Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iltatorkku vai aamuvirkku?  (Luettu 5986 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« : 04.12.2011 22:57:23 »

Mites tää juttu kun sanotaan, että ken on syntynyt aamulla, niin olis aamupirteä, ja illalla syntynyt olis illanvirkku jne?
Mahtaakohan pitää paikkansa?

Itse olen kyllä syntynyt aamuyöstä ja olen aamuvirkku. Monella tuttavallakin pätee tämä sääntö, muttei suinkaan kaikilla.
 Huh
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 04.12.2011 23:08:48 »

Mä olen syntynyt klo 11:12 aamupäivällä (vitsailen, että yritin 11:11 mutta meni pieleen) enkä kyllä yhtään tykkää aikaisista herätyksistä.  Smiley Lomilla tms venyy herääminen aina kymmenen kieppeille.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2 : 04.12.2011 23:17:02 »


Mitenkähän tarkkoja noi aina on noi syntymäajat?
Kun jos siinä syntyessä on vaikka jotain hässäkkää, niin ei siinä kukaan jouda katsoa tarkkoja minuutteja kellosta ihan heti kai.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 05.12.2011 01:08:15 »

Vaikea sanoa kyllä miten tarkkoja ne on. Olishan se siistimpää jos papereissa lukisi 11:11.  :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #4 : 05.12.2011 01:16:28 »

Sehän oli suorastaan  Cool
Höh, ne on ollu vaan liian hitaita siellä laitoksella, siittä se johtuu Cheesy
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #5 : 05.12.2011 14:58:58 »

9:16 synnytty mutta aamuvirkusta kaukana Cheesy Vapaapäivinä heräilen aika myöhään, tänääkin vasta äsken, ja illalla lähen sitten liikenteeseen ja  nukahan yleensä vasta aamuyöstä.

Koulupäivinä käyn kyllä aiemmin nukkumaan (ennen 12) mutta silti on vaikeuksia herätä ajoissa vaikka koulukin alkais vasta klo 10 Cheesy:D
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #6 : 05.12.2011 18:28:15 »

Synnyin 10:41 ja mulla on aamuvirkkuuskausia. Välillä unirytmi kyllä lipsahtaa ilta- ja yövalvomiseen, mutta tykkään enemmän herätä aamukuudelta tekemään askareitani. Ja illalla on ihanaa rauhottua ajoissa ja pistää nukkumaan ilman mitään kiirettä ja stressiä. smitten

Näin minäkin  smitten
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #7 : 05.12.2011 18:57:30 »

Olen syntynyt iltapäivästä ja varsinainen illanvirkku ja aamutorkku kyllä, ainakin jos ei ole mitään pakottavaa syytä elää niin, että kukonlaulun aikaan ylös.

Katson muuten usein kelloa juuri syntymäajan lyömällä, onko muilla näin?
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #8 : 05.12.2011 22:34:58 »

Minä oon keskipäivän lapsi.  Ihan vauvana olin kuulemma 'hyvä syömään ja huono nukkumaan' niinkuin kuulemma tätinikin oli.  Sittemmin olen oppinut nukkumaankin hyvin.   Wink

Kouluaikana olin varsinainen aamuntorkku- kouluun en meinannut millään jaksaa nousta.  Työelämä on opettanut, että aina pitää nukkua kun siihen on mahdollisuus- epäsäännöllinen vuorotyö uuvuttaa.

Vapaalla ollessani nukkuminen vaihtelee.  Joskus herään kuudelta aamulla, viime aikoina olen ihanasti nukkunut ja torkkunut pitkällekin aamupäivään.  Joskus tuntuu suorastaan synniltä koko nukkuminen, kun olis kiva valvoa illasta ja herätä myös aikaisin aamusta. 

tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Indium
Vieras
« Vastaus #9 : 05.12.2011 22:38:28 »

Katson muuten usein kelloa juuri syntymäajan lyömällä, onko muilla näin?
Lasketaankohan mun tapauksessa sitä miten tosi usein bongaan ajan 11:11?  Tongue
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #10 : 06.12.2011 15:30:56 »

Aika hyvin olosuhteiden pakosta kuitenkin Cheesy
Minä opin sillon kun oon melun keskellä asunu; nukkumaan siitä metelöinnistä huolimatta..ihans ama. Nytten kyllä herään joka rapsasuunkin, kun on kai vähän herkillä tuon pikkusen takia, joka vieläkin pitää noita yöhulinoita sillontällön.
Ja on täällä yleensä ottain niin hiljastakin, että sitten havahtuu kaikkeen poikkeavaan.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #11 : 13.04.2013 13:13:44 »

Syntymäaika manuaalisella kellolla 3.11. Kuulopuheiden mukaan yöllä ja iltavirkku olen.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: