Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: saturnuksen transiitit  (Luettu 235742 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #255 : 12.10.2010 07:34:36 »

Tää siis on mun osuus tekstistä Cheesy

No tavallaan menee just, kato kun mun saturnuksen paluu on nyt pikkuhiljaa ohi niin nyt sitten nää, ei vielä tarkkana mutta ei kaukana, saturnus lienee nyt asteissa kahdeksan ja nuo omat planeetat on 14-15 asteilla.

Kyllä sen huomaa ettei mitään oikein jaksaisi, muuta kuin uneksia  mutta mä katos olen tottunut saturnukseen koska onhan se mun kartallakin oppositiossa noihin kolmeen.
Saturnus on ihan kiva kaveri ollut mulle, aina se on tehnyt sen mikä on ollut tarpeen vaikka alkuun se ei ole siltä tuntunutkaan  :)Kiitos sympatiasta kuitenkin  Voi olla että sitä vielä tarvitaan vaikka nyt yritänkin suhtautua optimistisesti  Paluu oli ainakin todella vaivaton, mikä yllätti mut täysin..
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #256 : 12.10.2010 13:16:14 »

Mulla Saturnus on  aspect_con askendentti enkä tiedä, miksi se on kiusannut mua koko elämäni. Yritin tehdä siitä ystävän, mutta se masentaa mut aina kun se on Kuulla. Tosin eipä ookkaan enää 28:een vuoteen. Afro HAH  knuppel2 VOITETTU!

Itseäni jännittää ehkä eniten tuon aiemmin mainitsemani perään tuleva saturnuksen oppositio kuulle. Kuun kanssa saturnus osaa olla pirullinen  Grin  Tongue
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #257 : 12.10.2010 22:32:34 »

Mulla Saturnus on  aspect_con askendentti enkä tiedä, miksi se on kiusannut mua koko elämäni. Yritin tehdä siitä ystävän, mutta se masentaa mut aina kun se on Kuulla. Tosin eipä ookkaan enää 28:een vuoteen. Afro HAH  knuppel2 VOITETTU!

Itseäni jännittää ehkä eniten tuon aiemmin mainitsemani perään tuleva saturnuksen oppositio kuulle. Kuun kanssa saturnus osaa olla pirullinen  Grin  Tongue

Huh, muistan kyllä teinivuosilta, kun oli päällä samanaikaisesti tarkkana  saturnus aspect_squ kuu ja  saturnus aspect_kvi aurinko - voitte vaan kuvitella, millaiset fiilikset oli silloin buck2  Masensi, itkeskelin päivät pitkät, mikään ei tuntunut piristävän ja meininki oli aika itsetuhoista tuolloin. Mutta hengissä ollaan!

Sorry OT, oli vaan pakko takertua tähän...

Tällä hetkellä  saturnus aspect_sex  aspect_sex keskitaivas aspect_con uranus menossa kohta ohi ja aluilla on  saturnus aspect_sex aurinko . Tuntuu vaihteeksi olo aika luottavaiselta, lopputyön pakertaminen on alkanut ja voi että, mikä hinku on saada hommaa aikaiseksi ja vääntää oikein hieno paketti! Cheesy  Tuntuu siltä, että syksystä ja pimeydestä huolimatta on energiaa vaikka muille jakaa! Onkohan mulla joku Marsin hyvä aspekti meneillään...

No, äskettäin Saturnus neliöi mun koko  jousimies -stelliumin läpi, joten eiköhän silloin kärvistelty ihan riittämiin Grin  Saturnus on tosin ystävä, nimim. kartan hallitsijana  saturnus Wink
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #258 : 25.10.2010 17:45:24 »

 saturnus aspect_squ kuu parhaillaan... buck2 (Syntymäkartalla  saturnus aspect_opp kuu)
Luulin jo, että menee suht kivuttomasti, kun vaan ottaa iisisti, mutta kyllä tässä alkaa jo päiviä laskemaan transiitin päättymiseen. Mikään ei jaksa innostaa, etenkin jos on kyse jostain velvollisuudesta, kotitöistä yms.
Loppukesän/syksyn aikana on Saturnus hurauttanut mun auringon, Marsin ja Pluton yli, mutta noissa yhtymissä ei kyllä ollut mun mielestä mitään raskasta. Etenkin yhtymä Plutomarsiin oli oikein kiva, kun pääsin pistämään ihmisiä ojennukseen... Cheesy
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #259 : 26.10.2010 13:55:11 »

Mulla on  saturnus aspect_squ mars nytten, mutten tiedä miten se vaikuttaa.

Eikös sulla ollut jalka paketissa? Saturnus hankaloittaa etenemistä?
tallennettu
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #260 : 02.11.2010 16:19:26 »

 saturnus aspect_con aurinko ja  saturnus aspect_con pluto pukkaa piakkoin, kivasti joltiseenkin yhtäaikaa.

Huomasin, että muillakin on nämä transiitit olleet yhtäaikaa päällä. Minkälaisia elämänkokemuksia- ja muutoksia Saturnus toi tullessaan? Mielenkiinnolla kuulisin...
tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #261 : 02.11.2010 17:25:05 »

Mulla on meneillään saturnus aspect_sex aurinko ja saturnus aspect_sex saturnus ja on ollu jotenki tasasta ja rauhallista tää elo, sellanen tosi jalat maassa meininki :Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #262 : 02.11.2010 22:32:27 »

saturnus aspect_con aurinko ja  saturnus aspect_con pluto pukkaa piakkoin, kivasti joltiseenkin yhtäaikaa.

Huomasin, että muillakin on nämä transiitit olleet yhtäaikaa päällä. Minkälaisia elämänkokemuksia- ja muutoksia Saturnus toi tullessaan? Mielenkiinnolla kuulisin...

Minulle  saturnus  aspect_con  aurinko merkitsi aika rankkaa työ+opiskeluputkea, keskityin pääasiassa tekemään töitä - juuri muuta tuosta ajasta ei nyt tule kyllä mieleen..
 saturnus aspect_con pluto toi puolestaan tullessaan parisuhteen (mieheen jolla on  1. Huoneen pluto)  joka on muuttanut käsitystäni hyvin monista asioista liittyen elämään, itseeni, parisuhteeseen...
 saturnus  aspect_con  merkurius oli samaan aikaan ja sai kielen purevaksi ja mielen kyyniseksi..
 saturnus  aspect_con uranus aiheutti asioiden pysähtyneisyyttä ja takapakkia varsinkin työasioissa, mutta nyt se on jo hiipumassa ja asiat etenevät jälleen...


Seuraavaksi onkin sitten tulossa  saturnus aspect_con venus ensi vuonna...  buck2

tallennettu

Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #263 : 03.11.2010 19:23:46 »

Kiitos Emelia noista muisteloista! Katsotaan, miten tuo Saturnus meikäläistä käsittelee....

Huomasin muuten että siellähän tillottaa samaan aikaan myös   saturnus aspect_sex neptunus noiden  saturnus aspect_con aurinko ja  saturnus aspect_con pluto lisäksi, joten ihan mielenkiintoisia Saturnalioitahan täällä vietetään. Ei varmaan kuitenkaan ihan samaan tapaan kuin muinaisessa Roomassa  Wink Vaikka eihän se haittaisi vaikka elämä olisi yhtä juhlaa... Aika hurjia kemuja nykypäivän kokkareihin verrrattuna taisivat olla nuo Saturnaliat silloin aikoinansa...
« Viimeksi muokattu: 03.11.2010 20:11:20 kirjoittanut Ikuinen Trikki » tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #264 : 03.11.2010 19:33:07 »

Ikuinen trikki: Luin allekirjoituksesi että totuus on plutoton maa... crazy2 uglystupid2

Mulla nyt   saturnus aspect_tri mars ja menen minne vaan saan töykeätä palvelua ja ihmiset jotenkin kireitä. Tosin myös  pluto aspect_squ merkurius että olisko enemmän sen syytä. Ylipäänsä tosi raskaat vibat, työlästä elo tällä hetkellä. Huh
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #265 : 03.11.2010 20:24:53 »

Ikuinen trikki: Luin allekirjoituksesi että totuus on plutoton maa... crazy2 uglystupid2

Mulla nyt   saturnus aspect_tri mars ja menen minne vaan saan töykeätä palvelua ja ihmiset jotenkin kireitä. Tosin myös  pluto aspect_squ merkurius että olisko enemmän sen syytä. Ylipäänsä tosi raskaat vibat, työlästä elo tällä hetkellä. Huh

 Grin

Meikäläinenhän rupes heti miettimään, että totuus voisi ollakin plutoton maa. Plutohan vastaa pelon tunteesta ihmisen elämässsä. Pluto säikyttelee ja pelottelee meitä kunnes meitä ei enää pelota. Ja kun pelkoa; tuota valheellista egon hallitsemiskeinoa ei enää ole, niin totuuskin pääsee mukavasti paistelemaan elämäämme. Ja kas peloton: plutoton: totuus. Miksipäs ei  Tongue

Vaikka en tiedä haluaisinko Plutotonta mualimaa, plutonikko kun olen, vaikka välillä kyllä pelko vielä meikäläisenkin persuuksissa kutkuttelee. Jotenkin ymmärrän tuon tumman Manalan miekkosen energioita, noita vahvoja ja niin voimakkaasti ihmisen elämää muuttavia hienovaraisia värähtelyjä. Plutostahan tulee hyvä ystävä, kunhan hän on saanut meistä kaiken pelon karkoitettua....
tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #266 : 03.11.2010 21:27:13 »

Vastikään proge  kuu  skorpioni pari vuotta, kaverina sillä oli  saturnus  neitsyt joten olen tosiaan saanut jäpikästä tarpeekseni. Mutta Plutopas ei korvaansa lotkauta, sehän siinä just on. Parempi hyväksyä kuin vastustaa kun muuta vaihtistakaan ei ole annettu! angel
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #267 : 03.11.2010 23:45:41 »


Plutostahan tulee hyvä ystävä, kunhan hän on saanut meistä kaiken pelon karkoitettua....

Todellakin.  police
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #268 : 11.11.2010 19:09:02 »

Miehellä menossa  saturnus aspect_con venus ja mulla  saturnus aspect_sex aurinko - mentiin kihloihin. Jotain tekemistä aikuisuuden ja vakiintumisen kanssa tuolla Saturnuksella Huh
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #269 : 12.11.2010 12:15:40 »

Mitähän tuommonen saturnus aspect_tri venus voisi tuoda tullessaan?
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: