Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ikäerosta, kun nainen on vanhempi...?!  (Luettu 28614 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Valery
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« : 10.11.2010 23:54:06 »

Mitä mieltä olette rakkaat ihmiset ikäerosta?Tässä tapauksessa nainen on miestä 12 vuotta vanhempi.Onko sillä lopulta mitään merkitystä, jos molemmilla on vahvat tunteet toisiaan kohtaan ja hyvä olla yhdessä?Entä ympäristön paineet?Ja se,että toinen on "todella" nuori...19v ja nainen kuitenkin 30 v.vai olisiko henkinen ikä numeroita tärkeämpi?Horoskoopit on mies härkä ja nainen oinas.

t."puuma"-nainen  Wink
tallennettu

Minä en Sinua luonut vaan Sinä loit minut ja annoit minun luoda Sinut...
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 11.11.2010 01:17:42 »

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että ikä on vain numeroita.. tarkemmin sitten mitään analysoimatta.. minulla oli myös tuossa vaiheessa elämää suunnilleen yhtä nuoria miehiä useampiakin läheisinä, joista sitten yhden kanssa jatkoimme useamman vuoden..  Wink

Jokainen tapaus on oma juttunsa.. ja jokainen elämä kannattaa elää tässä ja nyt..  Tulevaisuus on aina arvoitus.

Nyt olen itseäni 5 vuotta vanhemman miehen kanssa, joka kyllä yllättää aina.. välillä unohtuu että hän oikeasti on minua vanhempi..
 smitten
tallennettu

meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #2 : 11.11.2010 09:37:33 »

Ei 12 vuotta ole vielä iso ikäero, vaikka se voikin tuntua siltä tuossa iässä.  Se tietysti riippuu siitä, mitä kumpikin hakee suhteelta.  Minä olen niin tiukkapipoinen, että en oikein ymmärrä sellaisia yli 20 vuoden ikäeroja puoleen tai toiseen.  Mulle on kyllä ennustettu, että tulen tapaamaan itseäni huomattavasti vanhemman miehen jossain vaiheessa.  Ehkäpä se on jotain opetusta sitten suvaitsevaisuuteen. Wink

Katsoittekos eilen ohjelmaa -taisi olla jollain ylen kanavilla- "eriparipareista"?  Siinä vasta voitiin puhua isosta ikäerosta, kun vaimo oli yli 70 vuotias ja mies, mitähän olisi ollut, kolmekymppinen.  Onnellisia näyttivät olevan.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #3 : 11.11.2010 11:01:28 »

Ei kai tommosella ole mitään väliä, ne jotka muuta väittää ovat vaan kateellisia toisten onnesta! En ole  koskaan itse ollut kiinnostunut nuoremmista vaan ennemminkin vähän vanhemmista joilla elämänkokemusta. Nyt jokin aika sitten jouduin pohtimaan aihetta kun sain nuoremman ihailijan. Kyllä siinä kävi mielessä että mitä jos.. Wink smitten Oliko niin että  venus kauris miehen kartalla viittais kiinnostukseen vanhempia naisia kohtaan? Onko sama sitten naisen kartalla  mars kauris? Entäs kiinnostus nuorempiin?
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #4 : 11.11.2010 11:44:42 »

Ei kai se sen kummempaa ole, kuin jos mies on naista 12 vuotta vanhempi? Mielestäni se on vain joku tabu, ei todellinen este, jos nainen on vanhempi. Jos hyvältä tuntuu, niin anna mennä. Itselläni on toisinpäin, mun on todella vaikeaa kuvitella itselleni 12 vuotta nuorempaa miestä, mutta 12 vuotta vanhempi mies onnistui! Kai se on tässäkin vain kyse mielenlaadusta loppupeleissä. Homma toimii, jos kumppani on "oikeamielinen" itselle.

Oliko niin että  venus kauris miehen kartalla viittais kiinnostukseen vanhempia naisia kohtaan? Onko sama sitten naisen kartalla  mars kauris? Entäs kiinnostus nuorempiin?

Mun ex on tuntenut vetoa vanhempiin naisiin, mut hänen  venus on  oinas. Marsia en muista. Ja mulla on  mars jousimies, joten ainakaan sen puolesta en menis sanoon. Mutta mitäs tämä; mun  venus kauris. Tämä voisi ainakin antaa viitettä siitä pysyvyydestä ja aikuisesta suhteesta, mihin en henk.koht. koe itseäni nuorempien miesten pystyvän?
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #5 : 11.11.2010 11:51:17 »

Iällä ei niin ole merkitystä, jos kumpikin on aikuisia Smiley
Lähipiirissäni on kumpaankin suuntaan eri-ikäisiä pariskuntia; toisissa nainen on yli 10 vuotta vanhempi, toisissa mies on samalla lailla.
tallennettu
Valery
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #6 : 11.11.2010 16:20:47 »

Kiitos ihanista kannustavista vastauksista! <3 Kumma,että sitä miettii omassa elämässään miten muut reagoi asioihin...oma elämähän tämä on, eikä kenenkään muun! Smiley
Meillä on vasta alussa tämä tuttavuus,mutta tuntuu jotenkin hyvällä tavalla erikoisen ihanalta.No päivä kerrallaan nauttien!ja perhosia vatsassa  smitten
tallennettu

Minä en Sinua luonut vaan Sinä loit minut ja annoit minun luoda Sinut...
Valery
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #7 : 11.11.2010 16:22:40 »

Ainiin ja horoskooppeihin hullaantuneena;osaattekos sanoa härkä-mies ja oinas-nainen suhteesta ?  :Smiley
tallennettu

Minä en Sinua luonut vaan Sinä loit minut ja annoit minun luoda Sinut...
Ave^^
Vieras
« Vastaus #8 : 11.11.2010 19:14:44 »

Oletteko muuten ajatelleet, että kun pariskunta on 19 ja 30, se kuulostaa aivan valtavalta erolta, kun taas 20 ja 29 lähes normaalilta, vaikka ikäeroissa ei kuin kaksi vuotta eroa ole.  Smiley

Tuosta  venus  kauris sijainnista, sen olen kuullut kuvastavan vanhempaa kumppania, kumman tahansa sukupuolen kartalla (en niinkään marsista ole kuullut). Venushan kuvaa ihmissuhteita, niiden arvomaailmaa, ja kauriissa hakee juuri pysyvyyttä, kypsyyttä ja turvallisuutta (joko materiaalista tai henkistä tai molempia), joiden yksi toteuttamistapa voi olla vanhempi kumppani. Nuo teemat voi kuitenkin toteuttaa myös muilla tavoin, joten yleistää ei tietenkään voi. Vaikka minäkin yhtenä venuskauriina kyllä enemmän vanhemmista miehistä viehätyn kuin nuoremmista. (Ainiin eikun vanhemmasta miehestä sen piti olla  Grin Grin juuri tänään sain kuulla korjauksen.  Cool )
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #9 : 11.11.2010 19:20:34 »

Mutta kauris liittyy myös se, että kauris nuortuu iän myötä, vakava lapsi ja nuori, mutta iän myötä nuortuu ja hellittää. Joten oon ajatellut tämän pätevän myös rakkauselämään. Hyvänä esimerkkinä veljeni, jolla stelliumi kauriissa (myös venus siellä) ja hänellä on aina ollut vanhempia naisia. Mutta nyt hänellä on ensi kertaa nuorempi nainen, kun ikää alkaa olla kolmenkympin verran.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Ave^^
Vieras
« Vastaus #10 : 11.11.2010 19:47:11 »

Varmaankin vanhemmalla iällä kauris pystyy löytämään sen tarvitsemansa turvan ja voiman omasta itsestään, jonka jälkeen sitä ei enää tarvitse hakea ulkoapäin. Sitten alkaa jo elämäkin tuntua kevyemmältä kun tuntee selviävänsä siitä hengissä kuitenkin.  Wink

Oinas taas ottaa vanhemman kumppanin sen takia, että arvostaa kypsempää ja älykkäämpää ihmistä. Nuoremman kanssa ei saa sitä henkistä tyydytystä mitä tarvitsee. Ei siis tyydytä vain vanhempaan, vaan se juju on siinä että saa henkistä haastetta. Voihan sellainen yksilö löytyä oman ikäisestäkin joskus.  Wink
Toisaalta, miehelläni on venus oinaassa, jonka pitäisi kertoa juuri korvien välin arvostamisesta naisessa, ja mieluiten jopa vanhemmasta naisesta kiinnostumista, mutta nuorempi häntä olen.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #11 : 11.11.2010 20:01:40 »

Noh, itse olen  aurinko venus oinas enkä kyllä kiinnostu kovin vanhoista miehistä  buck2
Mulla on joku epämääräinen empiirinen tulos tuosta miesten puolelta. Naisoinailla on ehkä enemmänkin se tossu miehenä.  Grin Grin Joo, stereotypioita.

Lainaus
Venus Oinas ei mun mielestä kerro muuta kuin sen, että ihastuu nopeasti ja pääsee myös eron jälkeen yli erittäin nopeasti. Ja tuo fysiikka näyttelee aika isoa roolia Afro
Hehh joo, ei ollenkaan vikaa ole noissa.  Wink  venus kauris ja  mars skorpioni kun vaan itte oon, niin kylläpä sitä miettii että kun itse sitten vihdoin kiinnittyy lujasti kiinni niin mitäs tommonen  venus oinas  mars vesimies jos yhtäkkiä sanookin vaan että hei, oli kivaa niin kauan kuin kesti.  buck2  Grin
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 11.11.2010 20:28:15 »

Yleensähän ne ongelmat tulevat siitä, että kumppanukset ovat eri vaiheissa elämässään. 30 nainen voi esimerkiksi olla pahimmassa vauvakuumeiässä, kun taas nuorella miehellä ei olisi mitään kiirettä perheen perustamiselle. Entä tilanne, jossa toinen opiskelee ja toinen käy töissä: joutuuko työssä käyvä elättämään opiskelijaa ja vaivaako se jompaa kumpaa tai kumpaakin? Jos vanhempi osapuoli on elämässään jo rauhoittumaan päin ja asettuisi mielellään aloilleen, kun taas nuorempi viihtyy kaiken maailman bileissä kavereiden kanssa, niin onko tämä ongelma?

Tietysti kaikissa parisuhteissa on haasteensa, mutta nämä ovat tavallisimpia silloin, kun ikäeroa on paljohkosti. Teillä ei tosiaankaan tuo 12 v. ole vielä ihan mahdoton, vaikka mies hyvin nuori onkin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13 : 11.11.2010 20:44:25 »

Käytännön asioiden merkitystä ei tosiaan pidä aliarvioida.

Mutta toisaalta sekin, että nuori joka vielä haluaa olla asettumatta aloilleen harvemmin valitsee kovin paljon vanhemman kumppanin joka jo alitajunnankin tasolla vetää erilaiseen suuntaan kuin mitä itse haluaisi. Jos valitsee, niin silloin siltä suhteelta hakee jotain aivan muuta. Ja näistä asioista pitäisi rehellisesti keskustella, että missä mennään, ja mitä kumpikin haluaa elämältään, kuten missä tahansa suhteessa jossa aletaan mennä vakavemmaksi.
Monesti sitä kai kuitenkin etsii vanhemman kumppanin juuri siksi, että ei itse koe jakavansa tarpeita oman ikäistensä kanssa, vaan paremmin juuri vanhemman kumppanin kanssa. Itse elämäntilanteiden ja ajattelun erilaisuus taas voivat olla jopa rikkauksia. Hankaluuksia luo se jos halutaan eri asioita tulevaisuudelta (ja nykyhetkeltä), ei välttämättä se missä elämäntilanteissa ollaan.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2010 20:46:31 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #14 : 11.11.2010 21:02:07 »

Mä kyllä tykkään kaurisvaikutteisista miehistä yleensä ja myös vanhemmista miehistä. Ois ihana saada olla se nuorempi nainen :Smiley En tiiä mikä kartan tekijä tätä selittäis, ehkä saturnus aspect_con aurinko  tai juno kauris (?).
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: