Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Matemaattinen lahjakkuus  (Luettu 17239 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #30 : 08.12.2008 19:30:20 »

Olen samaa mielta-mikaan ei ole tarkeampaa kuin talonpoikaisjarki(onko se yhdyssana)-koska tunnen ihmisia joilla on korkea IQ, mutta todellisuudessa ovat taysia nollia....
tallennettu
Celesten
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #31 : 04.07.2009 14:52:33 »

Mä kaiketi olen matemaattisesti lahjakas (joissai määrin),  merkurius aspect_tri saturnus , hm. mikä olikaan ero  merkurius aspect_sex saturnus ja  merkurius aspect_tri saturnus. Mars kauriissa, Saturnus jousimiehessä 3. huoneessa, merkurius leijonassa 10. huoneessa.
tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #32 : 26.07.2009 14:41:10 »

Sainpas käsiini mielenkiintoisen ihmisen syntymätiedot, jonka kartasta voisi jaaritella moneenkin ketjuun.

Joka tapauksessa tässä on henkilö, joka googlen mukaan on suorastaan alansa unohdettu nero. Kertoman mukaan henkilö oli (hän on jo kuollut) erittäin matemaattinen, jonka lisäksi hänen muistinsa oli poikkeuksellisen hyvä. Ammatiltaan hän oli kansantaloustieteen professori.

Eli:

 aurinko neitsyt aspect_con askendentti
 kuu aspect_con mars  kaksoset:ssa, 10. huoneessa. Myös MC ja Kuun yläsolmu ovat Kaksosissa.
Kartan hallitsija  merkurius  vaaka:ssa  aspect_con venus, 2. huoneessa.

Kartan aspektoitunein planeetta on  saturnus, joka sijaitsee neljännessä huoneessa, Jousimiehen merkissä. Se on myös myös T-ristin osa (muina osina Aurinko ja Mars-Kuu -yhtymä) Jousimiehen merkissä. Kartalla on erittäin runsaasti kvintiilejä ja bikvintiilejä, yhteensä 11 kpl.

Merkurius tekee mm. opposition Uranukselle 8. huoneessa ja kvintiilin 4. huoneen Saturnukselle.

Matemaattisuus on tässä tapauksessa myös ilmeisen perinnöllistä. Yksi hänen lapsistaan on väitellyt tohtoriksi nimenomaisesti matematiikasta, mutta valitettavasti tämän henkilön karttaa minulla ei nyt tähän hätään ole saatavilla. Matemaattisuus ulottuu 3. polveen, ainakin yksi lapsenlapsista, jonka vanhemmat ovat valinneet ei-akateemiset urat, saa lukion pitkässä matematiikassa huippuarvosanoja, ja haaveilee kauppakorkeakoulusta.

Tämä henkilö on puolestaan varsin neptunis-uraaninen henkilö, Merkurius ei tee mitään muita aspekteja kuin väljän yhtymän Vaaka-askendentille ja väljän neliön Neptunukselle.

Noin muuten hän on  aurinko askendentti merkurius vaakakuu  kauris, ja Kuu tekee yhtymän  neptunus ja  uranus:een. Kaksi viimeksimainittua planeetta ovat myös T-ristin osana, muina planeettoina tässä yhtälössä ovat Aurinko ja Mars (Ravussa).
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: