Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oonkohan nyt nostanu muksuni jalustalle  (Luettu 2548 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« : 20.06.2011 23:04:13 »

ihan itte omissa äidin höyryä höyryävissä aivoissani, vai voisko tässä olla kenties perää?

Elikkä äsken tuota enkeliketjua selaillessani luin jtn. höyhenistä, ja samalla koin ahaa elämyksen esikoisestani, johon kaikki viimeaikaiset höyhenöiset liittyvät..siis että poika on jotenkin erityisen tärkeä...sitten vilkaisin kelloon, ja se näytti että 22.22.
Näitä on muitakin..ostan pojalle kaupasta rokki henkiset boxerit, ja kotona huomaan että resorissa lukee D6 soul, pojan isä sanoo että pojalla on joku suuri tehtävä täällä...näkee ja kuulee siis kaikenmoista, ei se kyllä mikään luotettava lähde ole ( liekö sen höpinät tarttunu minuunkin?)...lapsi on syntynyt 20.4.-04, eli aika jännä päivämääräkin hällä...
Vai pitäskö mun mennä vaan nukkumaan  Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #1 : 21.06.2011 17:21:48 »

No sitäkin mietin, että vaikka sillä oliskin joku erityis homma täällä, niin miksi siitä tosiaan katsottaisiin sitten aiheelliseksi viestiä minulle?
Taitaa kumminkin olla niin, että laps tarvii nyt vaan erityistä huomiota, ja siksi tämä ahaa-elämys höyhenineen.

Pöh. Mun mielestä olis niin cool jos se oliskin joku maailman pelastaja vuonna 2030 angel Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2 : 08.07.2011 13:53:00 »

En ehkä sittenkään ole vain turhia kuvitteleva poikaansa pönkittävä äiti...
Eräs numerologinen laskuri kertoi, että tällä pojalla on kaiki opit hallinnassa, eikä hänellä ole mitään oppiläksyä täällä. Hän myös ilmentää samaa asiaa mitä muut hänessä näkevät ( Universaali rakkaus ja luovuus) joka oli meillä kaikilla muilla eriparia. Minuuden numero oli sama kuin minulla itselläni.
Elikkä joku auttamaan tullut mitä ilmeisimmin.

Olisi mielenkiintoista kuulla, että jos joku tietää varmasti muksunsa ( Tai jonkun muun ) olevan indigo tms, niin miltä he näyttävät numerologisesti? :Smiley

Taidanpa kirjoittaa ko. kyssärin numerologian alle...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: