Sivuja: 1 ... 918 919 [920] 921 922 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5636150 kertaa)
0 jäsentä ja 34 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13785 : 15.06.2011 14:26:54 »

Kiitos mintsilla Smiley

Mäkin oon jo meinannu saada vauvan tippumaan sohvalta.  Undecided
No, läheltäpiti-juttuja sattuu, ei siitä saa itseensä ainakaan jäädä syytteleen, koska se mitä on tapahtunu on jo tapahtunut. Tuskin tuosta mitään sen pahempaa seuraa, toivotaan näin, koska niillä lastensuojelulla ois niitä ihan oikeitakin ongelmaperheitä käsiteltävänä..

Just naureskelin kun kaveri oli laittanu facessa et pikkuherra oli löytänyt lattiakaivon ja omin pikkukätösin avannut sen, ja loppua hän ei sit viiti sanoa... Kyllä varmaan joka ikinen lapsi maistaa jossain vaiheessa myös vessanpöntöstä vettä ja käy kaikki tollaset perus ällötykset läpi, mistä vanhemmat tietty kauhistuu  angel mutta siitä se vastustuskyky kehittyy!!

Meillä on ollut huutoa ja kitinää kasista asti, mut nyt tais rauhoittua.. nukahda nyt muru...!!
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13786 : 15.06.2011 15:12:07 »

Asterixilla ei oo aikaa astroilla pahemmin, paremmi tavottaa puhelimitse kuin netin kautta nykyyisin. Oon mainassu, että käys vilkasemas astrolaisia, sanoo aina joo, joo, käyn, mutta ei sitä sitte kuitenkaa näy. Ei kai se oo enää nii tärkiää sille.  Smiley

Ironia, onneks ei pahemmi käyny. Lapset on ehtiväisiä.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13787 : 15.06.2011 16:43:18 »

Asterixilla ei oo aikaa astroilla pahemmin, paremmi tavottaa puhelimitse kuin netin kautta nykyyisin. Oon mainassu, että käys vilkasemas astrolaisia, sanoo aina joo, joo, käyn, mutta ei sitä sitte kuitenkaa näy. Ei kai se oo enää nii tärkiää sille.  Smiley

Ironia, onneks ei pahemmi käyny. Lapset on ehtiväisiä.

Kerro terveisiä Asterxille,kun soittelette,kaipailen sillointällöin.   smitten


Ihana on Tiigriksen" pikku pallopää".Hörpin kahvia ja katselin pikän tovin,ja tulin loistotuulelle.Ihanat silmät.   smitten

Täällähän on ollut paljon tapahtumia porukoilla,joku jännitysten päivä.Itse etsin kananpoikia ympäri metsää,olivat lähteneet seikkailulle.Koira jäi kotiin,kun itse lähdin asioille,koira kulkee lähimetsässä lenkkejä ja  tiput ovat seuranneet sitä ilmeisesti,luulevat kai äitikseen,kun ovat siellä missä koirakin.Yksi poikanen puuttui,väsähdin jo mutta koira kävi sen jostain hakemassa.Tulivat sitten peräkkäin varvikkoa myöten koira edellä,tipu näännyksissä perässä.En minä koiraa ole moittinut,mutta se lusmuilee rannassa häpeissään.
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #13788 : 15.06.2011 19:47:41 »

Viimonen kokonainen päivä Wienissä ja tuli käytyä myöskin viimehetkisen shoppailuilla. Lapselapsille lähinnä kaikkea kivaa ostelin, kuten kunnon mummun tuleekin ostella.  Cool
Toki käytiin syömässäkin hyvin ennen kuin tultiin tänne kotiimme pakkailemaan ja nauttimaan tästä nettiyhteydestä ulkomailla.  Cheesy

Asterixi ei ole täällä näkynyt ja aattelin asian niin, ettei kehtaa ehkä näyttäytyä, kun aikoinaan puhui minusta täällä foorumilla niin rumia.  Grin
tallennettu

~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #13789 : 15.06.2011 20:14:40 »

Kyllä täällä viihtyis pitempääkin, mutta kun täytyy välillä tulla töihin - olen nimittäin lupautunut.  Smiley
Mutta täällä on kyllä sellainen elämä koko ajan, ettei täällä aika kävisi pitkäksi, vaikka tänne eläkepäiviä tulisimme viettämään.Sitäkään kun koskaan ei tiedä, että mitä tuleman tulevaisuudessa pitää, jollei ole jo luonut siihen siemeniä.  :Smiley

Säätkin täällä ova nyt suosineet verrattuna viime vuoden kevään matkaamme, muttei se sadekaan siellä kotimaassa haitanne, koska olen siellä töissä. Jopa koko juhannuksen.
Ulkona oleminen todellakin kuuluu kesään ja toivottavasti saamme nauttia siellä kotimaassakin yhtä menevästä kesästä kuin täällä. Miestänikin jo täällä harjoituksen vuoksi "ulkoilutin" urakalla, koska alkaisi muuten jalkansa pettämään.  Grin

Nauttikaahan ihanaiset kesästä, sillä se ei Suomessa kovastikaan kauan kestä!  smitten
tallennettu

Ave^^
Vieras
« Vastaus #13790 : 15.06.2011 20:17:36 »

Heh, kesästä,
juuri tänään palelin kaupungilla..  Grin 13 astetta..
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13791 : 15.06.2011 20:20:21 »

tervehdys tupaan hetkestä aikaa! Täystuoretta lehmänmaitoa suoraan tilalta ja ripaus sadepisaroita matolle.

Mulla on ollut semihektistä tässä nyt hetken aikaa, ja se on hyvä. Pidän lapsille leirejä, ja vastaan muutamista alaisista, samalla pyörii pari muuta projektia toisaalla.
Lainalapsien myötä on iskenyt AIVAN JÄRKYTTÄVÄ vauvakuume. Serious bisness. Eipä ole näin vakavana tätä ennen ollutkaan. Samalla edelleen hevoskuume, ja kisaaminenkin oli kivaa. Sitten katselen vielä sitä omaa kotipesää - hienosti tämä omistusomistusomistuskausi vaan pyörii.

Muutenkin tuntuu olevan pää sekaisin. Sanojen tuotantokeskus sanoo usein PRÖÖT ja energiat on ihan maata myöden meneviä. Jotenkin omissa keimeissä.

Mulla on muuten ihan parhaita alaisia. Sattunut olemaan kyllä hyvää tuuria näiden kanssa. Oma-aloitteisia, kivoja, hassuja, luotettavia, rentoja, sosiaalisia, hyviä tyyppejä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #13792 : 15.06.2011 20:32:19 »

Heh, kesästä,
juuri tänään palelin kaupungilla..  Grin 13 astetta..

Sorry.  buck2 Eipä taida siellä ollakaan nyt kovin hääppöistä vaan uskallan toivoa, ettei se kesä Suomessakaan ole vielä ohi.  Smiley
tallennettu

sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13793 : 15.06.2011 20:42:43 »

Heh, kesästä,
juuri tänään palelin kaupungilla..  Grin 13 astetta..

Sorry.  buck2 Eipä taida siellä ollakaan nyt kovin hääppöistä vaan uskallan toivoa, ettei se kesä Suomessakaan ole vielä ohi.  Smiley

Täällä oli se helle aalto,joka vetäisi minut ainakin aika veltoksi,mutta nyt on hyviä työilmoja.Olen jaksanut purkaa muuttolaatikot aitasta,ja saada tavarat suht,koht paikoilleen,siihen on ollut ilmat sopivat.Alkukesän puolella,kun kuitenkin vielä ollaan,niin kyllä sitä helllettä tulee varmaan kovastikkin.(uskoo tämä)
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #13794 : 15.06.2011 21:11:20 »

Kaameet akyytiä te täällä kahvituvassa porisette! Vai johtuuko säästä?

"...ku tuli kaunis sulka vastaan ja pari sudenkorentoa..."
Minä olen törmäillyt myös näihin nyt pari viime viikkoa koko ajan...tai ne minuun Smiley No, kuulunee osaksi vuodenaikaankin, mutta  minusta niillä on jotain merkitystä tuomisinaan.

Onneksi ei pahasti käynyt pienelle pilleristille siellä, oli suojelusta ja varjelusta!
Se sossukäynti on ihan rutiinijuttu, käyvät aina jos perheestä soitetaan hätäkeskukseen..siis ellei olla jo sosiaalihuollon tuttuja aiemmin. Siihen kannattaa suhtautua positiivisesti, niin se sujuu positiivisesti.
En ollenkaan tiedä millainen elämäntilanne teillä siellä on, mutta minulle se oli vain positiivinen juttu, josta koitui paljon hyötyä ja sain apuakin. Mutta ei siitä välttämättä ole pakko koitua mitään Smiley

Meillä oli ihana reissu! Koko kesäpuisto oli aivan vain meitä varten, siellä ei olut kuin me ja vesisade Smiley Kivaa oli, hippasen tuli vilu, mutta onneksi oli sitten saunakin tarjolla Smiley
Eikä tosiaan ollut mitään romantiikkaa ilmassa Cheesy Mutta voihan se olla, että ennustajainen näki jonkun muun reissun, josta en vielä itsekään tiedä?
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13795 : 15.06.2011 21:17:25 »

joo, ei mua haittaa että tulevat. ite semmosista lähtökohdista että olis voinu sillonki olla sossut aktiivisempia . mulla on puhtaat jauhot pussissa ja lääkäri oli loppupeleissä jo sitä mieltä että olisko ees ottanu kun pissa ja verikokeet oli eilen iltapäivällä jo puhtaat.

sainpa muistutuksen taas kaikesta mistä olla kiitollinen Smiley

ja pidin jopa vihjeenä koko kokemusta siitä kun siis aloin raivaan turhaa pois makkarista, laatikko kerrallaan ja surutta roskiin paperia ja tarpeetonta.

eikös jossai ollu puhetta että vastoinkäymisiä ja koettelemuksia tulee just sillon kun on menossa oikeeseen suuntaan
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13796 : 15.06.2011 21:27:13 »

Mullekaan ei se helle sopinut.. oltiin vähä pakon sanelemana sisällä.. Vauva oli niin nihkee et yks päivä piti kylvettää se kaks kertaa, hän on aika kuumaverinen.

Huooookaaauauuus...vauva on nukkunut välillä 7-21 vain 10min päikkärit..muu on ollu kitinää ja huutoa..

En mä koko aikaa ahdistunut tai toivoton ole. Mä rakastan tota vauvaa niin paljon, se saa mut hymyileen ja nauramaan ja tuntemaan läheisyyttä. tänään kun pidin sitä sylissä, se huitasi mua ensin silmään ja otti sitten mun poskesta kii ja nipisti. ja vaikka se ei ollut tahallista eikä kovin hellääkään niin ilahduin siitä ihan suunnattomasti.  Grin

Kyllä sitä on sit niin kiitollinen ja täynnä onnea kun tää vaikee vaihe menee ohi.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13797 : 15.06.2011 21:33:30 »

Skorppari sano et se aikoo lähettää mut "kulta rahaksi" paketilla... Höh!   tickedoff smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #13798 : 15.06.2011 21:37:15 »

Eli aina vain tulta päin kuljettava, niin hyvä tulee?

 Hei Tiigris...aatteleppas että kun selviät tuosta vaativasta vauvasta, niin se valaa sinuun uskoa ittees, ja selviät oikeesti sen jälkeen heittämällä semmoisista jutuista, jotka oli haastellisia ennen. Ei tunnu missään!
Ja sun kuuluukin olla ahdistunut ja toivotonkin välillä tuommosessa tilanteessa, se on ihan oikein.
Voi voimia sulle!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13799 : 15.06.2011 21:43:32 »

nii, mä koitan jo visualisoida päässäni sitä aikaa ku huomaa et kaikki on jo vähä seesteisempää (oon sen verran realisti et ymmärrän ettei lapsiperheessä oo koskaan täysin seesteistä Wink )
tallennettu
Sivuja: 1 ... 918 919 [920] 921 922 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: