Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: enkelikortit  (Luettu 25023 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Keho
Vieras
« Vastaus #15 : 26.10.2005 01:19:13 »

Heippa Mirjam ja Keho Smiley

Mistä olette hankkineet nämä "Elävät Arki Enkelit" -kortit?
Kyseleepi Ihaa smitten

Aivan samat sanat kuin Mirjam, sillä niitä "kortteja" on tulvillaan täällä astrofoorumillakin ollut joka ikinen kerta, kun olen tällä lukenut teidän jokaisen kertovia tekoja eli siellä se viisaus tulee esiin.
Jokainen kohtaamani ihminen on oman kuvani, peilin avulla heijastettu kopio eli se "kortti", jota tulkitsen aina sen mukaan, mitä puolta itsestäni eheyttää kulloinkin joudun. Eli sen jälkeen taas vain uudet kortit jaan ja katson, etteikö jo ala se Musta Maija kadota ja saan sen valtin, jolla sen pelini jo voitin! Eli Enkelikortti se silloin on! Smiley  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 05.11.2005 15:59:31 »

Enkeleitä todellakin on ja yllättävän lähelläkin... Wink Niin ja enkeleillä riittää kyllä sitä huumorintajuakin.  2funny laugh Cheesy
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #17 : 01.03.2006 15:58:21 »

Hei,
Jostain täältä keskustelusta löysin jonkun linkkisivun enkelikortteihin ja kävin siellä aamulla...
Elämässäni olen miettinyt muutamaa isoa kysymystä ja samalla töissä on riittänyt paineita ja olen yrittänyt ystävääni auttaa, kun hänellä on ollut vaikeeta tässä pidemmän aikaa.
Olo on ollut väsynyt.. kuinkas ollaakkaan jotain ymmärsin enkelin tulkinnasta.. aikalisän paikka, täytyy ottaa aikaa itselle ja huolehtia itsestä kun on ollut kiirettä...

Emisa
Huomasin että tässä keskustelussa oli suomenkielinen linkki, taidan siirtyä siihen  Smiley




Doreen Virtue, Ph.D. - Messages From Your Angels

 Teresa
"Time-out! You've been so busy taking care of everyone else's needs, but now it's time to stop and take care of yourself."

Additional Message: "Dear one, you've been working very hard! You're very tired now, yet you keep pushing yourself to work more, more, more! I am here to firmly and lovingly take your hand, and tell you to 'Stop!' Cease working for a moment and take a respite. You have certainly earned it, and you will be more efficient and productive after taking this rest."

"You give so much to others that at times like this you become unbalanced. Your inner child yearns for nurturing, and no one is going to give you that loving care but yourself and the angels. So, give yourself permission to take a much-needed time-out. Take a nap, or go play for a while. Please don't delay this guidance. We assure you that your responsibilities will all be met, and you will gather new energy and ideas during your time-out. We will also bring you additional Earthly help, and assist you in delegating work."
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #18 : 01.03.2006 23:58:38 »

Lainaus
minulla on "Elävät Arki Enkelit *kortit*" 

Minullakin on nuo "kortit" Grin . Näiden "korttien" lisäksi minulla on myös nuo jo aiemmin mainitut Doreen Virtuen enkelikortit. Täällä astrossakin niitä ihmisille "nostellut".  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: