Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Maljojen 6?  (Luettu 6263 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« : 24.12.2005 19:00:38 »

Tein Klassisen tarotin korteilla itselleni ihmissuhde-ennustusta. Kysymykseeni "mitä kumppanini ajattelee minusta?" tuli maljojen 6, joka tarotkirjan mukaan (itse olen vielä aloittelija) tarkoittaisi "rakkauden tuli palaa sisälläsi, mutta et vielä tunnista sitä". Tilanne kumppanini kanssa on se, että touhumme vaikuttaa kuin parisuhteelta (hän viettää pitkiä aikoja luonani, laitamme ruokaa yhdessä, katsomme sylikkäin leffoja jne) mutta hän silti kieltäytyy kutsumasta sitä seurusteluksi/parisuhteeksi eikä myöskään puhu minusta tyttöystävänä. Hänen aiemmat ihmissuhteensa ovat päättyneet varsin rumasti, josta syystä hän lienee kovettanut itsensä tunteiden osalta.

Voisiko maljojen 6 tulkita myös jotenkin eri tavalla ko. kysymykseen vastaten?
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #1 : 25.12.2005 00:18:36 »

Crowleyn kirjan mukaan " tämä kortti kutsuu sinua antautumaan omien tunteittesi rikkaudelle.Saatat kokea sen hyppynä veteen.Se on kuin jännittynyttä odotusta siitä, että tiedät sukeltavasi syvälle.Tiedät häviäväsi, päästäväsi irti jostain.Kun nouset jälleen pintaan olet vahvistunut ja virkistynyt.Tapahtuu kuoleminen ja uudelleensyntyminen.Riskin ottamisesta on tuloksena syvällinen tunne-elämän puhdistuminen ja uusiutuminen.
Päätelmä:Nauti nyt kaikesta, mitä elämä sinulle antaa.Se on paras tapa osoittaa kiitollisuuttasi.
Kysymys: Pidätkö kiinni vanhoista uskomuksista, jotka estävät sinua nauttimasta mielihyvän tunteista ?
Ehdotus: Nauti omien tunteittesi yltäkyltäisyydestä ja jaa se kumppanisi kanssa.
Vahvistus: Olen nyt valmis kohtaamaan kumppanin, jonka kanssa voin kaikilla tasoilla jakaa rakkauden ilot."
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: