Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tähdet ja huumorintaju.. hih hih  (Luettu 22048 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Timotheus
Vieras
« : 20.10.2005 16:18:55 »

2funny Grin 2funny Grin 2funny Grin 2funny Grin 2funny
Hah hah heh hah hih hih hih hih...

-Kahden viime vuosikymmenen ajan on tehty tutkimuksia kaikkialla maailmassa ja todistettu että naurulla on positiivinen vaikutus moniin ihmiselimistön järjestelmiin. Nauru auttaa poistamaan stressin negatiivisia vaikutuksia jotka ovat nykyisin suurin kuolinsyy. Yli 70 % sairauksista kuten verenpainetauti, sydänongelmat, ahdistus, masennus, toistuvat yskät ja flunssat, mahahaavat, unettomuus, allergiat, astma, kuukautisvaivat, päänsäryt, mahan ongelmat ja jopa syöpä ovat jollain tavalla seurausta stressistä. On myös todistettu, että nauru auttaa parantamaan immuunijärjestelmää, joka on hyvän terveyden peruspilari.

Ihmiset ovat unohtaneet miten nauretaan: Tieteenharjoittajat ovat vakuuttuneita että naurulla on sekä ennalta ehkäisevää että terapeuttista arvoa. Mutta missä on nauru tänä päivänä? Näyttää aivan kuin ihmiset olisivat unohtaneet miten nauretaan. Saksalaisen psykologin, tri Michael Titzen tutkimuksen mukaan "1950-luvulla ihmiset nauroivat 18 minuuttia päivässä, mutta tänään nauramme vain 6 minuuttia päivässä, huolimatta elintason huikeasta noususta." Lapset saattavat nauraa jopa 300-400 kertaa päivässä, mutta kun kasvamme aikuisiksi naurukertamme vähenevät vain 15:een. Liiallinen vakavuus on aiheuttanut myös sen, että huumorintajumme sairastuu. Asiat, joille naurettiin vedet silmissä 30 vuotta sitten, herättävät meissä nykyään korkeintaan pienen hymyn.-


Tällaista naurujooga sivustoilla, nauru siis TODELLA pidentää ikää Grin

Uskon, että huumori ja siihen suhtautuminen on opittua, mutta mitkä tekijät miehestäsi astrologiassa vaikuttavat ihmisen huumorintajuun? Onko olemassa huumori aspekteja?
Tunne merkeillä (kalat, scorp, rapu) voisi kuvitella olevan jokaisella hyvä käsitys huumorista... niin ja masennuksesta.
Mielestäni myös ilmamerkeillä keveydessään etenkin kaksosilla ja vesimiehillä on usein hyvä huumorintaju, mutta tämä oli nyt vain yleistystä. Olisiko asemapaikkana kuulla erityistä merkitystä tähän asiaan. Itselläni on aika rankka ja kaksimielinen huumorintaju kuu-kala h.8. sitä vastoin kuu kauris ystävilläni on todella vaikea saada huumorin kukkasesta kiinni... kaikki on niin kuoleman vakavaa.

Mitä mieltä olette? Kuka nauraa makeimmat naurut?
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #1 : 20.10.2005 16:29:45 »

Mielenkiintoinen kysymys... Mitään patenttivastausta minulla ei tähän ole, mutta sanoisin kyllä, ettei pelkästään kuu kauriissa tee kestään tosikkoa. Minä ainakin olen suorastaan hilpeä kauriissa olevasta kuustani huolimatta.  Wink
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #2 : 20.10.2005 16:44:59 »

Olisiko yhdistelmä aurinko - merkurius esimerkiksi kaksosissa huumoriveikkoa kuvaava? Supliikin ainakin pitäisi sujua. Grin
Jos venuskin on kaksosissa, voisi olla hyvä lisä tähän suuntaan.

Jousimiehiä pidetään opitimistisina ja seuraihmisinä. idiot2
Mutta esimerkiksi saturnuksen kovat aspektit sekä vahva plutovaikutus saa kyllä ¨tyhjännaurajat¨ hyytymään... Wink
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #3 : 20.10.2005 16:55:02 »

Oivoi  smitten
Rakastan nauramista ja naurankin kaikille ihan hölmöille jutuille (en sentäs koko aikaa hihittele, mutta kaikille sellaisille jutuille joille muut vain kohauttelee olkapäitä.. Grin ) Tiedän miten monia positiivisia vaikutteita nauramisella on, kaikkien terveysjuttujen lisäksi, kohottaa kuntoa, mielialaa ja luo yhteenkuuluvuuden tunnetta. Haluaisin, että mieheni nauraisi useammin, tahtoisin tehdä hänet sillä tavalla onnellikseksi, että hän nauraisi kunnolla, mutta miten? Cheesy Smiley Yleensä hän vain katsoo pöyristyneenä vierestä kun esim. nauran jollekkin huonolle leffakohdalle tai saan muuten vain syyn nauraa.. Vaikka aikamoinen pokerinaama olenkin, niin nauran silti tosi herkästi, vaikka omiin partoihini sitten  2funny
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #4 : 20.10.2005 16:56:53 »

Tekeeköhän mars jouskari ja vahva neptunusvaikutus minut nauravaiseksi... Anyarasta luin aikoinaan, että vahvan saturnuksen omaavat ihmiset nauravat hämärille jutuille. Ja sitä minä kyllä teen, mutta pääasia, että on hauskaa!  2funny Saturnushan mulla on askendenttipahuksella... crazy2
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 20.10.2005 17:09:19 »

Hehheh,

nauramisesta tuli mieleen veljenpoika, joka on tällä hetkellä kokonaista 10 kk vanha. Aurinkomerkiltään hän on Jousimies, Aurinkoon ovat yhtymässä perääntyvä Merkurius ja Pluto. Nousu -ja Kuumerkkinsä on Skorpioni.

Täytyy sanoa, että pojalla on nauru herkässä. Arvelen tämän johtuvan todellakin hänen aurinkomerkistään. Mutta tuo vahva Pluto antaa jo nyt ominaisleiman hänen luonteeseensa: sellaista pirunnaurua hänen kätkätyksensä muistuttaa. Ilmekin on monesti tällainen  :Smiley, kun hänen mielestään jotain hauskaa on tapahtunut.

Huvittava tapaus näin plutonikkotädin mielestä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
puntari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Sininen rytminen myrsky


Profiili
« Vastaus #6 : 20.10.2005 17:18:15 »

Vissiin "eläinradan" ulkopuolisesta merkistäni johtuen (vaaka - esine) koen olevani varsin totinen.

Nauru ei varmaan tee minun elämästäni sen pidempää kuin se sattuu olemaan.
 Huh  :Smiley Olen kuitenkin huumorintajuinen  OMASTA mielestäni.

Onpa todella mielenkiintoinen kysymys!

Minä todellakin olen varsin hillitty tässä suhteessa. Viihdyn todellakin ympäröivien läheisten viihteellisessä seurassa -skorpioni, leijona, härkä ja vesimies. Harvoin nauran ja muistan nauraneeni viimeksi hillittömästi vailla puhekykyä, kun luulin pitäväni kädessäni harvennussaksia ja nappaisin tavallisilla saksilla omiin hiuksiini loven.   2funny 2funny ehkä kaksi viikkoa sitten.

Tosikko minun ohellani on tuo härkä. Skorppari, vesimies ja leijona kyllä irrottelevat enemmän  uglystupid2 uglystupid2

Minä kyllä hymyilen hiukan idioottimaista hymyäni melko usein Kiss Mutta se ei varmaan liity huumorintajuun vaan ystävällisyyteen.
« Viimeksi muokattu: 20.10.2005 17:25:49 kirjoittanut puntari » tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #7 : 20.10.2005 17:25:23 »





Lainaus
Yli 70 % sairauksista kuten verenpainetauti, sydänongelmat, ahdistus, masennus, toistuvat yskät ja flunssat, mahahaavat, unettomuus, allergiat, astma, kuukautisvaivat, päänsäryt, mahan ongelmat ja jopa syöpä ovat jollain tavalla seurausta stressistä. On myös todistettu, että nauru auttaa parantamaan immuunijärjestelmää, joka on hyvän terveyden peruspilari.

Tämä on tosi kuin vesi. Itse olen huomannut, että nauru on sellainen varaventiili 2funny.

Eräs syy, mikä on nauramattomuuteen, on tämä oravanpyörä -maailma; kaikkea pitäisi saada ja aina on kiire jonnekin Huh

Otataan liikaa vastuita ja velvoitteita Sad, revitään itsemme kahtaalle, ellei kymmentuhannesosiin Shocked.
Liekö sitten ihme, että nauru on "kuollut" ihmisten sisimmästä, mene ja tiedä :
:
crazy2

Lainaus
Tunne merkeillä (kalat, scorp, rapu) voisi kuvitella olevan jokaisella hyvä käsitys huumorista... niin ja masennuksesta.
Mielestäni myös ilmamerkeillä keveydessään etenkin kaksosilla ja vesimiehillä on usein hyvä huumorintaju, mutta tämä oli nyt vain yleistystä. Olisiko asemapaikkana kuulla erityistä merkitystä tähän asiaan. Itselläni on aika rankka ja kaksimielinen huumorintaju kuu-kala h.8. sitä vastoin kuu kauris ystävilläni on todella vaikea saada huumorin kukkasesta kiinni... kaikki on niin kuoleman vakavaa.

Sulla on kuu seksuaalisuuden huoneessa Wink, ehkäpä se osaltaan selittää kaksimielisyyden Cool.
Tuosta huumorintajuttomuudesta Kauriilla en osaa sanoa, mutta pitänee paikkansa, mulla on eräs tuttu, joka on aur-merkiltään Kauris ja siinä on tosi tosikko Shocked Shocked
Olen itse myös tällainen naureskelija Grin Grin Grin 2funny 2funny 2funny
kuu Jouskarissa, että kyllä tuo voi varmaan pitää osaltaan paikkansa, kuun sijainti missä merkissä kuu on
.

Lainaus
Mitä mieltä olette? Kuka nauraa makeimmat naurut?

Oisko tuo tuplaten tai triplaten ystävämme Gemini Smiley?
Jouskari?
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #8 : 20.10.2005 17:53:09 »

Ei uskoisi, mutta kyllä kuu neitsyessä antaa naurua myös... tai ehkä ne on vahvemmat planeettajutut jotka kumoaa kuun vaikutuksen..  2funny
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
kamomilla
Vieras
« Vastaus #9 : 20.10.2005 18:01:54 »

Kun on Jupiter nousussa, naurattaa usein, oli syytä tai ei Grin. Ainakin omat jutut. Kuten Innalilla, muut nauravat tölväisyilleni, oli ne tarkoitettu hauskoiksi tai ei. *ei aina käsitä, mutta nauraa hölmönä mukana. Cheesy * Mukavaa kun on mukavaa!   
Oikeesti: eihän täällä selviä täyspäisenä, jollei suhtaudu huumorilla, on tää niin pimeä paikka. crazy2
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #10 : 20.10.2005 18:05:15 »

Suurin osa puheestani koostuu vitseistä ja ajattelen hupaisia asiasta kuin asiasta. Kaverit sanovat muuten Paavo Pesusieneksi. Tongue

Tämä kuu-jouskari kun on, hohotan luonnostani aivan kaikelle. Asia jota ihmiset eivät tahdo ymmärtää on ettei huumorini ole koskaan ilkeämielistä. Smiley
tallennettu
Kuusenkerkkä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 20.10.2005 21:36:31 »

Moninkertaisena kauriina voin vain todeta että huumori on mahtava juttu!  Cheesy Tosin olen huomannut, että ympäristön mielestä minun huumorintajuni on lähinnä omituinen, rutikuiva ja kiero kuin vinoon kasvanut männynkäkkärä. En lämpene television valmiiksi nauretuille kommellus-kohellus-vitseille enkä halpahuumorille. Arvostan todellista elämäniloa ja rakkautta, joka helpottaa lähimmäisten elämää. Kertakäyttöhuumoriin tottuneet lähimmäiseni pitävät minua toivottoman hitaana ja tylsänä tyyppinä, täysin huumorintajuttomana tosikkona. Mielestäni arkipäivän tilannekomiikka on esimerkki hyvästä huumorista. Kauris on vakavamielinen myös huumorin suhteen! Helppoa elämää ja ilmaisia lounaita ei ole olemassakaan.  laugh laugh laugh

Ken haluaa syvemmin tutustua kariiden mielenliikkeisiin, lukekoon sivun:
http://koti.mbnet.fi/neptunia/essays/laugh2.htm
Se on kuin suoraan minun ajatuksistani ja elämästäni.
tallennettu

Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #12 : 20.10.2005 21:53:26 »

kuusenkerkkä kirjoitti:
Lainaus
Moninkertaisena kauriina voin vain todeta että huumori on mahtava juttu!  Cheesy Tosin olen huomannut, että ympäristön mielestä minun huumorintajuni on lähinnä omituinen, rutikuiva ja kiero kuin vinoon kasvanut männynkäkkärä. En lämpene television valmiiksi nauretuille kommellus-kohellus-vitseille enkä halpahuumorille. Arvostan todellista elämäniloa ja rakkautta, joka helpottaa lähimmäisten elämää. Kertakäyttöhuumoriin tottuneet lähimmäiseni pitävät minua toivottoman hitaana ja tylsänä tyyppinä, täysin huumorintajuttomana tosikkona.
Menipä nappiin, samma här Shocked Grin
Tylsä -tyyppiä en kyllä allekirjoita tickedoff tickedoff
Kauriin huumori on hieman omituista, omantakeista crazy2, mutta juuri niin, Kaurimaista


Lainaus
Mielestäni arkipäivän tilannekomiikka on esimerkki hyvästä huumorista.
Olen presiis samaa mieltä 2funny 2funny 2funny
Tilannekomiikka on parasta mitä tiedän Grin

Käyn tsekkaamassa sivuston Smiley
Iloa  smitten smitten
terv. Stareyes Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Capricorn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


On vaikea olla rohkea, kun on vain hyvin pieni.


Profiili
« Vastaus #13 : 21.10.2005 11:11:22 »

Kauriitko muka tylsiä ja tosikoita? Ja pöh. Meillä on loistava huumorintaju.  2funny  2funny  Ikävä kyllä harva ymmärtää sitä.  Undecided
Tilannekomiikka on parasta.
Valmiiksi naurettu harvemmin naurattaa.  crazy2
tallennettu

Aurinko ja Venus: Kauris, AC ja Kuu: Skorpioni, Merkurius: Jousimies, Mars: Leijona
Sininen Yliääni Käsi, Pihtakuusi, Tulikäärme
Cleo
Vieras
« Vastaus #14 : 21.10.2005 17:29:20 »

No, minä ainakin tykkään Kauriiden omalaatuisesta huumorintajusta. Se on tavallaan "piilotettua", vähän sellaista hienovaraista englantilaistyyppistä huumoria jota ei kaikki huomaa. Minusta se on oivallista! Cheesy

Itselläni Kuu 8.huoneessa, joten kaksimielisyyttäkin joskus löytyy, mutta enemmän omiani on musta huumori. Onhan 8.huone myös kuoleman ja uudestisyntymisen huone!

Sitten Jupiter askendantilla ja Aurinko-Mars-yhtymä ysihuoneessa tuo jouskarimaisuutta kehiin, eli toisinaan tulee kohellettua sanoissa ja teoissa. Joille voi sitten nauraa paitsi muut, niin myös itse! Grin

Eilen esimerkiksi tuosta Lunean vinkistä innostuneena päätin mennä illalla myös pelihalliin, tohkailin miehelleni että pitää voittaa bile-rahaa hedelmäpelistä, jee jee! No, niistä saksalaisista masiinoista ei ottanut juuri mitään tolkkua, kumpikin oltiin huuli pyöreinä kun väliin voitin jotain "pisteitä" ja kone alko soimaan ja vilkuttaan valoja ja oli joku mahis johonkin superpeliin!
No, jossain vaiheessa meidän käsityksen mukaan voitin 5 euroa, mut kun pinnoja ilmaispeliin vielä oli niin jatkettiin..sitten se vaan loppui! tickedoff Mentiin kysyyn, miksei saada siitä voitonmaksusta niitä 5 euroa ulos, ja pelihallin pitäjä selitti, ettei siitä voi voittaa rahaa vaan PISTEITÄ!!! Vähänkö tunsin itseni tyhmäksi! Ja kuka muutenkaan pelaa hedelmäpeliä voittaakseen pisteitä???  uglystupid2 Mutta sainpahan nauraa itselleni. 2funny 2funny 2funny
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: