Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miks elämä tökkii?  (Luettu 10796 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« : 07.04.2013 00:22:39 »

Joka hemmetin saralla elämä tökkii. Mikään ei tunnu onnistuvan. Miten tästä pääsis eteenpäin?

 angel smitten
tallennettu
Amonra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« Vastaus #1 : 07.04.2013 10:16:25 »

 :angel:Tuo on tuttu tunne monelle. Minä ehdottaisin kirjallisuuden hakemista, rukoile itsetuntemusta ja onnellisuutta. Kurkkaapas jotain niihin liittyviä henkisiä kirjoja. Ja toinen tärkeä asia on itsensä rakastaminen; kun alat rakastaa ja armahtaa itseäsi, se on kuin peili, joka heijastuu ympärillesi ja vedät rakkautta puoleesi. Vastoinkäymiset ovat opetuksia ja haasteita, mitä, mitä sinun tästä on tarkoitus oppia. Ja sitten siirry eteenpäin. Muista pyytää apua henkioppaaltasi ja enkeleiltä, he auttavat kun avaudut keskusteluun ja todella pyydät apua. Voimakasta valoa päivääsi  smitten
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #2 : 07.04.2013 14:29:18 »

:angel:Tuo on tuttu tunne monelle. Minä ehdottaisin kirjallisuuden hakemista, rukoile itsetuntemusta ja onnellisuutta. Kurkkaapas jotain niihin liittyviä henkisiä kirjoja. Ja toinen tärkeä asia on itsensä rakastaminen; kun alat rakastaa ja armahtaa itseäsi, se on kuin peili, joka heijastuu ympärillesi ja vedät rakkautta puoleesi. Vastoinkäymiset ovat opetuksia ja haasteita, mitä, mitä sinun tästä on tarkoitus oppia. Ja sitten siirry eteenpäin. Muista pyytää apua henkioppaaltasi ja enkeleiltä, he auttavat kun avaudut keskusteluun ja todella pyydät apua. Voimakasta valoa päivääsi  smitten

Kiitos neuvosta...puhut kyllä täyttä asiaa smitten  Miten saisin selville kuka on minun henkioppaani?  angel
Aurinkoista kevättä sinulle  smitten
tallennettu
Amonra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« Vastaus #3 : 07.04.2013 15:06:20 »

Olisiko sinulla mahdollisuus tutustua johonkin luotettavaav meedioon, jonka kanssa voisit käydä läpi elämäsi ongelmia? Hän voi myös avata tietoa henkioppaastasi ja välittää hänen viestejään. Minulla on muutama luotettu näkijä ja meedio, joihin olen säännöllisessä yhteydessä. Voisit myös alkaa kehittää omaa intuitiotasi, pikku hiljaa oppii erottamaan, mitkä ovat omia ajatuksia ja mitkä henkimaailmasta. Toivotan hyvää matkaa... angel angel angel
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #4 : 07.04.2013 17:35:00 »

Minulla ei oikein ole sellaista luotettavaa meediota. Parin luona olen kyllä käynyt, mutta siitä luotettavuudesta en oikein ole varma  Undecided  Jos jollakulla olisi tietoa luotettavista meedioista Oulun seudulla, niin mielelläni otan yhteystietoja vastaan  smitten

Kiitos Amonra  angel angel
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #5 : 09.04.2013 01:04:21 »

Tämä peili ei toimi Oulun seudulla, mutta tekee toisinaan keikkaa ympäri Suomen ja häneltä on mahdollista saada vaikkapa nauhoitettu luenta.

http://milikai.com/kuka-mili/

Elämän tökkiminen on tuttua ja voi pojat, kuinka olen omasta tök-tök-tökkimisestä valittanut tällä palstalla  2funny No, 2,5 vuotta siinä meni, ennen kuin alkoi tapahtua, mutta nyt asiat ovat alkaneet mennä vauhdilla oikeaan suuntaan.

Vierastan aika paljon tässäkin ketjussa tarjottua mallia enkeleiden ja henkioppaiden avusta. En kiistä, etteikö se sopisi joillekin, mutta itselleni siitä tuli ainoastaan hämmentyneempi olo. Silloin kun on ns. tilanne päällä, on todella vaikea (ainakin minun) edes yrittää kuulla enkeleiden kuiskailua ym Cheesy Alkaa vaan ärsyttää enemmän, kun ei tule mitään neuvoja tai vinkkejä, vaikka kuinka yrittää. Itsensä rakastaminen ei ole huono neuvo ollenkaan, ja se onkin monelle elämänmittainen tehtävä. Moni paikallaan polkeva elämäntilanne on kuitenkin vaan elettävä läpi, vaikka tuntuisi kuinka suossa tarpomiselta.

Ehkä jälkikäteen voi nähdä sen paikoilleen jämähtäneen ajan tarkoituksen. Ehkä. Smiley
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1334



Profiili
« Vastaus #6 : 09.04.2013 12:46:05 »


 OSALAINAUS:
Vierastan aika paljon tässäkin ketjussa tarjottua mallia enkeleiden ja henkioppaiden avusta. En kiistä, etteikö se sopisi joillekin, mutta itselleni siitä tuli ainoastaan hämmentyneempi olo. Silloin kun on ns. tilanne päällä, on todella vaikea (ainakin minun) edes yrittää kuulla enkeleiden kuiskailua ym Cheesy Alkaa vaan ärsyttää enemmän, kun ei tule mitään neuvoja tai vinkkejä, vaikka kuinka yrittää. Itsensä rakastaminen ei ole huono neuvo ollenkaan, ja se onkin monelle elämänmittainen tehtävä. Moni paikallaan polkeva elämäntilanne on kuitenkin vaan elettävä läpi, vaikka tuntuisi kuinka suossa tarpomiselta.

Ehkä jälkikäteen voi nähdä sen paikoilleen jämähtäneen ajan tarkoituksen. Ehkä. Smiley


Noin koen itsekin. Ympäripyöreys on luontaista vain ylidiplomaattisille tai mistään tietämättömille, joille kyllä raha kelpaa.
Toki en ole vuosikymmeniin asioitani muilta kysynyt. Kyllä elämä antaa vastauksen, kunhan itse raakkaa turhat asiat pois. Luopumalla (esim kirpparin avustuksella Smiley ) turhista ihmisistä / asioista /tavaroista tulee selkeys myös päänuppiin. Ja vaikeudet kannattaa laittaa kierrätykseen, ihan varmasti tulee kohtapuoleen ihan uutukaisia, jokaiselle vuorollaan.
« Viimeksi muokattu: 04.07.2013 17:41:45 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #7 : 15.05.2013 12:31:04 »

Olen kyllä yrittänyt pyytää oppaita ja enkeleitä avuksi, joko he eivät ole pyyntöäni kuulleet tai sitten on vain tarkoitus, että kaikki menee koko ajan huonompaan suuntaan. Jokin aika sitten ajattelin, ettei enää voi asiat huonompaan suuntaan enää mennä...noh näköjään voi. Kauanko lie jaksaa tätä alamäkeä, en tiedä. Sen verran kuitenkin pitää sanoa, että suht terve saan kuitenkin olla (lukuunottamatta jokapäiväisiä kipuja), mutta onneksi ei ole mitään vakavaa sairautta. Siitä olen kiitollinen! (Muusta ei voi paljon olla)  Angry
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #8 : 15.05.2013 12:38:48 »

Hmm.. no jokin merkitys tuolla kokemallasi "romahduksella" aivan varmasti on. Ehkä asioiden tätyy ensin romahtaa "alas", joten uusi ja upea voisi tulla elämääsi... who knows.

Enkelit kyllä kuulevat rukoilusi, joten älä lopeta sitä. Oletko koskaan lukenut Diana Cooperin "ihanat enkelit" -kirjaa? Siinä on paaaljon hyviä harjoituksia ja keinoja saada yhteys henkioppaisiin. Joillain paikkakunnilla löytyy jopa kirjastosta tämä teos!

Ja noh, niin... entäpä vaikka joku vaihtoehtoinen hoito meedion sijaan....

/A
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #9 : 15.05.2013 12:50:48 »

Niin, en tiedä mikä merkitys tällä on...mutta toivottavasti joku hyvä. Muutoinkaan en ole elämässä kovin helpolla päässyt, todellakin kovasti olen joutunut töitä tekemään sen eteen, missä olen nyt. En ole k.o. kirjaa lukenut, ehkä kesällä kunhan omat opiskelut loppuvat, olisi aikaa tuolle kirjalle.

Tällä hetkellä rahani ovat niin pakkasen puolella, kun vain voivat olla. Ei ole nyt rahaa meedioon eikä hoitoihin. Mutta ehkä sitte joskus Smiley Mitä vaihtoehtohoitoa tarkoitat?

 smitten
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #10 : 15.05.2013 13:35:32 »

sitä on liikkeellä kovasti, että raha-asiat ja sitä myötä myös monet muut asiat tökkii ja/tai toisinpäin..
Itselläni myös menossa vaihe jossa koetellaan ja paljon.. Ilmeisesti kyseessä on jonkinlainen karminen asia ja jotain puhdistumista..
jos näitä asioita ei "kärsi" ei voi päästä elämässä eteenpäin.. Myös henkinen herääminen ja kasvaminen on mahdollista ja tehokkaampaa kun elämä vähän potkii..
Sinunkin tilanteeseesi on luvassa helpotusta, kunhan aika on oikea.. yritä jaksaa sinnitellä eteenpäin.. avun pyynnöt ovat ihan tarpeellisia ja hyviä, sinua autetaan kyllä tietyissä tilanteissa, mutta kaikkeen eivät enkelit ja oppaatkaan kykene..

Jos vain itseltä löytyy kiinnostusta ottaa selvää asioista, suosittelen lukemaan tai etsimään youtubesta ohjeita oman oppaan ja enkelin yhteyteen.. ei siihen meediota tarvita..

Paljon voimia ja rakkautta..!!

 smitten angel smitten
tallennettu

..just go with the flow..
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #11 : 15.05.2013 16:32:09 »

Hahhah, minä olen viime aikoina tajunnut, miten hienosti nää oppaat tai enkelit tai ketkä ny onkaan, meitä opettaa täällä Smiley
Mulle on opetettu, että kaikki on valintoja, sekä älä murehdi, se minkä pitää järjestyä järjestyy kyllä kun vaan luotat. Ja niin hienosti ja konkreettisesti, että. Tuleepa mieleen se Aviciin raha toive läksykin, jossa rahaa kyllä tuli tilille, mutta hajonneen pesukoneen ja vakuutuksen muodossa Cheesy
Noh, ehkä menen ohi aiheen.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1334



Profiili
« Vastaus #12 : 15.05.2013 18:53:37 »

Hahhah, minä olen viime aikoina tajunnut, miten hienosti nää oppaat tai enkelit tai ketkä ny onkaan, meitä opettaa täällä Smiley
Mulle on opetettu, että kaikki on valintoja, sekä älä murehdi, se minkä pitää järjestyä järjestyy kyllä kun vaan luotat. Ja niin hienosti ja konkreettisesti, että. Tuleepa mieleen se Aviciin raha toive läksykin, jossa rahaa kyllä tuli tilille, mutta hajonneen pesukoneen ja vakuutuksen muodossa Cheesy
Noh, ehkä menen ohi aiheen.

Moni tapahtuma on ikävä, mutta kääntää elämän suuntaa. Usein siten, että tulee tietoiseksi ottamaan vastuun tekemisistään ja havahtuu asioihin, jotka tekemättä eivät edisty.
Eli kuten eräs tuttavani (pari päivää sitten poismennyt - rauha sielulleen) loihe lausumaan nuoruudessani:
Ihminen piirtää - merkin, mutta Jumala tarttuessaan asiaan vetää puuttuvan pystyviivan
ja kas
tuloksena onkin + .
Väärinymmärretty vastoinkäyminen onkin tosiasiassa myötäkäyminen.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #13 : 25.05.2013 03:53:33 »

Sun kijoitukset, t. touhula antaa oikeesti voimaa. Kiitos  Smiley
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #14 : 25.05.2013 10:07:38 »

Hahhah, minä olen viime aikoina tajunnut, miten hienosti nää oppaat tai enkelit tai ketkä ny onkaan, meitä opettaa täällä Smiley
Mulle on opetettu, että kaikki on valintoja, sekä älä murehdi, se minkä pitää järjestyä järjestyy kyllä kun vaan luotat. Ja niin hienosti ja konkreettisesti, että. Tuleepa mieleen se Aviciin raha toive läksykin, jossa rahaa kyllä tuli tilille, mutta hajonneen pesukoneen ja vakuutuksen muodossa Cheesy
Noh, ehkä menen ohi aiheen.

Moni tapahtuma on ikävä, mutta kääntää elämän suuntaa. Usein siten, että tulee tietoiseksi ottamaan vastuun tekemisistään ja havahtuu asioihin, jotka tekemättä eivät edisty.
Eli kuten eräs tuttavani (pari päivää sitten poismennyt - rauha sielulleen) loihe lausumaan nuoruudessani:
Ihminen piirtää - merkin, mutta Jumala tarttuessaan asiaan vetää puuttuvan pystyviivan
ja kas
tuloksena onkin + .
Väärinymmärretty vastoinkäyminen onkin tosiasiassa myötäkäyminen.

Bingo! Jos oletamme, että karma on jonkinlaisessa "pinossa" jossa on vuoroin tummaa ja vaaleata
kamaa, tumman kaman ottaminen pinosta "käsittelyyn" tietänee sitä, että olemme likempänä
vaalean ka(r)man vuorossa oloa.

Toisaalta taas jos kaikki menee hyvin, lienee syytä ahdistua siitä, että mitä todennäköisimmin
olemme taas likempänä tumman ka(r)man realisoitumista.

Mutta en toki mene takuuseen siitä, että tuo näkemys karmasta on validi, vaikka se kuinka
loogiselta tuntuisikin.

Oli miten oli, yoga-suutrain laatija (nimimerkki?) Patañjali (n. 200 eaa??) toteaa yhden suutransa
loppukaneetissa:

....duHkham eva sarvaM vivekinaH, eli

... kaikki (sarvam) [on] todella (eva) kärsimystä (duHkham, "tuhkaa" tai "tauhkaa") vivekin'ille

eli erottelukyvyn omaavalle jäppiselle (erottelukyky tässä tarkoittanee kykyä erottaa todellinen
ei-todellisesta eli transientista: väliaikaista kaikki on vaan!)

Shrii Shankara, advaita-vedaanta -koulukunnan perustaja toteaa tuohon liittyen:

jagan mithyo brahma satyam: maailma on harhaa, brahman (on se jokin ainoa) todellinen.

Ns. näkyväinenhän koostuu atomeista, jotka nykyfyssan mukaan koostuvat käytännössä Tyhjyydestä
tai Ei-mistään. Toki myös monet useimmiten näkymättömät mutta muilla aisteilla koettavissa
olevat jutskat koostuvat täsmälleen samankaltaisista atomeista, esim. kaasuseos nimeltä "ilma".

Eli maailma on kai hieman samalla tavalla harhaa kuin esim. elokuva, joka todellisuudessa koostuu leffateatterissa
vain  näkyvän sähkömagneettisen säteilyn eli valon eri aallonpituuksia (350 - 700 nanometriä) edustavista pisteistä valkokankaalla!


Cologne Digital Sanskrit Lexicon: Search Results

1   vivekin   mfn. discriminating , distinguishing Ra1jat. ; separated , kept asunder (in %{a-viv-}) Kuval. ; examining , investigating Cat. ; discriminative , judicious , prudent , discreet , wise Ka1v. Katha1s. &c
« Viimeksi muokattu: 25.05.2013 10:27:34 kirjoittanut sideman » tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: