Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Matkaunia  (Luettu 2669 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« : 27.01.2008 16:05:21 »

Olen viimeaikoina nähnyt monenlaisia matkaunia...laiva-lentokone sekä linja-auto unia...

Lentokoneuni:
Lähdin poikani kanssa kahdestaan lentokoneella Intiaan. Useamman kerran jouduimme vaihtamaan konetta päästäksemme perille. Perille päästyämme huomasin unohtaneeni jotain kotiin ja sanoin pojalleni, että odota täällä käyn "äkkiä" hakemassa kotoa unohtamani asian (en muista mikä se oli). Kotimatka minulla sujui huomattavasti nopeammin kuin matka Intiaan. Lentokentältä ajoin autolla kotiimme, joka yllättäin olikin asuntomme jossa asuimme n. 9 vuotta sitten. "Kotona" oli vastassa isäni, joka on kuollut n. 10 vuotta sitten sekä tätini, jonka kuolemasta on 2 ½ vuotta. Halasin siinä tätiäni ja sanoin, että onpa mukava nähdä pitkästä aikaa, tätini kommentoi asiaa kyllä, mutta en enää muista miten...?

Laivauni 1:
Tästä unesta en hirveästi muuta muista kuin että menimme poikani kanssa laivareissulle Tallinnaan. Meri oli tyyni....

Laivauni 2:
Olimme risteilyaluksella tässä kotikaupunkimme edustalla. Sen muistan kun menomatka oli todella myrskyinen ja aallot todella korkeat. Olisikohan se sitten ollut paluumatka, kun meri oli aivan tyyni. Tässä unessa kävimme myös maissa... kävimme mummolassani (isä vainaan äiti, joka on vielä elossa). Yllättäen jälleen isäni näyttäytyi unessa, hän oli siinä humalassa ja minua inhotti todella häntä katsella (isälläni oli eläessään alkoholiongelma)

Linja-autouni:
Tämän unen näin viime yönä. Matkustimme työporukalla linja-autolla Haaparantaan. Pysähtelimme matkan varrella. Sen muistan kun pääsimme Haaparantaan niin siellä oli jonkinlainen iso "kirppari-tyylinen" kauppakeskus tms. jossa oli paljon erilaisia käytäviä joiden varrella oli putiikkeja...putiikeissa ei ollut seiniä laisinkaan. siellä sit pyörimme. sit muistan kun yhtäkkiä aloin elvyttämään erästä miespuolista työkaveriani (olen hieman katsellut sillä silmällä häntä oikeastikkin  Wink ) siinä häntä elvyttäessäni yhtäkkiä huomasin antavan suusta suuhun elvytystä sanomalehdelle  2funny . Tämä miespuoleinen työkaverini oli unen lopussa kyllä ihan elävien kirjoissa ja makoilimme kyseisessä kauppakeskuksessa aika lähekkäin ja välillämme oli aikasen mukava "jännite"  Cheesy mutta jännitett :Dä hieman laimensi se, että tämä mies oli vakituisessa parisuhteessa....sen kummempaa ei välillämme tapahtunut....sitten matkasimme bussilla kotiin....pizzerian kautta  2funny 2funny

Että tämmöisiä unia...minua vain ihmetyttää että miksi melkein kaikki uneni ovat matkaunia ja miksi isävainaani on alkanut näyttäytyyn unissani? Sitä en muista onko hän minulle unissa puhunut mitään....varmaan on, mut muisti pätkii  Wink

*Muoks* ai niin ja vielä semmoinen lisäys, että näissä kaikissa unissani ovat olleet osallisina myös ex-miesystäväni...kukin vuorollaan  Grin
« Viimeksi muokattu: 27.01.2008 16:08:11 kirjoittanut limoviikuna » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6593


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 27.01.2008 16:58:03 »

paluuta menneeseen,
ehkä just tuota retromarsia ja saturnusta,
halua ymmärtää tapahtuneita asioita,
käsitellä loppuun,
ja
teoreettinen (sanomalehti) suhde tai sen mahdollisuus
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #2 : 29.01.2008 13:41:32 »

Ok....hyväksytään  smitten smitten

Mutta...jälleen viime yönä minulle näyttäytyi eräs vainaja...siis oli elossa unessa. Hän oli minun luokkakaverini, miespuoleinen, jonka kuolinilmoituksen n. kk sitten näin. Hän ei puhunut minulle mitään, katsoi silmiin ja hymyili. Unessa me olimme luokkakokouksessa, joka meillä kyllä ihan oikeastikkin on parin viikon kuluttua.

Tähän luokkakaveriini en ole ollut mitenkään yhteydessä enkä sidoksissa koskaan.

Miksi ihmeessä nämä vainajat minun uniini nykyään tulevat?  Embarrassed
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: