Sivuja: 1 ... 635 636 [637] 638 639 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5625210 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9540 : 16.06.2009 18:47:20 »

Mjaa.. en tarkoita sitä, että joku, josta kirjoitan tunnistaisi tai olisi tunnistettavissa
ja siten loukattavissa (haloo..?  Huh tuskin omilla nimillään tänne edes nimeäisin,
-vaikka tuskin ystäväni paljonkaan edes välittäisi- ja asunhan eri maassakin!),
vaan sitä, että jos kirjoitan jostain oman elämäni tapahtumasta,
niin millainen valitus -ja reposteluketju taas alkaa juoksemaan eri topiceissa
ja sitten jotenkin taas kaikki on minun syytäni? Tongue


Kyllä minä ymmärsin mitä sinä tarkoitit ja luultavasti sinäkin ymmärsit että puhun hieman eri asiasta..
Sain vain tuosta jutustasi päähän, että minun pitää siivoilla tekstejäni.

Hm, no jos vaikka seurustelisin jonkun kanssa ja kirjoittaisin hänestä, niin kyllä hän itsensä niistä kirjoituksista tunnistaisi, ja tunnistaisi minutkin tyylistäni. NÄIN KÄVI. VAHINGOSSA.
Joskus sata vuotta sitten, ja siitä tuli niin saatananmoinen sota.  Grin

Että haloo vaan sinnekin........!

Ja Sasha, ne on ne muutamat samat tyypit jotka täällä sinusta provosoituvat niin kovin ja tunnut kyllä nauttivankin siitä, joten älä siinä yhtään kitise ja esitä uhria, vaan ala nyt perkule kirjoittaa sitä blogiasi koska se on ihan viihdyttävää luettavaa.  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9541 : 16.06.2009 20:22:11 »

Mjaa.. en tarkoita sitä, että joku, josta kirjoitan tunnistaisi tai olisi tunnistettavissa
ja siten loukattavissa (haloo..?  Huh tuskin omilla nimillään tänne edes nimeäisin,
-vaikka tuskin ystäväni paljonkaan edes välittäisi- ja asunhan eri maassakin!),
vaan sitä, että jos kirjoitan jostain oman elämäni tapahtumasta,
niin millainen valitus -ja reposteluketju taas alkaa juoksemaan eri topiceissa
ja sitten jotenkin taas kaikki on minun syytäni? Tongue


Kyllä minä ymmärsin mitä sinä tarkoitit ja luultavasti sinäkin ymmärsit että puhun hieman eri asiasta..
Sain vain tuosta jutustasi päähän, että minun pitää siivoilla tekstejäni.

Hm, no jos vaikka seurustelisin jonkun kanssa ja kirjoittaisin hänestä, niin kyllä hän itsensä niistä kirjoituksista tunnistaisi, ja tunnistaisi minutkin tyylistäni. NÄIN KÄVI. VAHINGOSSA.
Joskus sata vuotta sitten, ja siitä tuli niin saatananmoinen sota.  Grin

Että haloo vaan sinnekin........!

Ja Sasha, ne on ne muutamat samat tyypit jotka täällä sinusta provosoituvat niin kovin ja tunnut kyllä nauttivankin siitä, joten älä siinä yhtään kitise ja esitä uhria, vaan ala nyt perkule kirjoittaa sitä blogiasi koska se on ihan viihdyttävää luettavaa.  Wink

Pöh..! Tosikko-tigris-tänään! Tongue

Blogia tulee tänään (ja kerroin vasta eilisestäni!) ja varokaa herkkämieliset, uskovaiset ja umpimieliset! :Smiley
-voitte menettää paitsi yöunenne, niin myös mielenrauhanne.  Tongue
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9542 : 16.06.2009 21:26:17 »

No jaa juu, tosikko.. Vähän olen huolissani vaan eräästä asiasta .. Tongue
Toivon että yksi ei halua kostaa mulle mitään, koska nyt siihen olisi hyvä sauma ....
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #9543 : 16.06.2009 22:11:14 »


Blogia tulee tänään (ja kerroin vasta eilisestäni!) ja varokaa herkkämieliset, uskovaiset ja umpimieliset! :Smiley
-voitte menettää paitsi yöunenne, niin myös mielenrauhanne.  Tongue


Ihanaa!
Pääsen Jeesustelemaan, siunailemaan ja Tirkistelemään!  smitten  buck2

PÖH!  Tongue Hyvä juttu Sasha, olet lajakas kirjallisessa ilmaisussa, joten Anna Mennä! Afro

Ja siis Iltaa tupaan kaikille!

Jellonalle; kiva kuulla että elämä sujuu ja Tiigris; olet oikein tosissasi ihastunut, kun noin välität.  smitten



tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Asterix
Vieras
« Vastaus #9544 : 17.06.2009 14:00:12 »

Hallo! Smiley
Päivitin justiinsa blogiani.
Oikeastaan alan tykätä tästä blogin pitämisestä. :Smiley
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #9545 : 17.06.2009 14:15:31 »

Miks te pidätte blogejanne täällä astrossa? Tai siis onhan seki ihan okei mut ite suosin esim. blogger.comia tai vastaavaa.. Linkin blogiin saa kivasti vaikka profiiliin kotisivuksi  Smiley Monipuolisemmat mahollisuudet kirjoittamiselle, kuvien ja videoiden lisäämiselle, ulkoasun muokkaamiselle..  coolsmiley Helppoja käyttää ja säätää mieleisekseen..

 Smiley

Fiilistelen lattarimusaa ja juon omatekoista sitruunateelimua. Kaikkee mäki keksin  idiot2 Mut tää o hyvää!  Grin Mitäs ihmiset muute juhannuksena? Mä oon koko juhannuksen selvinpäin ekaa kertaa ööh.. olinkoha mä kakstoista ku alotin, en tiä, mut nii  Huh Moon aika hyvi lopettanu ton viinan kans läträämisen, viimeks join muistaakseni vappuna, eli yli kuukaus sitten  Smiley Ja se on aika pirun hyvin multa ku miettii  Grin Eiku oltiiha me yks ilta sillo baarissa! No sitä ei lasketa ku en tunnusta olleeni humalassa, ainakaa tarpeeks..  :Smiley Mutjoo. Moon aika ylpee itestäni (okei koska en olis,  leijona) nykysin. Love the girl in the mirror  smitten

Meinasin kirjottaa että meen tupakalle mut sit muistin etten enää polta  Embarrassed Tää tupakkalakko on kyllä yhtä tuskaa..  tickedoff
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9546 : 17.06.2009 14:18:07 »





 kaksosetskorpionismitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9547 : 17.06.2009 14:20:51 »

Miks te pidätte blogejanne täällä astrossa? Tai siis onhan seki ihan okei mut ite suosin esim. blogger.comia tai vastaavaa.. Linkin blogiin saa kivasti vaikka profiiliin kotisivuksi  Smiley Monipuolisemmat mahollisuudet kirjoittamiselle, kuvien ja videoiden lisäämiselle, ulkoasun muokkaamiselle..  coolsmiley Helppoja käyttää ja säätää mieleisekseen..


Minä pidän, mutta se blogi on niin riivitöntä menoa jo,
(siis se on uncut ja editoimaton versio päivän tapahtumista)
etten viitsi mainostaa sitä täällä. :Smiley
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #9548 : 17.06.2009 14:58:48 »

Päivää tupaan. Ihanaa, et kaikilla on kivaa  Smiley

Meinasin äsken mennä raivoomaan naapuripihalle-entinen kaunis iso nurmikko ja mahtavan näköiset koivut on historiaa, koska vts haluaa rakentaa lisää taloja.
Hyvä että rakentaa, mut mites niille kaikille linnuille kävi  knuppel2 Cry tickedoff
Että osaa ottaa tollanen aivokseen. Viereinen talo peruskorjataan ja korotetaan, joten miksi siitä ei voinut aloittaa  Shocked buck2 Undecided

Sasha, mua ainaskin kiinnostaa sun vaiheet ja vauhdikas meno. Musta on ihanaa kun joku elää elämää isolla E:llä (tai voihan sitä vaikka vessassa istua peläten maailmaa ja elämää, paheksuen sitä, että joku toinen on tehnyt erilaisia ratkaisuja tms.) eikä sun touhut voi olla keneltäkään muulta pois. Anna palaa vaan  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Asterix
Vieras
« Vastaus #9549 : 17.06.2009 15:09:03 »


Sasha, mua ainaskin kiinnostaa sun vaiheet ja vauhdikas meno. Musta on ihanaa kun joku elää elämää isolla E:llä (tai voihan sitä vaikka vessassa istua peläten maailmaa ja elämää, paheksuen sitä, että joku toinen on tehnyt erilaisia ratkaisuja tms.) eikä sun touhut voi olla keneltäkään muulta pois. Anna palaa vaan  smitten

Thx.. smitten
No tänään aamulla ainakin Veskari, heh..! Grin 2funny
paheksui -oikeastaan kiroili vessassa (lue blogi muokkaus, jos haluat tietää)
tekemiäni erilaisia ratkaisuja, mutta elämä on.. :Smiley

http://www.astro.fi/blog/readBlog/user_name/Sasha
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9550 : 17.06.2009 15:58:18 »

Pääsin puoli kahdelta töistä.. Kotiin päästyäni kävelin ruokakauppaan kilometrin päähän
ja tein ostoksia vähän..
Kotiin päästyäni tyhjensin yhden vaatekaapin ja järjestelin sen, laitoin sitä ennen
pyykkikoneen pyörimään,
kun kaappi oli valmis aloin imuroimaan ja tulikin imuroitua kaikki huoneet,
sitten päätin vielä repästä ja pestä lattiat ihan tuhkimotyyliin,
jynssäsin ne tosi tarkasti!
Ei siitä ole kuin 2 viikkoa kun viimeks ne pesin, mutta alkoi tuntua
paljaassa jalassa jotain tahmeita kohtia  Tongue niin pakkohan se oli..
Sitten kerkesin tiskatakin parit lautaset ja kahvimukit käsipelillä...
Hemmetti mä olen tehokas!
Olen painanut töissäkin ihan tappotahtiin muutaman päivän!  knuppel2
(ei varmaan sais puhua tappotahdista,
kun ollaan vanhainkodissa  :Smiley 2funny)

Nyt kun oon saanut tuon kaiken tehtyä
(ja olen ihan hiestä märkä, kuten olin jo töistä tullessanikin  buck2)
niin venaan vaan että pyykkikone saa duuninsa tehtyä,
et saan alkaa ripusteleen
JA SEN JÄLKEEN
en tee enää yhtään mitään ...  angel angel
Illalla onkin sitten jotain mitä voi alkaa odottelemaan.  :Smiley

tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9551 : 17.06.2009 17:11:41 »

No tere taas!

Olipas ihana pidennetty viikonloppu ja pikkuloma
-Rantabileitä ja tyttöjuttuja vaikka kuinka pitkästä aikaa ja sitten ah,
festarit lakeuksilla!
Mitä väliä jos tuli valvottua yli vuorokausi putkeen,
istuttua yösydännä neljä tuntia Seinäjoen matkakeskuksen lattialla
kun taas sai hurmostella eturivissä herra Luolan lavasäteilyn lämmössä, oijoi!
Huh, vähän on kylki ja kädet damagea ottaneet mutta oli se sen arvoista.

Nyt onkin sitten paluuta arkeen eikä konttorilla keekoilu nappais sitten yhtääään..


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9552 : 17.06.2009 19:01:41 »

minäKIN vilkaisin Sashan blogin, aika harmitonta tavaraa, ei mitään maan mullistavaa, en tiedä miksi sen pitäisi nostattaa mitään fiilistä kenessäkään? tosin en itse oikeen pääse nettiblogien jujuun ineen..

no itsellä lähinnä noita yritys/ verotus/ pankkikuvioita, joten en voi shokeerata ketään taaskaan, anteeksi... paitsi itseäni, jos alan laajentaa jo Tanskaan, ihme markkinatutkimuksiin tässä pitää osallistua,..  Smiley  

Your Numeroscope - Today, June 17, 2009
While you may often find that you are more focused on the initiation of projects than finances, this part of your life needs consideration, as well. This is an 8-Day and money will undoubtedly come up in one way or another. Take time to review this area today, as monetary gains will be needed for your next undertaking. Further, you need to take care of your own financial affairs to ensure security for yourself and family. Don't overlook this area as you go about your day, One.
« Viimeksi muokattu: 17.06.2009 19:53:56 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9553 : 17.06.2009 20:07:46 »

Mua jännittää niin pirusti.............. Cheesy
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #9554 : 17.06.2009 20:13:56 »

Iltaa!

Tiigris hengittää syyyyvääään!  Grin  smitten

Mulla on LOMA!  smitten  angel

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 635 636 [637] 638 639 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: