy lähempänä neljääkymppiä, joten se hedelmällisin jakso elämästä on jo takanapäin ja olen tuttavapiirin kautta kuullut, että yrityksestä huolimatta raskaaksi tulo ei ota onnistuakseen Undecided  Eli pahoin pelkään, että exä vaihtaa vaimon nuorempaan ja hedelmällisempään, jos lapsen hankinta ei onnistu ja oma lapsi on elämän ehto exälleni (miltä kyllä vaikuttaa, niin selväksi teki asiansa mulle) Undecided

Myös itse elän nykyisin suhteessa, jossa olen miestäni vanhempi. Tosin ikäeroa on vain hiukan alta 3 vuotta. Päällepäin ei näy mitenkään, mutta olen saanut paheksuntaa tuttavapiiristäni sellaisilta, jotka sokeasti ovat sitä mieltä, että miehen tulee olla vanhempi - tyyliin "mitä sä niin nuorella" tai "s**tanan lapsiinsekaantuja", vaikka alottaessamme suhteemme mies oli 22, eli ei mikään lapsi Tongue  Tosin mielipiteet ovat muuttuneet, kun ovat tavanneet mieheni, joka on hyvin fiksun ja kypsän oloinen, jopa mua henkisesti kypsempi Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ave^^
Vieras
« Vastaus #23 : 18.11.2010 21:15:33 »

Sinällään olen iloinen heidän puolestaan, mutta ikäerossa saattaa olla yksi asia, mikä voi loppupeleissä kaataa suhteen. Nimittäin exäni, joka on vielä alta kolmikymppinen, haluaa perheen. Vaimo käy lähempänä neljääkymppiä, joten se hedelmällisin jakso elämästä on jo takanapäin ja olen tuttavapiirin kautta kuullut, että yrityksestä huolimatta raskaaksi tulo ei ota onnistuakseen Undecided  Eli pahoin pelkään, että exä vaihtaa vaimon nuorempaan ja hedelmällisempään, jos lapsen hankinta ei onnistu ja oma lapsi on elämän ehto exälleni (miltä kyllä vaikuttaa, niin selväksi teki asiansa mulle) Undecided

Tuo on todella harmi kyllä se yksi suuri asia mikä rajoittaa naisten elämää paljon. Mies voi herätä vasta vaikka kuinka myöhäänkin huomaamaan että haluaakin lapsia tai että oho, eipäs niitä vielä olekaan, mutta naisella se on sitten jo vaikeampaa tai mahdotonta.  Undecided Samoin jos ottaa nuoremman miehen jolla ei ole vielä lapsia, on oikeastaan pakko löytää sellainen joka ei niitä omia biologisia lapsia haluakaan..



Tulipa tuosta mc82n viestistä mieleen kysyä kaikilta täällä ihan yleisesti, että mitä mieltä olette ikäeroista luvuilla? Itselläni 1-5 vuotta ei ole ikäero, yli 10 vuotta on paljon ja 20 vuotta ja yli liikaa. Jokaisella on toki omat mielipiteensä, ja niitä olisikin mielenkiintoista kuulla.  Smiley
tallennettu
Valery
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #24 : 18.11.2010 21:23:34 »

No...vaikee sanoa...lukuina...ehkä 10 vuotta on maksimi...tosin paha oon sanomaan kun nyt on 12 vuotta ikäeroa,vaan eihän se oo ku 2 vuotta lissä kymppiin Tongue
tallennettu

Minä en Sinua luonut vaan Sinä loit minut ja annoit minun luoda Sinut...
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #25 : 18.11.2010 21:46:37 »

Tulipa tuosta mc82n viestistä mieleen kysyä kaikilta täällä ihan yleisesti, että mitä mieltä olette ikäeroista luvuilla? Itselläni 1-5 vuotta ei ole ikäero, yli 10 vuotta on paljon ja 20 vuotta ja yli liikaa. Jokaisella on toki omat mielipiteensä, ja niitä olisikin mielenkiintoista kuulla.  Smiley

No, itse ottaisin miehen, joka on iältään n. +-5 v. oma ikäni. Olen kuitenkin vielä suht nuori, 27, joten kovin paljon vanhempi mies on ehkä siinä elämänvaiheessa, ettei kaikenmaailman luuhaaminen joka paikassa enää niin kiinnosta. Taas paljon nuorempi mies on juuri ja juuri lähtenyt äidin helmoista - tai sitten vielä majailee siellä äitin kyökissä Wink

Jotenkin, jos tarkastelee ikää vain lukuina, niin olisi vaikea kuvitella itseni seurustelevan jonkun pitkälti päälle kolmikymppisen kanssa Tongue  Ehkä vähän ahdas näkökohta, mutta minkäs sille voi... Muiden ikäero ei niin paljoa kiinnosta, jos itse näen, että sopivat hyvin yhteen Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #26 : 18.11.2010 21:59:14 »

Nuorempana olisin sanonut, että miehen pitäisi olla vanhempi. Mutta nykyisin en sano mitään. Mieheni on 4 vuotta ja risat nuorempi ja aiempi pitkä suhde oli 10v vanhempaan mieheen. Iällä ei ole merkitystä, persoona ja kiinnostuksen kohteet yms yms ratkaisee. Minulla on kaveri, jonka mies on 12 v nuorempi ja toinen on äitini kaveri, jolla on 15v nuorempi mies. Molemmat tapaukset olleet selvästi onnellisia jo kymmenen vuotta. Sitten minulla on ystävä, jonka mies on 15v vanhempi - onnellisia. Joten ne ovat vain numeroita...Useat suhteet hajoavat, vaikka ikäero olisi "sopiva".
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #27 : 08.12.2010 22:09:12 »

Itse olin nuorempana (alle 25-vuotiaana) sitä mieltä että en ikinä ota vanhaa ukkoa vaivoikseni, mitä sellaisellakin tekee, ennenaikaiseen hautaan joutaa... Nuoret miehet ne on viriilejä ja jaksaa! Cool

Vaan kuinkas kävikään... Nykyään sydämeni kuuluu itseäni 12 vuotta vanhemmalle (39-vuotiaalle) Leijonamiehelle smitten joka on eronnut ja kahden teini-ikäisen (17- ja 15-vuotiaat) nuoren yh-iskä. Minun Saturnukseni yhtymässä hänen Askendanttiinsa (5 asteen orbi), liittyykö? Wink

Eniten Leijonassani arvostan elämänkokemusta joka on tällaiselle alle kolmekymppiselle 'hupakolle' jotain, mikä on vielä edessäpäin. Muuten ikäeromme ei hirveästi näy - olemme molemmat kuin toistensa kustannuksella alati pelleileviä teini-ikäisiä. Sen takia varmaan viihdymmekin toistemme seurassa, kun saamme rauhassa ja rennosti olla juuri sellaisia kuin olemmekin, iästä huolimatta.
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #28 : 08.01.2011 15:49:09 »

Henkinen kypsyys ja elämänymmärrys on asioita joille annan painoarvoa. Helpommin niitä on vanhemmilla naisilla. Kohdallani löysin tälle asialle toisenkin selityksen, joka ilmeisesti on "koodattu" elämänkaarisuunnitelmaan, kuten myös sekin ettei suhdetta vanhemman naisen (mukaan lukien oman ikäiset) kanssa olekaan tarkoitettu kestämään. Tai sitten naisen pitäisi olla 9v tai enempi vanhempi, mutta ei tolkuttomasti enempää. Tarkoituksena tuntuu olevan oppia itsenäisyyttä ja seuraamaan omia tuntemuksiaan ja herkkyyttä äärimmäisyyksiin saakka toisen tunteista välittämättä. Totta on että olen ollut aivan liian huomaavainen, nyt tuntuu oppi menneen perille. Tästä on hyvä jatkaa...

Edellä mainittuun viittaa tietyn ikäisten pluto, joka silloin tekee neliötä marsilleni tai vielä vanhempien kuten äitini ikäisten kohdalla neliö osuu auringolleni. Neliöaspekti tuntuu dominointina, jota on vaikea tiedostaa. Seurauksena energioiden ristiriita joka pitää saada jotenkin purettua. Vaihtoehtoja ainakin kaksi: energian keskittäminen suhteen toiseen osapuoleen josta helposti tulee nykästapolat tai sitten suhteen ulkopuoliseen toimintaan, mitä se sitten onkin. Molempien on tämä ymmärrettävä ja hyväksyttävä tai adios... Aspektina tuo tuntuu siltä ettei miellyttämistä jaksa hiukkaakaan ja kaikki luova energia vaan katoaa käsittämättömästi.

Haasteellinen aspekti, mutta sillä on kasvun kannalta tärkeä tehtävä. Se on edessä kuitenkin ennemmin tai myöhemmin, joten parempi ennemmin. Samat aspektit tietysti on voimassa sukupuoleen katsomatta, ja on sen saanut nahoissaan tuntea.

Edittiä: orbiksi katsoisin tässä vielä 10 astetta, varmuus ennen kaikkea  Grin
« Viimeksi muokattu: 08.01.2011 15:55:59 kirjoittanut arzie » tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #29 : 08.01.2011 17:51:39 »

Edellä mainittuun viittaa tietyn ikäisten pluto, joka silloin tekee neliötä marsilleni tai vielä vanhempien kuten äitini ikäisten kohdalla neliö osuu auringolleni. Neliöaspekti tuntuu dominointina, jota on vaikea tiedostaa. Seurauksena energioiden ristiriita joka pitää saada jotenkin purettua. Vaihtoehtoja ainakin kaksi: energian keskittäminen suhteen toiseen osapuoleen josta helposti tulee nykästapolat tai sitten suhteen ulkopuoliseen toimintaan, mitä se sitten onkin. Molempien on tämä ymmärrettävä ja hyväksyttävä tai adios... Aspektina tuo tuntuu siltä ettei miellyttämistä jaksa hiukkaakaan ja kaikki luova energia vaan katoaa käsittämättömästi.

Tämä on varsin mielenkiintoinen pointti, juurikin tuo  pluto aspect_squ mars synastriassa!

Itselläni on  mars varsin ikävässä sijainnissa, nimittäin  mars kauris ja Pluton suhteen kuulun loppupään Vaaka-sukupolveen, eli omalla syntymäkartallani on jo  mars aspect_squ pluto , vieläpä tarkkana, 2 asteen orbilla. Lisäksi, jos mies on samaa ikäsarjaa, tulee tällöin miehen  pluto automaattisesti  aspect_squ :öön  mars :ni kanssa. Eli tuo omaa haastettaan suhteessa samaa ikäluokkaa olevan miehen kanssa Huh

Exäni oli samaa vuosimallia kuin mä, eli meillä oli 1 asteen orbilla synastriassa  pluto aspect_squ mars . Miehen  pluto ja mun  mars . Kamala aspekti, koin, että exä yritti imeä musta kaiken vastarinnan, alistaa ja murskata mieleni Undecided  Fyysistä väkivaltaa ei ollut, mutta henkistä alistamista kyllä. Itsetunto oli nollassa, olin henkisesti todella lopussa, kun suhde läheni loppuaan - kun erosimme, tunsin kuinka pystyn jälleen hengittämään vapaasti.

Nykyinen on 3 vuotta nuorempi ja myös meillä sama  pluto aspect_squ mars . Tosin 9 asteen orbilla. Vaikutus on paljon vähäisempi, nyt tuntuu siltä, että pystyn pistämään hanttiinkin - onko se sitten enempi henkisestä kasvusta kyse, vai jääkö nyt ko. aspekti sen verta lieväksi Huh
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: