Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Todella huolestuttava uni, kaipaa hieman selvennystä.  (Luettu 2654 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Renoa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 11.01.2012 20:24:44 »

Olen ollut koko päivän huolissani viime öisestä unestani, jonka näin viimeiseksi aamuyöllä enne kouluun lähtöä.

Heräsin unessani peilin edessä. Olin vissiinkin unissani pistellyt kasvoni täyteen pitkiä nuppuneuloja, kasvoissani oli ainakin 20-30 nuppineulaa. Olin pistellyt kiinni olleisiin luomiinikin yhteensä kuusi neulaa eli kolme yhteen silmään. Se ei näyttänyt peilistä eikä tuntunut ollenkaan kivalta. Hätäännyin näkemästäni, enkä tiennyt miten ihmeessä olin joutunut kyseiseen tilanteeseen, niin paljon että aloin vaan vetää pois ihoon pistettyjä nuppineuloja. Aloitin neulojen poistamisen otsasta, josta siirryi kymmenen neulan jälkeen silmiin. Sain neulat poistettua oikeasta silmästäni onnistuneesti ja silmä toimi aivan moitteettomasti. Mutta vasemman silmän kohdalla ei ollutkaan niin hyvä tuuri, sillä silmä puhkesi vetäessäni viimeistä nuppineulaa pois. Juoksin sen jälkeen,  neuloja edellenkin naamassani, ulos  vessasta pitkälle kolkolle käytävälle, jossa juoksin vain eteenpäin huutaen :" Apua, soittakaan nyt joku ambulanssi! Meikäläisen silmä on lattialla!" Samalla tunsin veren ja jonkun nesteen valuvan vain poskeani pitkin lattialle. Jonka jälkeen heräsin hätääntyneenä...

Unen värit olivat mustanpuhuvia, palon harmaata ja mustaa sekä muutamia keltaisia juovia. Neulat olivat väreiltään punaisia ja vain muutama sinisiä, ne sijaitsivat otsassa.

Olisin todella kiitollinen että joku voisi helpottaa mielialaani tällaisen unen jälkeen kertomalla minulle sen merkityksen... Cry
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #1 : 11.01.2012 21:38:30 »

Huh.
En kyllä nyt osaa sanoa mitään, mitä tuo uni kertoisi, mutta kuulostaa justiinsa semmoiselta unelta, jonka jälkeen on pitkän aikaa inhottava olo.
Kauniita unia sinulle toivon  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: