Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: PMS  (Luettu 6015 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ardith
Vieras
PMS
« : 20.03.2008 19:35:54 »

Oireet vain pahenevat mitä vanhemmaksi tulee. Puuttuuko minulta jotain vitamiinia vai mitä, kun nyt on jo viikon ajan kärsinyt PMS-oireista ja tuntuu että loppua ei näy... Eilen meinasin pyörtyä, tänään sama homma... työn teosta ei tule yhtään mitään. Mikä auttaa???
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 20.03.2008 20:10:55 »

Kokeilepa yli annostusta Helokkiöljystä.
Itselläni se on auttanut. Smiley
Otan normaalisti 2 x 2 päivässä,
viikko ennen kk:sia 3 x 3 päivässä ja magnesiumia
ja en edes tunne milloin ne ovat alkamassa
ja olen hyvällä tuulella koko ajan. Smiley

Auttaa myös turvotukseen ja kipuun minulla,
mutta jokainenhan on yksilö. Smiley
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #2 : 20.03.2008 21:01:03 »

Jep, mulla kans kauheat PMS oireet kun lopetin pillerit 3 vuoden jälkeen...Harkitsen vakavasti aloittavani uudelleen niitten syömisen...Äitini mainitsi juuri tuosta magnesiumista, ei edes kovin kallista, pitää kokeilla...Helokkeja söin pienempänä mut nyt jääny, pitää aloittaa uudestaan...
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #3 : 21.03.2008 09:36:12 »

pikkusen aiheen vierestä kommentoin nyt..mutta sinneppäin..

mulla kipuihin autto meditaatio ja chakran puhdistus, villi tunne kun aikasemmin piti ottaa 2x800mg burana että pysty oleen ja nyt ei mitään enään

ei tosin auttanut sitten mielialaan, mikään ei oo hyvin ja äkäpussi koko viikon ennen menkkoja.  tickedoff
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Annekka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #4 : 21.03.2008 12:21:30 »

B6-vitamiini on naisen vitamiini ja se auttoi mulla, että loppui nuo PMS-oireet ja myöskin lähes kokonaan menkkakivut, eli nekin oli samaa mulla.
Kannattaa kokeilla, ei vaarallista.  coolsmiley
tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Oinaassa
Kuu Vaa'assa
Merkurius Härässä
Venus Härässä
Mars Kaksosissa
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #5 : 21.03.2008 23:15:33 »

Homeopaattisista aineista sepia ja pulsatilla ovat kokeilemisen arvioisia unettomuuteen, itkuisuuteen ja puistatukseen, sekä chamomilla ja/tai mag.phos. kouristaviin kipuihin.
B-vitamiinien yhdistelmävalmiste. Helokkiöljy. Kalium-magnesium-valmiste turvotuksiin.
Lämpötyyny alaselän kohdalle.
Reiki.
Itsellä suklaa tuntuu auttavan kaikkiin vaivoihin... vaikka se taitaa myös olla mukana aiheuttamassa niitä.
Myötätunto itseä kohtaan ja liiallisista suorituspaineista luopuminen.
Anteeksianto.
Eckhart Tolle on kirjoittanut mielenkiintoisesti kipukehosta (pain body) joka aktivoituu erityisen herkästi naisilla päivinä ennen kuukautisia. Kipukehon herätessä olisi mahdollisuus vapautua kaikenlaisesta kipuilusta, jos siinä malttaa pysyä läsnä. Siis Tollen mukaan.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #6 : 22.03.2008 01:00:46 »


Itsellä suklaa tuntuu auttavan kaikkiin vaivoihin...

Cheesy
Suklaa auttaa kaikkeen..  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 22.03.2008 15:35:43 »

Saa kapseleina. Smiley
Suomessa ostin luontaistuote-kaupasta. Smiley
Koska Suomessa suositaan kaikenlaisia E-koodeja
ja kemikaalisia lisä-aineita joka asiassa,
niin katsoin vain, että ko. tuote on kokonaisuudessaan luonnonmukainen. Smiley

Saan lisä-aineista ongelmia ihoon, yleis hyvinvointiin
ja mieli-alaan. Embarrassed
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #8 : 09.07.2008 11:35:56 »

Sidrika, olikohan nuo homeopaattiset valmisteet mistä mainitsit sellaisia nestemäisiä vai tabletteja? Jos nestemäisiä niin voisin kokeilla. Tableteissa liikaa laktoosia minun vatsalleni.   Tongue

Minulla juuri ennen menkkoja unettomuutta, itkuisuutta jne.  Cry uglystupid2

Hmm. tuota helokkia voisi myös miettiä. Mitä se oikeastaan on?  Embarrassed *kysyy tietämätön näistä luontais jutuista*
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #9 : 09.07.2008 11:54:59 »

 Suklaan on todettu pahentavan PMS-oireita  Lips Sealed, samoin kuin kahvin sekä alkoholin, varsinkin jos näitä nauttii runsaammin ennen kuin PMS-oirehdinta alkaa. Kannattaa katsoa toi ravitsemuspuoli että syö mahdollisimman luonnollisesti.
 Mä yritän syödä mahdollisimman hyvin, kasvispainotteisesti ja olla stressaamatta liikoja varsinkin kun tiedän PMS:n olevan tuloillaan. Huomaan ja ukkokin huomaa kun se alkaa, toisen lapsen saannin jälkeen on pahentunut, yyh. Kivut eivät ole mitenkään kovat mutta se henkinen puoli joka menee syöksylaskua alas pohjamutiin, oon ihan uglystupid2.

 
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: