Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä olette mieltä Kaksoisliekeistä?  (Luettu 34474 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 22.12.2014 14:48:50 »

Ja vielä: Toisen ihmisen hallitseminen käyttäen keinona omia vaivoja/sairauksia tms. ja sen toisen syyllistämistä niistä tai niiden pahenemissta on NIIN yleistä että sille on jopa ihan oma nimi:

Heikkoudella hallitseminen
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 22.12.2014 14:55:25 »

ckakra-kivut on minulle ollut ihan tuntematon juttu.

Kerrotaanpa nyt sitten tässä mitä ne ovat, niin ymmärrät minkä vuoksi hänen chakrakivuillaan ei ole sinun kanssasi mitään tekemistä:
Ihminen voi kipuilla tietyn energiakeskuksen kohdalta kehoa, jos hänellä on sen energiakeskuksen ominaisiin tunteisiin tms. liittyen OMIA YKSITYISIÄ epätasapainotiloja, energiatukoksia tai muita asioita, joita hän ei ole vielä ITSE käsitellyt.

Huomaathan nuo isolla kirjoitetut sanat? Chakrakipuilu on aina henkilökohtainen ja omiin käsittelemättömiin asioihin liittyvä juttu, joten sinulla ei ole niin sitten mitään tekemistä hänen chakrakipujensa kanssa. Paitsi ehkä muistuttaa häntä siitä, että hänellä olisi itsellään työtä tehtävänä itsensä kanssa ja niinpä hänen olisikin syytä keskittyä omaan tasapainottamiseensa sen sijaan, että leikkii olevansa täysin tasapainossa ja sillä tavoin sinun yläpuolellasi, että voi kohdella sinua kuin jokin mestari oppilasta.
« Viimeksi muokattu: 22.12.2014 15:00:00 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
soop
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #32 : 22.12.2014 15:06:00 »

Hän kertoi tehneensä päätöksen (tai pyynnön) suhteemme alussa, että hän sitten vaikka ottaa energiaa kipuna vastaan, jos se vaan auttaa minua. Muuten olisi kaatunut kaikki ongelmani kertarysäyksellä minun niskaan (tietoisuuteen).

Ja hän ei siis sillä "kontrolloi" minua tai mitään sen tapaista..

Mutta siis, mitä olen kuullut, niin nimenomaan kaksoisliekin tapaaminen aiheuttaa monesti henkisen heräämisen. Jostain luimme myös, että maskuliini osapuoli usein tuntee kipuina femiinin henkiset tason ongelmat, femiini taas maskuliinisen fyysiset ongelmat.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 22.12.2014 15:14:55 »

Hän kertoi tehneensä päätöksen (tai pyynnön) suhteemme alussa, että hän sitten vaikka ottaa energiaa kipuna vastaan, jos se vaan auttaa minua. Muuten olisi kaatunut kaikki ongelmani kertarysäyksellä minun niskaan (tietoisuuteen).

Ja hän ei siis sillä "kontrolloi" minua tai mitään sen tapaista..

Toisen kipuja ei voi ottaa itselleen. Varsinkaan hän ei voi ilman sinun antamaasi lupaa tehdä mitään energettisiä asioita sinulle, koska tällä planeetalla on voimassa vapaan tahdon laki. Väite siitä että hän olisi yksipuolisesti tehnyt tuollaisen päätöksen ottaa vastaan  jotain sinulle kuuluvaa on VALHE! Se voi tietenkin olla ei-tahallinen valhe, eli hän saattaa uskoa itse harhaluuloonsa että  hän muka voisi tehdä noin.

Edes energiahoitajat (joihin itsekin kuulun) eivät KOSKAAN ota hoidettavasta mitään itseensä.

Ja hän tuntuu kontrolloivan sinua melko hyvinkin sillä perusteella, että tänne kirjoittamiesi asioiden perusteella olet uskonut hänen puheensa, vaikka ei todellakaan olisi pitänyt uskoa. Hän kontrolloi sinua myös oikein hienosti siinä mielessä, että et ole nostanut meteliä hänen osallistumattomuudestaan kodin ja lapsen hoitoon, vaikka sinun olisikin heti pitänyt tehdä niin kun ongelmia ilmeni.

Hän on myös onnistunut kontrollissaan siten, että nyt edelleenkin vielä näissä viesteissäsikin etsit vikaa kaikkeen itsestäsi ja edelleen näytät haluavan pitää häntä täysin viattomana asioiden tilaan.

Osa ongelmista joita niskaasi on kaatunut ei muuten ole sinulta peräisin ollenkaan, vaan tästä epätasapainoisesta ihmissuhteesta. Johon sinä et todellakaan ole yksin syyllinen.
« Viimeksi muokattu: 22.12.2014 15:20:30 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
soop
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #34 : 22.12.2014 15:31:42 »

Mmh.. kiitos vastauksista. Nyt pitää sulatella kaikkea tätä kaikessa rauhassa. Lepoa ja palautumista.

Jospa tämä asia tästä selkiää ja kaiken tämän härdellin jälkeen näkee selkeämmin mitä on tapahtunut.
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #35 : 22.12.2014 16:02:25 »


Soop. Minusta tuo miehen osuus vaikuttaa kontrolloinnilta, manipuloinnilta ja tavalta vältellä arkisia kotitöitä. Rankkaa tuoreelle äidille. En missään nimessä halua arvostella sinua. Uskallusta vaatii kertoa asioista.
Rakkautta, valoa ja rauhaa elämääsi!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #36 : 22.12.2014 16:02:55 »

Minunkaan mielestäni tuollainen valta-asetelma henkisyyden puolesta parisuhteessa ei ole kovin tervettä. Henkisillä asioilla kun voi jotkut selittää vaikka mitä käytöstä. Kannattaa lähteä ihan maalliselta puolelta tosiaan liikkeelle ja siihen verrata näitä henkisiä asioita ja mikä toimii.

Sama tuossa toisen kipujen ottamisessa. Se voi olla mielestäni ihan mahdollistakin, mutta ei todellakaan millään tavalla järkevää tai kestävää. On mahdollista parantaa ilman mitään kipuja - rakkaus on kevyttä, luonnollista ja myötätuntoista. Rakkaudella parantaminen siis ei ole mitenkään tavallaan vaikeaa eikä sitä ei tarvitse tehdä kipujen kautta.

Tuollainen asetelma on mielestäni aivan järjetön ja sekin on yksi vaihtoehto kuten Eklektikko sanoi, että tuollainen ei edes onnistu. Jokainen hoitakoon omat epätasapainonsa - toinen voi olla vierellä tukemassa, mutta kipujen ottaminen on pöhköä ja vielä, että siihen vedotaan, kertoo ihmisestä paljon. Vaikuttaa selkeältä syyllistämiseltä ja manipuloinnilta henkisyyden kustannuksella. Mutta muista, ettemme me tiedä kaikkea suhteestanne. Kannattaa rauhassa tosiaan miettiä asiaa, eikä hätiköidä jos ei ole mitään kummempaa vaaraa tms.
tallennettu
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« Vastaus #37 : 22.12.2014 16:13:20 »

Emme me täällä tosiaan voida mitenkään sanoa miten asiat ovat, ei me sitä tiedetä, voimme vain kertoa omia ajatuksiamme siitä suppeasta kuvauksesta, minkä tälläisessä keskustelussa nyt voi kertoa. Kokonaisuus on varmasti monin kerroin monimutkaisempi. Et Soop siitä kertonut kuin pienen osan meille. Sinun kannattaakin tunnustella ihan itse miltä asiat tuntuvat. Ihminen on itse oman elämänsä asiantuntija. Voimia asioiden selvittelyyn, kyllä ne ratkeavat vielä.  smitten
tallennettu
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« Vastaus #38 : 22.12.2014 16:27:57 »

Hän kertoi tehneensä päätöksen (tai pyynnön) suhteemme alussa, että hän sitten vaikka ottaa energiaa kipuna vastaan, jos se vaan auttaa minua. Muuten olisi kaatunut kaikki ongelmani kertarysäyksellä minun niskaan (tietoisuuteen).

Tää vähän häiritsee mua. Auttaa voi, jos haluaa, jakaa sitä pahaa oloa toisen kanssa ettei sitä tarvitse kohdata yksin. Mutta tämä oli hänen oma valintansa, eikö hän voisi keskeyttää tätä kipujen vastaanottamista siinä vaiheessa, kun ne alkavat invalidisoida häntä? Ei kai auta ketään, jos te molemmat olette kivuissa? Onko asia tosiaan niin, että tarvitsit juuri hänet ottamaan kipusi itselleen, sen sijaan että olisitkin tarvinnut ystävää, joka on tukenasi, kun käsittelet tunteitasi ihan itse? Entä jos pystytkin siihen ihan itse, läheisen ihmisen tuen avulla, ilman mitään energeettisiä keinoja?
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #39 : 22.12.2014 16:35:43 »

Ja miksi ne olisivat kaatuneet edes kertarysäyksellä päällesi? Koska jossain on sanottu niin kaksoisliekkisuhteista? Joiden määrittäminen on melko vaikeaa puuhaa ja hyödyt eivät välttämättä ole niin suuret kuin epäselvyydet. Ja päätelmät mitä se aiheuttaa.

"Jumala" olkoot se Rakkaus, Energia tai mikä vaan kenenkin mielestä, on armollinen ja myötätuntoinen. Ei se kaada niskaan kaikkea kerralla, luultavasti edes vaikka niin haluaisitkin. Itsensä uhraaminen toisen puolesta ei ole tervettä. Rakkaus ei ainakaan toimi niin. Rakkaudessa kenenkään ei tarvitse uhrautua vaan omalla rakkaudellisella olemuksellaan hehkuu sitä rakkautta muillekin. Ja se parantaa, ei uhrirooli. Vaikka kyllä silläkin jotain kehitystä saa aikaiseksi, mutta se on minimaalista verrattuna tähän mitä yritän selventää.

 smitten
tallennettu
soop
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #40 : 22.12.2014 18:58:12 »

Itsellä tuo pelon määrä mikä purkautui niihin aikoihin - oli aikamoista. En siis pystynyt sitä käsittelemään, kun se päälle "hyökkäsi". En pystynyt hetkessä olemaan vaan pakenin itseäni. Sitten pikkuhiljaa, pieninä palasina pystyin sitä kohtaamaan. En sitten tiedä tuosta, että miksi hän kipuna tuntee.. voikun ei tuntisikaan... Sad
Eikä sillä menneellä enää ole väliä, on mennyt miten on mennyt, mutta se, että vieläkin tuntee, niin on vaikeaa. Ajattelin, että on muitakin,joilla on tällaista..  Undecided

ONNEKSI nyt kuitenkin hyvällä mallilla kaikkeen nähden tämä minun prosessi, että olkoon se syy mikä tahansa, miksi kipua on tullut, ei tarvitse enää pitkään kestää. Eivätkä kivut ole olleet lähellekkään sitä luokkaa enää, mitä silloin alussa.

Mutta siis tosiaan,tämä kokemus.. olisi voinut olla hieno ja juuri sellainen kuin olisin toivonut, mutta jokin meni vikaan.. hah, eihän sitä saa mitä toivoo, vaan mitä tarvitsee.. (?) paljon on tämä kokemus rakkaudesta opettanut, vaikka nyt onkin puolisostani melko kamala kuva tänne piirtynyt. Hänellä on varmasti oma kokemuksensa, minkä jakaminen tänne auttaisi teitä ymmärtämään häntä - ja tätä tilannetta. Hän on alusta asti ollut "egottomassa" tilassa ja näin ollen, hänellä ei ole ollut mitään "omaa". Ei käsiteltäviä asioita, pelkoja tai muuta.. Jos minulla ei olisi noin vahvoja pelkoja ollut ja mieletöntä samaistamista persoonaan, kaikki olisi ollut niiin paljon helpompaa. Harmittaa, kun vauva-aikakin mennyt "ohi" ja kaikki muutenkin, tuntuu ihan sekopäiseltä. Oma kundaliini aukeaa kokoajan ja kipuilee ja traumoja nousee pintaan ja ääh... Kiitos kuitenkin kaikista vastauksista, ihana, että välitätte. Tänne olisi enemmän kuin tervetullut sellainen rakkauden-ryöppy...  buck2  Smiley
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #41 : 22.12.2014 21:28:06 »

Rakkaus ei koskaan satuta, Rakkaus eheyttää.
Ego satuttaa ja syyttää.

En ole kokenut valaistumista. Siksi ihmettelenkin, kuinka valaistuneella voi olla chakrakipuja? Luulisi, että valaistuneen energiakeskukset ovat tasapainossa ja puhtaat. En ole koskaan kuullut, että valaistunut ottaisi toisen kipuja itseensä. Mutta en kylläkään tunne yhtään valaistunutta  Wink
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #42 : 22.12.2014 21:33:55 »

Ei kuulosta ollenkaan valaistuneelta tyypiltä vaan sellaiselta joka elää egostaan. Vielä pahimman laatuiselta koska lataa painetta sinun päällesi. Ehkä tämä on laitettu sinulle elämänkouluksi esim. siitä syystä, että löytyis oman voimasi.
tallennettu
soop
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #43 : 23.12.2014 00:48:01 »

Jep,
eiköhän nämä asiat tästä selkiydy. Saa nähdä mikä oli totta ja mitä ihmettä sitten meille tapahtui..
Onko mahdollista, että itse aiheutin kipua negatiivisilla ajatuksillani ja energianryöstölläni,.. Olin nimittäin pahasti hukassa ja käänsin pelkoa negaatioksi ja hylin sitä itsessäni.. Mieheni on herkkä ja tunti sen kipuna? En tiedä. Jotakin tämän suuntaista olemme pohtineet.
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #44 : 23.12.2014 10:57:37 »

Kuvaamasi kivun tai tunteen siirto toiseen on jossain määrin mahdollista. Itsekin olen joskus tuntenut toisen kipua. Useimmin tunteita.
Jossain vaiheessa tunsin minulle hyvin rakkaan ihmisen ahdistusta, vaikka hän oli satojen kilometrien päässä, emmekä olleet puheyhteydessä.
Myöhemmin selvisi, että hän oli kokenut juuri niitä asioita, jotka tunsin ja tiesin.
Vaikka kyseinen ihminen on minulle rakas, en pitänyt järkevänä, että molemmat kärsivät. Enhän voinut kuitekaan auttaa häntä.
Löysäsin hieman siteitä, jolloin tuo loppui.

Uskoisin, että valaistunut ihminen osaisi ihan automaattisesti suodattaa toisen ihmisen negaatiot pois itsestään. Hassua, että valaistunut suostuu kantamaan toisen ihmisen "kuonaa" kehossaan niin, että jopa melkein invalidisoituu. Hänhän ei kykene hoitamaan vauvaanne tuon vuoksi. Ymmärsikö oikein?

Kehosta vapautuvat negatiiviset energiat kannattaa maadoittaa. Koska Äitimaa on jo kovilla, suosittelen erilaisia Voletin Liekin muotoja.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: