Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: telepatiaa  (Luettu 5178 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pikkusisko
Vieras
« : 19.11.2006 14:31:32 »

On olemassa yksi ihminen, kenen ajatukset tulevat AINA läpi ohi sanojen. Se käy näin:

Vasenta kämmentäni pistelee. Eli selvä juttu, hän ajattelee minua. Seuraavaksi mieleeni tulee välähdysmäinen kuva jostakin tilanteesta jossa olemme yhdessä.

Puhelin soi, hän soittaa. Ei puhu mitään näkemääni kuvaa liittyen. Eikä itse asiassa puhu suoraan vaan kierrellen kaarrellen. Nyt olen oppinut, että jos lähden tässä vaiheessa leikkiin mukaan, näkemäni välähdyskuva tulee toteen paitsi jos vaihdan suuntaa vielä ennen sitä. Koskaan ei sanoja, ei suunnitelmia vaan mielikuvatasolla keskustelua.

Kenenkään muun kanssa tällaista ei tapahdu, olen aivan ymmällä...  Shocked MITÄ TÄMÄ ON??
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 21.11.2006 15:29:19 »

Minun mielestäni näkemäsi kuvcan ei tarvitse litityä millään lailla todelliseen tilanteeseen. Näky on vain tilannekuva siitä, kun olette yhdessä, yhteydessä toisiinne, jonka jälkeen saapuu tuo puhelu.  Tätä voi harjoittaa myös itse visualisoimalla itsensä jonkun henkilön seuraan, jonka haluaisi tavata ja yleensä tuo henkilö tulee vastaan jossain vaiheessa, tai ottaa ainakin yhteyttä.

Telepatian on sanottu olevan ihmisen normaalein yhteyden ja keskustelun muoto. Uskon, että kun energiatasomme täällä Maassa nousee nousemistaan, telepatiasta tulee yhä arkipäiväisempi asia. Olemme telepaattisesti yhteydessä useisiin henkilöihin, tällä hetkellä telepaattiset yhteydet ovat lähinnä toisilleen läheisten ihmisten välillä.

Ei siis mitään pelättävää.
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #2 : 21.11.2006 20:01:22 »

kiitos ajatuksistasi AthaMaarit. Voipi hyvinkin olla kuten sanoit, mikä olisikin aika helpottavaa.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 22.11.2006 16:05:49 »

Ihmiskuntaa ollaan viemässä hiljalleen takaisin siihen, mitä se oli Atlantiksen aikaan. Silloinhan ei käytetty mitään junia, lentokoneita tai vastaavia, vaan ihmiset matkustivat ajatuksen voimalla. Lisäksi ihmiset olivat telepaattisessa yhteydessä sekä kanssaihmisiin että kaikkiin eläimiin.

Eli ei todellakaan mitään huolta! Tällaiset asiat alkavat vasta nyt nousta hiljalleen suurempien joukkojen tietoisuuteen. Aikaisemmat sukupolvet eivät välttämättä ole tienneet näistä mitään tai jos ovatkin asioista ei ole puhuttu. Siksi se yllättävät monet ja tuntuvat oudon pelottaville.
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #4 : 23.11.2006 22:47:32 »

Hyvä aihe, Suden tytär. Juuri tänään tunsin aivan yhtäkkiä lämmön vasemmassa kädessäni ja käsivaressani. Se oli jonkinlaista lohduttavaa lämpöä ehkä, sillä olin "ekskursiolla" ja varmaankin näkyi etten oikein viihtynyt ko. paikassa. Huh Smiley Ehkä se lämpö joltain ihmiseltä peräisin? En tiedä, mutta koska minulla on  merkurius kalat, telepatia on hyvin tuttua minulle. Smiley
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #5 : 24.11.2006 21:27:29 »

ihana merkkari kaloissa. ihminen, josta välitän suuresti, on myös  merkurius  kalat

 smitten

olen kovasti pohtinut myös suhdetta tähän telepatia-ihmiseen. ehkä se että hän on kalat, vaikuttaa asiaan paljon  idiot2
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #6 : 25.11.2006 22:05:57 »

ihana merkkari kaloissa. ihminen, josta välitän suuresti, on myös  merkurius  kalat

 smitten

 Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: