Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua tarjolla  (Luettu 122840 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #15 : 03.03.2010 19:29:33 »

Minule voisi kiitoksia myös katsoa kiitos.Näkyisikö työpaikan vaihtoa teen nykyisen fyysistä työtä ja olen sijaisena ollut kolme vuotta siis uusi työ näkyisköhän.
tallennettu
suski81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #16 : 03.03.2010 22:59:27 »

Minäkin rakkauselämästä kyselen  smitten

Kiitos jo etukäteen  Smiley
tallennettu
jadex
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #17 : 04.03.2010 12:50:19 »

Hei vaan,

otan kiitollisena viestin/kanavoinnin vastaan!

Valaistusta kaipaisin työnhakuun, muuttoon ja kumppanin kohtaamiseen.

Kiitos  smitten  Kiitos

Jade
tallennettu
jepjep
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #18 : 04.03.2010 15:02:26 »

Hei! Täälläkin vapaaehtoinen harjoituskappale. Olen muutaman vuoden yksin elellyt nainen ja kovasti kaipaisin lämpöä elämääni. Pientä säätöä on ollut vanhan ihastuksen kanssa, mutta siitä ei taida sen enempää kehittyä. Avoimin silmin ja mielin yritän katsella ympärilleni...

Toinen askarruttava asia on työelämässä tapahtuva muutos... Kuinka selviän siitä, jaksanko henkisesti ja fyysisesti muutosvaiheen ja ennenkaikkea mikä minun paikkani on tulevaisuudessa?

Kiitos jo etukäteen, olet ihana kun tarjoat apuasi!  smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #19 : 04.03.2010 17:33:37 »

Sidrika, sinulle minulla on enemmänkin sanoja, laitan sinulle yksityisviestiä seuraavalla viikolla. Työtilanteesi on mahdollisesti hyvinkin mielenkiintoinen tulevaisuudessa.

Belle, sinun tulisi nyt hiljentyä ja miettiä kokonaisuudessaan mitä elämältäsi haluat. Voit jäädä paikoillesi ja tyydyt siihen ja saavutat onnesi, mutta voit tehdä töitä itsesi kanssa ja saada enemmän. Vastauksen löydät vain itsestäsi.

Suski81, malttia, kyllä se sieltä tulee, kun aika on oikea.

Jadex, kirjoitan sinulle myös tarkemmin seuraavalla viikolla.

JepJep, miksiköhän minä aloin naureskella jo sinun nimimerkkisi luettua, säätöä tosiaan, varo, ettei termostaatti mene rikki, tosin se taitaisi olla suotavaakin, vai kuinka? Kyllä sinä jaksat hyvinkin, mutta muista kuunnella sydäntäsi ja ottaa huomioon se kolmaskin vaihtoehto.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #20 : 04.03.2010 17:35:18 »

Nyt tämä tyttö sai äärimmäisen mielenkiintoisen vieraan ja oma elämä kutsuu aika voimakkaasti, joten tällä viikolla olen netistä poissa, seuraavalla viikolla palaillaan astialle.

Siihen asti, kuunnelkaa omaa sydäntänne, istukaa hiljaisuuteen, kysykää kysymys ja odottakaa hiljaa vastausta. Kyllä se sieltä teidän sisältänne tulee, kunhan vain luotatte itseenne ja omaan viisauteenne.

Rakkaudella
Pia
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 04.03.2010 22:20:03 »

Pidähän vaan hauskaa siellä!  Wink Mutta sitten kun palaat ja ehdit niin..

Sinua odottaa yksi harjoituskappale lisää. laugh

Mainitsit tuolla edellä selvännäkö kyvystä, meinasitko sillä samaa kuin kanavointia vai ilmenevätkö ne jotenkin erikseen?

Huvittaisi vain tietää mitä silloin oikein tapahtui meille(molemmille?). Kuvittelenko minä vain vai.. Onhan siitä jo vähän aikaa. Mitä sen päässä oikein liikkui? Tai liikkuu edelleen, kuka tietää. Mutta oli se jotenkin outo. Vai olinko minä se joka oli outo. Omasta mielestäni olin kuin aina ennenkin tai ainakin yritin parhaani mukaan. Vai kuvittelinko kaiken?

Valkkaisin selvännäön jos mahdollista. Muutkin keinot ovat toki sallittuja jos ei onnistu.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #22 : 04.03.2010 22:26:08 »

HArjoitella saa minullakin, miten parhaaksi näet.  Smiley
Mielenkiinnon kohteena lähinnä työelämä johon en tunnu saavan suoraa vastausta keltään näkijältä. Työtön en ole ollut oikeastaan koskaan, mutta silti en ole paikkaani työelämässä löytänyt. Nytkin on paikka johon en ole tyytyväinen, onesta syystä, mm. ilmapiiriongelmien vuoksi. Olen saanut itseni ja selkäni aivan jumiin tässä paikassa.....Liika kiltteys kostautuu näin, mutta pahempaa olisi tiedossa jos vastustaisin.
Toivon että uskallan sanoa kiitos ei jos jatkoa tarjotaan, vaikka mitään muuta työtä ei olisikaan tiedossa. Saatko sinä tähän jotain konkreettista? Löydänkö työn jossa voisin olla onnellinen, vai yrittäjäksikö pitäisi alkaa?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Memmy
Vieras
« Vastaus #23 : 04.03.2010 22:35:18 »

Taisin jäädä välistä, mut toivottavasti vastaus tulee jossain välissä... Smiley
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #24 : 05.03.2010 02:50:39 »

Heips!  smitten

Katseletko minullekkin kunhan kerkeät...miesasiat ne minullakin päällimmäisenä mielessä  Cheesy

Kiitos  smitten smitten
tallennettu
PieniEnkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38

"I'll always believe in angels"


Profiili
« Vastaus #25 : 05.03.2010 08:44:05 »

Hei!  Smiley
Voisitko katsoa minullekin taukosi jälkeen? Smiley Miltä tämä vuosi näyttää? Smiley
tallennettu
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #26 : 06.03.2010 13:39:18 »

Minäkin mielelläni kuulisin, jos kauttasi jotakin annetaan. Rakkaus on elämästäni jäänyt uupumaan. Näetkö milloin tulee kohdalle sellaista, mistä olen toiveen lähettänyt kauan aikaa sitten? Kertoa saa muutakin jos näytetään. Kiitos jo etukäteen.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #27 : 07.03.2010 10:16:27 »

Mainitsit tuolla edellä selvännäkö kyvystä, meinasitko sillä samaa kuin kanavointia vai ilmenevätkö ne jotenkin erikseen?

Selvänäkö on minulla ainakin sellainen, että sitä vain saa ajatuksia, jotka tuntuvat hyvin oikeilta ja kun sen varmistaa esimerkiksi heilurilla niin vastaus vahvistetaan.

Kanavointi toisille ihmisille on kirjoittamista hänen todellisen minuuden kautta. Eli ne kanavoinnit, jotka ihmiselle itselle teen on hänen oman todellisen minuutensa tai sielunsa kirjoittamia. Osaan opettaa tämän taidon ihmisille, mutta se on netin kautta haastavaa.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #28 : 07.03.2010 10:29:45 »

Minule voisi kiitoksia myös katsoa kiitos.Näkyisikö työpaikan vaihtoa teen nykyisen fyysistä työtä ja olen sijaisena ollut kolme vuotta siis uusi työ näkyisköhän.

Näen sinulla kolme vaihtoehtoa, jokainen niistä on yhtä hyvä. Tässä työpaikassa saat itse muuttuessasi vaihdettua ilmapiiriä paremmaksi ja viihdyt kohtuuhyvin paikassa, sieltä on lähdössä pois joku ihminen, joka on tehnyt työskentelystä hieman epämiellyttävän. Toisaalta voisit myös jatkaa opiskeluita oppisopimuksella osittain uutta alaa, osittain täydentää omaa osa-aluettasi tai sitten voisit tehdä yhteistyötä minun kanssani. Minä olen yrittäjä ja etsin yhteistyökumppania ja minusta tuntuu, että meille on viitoitettu yhteinen tie, joka voisi olla molemmille mieluinen.

Jos haluat kuulla yrityksestäni niin laita viestiä ulkopuolinen@gmail.com

Pia
« Viimeksi muokattu: 07.03.2010 10:33:03 kirjoittanut Ulkopuolinen » tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #29 : 07.03.2010 10:34:55 »

Voisitko katsoa minullekin taukosi jälkeen? Smiley Miltä tämä vuosi näyttää? Smiley

Minusta tuntuu, että tämä vuosi on sinulle osittain etsinnän ja osittain löytämisen vuosi, konkreettisesti tapahtumia on aika vähän, mutta saat moniin asioihin selkeyttä ja löydät sen avulla paikkasi. Jotakin hyvää, jotakin surullista, mutta kaikki on päällisin puolin varsin hyvällä mallilla.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: