Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Outoja juttuja sähkölaitteiden kanssa  (Luettu 12840 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #15 : 06.07.2011 00:31:49 »

Minusta nuo häiriöt voi johtua myös epätasapainoisesta energiakentästä, jos on liian latautunut niin se saattaa myös heijastua sähkölaitteisiin tai esim lamput poksahtelevat. Meillä ja välillä paukkuu ja natisee paikat (telkkaa menee itsestään päälle) mutta tuolloin olen sanonut että kaikki ylimääräiset vieraat pois tästä huushollista ja etenkin mun energiakentän läheisyydestä ja pyydän esim pyhän hengen oppaani tasapainottamaan energiakenttäni.
Mutta toki hengetkin voi olla asialla,

Keitä nuo ylimääräiset vieraat sitten on? Ilmesesti ei ainakaan henkiä kun sanot että voi hengetkin...
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #16 : 06.07.2011 03:11:45 »

 Kokeilkaapa laittaa telkat kiinni,siinä olevasta nappulasta,ei kaukosäätimestä.Miten se telkka sitten reagoi.Minua kiinnostaa,kun telkat eivät mene itsestään kiinni,ainoastaan auki.    idiot2 

tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #17 : 07.07.2011 11:18:18 »

Meillä poksahtelee lamput silloin, kun itsellä on energiaylikuormitus tai energiavirtaus ei kulje esteettömästi. Myös omat energiapiikit, esim. aggressio, saa aikaa ylijännitteen virtapiireihin ja kun laitan vihaisena kattolamppuja katkaisijasta päälle, niin näkyy oikein lieska katkaisijassa ja lamppu poksahtaa. Sama on tapahtunut, kun tyttären kanssa yhtäaikaa samaan katkaisijaan koskettiin.

Ei meillä muut laitteet reagoi mitenkään. Saattaa joskus tämä näyttö ihan kylmiltäänkin naksua, mutten juuri kiinnitä siihen huomiota.

Eli kannattaa varmaan tarkistaa omat energiavirtaukset. Kuten itsekin sanoit, olit saanut reiki-hoitoa ja käsitellyt kortteja useasti. Tämä nostattaa kehon energioita siinä määrin, etten ihmettele ollenkaan kodin sähkökenttien reagoimista. Ihminenhän on hyvä sähkönjohdin, kun kehossa on 70-80% kokonaisuudesta pelkkää vettä. Ja vesi johtaa sähköä.

Kaikki maalliset häiriöt toki kannattaa poissulkea heti, kuten edellä on mainittukin. Kun on varmuus, ettei kyse ole näistä, niin sitten voi rauhassa keskittyä omien energioidensa tasapainotukseen.
 Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #18 : 07.07.2011 17:14:43 »

Tosiaan mäkin olen huomannut tuon ,että valoja poksuu kun olen huonolla tuulella..Kerran sain jopa ajatuksen voimalla kahvan kääntymään ovesta ihan väärään asentoon ja ruuvit ja kaikki oli nästisti paikoillaan :)Täytynee oppia tosiaan hallitsemaan voimiaan smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #19 : 07.07.2011 17:18:30 »

Lamput ja lasit hajoilee meilläkin, jos olen agresiivinen tai stressaantunut...ja joskus jos aivastan, niin valot välkähtää Cheesy
Mulla vaan nega energiat saa näitä ilmiöitä aikaseks...onko jollakin tullut tämmösiä kun oot vaikka riemastunu oikein tosi paljon jstn?
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #20 : 07.07.2011 17:40:33 »

Joskus reilu vuosi sitten ajelin yksin jostain, kun auton poppikset alkoi nostamaan äänenvoimakkuutta yhden biisin aikana (cd.ltä). Eka olin, et no mitä hittoo, laitoin hiljemmalle, mutta kohta uudestaan ja sitten vähän ajan päästä se myös laski "itsestään". En tätä olis varmaan enää edes muistanut muuten, mutta tänään ajeltiin taas, eri autolla ja muistitikulta soitin musaa. Se on aina toiminut moitteettomasti, mutta tänään se ei todellakaan antanut kuunnella mitä tahansa.. tuntui että sieltä tuli niitä biisejä, mitä mun "pitäisi" kuunnella, ei niitä mitä halusin. Ja siis mikään kelaus ei onnistunut, eikä muut tälläiset toiminnot  :Smiley
Lisäksi mulla on "kyky" saada autot pitämään omituista ääntä, erilaisia valoja syttymään kojetauluun ja ties mitä.. että tää lienee se mun akilleen kantapää, missä heikkohermoisuus ilmentyy auton kautta  Cheesy

Smiley Kyllikki
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #21 : 07.07.2011 17:45:26 »

   Minulla oli läheisimmän työkaverin kanssa sähköiset välit,joita ihmeteltiin.Jos hiukankaan joutui hipaisemaan toista,niin heti räiskähti.Niitä napsauksia oli vähänväliä.Alettiin kättelemään aamuisin,että se purkautuisi pois (staattinen sähkö)Ei auttanut,sitten halailailtiin,se auttoi.Meni niin luontevaksi se halaus,että joku lomittaja ihmetteli,että mitä rakastavaisia nuo naiset on,kun ne halaa aamulla tuossa käytävällä sanaa sanomatta,ja alkavat sitten töihinsä.Ei sitä räiskettä toisten kanssa ollut,ja samoja kuituja oli päällä.      idiot2
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #22 : 08.07.2011 00:58:09 »

Minullakin on tuo, että saan kaikista paikoista sähköiskuja, jopa autostanikin. Ja varsinkin jos on crocksit jalassa. Mitä enemmän on tekokuituja päällä, sitä enemmän räiskyy.  Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
unelmassa
Vieras
« Vastaus #23 : 09.07.2011 15:17:48 »




Mulla sattui, tai mun tutulla ystävällä sattui kans outo juttu, Shocked kun hän kantoi tutulta saamiaan vessanpyttyä ja lavuaaria minun säilytyskomeroon, kellaritiloihin. Oli tietenkin kuuma ilma ja hänellä
hiki virtas. Sitten hän kiros,et näitäkin h-vetin romuja pittää vielä raahata näin kuumalla, kun hän oli kantanut sitä pyttyä muutaman tovin, kuului vain poks, ja se posahti sieltä yläosasta halki.Hän tietenki ihmetteli, et miten se voi noin haleta, kun se ei kolahtanut mihinkään ja kantoi vaan sitä ihan pohjasta. Tietenkin hän sitten kirroili asijaa  tickedoff Sannoin sitten hänelle, et kun kannat tuota lavuaaria, niin älä kirroile. Lips Sealed Hän maltto pittää suunsa kiinni, ja lavuaari säilyi ihan ehjänä perille asti. Cheesy

 Tämä ei nyt liittynyt noihin sähkölaiteisiin ollenkaan, mut oli tuo juttu jotenkin källi tapaus.. Grin
 Tulihan sitä tietenkin sisäänpäin naurettua..kun ei uskaltanut ääneen  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 09.07.2011 15:23:49 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #24 : 12.07.2011 00:02:25 »

Minullakin on tuo, että saan kaikista paikoista sähköiskuja, jopa autostanikin. Ja varsinkin jos on crocksit jalassa. Mitä enemmän on tekokuituja päällä, sitä enemmän räiskyy.  Cheesy


           


    Varsinki aurinkoisella ilimalla, autonkahvat, ovenkahvat, kaupassakin monesti saanu
    sähkärin. Tekokuidut ei passaa ollenkaan, vaikka käyttää huuhdeainettakin,nii immeytyvät
    ihoon.  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: