Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rintojen kipeytyminen ennen menkkoja (psyykkinen oire?)  (Luettu 7980 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« : 25.01.2016 16:36:21 »

Olen ihmetellyt, mistä rintojen kipeytyminen ennen menkkoja johtuu, kun oire on ilmestynyt minulle ensimmäistä kertaa kolme vuotta sitten, kun aloitin seurustelun. Erottuani oire katosi täysin puoleksi vuodeksi, mutta nyt taas uuden tapailusuhteen myötä oire on palannut. Voi johtua mistä vaan, mutta mietityttää tosiaan tuo yhteys tuossa. Olen pohtinyt pääni puhki, että teenkö vääriä kompromisseja tai onko tunteiden ilmaisussa jotain blokkeja. Onko kellään vastaava kokemusta ja selvitymystarinoita. Olen jo niin pitkälle pohtinut, että ehkäpä sitä ei pidä sitten seurustella, mutta tuo ratkaisu vaikuttaa aika laastari avohaavaan -tyyppiseltä ratkaisulta Cheesy
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #1 : 25.01.2016 20:12:49 »

No jaa... mulla rintoja särkee aina ennen menkkoja ja sinkkuna on tullut taivallettua melkosen pitkä aika  :Smiley
Että kyllä se vaan lienee ihan normaali hormonaalinen asia on, sen kummemmin rakastumiseen liittymättä  Wink

Toki jos jollakulla on asiasta ihan faktaa, niin olisi kiva kuulla  Smiley
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #2 : 27.01.2016 14:53:26 »

Kiitos vastauksista.

Pitää testata tuota taateli-kikkaa.E-pillereitä en ole käyttänyt, joten siitä oire ei johdu. Jos oire olisi aina ollut niin, en ihmettelisi, mutta näyttää liittyvän läheiseen ihmissuhteen mukaan tuloon, kun ennen seurustelua ei koskaan ollut oireita, seurustelun aikana oli ja erottua taas loppui ja nyt uuden suhteen alkaessa taas on. No mutta jos keksin tähän jonkin ratkaisun tulen jakamaan sen teidän kanssanne Smiley
tallennettu
NikiT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #3 : 27.01.2016 23:06:25 »

Mulla oli silloin joskus nuorena. Paastosin säännöllisesti pari kertaa vuodessa - paaston jälkeen oli aika, kun eivät olleet kipeät. Muöhemmin keksin hiilarien aiheuttavan PMS-oikeita. Eli sokeri + huonot hiilarit veks.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: