Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meediotilaisuus, kokemuksia?  (Luettu 7850 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« : 20.01.2006 12:43:23 »

Olen henkisen seuran sivuilta jo kauan näitä päivämääriä katsellut milloin niitä olisi, ja nyt saisin kaverinikin mukaan.

Mitä ensikertalaisen pitäisi tietää?
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1 : 20.01.2006 16:07:44 »

Hei Daria!

Riippuu vähän minkälaiseen tilaisuuteen olet menossa.Onko yleinen,vai pienimuotoinen esim.jonkun kotona.Yleisessä isossa tilaisuudessa varauduttava ainakin siihen,ettei sinulle välttämättä tule henkilökohtaisesti viestiä.
Näissä pienissä,joissa meedion kautta jokainen saa viestin/viestejä,varaudu nenäliinoin! angel

Viestit ovat yleensä hyvin kauniita ja tulija ilmaisee itsensä kyllä niin että hänet tunnet.Alussa hyvin herkistäviä kokemuksia.
Mikäli saat viestin,pyydä ystävääsi kuuntelemaan myös sen sisältöä.Usein siitä ei paljon muista mm. tunnekuohun vuoksi.
Eipä nyt juuri muuta tule mieleen,,,

Terveisin;Chandra  smitten
tallennettu

Jasca
Vieras
« Vastaus #2 : 20.01.2006 16:28:23 »

Olet todella huomaavainen, kun kysyt vinkkejä tilaisuuteen osallstumiseen. Se jo osoittaa sinun olevan menossa oikeaan paikkaan. Chandra olikin jo kertonut hyviä vinkkejä. Tahtoisin vielä lisätä sen, että parhaiten autat meediota olemalla oma itsesi. Kovin yksityiskohtaisia inkkejä ei tosiaan voi antaa. Meediot toimivat hyvin monilla tavoilla omaa persoonallista tapaansa kunnioittaen ja he yleensä ohjeistavat yleisön itse tilaisuuden alussa. Haluaisin kuitenkin rohkaista sinua sanomaan tilaisuudessa suoraan, jos viesti tuntuu tulevan sinulle. Itse säikähdin ensimmäisellä kerralla niin, että vaikenin kaikilla kielillä ja lopulta tilaisuuteni meni ohi. Säikähdykseni harmitti kauan aikaa jälkikäteen. Kannattaa siis avata suunsa, jos viesti tuntuu läheiseltä. Äänikontakti auttaa useimpia meedioita tunistamaan paremmin viestin todellisen vastaanottajan. Jotkut meediot tosin eivät tarvitse tätä vahvistusta, mutta useimmat kylläkin.
« Viimeksi muokattu: 20.01.2006 16:34:05 kirjoittanut Jasca » tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3 : 21.01.2006 01:12:42 »

Heipa taas
Mielikuvituksen ilmaisun kurseilla kirjoitin ensimmaisen kirjani, pelastyin kovasti,
 mutta kirjoitin sen kuin automaattikirjoitus.
t.Diamond
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #4 : 21.01.2006 22:24:58 »

Olet todella huomaavainen, kun kysyt vinkkejä tilaisuuteen osallstumiseen. Se jo osoittaa sinun olevan menossa oikeaan paikkaan. Chandra olikin jo kertonut hyviä vinkkejä. Tahtoisin vielä lisätä sen, että parhaiten autat meediota olemalla oma itsesi. Kovin yksityiskohtaisia inkkejä ei tosiaan voi antaa. Meediot toimivat hyvin monilla tavoilla omaa persoonallista tapaansa kunnioittaen ja he yleensä ohjeistavat yleisön itse tilaisuuden alussa. Haluaisin kuitenkin rohkaista sinua sanomaan tilaisuudessa suoraan, jos viesti tuntuu tulevan sinulle. Itse säikähdin ensimmäisellä kerralla niin, että vaikenin kaikilla kielillä ja lopulta tilaisuuteni meni ohi. Säikähdykseni harmitti kauan aikaa jälkikäteen. Kannattaa siis avata suunsa, jos viesti tuntuu läheiseltä. Äänikontakti auttaa useimpia meedioita tunistamaan paremmin viestin todellisen vastaanottajan. Jotkut meediot tosin eivät tarvitse tätä vahvistusta, mutta useimmat kylläkin.

Kiitos Jasca ja Chandra vinkeistä  Smiley. Jos nyt siihen tilaisuuteen menen, toivon kovasti jotain viestiä. Toivottavasti en pety, täytyy toki siihenkin varautua.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #5 : 22.01.2006 00:14:24 »

Hei Daria smitten
Tuskin petyt vaikket viestiä saisikaan.On kuitenkin uusi kokemus ja seuraavalla kerralla jo tiedätkin miten siellä toimitaan. Cheesy
Itselläni ennen nuo ensimmäisen kerran uusiin tilanteisiin menemiset olivat sen verran jännittäviä,että keskittyminen asiaan ei heti alkuun sujunut. Grin

Mitään pelottavaa en kuitenkaan koskaan ole kokenut niissä,sen takia ei kannata jännittää.
Kerrothan millainen kokemuksesi oli,jos päätät mennä!! Cheesy

ILOA JA VALOA MATKAAN! smitten
tallennettu

sattumia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #6 : 26.01.2006 16:18:52 »

Heips,
mä olin syksyllä mun kahden tuttavameedion meditoinnissa, meitä oli 6 henkeä yhteensä.
Meitä kaikkia yhdisti sama henki, johon pyysimme yhteyttä.

Rentoutuminen ja todellakin omana itsenä oleminen on hyvä valmistautuminen tilaisuuteen.
Mulla ego häiritsee pikkasen näitä juttuja, mun on pakko välillä vilkaista muita tai sitten joskus alkaa naurattaa... :Smiley
Mutta se ei kai paljoa haittaa, jos porukka on pieni ja kaikki todella haluavat tavata tämän hengen!

Ei pidä sitten pelästyä, jos valo alkaa vilkkumaan tai jostain kuuluu kolinoita, hengetkin tekee jäyniä...heh  Shocked
tallennettu

"Lukija, syvenny tähän satuun niin tunnet olosi oudon levottomaksi."
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: