Äänestys
Kysymys: Missä merkissä mars sijaitsee kartallasi?
oinas - 30 (8.3%)
härkä - 19 (5.3%)
kaksonen - 37 (10.2%)
rapu - 32 (8.9%)
leijona - 43 (11.9%)
neitsyt - 28 (7.8%)
vaaka - 23 (6.4%)
skorpioni - 40 (11.1%)
jousimies - 19 (5.3%)
kauris - 31 (8.6%)
vesimies - 31 (8.6%)
kalat - 28 (7.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 308

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkissä mars luuhaa kartallasi?  (Luettu 83973 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
metsämieli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.


Profiili
« Vastaus #30 : 09.07.2006 21:48:24 »

Minulla on mars neitsyt. Se on yhtymässä Auringon ja Venuksen kanssa, sektiilissä Pluton kanssa ja kolmiossa Jupiterin ja Neptunuksen kanssa.

Mars in Virgo gives energy for work, service, analysis, categorizing, and scientific activity. Desires may be sublimated or unawakened because of a desire to be pure, healthy, virtuous, or perfect. Energy tends to be disciplined, and one is usually efficient, practical, logical, adaptable, and healthy, though criticism may be biting and sarcastic, because one is so eager to make corrections or improvements.

Juuri koskaan Mars-Neitsyelle tehdyt kuvailut eivät ole sopineet minuun. Johtunee ehkä Marsin aspekteista. Mars-Neitsyt kuvataan aina niin kurinalaiseksi, työkeskeiseksi ja terveysintoilijaksi - näin kärjistettynä - enkä minä kyllä ole juuri mitään niistä Cheesy

- Jotkut sanoo että sitä tuntisi naisena vetoa mahdollisesti miehiin joiden aurinko olisi sinun marsisi merkissä, oletko huomannut?

Neitsyt-miehiä on kyllä kavereina ja naispuolisia Neitsyt-kavereita löytyy myös, mutta enpä nyt niinkään ole ihastunut. Mutta jotain Neitsyen piirteitä jos miehestä löytyisi, niin eihän se olisi pahasta Smiley
« Viimeksi muokattu: 09.07.2006 21:50:05 kirjoittanut metsämieli » tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #31 : 09.07.2006 23:17:29 »

Mars Leijonassa ja naimisissa miehen kanssa, jonka Aurinko Leijonassa yhtymässä omaan Marsiini. Hyvin pitää siis tuo Artemiksen teoria paikkansa, joskin kyllähän Marsin edustama mies vetoaa enemmän vietteihin kuin tunteisiin. Tällä tarkoitan sitä, että Mars kuvastaa enemmänkin nimenomaan ulkoista miesmakuamme, mutta ei kerro mitään esim. sielullisesta yhteensopivuudesta, joka tietty se kaikkein tärkein juttu. Smiley

tallennettu

Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #32 : 10.07.2006 07:51:54 »

Aivan, ehkä se tosiaan kertoo sellaisesta fyysisesta kemiasta  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #33 : 10.07.2006 13:47:52 »

Mitenkäs muuten, voisiko marsiin liittää liikkumisen vai onko se muiden heiniä? Itse olen vauhdikas liikkuja ja kömpelökin sen takia kun viuhdon liikaa  Smiley
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #34 : 10.07.2006 14:24:20 »

Lisä kysymys!

Miten se näkyy sinussa? Intohimo ja seksuaalinen energia, toiminta, tempperamentti jne... Miten toimii sinulla?
Jotkut sanoo että sitä tuntisi naisena vetoa mahdollisesti miehiin joiden aurinko olisi sinun marsisi merkissä, oletko huomannut?

 mars



Mars löytyy kauriista ja 1. huoneesta.

Mitä tulee tähän väitteeseen että tuntisin vetoa miehiin joiden aurinkomerkki olisi minun marsin merkissäni, tässä tapauksessa kauriissa, Ei pidä paikkaansa! En edes oikein tunne kauris miehiä ja jokunen on kyllä baarissa koittanut iskeä, mutta ei ne sykähdytä millaan tavalla.  Cheesy Grin
tallennettu
Drial
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Elämä on valintoja


Profiili
« Vastaus #35 : 10.07.2006 18:32:53 »

Hep hep..

Minulla Mars  skorpioni, kyseinen merkki kummittelee myös Saturnuksen ja Pluton kohdalla.. Hmm.. idiot2

Olen elämässäni kohdannut kaksi skorpionimiestä. Homman nimi on ollut lyhyt, ytimekäs "pläjäys", josta minä olen jäänyt kuin hyrrä pyörimään paikalleni miettien, mikä se oli mikä tästä juuri meni ohi..  Wink Eli suhteemme ovat olleet lyhyitä ja erittäin intohimoisia eikä kummallakaan ole vauhti pysähtynyt hetkeksikään toisen toimesta. Olen siis tuntenut vetoa skorpparimiehiin, mutta en varmasti hetkeäkään heidän kanssaan ajatellut, että perhettä alkaisin perustaa heidän kanssaa..

Olen erittäin tunteellinen ja intohimoinen ihminen. Teen kaiken elämässäni täysillä, hillittömällä draivilla, ja myös ihmissuhteissa se toteutuu melko täydellisesti. Olen temperamenttinen, mutta osaan sen kyllä hillitä jos on tarve, en siis ole meuhka. tickedoff


tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #36 : 11.07.2006 10:14:07 »

kyllähän tuo mars on myös liike-energiaa,
marsleijona antoi nuorena kilpailuviettiä ja urheilusta kympin tokariin,
onhan jellonan saatava olla ykkönen...
ei varsinaisia kilpailuja,mutta kilpailua itsensä kanssa,parempia tuloksia,
kai se liittyy ihmisellä adrenaliinin erittymiseen tuo mars,
tarve liikkumiseen ja fyysiseen rasitukseen on vieläkin,
puhki olo on joskus ihmeen hyvä olo
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #37 : 11.07.2006 12:57:44 »

Joskus todellakin tuntuu hyvältä kun on ensin rääkännyt itseään fyysisesti oikein kunnolla  Smiley
tallennettu
aurinkoinen77
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22



Profiili
« Vastaus #38 : 11.07.2006 13:31:11 »

Ravussa ja olen tapaillut useampaakin rapua. Nykyinenkin on rapu.  Grin
tallennettu

Hymy sulattaa jäätyneenkin sydämmen.
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #39 : 11.07.2006 14:06:20 »

Mulla on mars oinaassa 2.huoneessa.

"kykyni toimia, tarttua tilaisuuteen
ja puolustaa itseäni toimivat
impulsiivisesti, nopeasti ja
kärsimättömästi persoonallisten
voimavarojeni ja taloudenpitoni
alueella"

...hmm...  idiot2 olen kärsimätön ihminen. Jos jotain saan päähäni se pitäisi tapahtua heti eikä pelakuun 15 päivä  Grin

En tunne ainuttakaan oinas miestä.
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #40 : 11.07.2006 14:08:47 »

Sama täällä, kärsimättömyys siis  Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #41 : 11.07.2006 21:20:53 »

kyllähän tuo mars on myös liike-energiaa,
marsleijona antoi nuorena kilpailuviettiä ja urheilusta kympin tokariin,
onhan jellonan saatava olla ykkönen...

Tää oli hauska maininta, sillä itselläni Mars on vastamerkissä Vesimiehessä eikä urheilu olisi koulussa voinut vähempää kiinnostaa. Etenkään minkäänlainen kilpailu. Grin Nykyisinkin pidän lajeista, joissa voi vapaasti edetä omaa yksilöllistä tahtiaan, heh. Se Marshan oli kartallani myös ykköshuoneessa...

"Desire for freedom and innovation are strong motivations" - kyllä. Smiley

Mars-Vesimiehenä tunnustan ihailevani toisten joskus kummastelemia Veskari-miehiä (kuten W. Axl Rosea) nimenomaan sen vuoksi, että he uskaltavat olla erilaisia ja kapinallisiakin, säilyttää oman tyylinsä. Axlin tekstit etenkin kappaleissa Don't Damn me sekä Civil War puhuttelevat sekä Vesimies- että Kalat-puolia minussa (Axlin kuu Kaloissa). Koskaan en kuitenkaan ole seurustellut aurinko-Vesimiehen kanssa yhtä alkuunsa päättynyttä yritystä ja toista ihastumistapausta (jossa ko. Vesimies häipyi maisemista) lukuunottamatta. Smiley

Miehelläni Mars on Neitsyessä ja hän on nuoruudessaan esim. maalannut ja rakennellut äärimmäisen pikkutarkkoja juttuja. Toisaalta hänen Marsiinsa on asteentarkasti yhtymässä Jupiter ja tunnistin tuosta sign?in tekstistä mainitun rakkauden liikkumiseen siinä mielessä, että hän pitää kyllä luonnossa liikkumisesta ja kävelee pitkiä matkoja, vaikkei muuten mikään sporttinen varsinaisesti olekaan.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #42 : 11.07.2006 22:00:54 »

Ai niin, Tiamo (Timotheus? Smiley) mainitsi lihakset - itseäni eivät juuri sytytä miehissä muut kuin henkiset lihakset, mutta Vesimieshän onkin älyllinen ilman merkki. Mieskään ei Mars-Neitsyenä ole mikään lihaskimppu, vaan enemmän sellaista älykkötyyppiä joka ei salilla viihdy.

Löytyvätköhän muskelimiehet ja heitä ihailevat Marsin maa- ja tulimerkeistä? Wink
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
enska
Vieras
« Vastaus #43 : 11.07.2006 22:11:46 »

Mars on tulimerkissä jouskarissa mutta enempi tulee semmoinen sormet kurkkuun reaktio noista muskeliheeboista.  buck2
Jotenkin vaan tuntuu ettei tuo merkkisijainti ihan toimi.. Ehkä siksi että Mars on syntymäkartalla aspektiton planeetta ellei kolmiota alasolmuun lasketa. Päässä käy kyllä kova rellestys (huone 3), mutta ulos asti ei hirveämmin roihahtele kenties vahvemmista kuvioista/planeetoista johtuen...
tallennettu
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #44 : 11.07.2006 22:59:04 »

mulla mars on ravussa. Olen tapaillut rapumiestä aikoinaan varsin intohimoisesti... Paras ja rakkain ystäväni on myös rapu ja synkkaa todella hyvin jo yli 20vuoden ajan. itse näen yhteyden jollakin tasolla lihaksiin, rakastan punttisalilla käyntiä..
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: