Äänestys
Kysymys: Mikä on ihannekumppanisi aurinko- tai nouseva merkki ja miksi? Voit äänestää kahdesti jos haluat tuoda molemmat ilmi Smiley
Oinas - 29 (7.3%)
Härkä - 32 (8%)
Kaksoset - 27 (6.8%)
Rapu - 40 (10%)
Leijona - 39 (9.8%)
Neitsyt - 21 (5.3%)
Vaaka - 29 (7.3%)
Skorpioni - 53 (13.3%)
Jousimies - 44 (11%)
Kauris - 21 (5.3%)
Vesimies - 28 (7%)
Kalat - 37 (9.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 213

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihannekumppanisi aurinko- tai nouseva merkki?  (Luettu 64452 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #60 : 23.08.2006 18:13:29 »

Juu.. tahtoisin törmätä oikein kunnolla jouskariin tai leijonaan  2funny
niistä ei kumppanina.. olisko haastetta kaksosille  :Smiley.. ainakin noususellaiset..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #61 : 23.08.2006 19:04:00 »

Laitoinpa että jousimies ja rapu...

Jotenkin diggaisin että olis tuo rapu aurinkomerkkinä, sitten kuu ja nousumerkki tulta kumpikin. Oikeastaan ihan sama periaatteessa mitä tulta. Mutta jouskaria kartalta sopisi löytyä kuitenkin.  Smiley

Huvittavaa on että en ikipäivänä ois valinnut tähän neitsyttä tai vaakaa ja nyt tuo mun öö.. potentiaalinen miesehdokas on au ja merk - neitsyt ja kuu, nousu, venus, jupiter, saturnus, pluto - vaaka!

Loppujen lopuksi ne merkit ei paljoa sanele...
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #62 : 23.08.2006 21:49:28 »

Huvittavaa on että en ikipäivänä ois valinnut tähän neitsyttä tai vaakaa ja nyt tuo mun öö.. potentiaalinen miesehdokas on au ja merk - neitsyt ja kuu, nousu, venus, jupiter, saturnus, pluto - vaaka!

Miksi, jos saan kysyä? Sinullahan on itselläsi paljon ilman merkkejä, vaa'an luulisi sopivan siihen "täydellisesti"?
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #63 : 23.08.2006 22:00:21 »

Missa, minulla vaan on perhepiirissä ja ystävänäkin ollut vaakoja, joista olen oppinut vaakamaiset piirteet, joita en voi ikinä ymmärtää. Päättämättömyys ja miellyttämisen tarve. Tietynlainen loukkaantuminen siitä jos ei apu kelpaa... Kaipaisin vaakoihin lisää sellasta tietynlaista suoruutta ja rempseyttä.

En minä tiiä. Ehkä ovat sellaisia ihmisiä nämä joiden kanssa ei muutenkaan kemiat ja maailmankatsomus sovi kauheen hyvin yhteen...
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #64 : 28.08.2006 18:22:27 »

Valitsin  harka ja  rapu .. Tunnen ainakin Aurinkomerkeistä eniten heihin vetoa... Viimeisin suhde oli  askendentti vaaka  aurinko rapu ...

Myös  kauris höysteenä ilmamerkit menettelee...
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #65 : 28.08.2006 18:25:10 »

Kerran vielä. Miksi skorpparit on niin haluttuja? Vaikka ne pistävät, ovatko ihmiset masokisteja..  angel ymmärrän, olen niihin jossain määrin langennut mutta ei enää.  Smiley Skorpparin ilkeys ja pikkusieluisuus ei kiinnosta yhtään.

Oinas/leijona, nousuvaaka/veskari/jouskari, kuuleijona/kuu-mikä? jouskari?


Tuo muuten pitää paikkansakin, eräs tunnettu oinas on tehnyt hiukan vaikutusta minuun eilen ja tänään. Ja sitten se oinaskandidaatti jota tyrmään, olen ilkeä.  Tongue Joten fingers crossed. coolsmiley


Vauhtia ja jännitystä, intohimoa ja kotia, kunnianhimoa, lämpöä ja kauneutta.  angel


Kaurista vähemmän pinnoja saa vain neitsyet!
Huh, niin, exäni ja seksi, enpä tiedä, mutta kai se sillä noususkorpparilla on naisia saanut ja tyhmät luulevat että kauris välittää jotenki perheestä?!?
« Viimeksi muokattu: 28.08.2006 18:45:35 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #66 : 29.08.2006 16:32:18 »

Samaa ihmettelen, miksi skorpparit?! Ne on ... Hehheh... Kerjää taas turpiinsa... Lips Sealed 2funny
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #67 : 30.08.2006 20:00:20 »

Olin juuri reissussa jossa mukana oli skorpioni mies ja hän oli todella mukava herrasmies. Laittoi taivaallista ruokaa, huumorintajuinen, toimelias ja herkkävaistoinen. Omasi kyllä joitain mustavalkoisia mielipiteitä mutta onhan hällä siihen oikeus. Kuitenkin positiivinen kokemus, ei ollenkaan pisteliäs kuten eräät skorppari miehet joihin olen törmännyt. Kuu kalat tosin ehkä rauhoitti...?
tallennettu
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #68 : 30.08.2006 20:50:31 »

Oikeastaan on hankala sanoa ihannekumppanin merkkejä.. Tulisuus on ehdottomasti plussaa, sillä olen itse hyvin tulinen ja energinen... toisen täytyy pysyä perässä. Eihän se ole välttämättömyys, mutta loisto juttu, muiden innostuneisuus saa minunkin riemukkaan puoleni esiin. Hauskaa täytyy olla. Tykkään yhä skorpparista koska se on älykäs tavalla josta tykkään.

Huh Riippuu kyllä siitä mitä johonkin merkkiin lisätään, muut planeetat siis..

Oikeastaan vaakakin ois kiva Smiley Usein tulen hyvin toimeen vaakojen kanssa.. Ja vesimies vastamerkkinä.. Se vois olla aika magneettinen kokemus. Huh
tallennettu
Lumitassu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #69 : 30.08.2006 20:51:29 »

Äsch, ei pysty valitsemaan.. kokemusta ei ole kaikista.  Cheesy Nykyinen "ukkeli" on aur skorpioni, nousu rapu ja kuu leijona - en tiedä onko ideaali, mutta aika loistava kuitenkin  Wink
Jos seikkailua tahtoisi, niin ex oli aur kaksoset, nousu kaksoset, kuu jousimies.. ihan jotain uskomatonta, myös sängyn puolella..  :Smiley
*aur  kalat * nousu  leijona * kuu  leijona * mars  neitsyt * merkurius  kalat * venus  oinas
tallennettu

Yksikin tähti riittää rikkomaan pimeyden.

Aur kalat * nousu leijona * kuu leijona * venus oinas * mars neitsyt *
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #70 : 31.08.2006 13:56:24 »

Pistin pojot Neitsykäiselle ja Jouskarille.

Olihan minun nyt herran tähden puolustettava omaa aurinkomerkkiäni!  Grin
Eikun ihan tosissaan, olen aina digannut neitsyistä ja jotenkin heidän kanssaan löytää usein suht helposti yhteisen sävelen. Neitsyt ja jouskari (ja skorpparikin) miellyttävät minua rehellisyydellään ja suorapuheisuudellaan. Skorppari on vaan turhan pisteliäs, mutta kaverina reilu.

Tuohon jos sitten lisättäis nousumerkiksi leijona, niin a vot! Olen huomannut tykkääväni nousuleijonista -olkoonkin, että on mahtavaa olla äänessä, vaikkei olisi mitään sanottavaakaan!  Grin Se on se karisma!

Aurinkovaakojen kanssa menee sukset ristiin, ei voi mitään. Jostain syystä niitä on vaan elon polulleni osunut uskomattoman monta (miehiä&naisia)?! (Kumma karma...vai vaaka asc?) Mutta kun minä en vaan jaksa sitä loputonta miellyttämistä ja toisen mukailua -sano nyt, mitä SÄ haluut!  tickedoff

Oinasmiehissä on aivan liikaa vauhtia. Istu nyt hetkeks ja hengähdä, tartteeko koko ajan tapahtua jotakin?

Vesimiehistä saa älyllistä vastinetta keskusteluihin.  Wink

Härkää joutuu patistelemaan, jotta se sais edes jotakin aikaan.

Rapu murjottaa ja kaivelee vanhoja juttuja hamaan hautaan saakka. idiot2

Kaurismies on aivan tuntematon käsite. Eikun joo, kaverin puolivuotias on tuleva sellainen. Kotvanen menee ennenkuin pystyy muodostamaan käsityksen. Ehkä hiukan liian vakavamielinen, mutta rehti ja reilu (ainakin tuntemani kaurisnainen)

Kaksonen puhua pälpättää ja rakastaa omaa ääntään, innostuu sinusta aivan kybällä, kunnes viikon päästä roihu on jo lipsahtanut hiilloksen puolelle ja kaksosmies jo vokottelee seuraavaa. (Noin niinkun kärjistäen.)

Kalassa on kivaa herkkyyttä ja lojaaliutta, mutta tosiaan se aineisiin addiktoituminen.

Tulikohan siinä kaikki. Ja eihän kukaan ole vain yhdensorttinen vaan sopiva sekoitus milloin minkäkinlaista.  Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #71 : 31.08.2006 23:57:10 »

Kalassa on kivaa herkkyyttä ja lojaaliutta, mutta tosiaan se aineisiin addiktoituminen.

Tästä tuli mieleen, että tunnen neljä aurinko kalat ja täytyy sanoa, että kaikki valitettavasti ovat kovinkin addiktoituvaa sorttia.  Cry Yksi heistä on pitkäaikainen alkoholisti, yksi vetää huumeita, kolmas vetää kaikenmaailma yrttejä ja on muutenkin todella sekavassa mielentilassa aina ja neljäs vetää myöskin huumeita, kasvattaa niitä itse ja on muutenkin ihan liian innostunut huumeista (tietää niistä kaiken, lukee niistä kaiken, paasaa niiden hyvistä puolista, mutta silti vetää itse ihme övereitä kasviensa avulla). Todella outoja tyyppejä kaikki.

Kalat osaavat olla kyllä ihanan herkkiä, "itkevä mies" -tyyppisiä, ihania tyyppejä, mutta en valitettavasti tunne ystään kalamiestä, joka ei olisi alkoholiin tai huumeisiin sekaantunut liikaa.  Undecided
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Jinx
Vieras
« Vastaus #72 : 01.09.2006 00:07:20 »

Tunnen vetoa (ainaski aurinko merkiltään) Leijoniin, ja niitä tuttava piirissä muutenkin on eniten.
Ne on niin "eläimellisiä"  Wink  smitten  Grin
Ootteko te Leijonat "eläimellisiä"?


Toinen on sitten Jousimies, johtuu varmaan siitä kun se on vastamerkki Kaksosiin nähden, vai miten se nyt menikään...
Niiden kanssa tulee aina hyvin toimeen Smiley  smitten
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #73 : 01.09.2006 17:12:19 »

Ootteko te Leijonat "eläimellisiä"?
Grräyyh...(http://forum.redfish.org.pl/images/smilies/grr.gif) OLLAAN, ainakin me naaraat.. (http://ze-forum.org/Smileys/default/mosking.gif)   Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #74 : 01.09.2006 17:16:16 »

Tielleni osuneita yhdistelmiä viimeisten vuosien aikana, halusin tai en (hehe, suhteissa, no kai sitten halusin): coolsmiley

joukkari-kauris
skorppari-vaaka
kauris-skorppari
(ylläoleva ympyrä sulkeutuu, henkilö enemmän exien kuin minun kaltainen)

skorppari
(en jatka suhdetta)
kauris  (en ala suhdetta)
(pari minuun ihastunutta)

Ihan kuin talvimerkit vainoaisivat minua!
   smitten smitten smitten

vesimies oli tyrkyllä, minulle ei sopiva
kalat (vaikeita sukulaisia ja ex ystävä)
härkämies kaverina kenties
oinaita onneksi alkanut tulla yksi, kaksi..(kevät)


Työasioissa:

kaksonen (myös uusi tuttavuus) (kesä)
leijona
rapu (ainakin 3)(myös kaksi näistä ihastuneita)


neitsyt
(ystävänä, muttei ymmärrä joukkaria kovin hyvin)(syksy)
vaakamies ystävänä

Miksihän? Tosin kaikkia en tiedäkään. smitten
« Viimeksi muokattu: 01.09.2006 17:43:05 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: