Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemukseni selvänäkijästä  (Luettu 63704 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Irish
Vieras
« : 07.02.2007 15:05:14 »

Soitin juuri selvänäkijälle, joka oli todella hyvä.
Hän antoi minulle voimaa ja rohkeutta.

Olemme jo melkein vuoden olleet erinäköisissä konflikteissa kahden parhaan ystäväni kanssa
ja tämä näkijä sanoi, että hän näkee että minulla on vaikeuksia kaveripiirissäni.
Yksi on vahva persoona joka dominoi kahta muuta herkempää ja me kaksi olemme jo pitkään
hakeneet hänestä turvaa ja alistuneet hänen oikkuihinsa.

Hän sanoi, että tämä kolmen kimppa on hajoamassa.  Cry smitten smitten

Ette usko miten hyvältä se minusta tuntui,
löydän kyllä uusia ystäviä.
Hän sanoi, että en missään nimessä tule olemaan yksin.

Hän näki myös että luokallamme on kaksi dominoivaa ihmistä, jotka kumpikin ovat poistumassa kuvioista - toinen tämä ystäväni ja toinen kaverini. Totta, he molemmat lähtevät nyt vaihtoon kevääksi ulkomaille. Tämän johdosta yleinen ilmapiiri kevenee ja moni muukin kuin minä, on huojentunut.

Hän sanoi että saan kouluasioistani kiinni ja itsenäistyn muutenkin paljon, kun päästän irti näistä energiaa imevistä kavereistani. Tähän hän sanoi pääsyyn olevan nuori ristiverinen mies, jonka ansiosta tulen muuttamaan itseäni paljon rohkeammaksi ja haluan alkaa ottaa enemmän vastuuta omasta pärjäämisestäni.

Tämä mies on kuulemma luotettava ja hänen tunteensa ovat aidot ja hän näki, että suhteemme on erityislaatuinen ja kestää pitkään. Menee vain kuulemma jonkin aikaa ennen kuin mies osaa olla minulle avoin, koska hän on hyvin varovainen.

Selvänäkijä sanoi varmaan kymmenen kertaa "sinun itsetuntosi on ollut nyt nollassa pitkään ja olet ollut arka, mutta se tulee muuttumaan äkkiempää kuin luuletkaan" "Tämän kevään aikana sinä opit olemaan terveellä tavalla itsekäs, etkä enää niele mitä vain ja sen takia tulet olemaan hyvin iloinen ja pirteä".

Ihmettelen tätä kaikkea, miten totta hänen juttunsa ovatkaan.  Smiley
Tarkoitukseni oli soittaa juuri siksi, että olen todella ahdistunut huonon itsetuntoni ja näiden kahden ystäväni kanssa. En oikeastaan ennen puhelua halunnut kuulla mitään miehestä, sillä ajattelin että jos hän sanookin että tämä on jokin ohimenevä hullutus, olisin hakannut päätäni seinään.  Smiley En siis oikeastaan kysynyt häneltä mitään rajattua, pyysin vain katsomaan tilannetta. Toki hän välillä kysyi jotain pientä, mutta tuon miehen hän veti ihan hatusta.  Grin

Haluaisiko joku jakaa myös hyviä kokemuksia ennustuksista tänne?  Smiley
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #1 : 07.02.2007 16:17:47 »

Kokemuksia ennustajista on,monistakin,mutta kertoisitko kenestä sinä puhuit.Itse ole jutellut Tarja Uusitalon kanssa ja Kristallisillan tytön.Muitakin on,mutta he ovat ehkä mielestäni tulkinneet parhaiten.
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #2 : 07.02.2007 16:33:34 »

Hän oli Karin Niemelä.

http://www.runoilijanmuusa.net/valo/index.php  (ftp://http://www.runoilijanmuusa.net/valo/index.php)  Smiley
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #3 : 08.02.2007 16:56:39 »

Mjaah.. Eikö ole kellään mitään häh?  coolsmiley
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #4 : 08.02.2007 20:51:10 »

Viime vuoden lopussa kävin tarot-tulkitsijalla nimeltä Riitta Kujanen. Hän sanoi ettei ole selvännäkijä, mutta kirjoitan kuitenkin  Smiley
Tähän mennessä on pitänyt kyllä paikkansa. Hän puhui mm. fem.voiman noususta ja mask.voiman vähenemisestä sekä sen kuuluisan "punaisen langan" löytymisestä.
No,tällä hetkellä vois sanoa, että osui hyvin, ja tammikuussa näkyvä pettymyskin tuli-ja meni.
....sekavaa kirjotusta sano.........
Siis, suosittelen, ja kasetti mukaan  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 10.02.2007 18:34:11 kirjoittanut eppana » tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Terhi35
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Minä ja koiruus


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 09.02.2007 13:42:33 »

Olli Kalajoesta on kokemusta.
Tiesi mitä puhui menneestä ..ym.. Lips Sealed
tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
alpakka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #6 : 13.02.2007 10:34:13 »

Kirjoitin juuri tuohon "suhdekysymys, miehet" osioon lyhyesti ennustuksesta. Mulle jäi tosi hyvä mieli ennustajalla käymisestä! Smiley Hän näki paljon asioita, joita ei voinut etukäteen tietää. Esim lapsistani kertoi jotain, mikä piti paikkansa. Ja tähän saakka kaikki, mitä hän näki tulevasta, on osunut kohdalleen! Hän on kovasti helpottanut tätä avioeroamme, koetaan mieheni kanssa että tämä on oikea ratkaisu. Eikä pahemmin riidellä, on lapsienkin helpompi hyväksyä tilanne. Ihmeen hyvin muuten lapset on ottanut tämän kaiken. Shocked He ovatkin "vanhoja ja viisaita"!

Ainakin mun päänuppini selveni huomattavasti, kun kävin näkijällä!

Onko muuten kenelläkään huonoja kokemuksia ennustajista?

tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #7 : 13.02.2007 20:25:58 »

Hyviä kokemuksia ja huonoja, viime aikoina valitettavasti enemmän jälkimmäisiä.

Ns. korteistakatsominen on levinnyt rahanansaitsemiskeinona viime aikoina kuin kulovalkea, etenkin monet nuoret naiset ovat tajunneet, että tällä alalla liikkuu paljon helppoa rahaa. Suurin piirtein joka toinen joka on hakenut itselleen tarotpakan Unio Mysticasta ennustaa jo rahasta (parikymppiä yleinen taksa) ja avaa nettisivut, joista saa sellaisen kuvan, että synnynnäinen ja armoitettu näkijä on kyseessä.

Juuri äskettäin kyselin taas luottavaisena eräältä toisen  näkijän (joka on erittäin hyvä mutta halusi lopettaa rahasta ennustelun!) suosittelemalta neitoselta asioita, jotka ovat minulle todella tärkeitä. Paljastui heti vastauksen luettuani että neitonen ei todellakaan NÄE yhtään mitään, katsoo kortteja ja tulkitsee niitä kuin suoraan tarotkirjasta. Pari riviä sai kirjattua ylös.

No eipä siinä mitään, toki sellaisetkin katsomukset voivat osua oikeaan, mutta silti olisi mielestäni rehellistä edes kertoa, että ei ole ns. intuitiivinen näkijä joka todella NÄKEE vaan että kääntelee vain kortteja. Tässä tapauksessa tyttö sai maksun etukäteen ja käänsi kaksi korttia. Tulkitsi siis selvästi tarotkirjan tulkinnalla.

Eräs vanhempi mieshenkilö oli myös iso pettymys, on pitänyt oikein näkijäkurssejakin (!!), mutta minun elämästäni ei kyllä nähnyt mitään. Mystisen näköinen hahmo toki, juuri sopiva New Age -ihmisten odotuksiin, mutta minua  ei menninkäinen auttanut, päin vastoin.

Jos joku teistä tietää TODELLA näkevän näkijän niin olisin kiitollinen tiedosta!! Itselläni on ystävänä tällainen henkilö, siis todellinen näkijä, mutta jopa hänkin on saanut toiselta tasolta kehotuksen, että rahasta näkemistä on syytä vähentää ja keskittyä muuhun.

Toivon totisesti että tämä epidemia loppuu ja korttiakääntämällä rahastavat saavat opetuksen, että jos ei osaa auttaa eli jos ei auttamisen lahjaa ole tosiaan ANNETTU, niin rahastuskin on moraalitonta. Kysyjillä on kuitenkin useimmiten ihan oikea hätä!!
tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #8 : 13.02.2007 22:49:24 »

Vielä lisäys edelliseen: selasin äsken auttajalistaa ja kappas, sinne oli ilmestynyt myös tämä mainitsemani tarotkirjan selaaja. Eipä voi tosiaan muuta toivoa, kuin että kullekin apua tarvitsevalle annettaisiin toiselta tasolta opastusta, että kuka on oikea näkijä jolta todella saa apua - ja kuka ei.

New Age -näsäviisas vastaa tähän, että "ehkäpä sinun ei kuulu saadakaan mitään tietoa". Saattaa pitää paikkansa. Mutta oppia pitäisi myös näkijöiden, pelkkä rahastus ja diipadaapa ei ole auttamista. Arvostan suuresti tarotennustajia jotka sanovat suoraan että eivät ole perinteisiä selvänäkijöitä näkyineen. Mutta suuri osa katsojista ei valitettavasti kerro rehellisesti, että eivä oikeastaan lainkaan NÄE.

Olen itsekin paljon katsonut ihmisille mutta en koskaan ole ottanut rahaa. Vastaanotto on ollut häkellyttävän hyvää, mutta itse minulla ei ole aavistustakaan milloin osun "oikeaan" ja milloin taas en. Koen selkeästi olevani pelkkä kanava, instrumentti, aivan kuten reikihoidossa hoitaja on pelkkä  johdatin joka johtaa universaalia parantavaa energiaa. Tällainen kanavana toimiminen vaatii äärimmäistä nöyryyttä ja epäitsekkyyttä.

Jos siis katsotte jolle kulle eikä vastaanottaja koe saavansa katsomuksestanne yhtään minkäänlaista apua, niin ANTAKAA RAHAT EDES TAKAISIN!
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 13.02.2007 23:01:20 »

mesolet

sääli että olet tainnut todella aseasti törmätä tälläisiin ei aitoihin tapauksiin.

itse olen kuitenkin sitä mieltä että korttien lukija ja selvännäkijä ovat kaksi täysin eri asiaa.selvännäkijä ei välttämättä tarvitse kortteja avukseen.

 minusta on ihan kohtuullista kysyä esim. aikaa varatessasi miten hän tulkintansa tekee. ja itse ainakin katson elämää kokonaisuutena jotta voi ymmärtää tulevaa täytyy nähdä myös menneisyyttä ja tätä päivää.

jopa ihan yksittäisen kysymyksen vastaukseen vaikuttaa koko elämäsi menneisyyteneen ja nyky hetkineen yhtä kysymystä varten nostan minimissän 3 korttia jos apua korteilta haluat.voin myös olla käyttämättä kortteja lainkaan.

no mutta toivon että löydät sen itsellesi hyvän auttajan.jos vielä joskus sellaista kaipaat.sillä on meitä asiansakin osaavia. smitten
tallennettu

Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #10 : 14.02.2007 00:58:38 »

Minulle selvänäkijät/ennustajat ovat nähneet enimmäkseen päin mäntyä. Osa on ollut ilmaisia (netissä), osa maksullisiakin (kallein jopa 60 euroa, nimikirjaimilla pm).

Ilmaiseksi saa syytää mitä liirumlaarumia huvittaa, ei se paljoa ota jos ei annakaan. Rahasta taas... jos putkimies tai taksikuski ryssisi hommansa yhtä totaalisesti, reklamoisin siitäkin.

tallennettu
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« Vastaus #11 : 28.02.2007 16:01:01 »

Kiinnostava keskustelu. Jäin itse miettimään, mitä oikea näkeminen sitten oikeastaan on? Toisethan ovat intuitiivisia, toiset selvännäköisiä tai kuuloisia, toiset kanavoivat. On totta, että alalla vallitsee täysi anarkia ja kukaan ei valvo mihin näkeminen perustuu ja kuka kutsuu itseään näkijäksi. Olisikin todella hyvä, että ennustajat kertoisivat rehellisesti käyttämästään menetelmästä.

Mielestäni selvänäköisinkään ihminen ei voi nähdä aina ja kaikista ihmisistä. Siinä vaiheessa kun näkeminen valjastetaan rahan ansaitsemiseen, kasvaa paine hallita kykyä, silloinkin kun ei jaksa tai yhteydet eivät ole auki. Minullakin on takanani ikäviä kokemuksia selvännäkijällä ja koin, ettei hän nähnyt mitään, mitä en jo olisi itse tiennyt. Näkemisen sijaan hän käytti hyväkseen suggestiota ja terävää psykologista silmää.
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 23.03.2007 19:30:05 »


Ilmaiseksi saa syytää mitä liirumlaarumia huvittaa, ei se paljoa ota jos ei annakaan. Rahasta taas... jos putkimies tai taksikuski ryssisi hommansa yhtä totaalisesti, reklamoisin siitäkin.

Tuli mieleen, että kerron johonkin keskusteluun kokemuksesta mitä tapahtuu, kun antaa asiakkaalle mahdollisuuden vapaaehtoiseen korvaukseen; n. 7 tapauksessa kymmenestä.

A) sellaiset ihmiset soittavat, joilla ei ole uskoa sielunvaellukseen eikä ylipäätään uskoa usein edes selvänäkökykyyn.

B) sellaiset ihmiset soittavat, jotka haluavat kuulla tietyn vastauksen ja kaikista muista vastauksista tulee "paha mieli" tai ne ovat automaagisesti "vääriä" vastauksia

C) sellaiset ihmiset soittavat, jotka haluavat selvänäkijän ottavan vastuun heidän päätöksistään ja tekevän vielä ne päätökset omasta puolestaan!

D) soittajat makaavat sohvalla flegmaattisena, jollon energiat hajaantuvat ja yrittävät tirkistellä näkijää eli katsoa hänen kauttaan asioita - näin he tulevat näkijän energiakenttään energiasieppoina

Kaiken tämän edellä olevan vuoksi, selvänäkemisestä tulee ottaa rahaa; edes nimellinen korvaus. Se katkaisee siteen näkijän ja asiakkaan välillä ja suojaa näkijää.
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 24.03.2007 12:14:09 »


Ilmaiseksi saa syytää mitä liirumlaarumia huvittaa, ei se paljoa ota jos ei annakaan. Rahasta taas... jos putkimies tai taksikuski ryssisi hommansa yhtä totaalisesti, reklamoisin siitäkin.

Tuli mieleen, että kerron johonkin keskusteluun kokemuksesta mitä tapahtuu, kun antaa asiakkaalle mahdollisuuden vapaaehtoiseen korvaukseen; n. 7 tapauksessa kymmenestä.

A) sellaiset ihmiset soittavat, joilla ei ole uskoa sielunvaellukseen eikä ylipäätään uskoa usein edes selvänäkökykyyn.

B) sellaiset ihmiset soittavat, jotka haluavat kuulla tietyn vastauksen ja kaikista muista vastauksista tulee "paha mieli" tai ne ovat automaagisesti "vääriä" vastauksia

C) sellaiset ihmiset soittavat, jotka haluavat selvänäkijän ottavan vastuun heidän päätöksistään ja tekevän vielä ne päätökset omasta puolestaan!

D) soittajat makaavat sohvalla flegmaattisena, jollon energiat hajaantuvat ja yrittävät tirkistellä näkijää eli katsoa hänen kauttaan asioita - näin he tulevat näkijän energiakenttään energiasieppoina

Kaiken tämän edellä olevan vuoksi, selvänäkemisestä tulee ottaa rahaa; edes nimellinen korvaus. Se katkaisee siteen näkijän ja asiakkaan välillä ja suojaa näkijää.


TaruTuulia puhut aivan asiaa mielestäni...uskon kuitenkin myös siihen että tuon korvauksen pitää olla sellainen että sen pystyy maksamaan kuka tahansa kun/jos todella todella tarvitsee apua niin ainakin minä autan täysin ilmaiseksi...

mitä noihin päätöksiin toisen puolesta tulee niin itsellä ainakin enenpi sellainen tapa että annan ihmiselle vaihtoehtoja elämään...kukaan ei mielestäni voi elää toisen ihmisen elämää(eikä täten voi olla vastuussa toisten tekemistä päätöksistä) vaan sinun on elettävä itse kuitenkin oma elämäsi...

jotenkin myös joskus tuntuu että nämä joiden puolesta et ole valmis elämään heidän elämäänsä ovat niitä jotka valittavat että kun heille ei osata kertoa oikein mitään...

itsellä myös vaikuttaa paljon vastaukseen tuo että kuinka avoin toinen on näyttämään omaa elämäänsä minulle..jos on valmiiksi pessimistinen asenne energioihin vie se minultakin enenpi energiaa ja siltikin tuntuu että ei saa ihmiselle häntä tyydyttäviä vastauksia...
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 24.03.2007 13:02:52 »

Hyvää keskustelua!

Ajattelen näin, että selvännäköisyys on myös aina vuorovaikutussuhde.

Siinä, mikä sinun todellinen hätäsi on.
Siinä, miten avoin olet toisenlaiselle tiedolle, sillekin, mikä nyt ei aivan ole se mitä odotit tai jonka haluat torjua.
Siinä, millaista elämäsi prosessia olet käymässä läpi.
Siinä, kuinka kypsä olet juuri siinä tilanteessa ottamaan vastaan tietoa. Sillä tietoa on niin monenlaisella tasolla. Samoin 'tietäjät' ovat hyvin monenlaisella tasolla. Kuten myös heidän kykynsä ja tapansa ilmaista itseään on hyvin monentasoista.

Kun tuntee tosi hätää, sen aavistaa myös toinen osapuoli ja syntyy aito halu auttaa.

Oikeastaan jokainen jollakin tapaa voisi tässä tilanteessa olla selvännäkijä. Rikkain tilanne tässä vuorovaikutuksessa on se, että yksilö saa tuntea olevansa keskeinen, hänen ongelmansa se keskeinen asia, johon molemmat syventyvät. Näin syntyy eräänlainen 'elämyshetki', jolloin tila avartuu, katsantokanta avartuu ja keksipisteenä olevan henkilön ympärille kertyy energiaa. Silloin hänelle usein itselleenkin valkenee uusia asioita.

Kaiken kaikkiaan on kuitenkin joskus aivan ihanaa antaa itsensä ja huolensa toisen huomaan! Ja aina saa jotakin. Olen kokenut selvännäkijöiden avun monta kertaa. Jopa tällä areenalla!!!

Pelkkä tunteeton yhteydenotto ei ole helppo juttu kummallekaan tuntemattomalle ihmiselle, mutta sekin voi toimia, jos molemmat ovat avoimia ja rehellisiä omille tunnoilleen.

Eipä silti. Se apu mitä minä olen saanut ystäviltäni ja tuntemattomiltakin selvännäkijöiltä, on apu, joka ei ole rahassa mitattavissa. Siksi voin vain kunnioittaa ja olla kiitollinen. Mutta olen valmis antamaan rahaakin iloisin mielin.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: