Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eläinrakkaus  (Luettu 19041 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #30 : 03.03.2012 11:34:40 »

Trius: Mua jollain tapaa pelottaa se ÄKKINÄISYYS ja terävät PISTÄVÄT asiat: käärmeet, hain hampaat ja linnun nokat.  uglystupid2 Ja ihan muutenkin pelkään piikkien pistämistä siis vaikka verikoetta otettaessa. Mutta mulle on kyllä laitettu muutaman kerran akupunktioneuloja, mitenköhän selvisin siitä. No, ne on kyllä aika ohuita.  Shocked
Mutta tuo neitsyt 6. huoneen kärjellä: ei sotkua (karvaa tai likaisia tassuja) vaan siistiä sisätyötä.  Smiley Enkä välitä siitä vaikka ulkona ulkohommissa rapa roiskuu mm. puutarhatöissä tai koiran kanssa, mutta ei sitä rapaa sisälle, kiitos!
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #31 : 03.03.2012 12:37:46 »

Trius: Mua jollain tapaa pelottaa se ÄKKINÄISYYS ja terävät PISTÄVÄT asiat: käärmeet, hain hampaat ja linnun nokat.  uglystupid2 Ja ihan muutenkin pelkään piikkien pistämistä siis vaikka verikoetta otettaessa. Mutta mulle on kyllä laitettu muutaman kerran akupunktioneuloja, mitenköhän selvisin siitä. No, ne on kyllä aika ohuita.  Shocked
Mutta tuo neitsyt 6. huoneen kärjellä: ei sotkua (karvaa tai likaisia tassuja) vaan siistiä sisätyötä.  Smiley Enkä välitä siitä vaikka ulkona ulkohommissa rapa roiskuu mm. puutarhatöissä tai koiran kanssa, mutta ei sitä rapaa sisälle, kiitos!

Minuakin pelottaa verikokeet! Se on aivan kamalaa. Mutta voin kyllä katsoa kun eläintä hoidetaan, laitetaan piikkejä ja itsekin olen pistänyt antibioottia lihakseen. Minä voin kyllä työkseni olla sotkuisessa ympäristössä siivoamassa (tallit ainakin ovat sitä) mutta kotiini en halua sitä likaa Smiley Ja siis tuon piikkipelonkin taustalla venus 12.huonessa, ainakin siis sun ja mun kartalta löytyvänä.
tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #32 : 04.03.2012 22:03:51 »

Kuu kuudennessa ja saturnus 12. huoneessa. Kaksi kissaa löytyy kotoa, aiemmin oli kilpikonnia. Pienenä marsuja, kaneja ja akvaario.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
sad79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #33 : 21.03.2012 14:59:19 »

kutosessa ei ole mitään ja 12 huoneessa on kuun solmu sekä saturnus. Mitään en noista ymmärrä, kuten en astrologiastakaan, mutta eläimiä rakastan valtavasti. Minulla on aina ollut lemmikkejä, koiria, kissoja, marsuja, kaneja, rottia, käärmeitä, hiiriä...siis oikeammin voisi kysyä, mitä mulla ei olisi ollut. Koen yhteyttä eläinten kanssa. Ymmärrän niiden käytöstä, halusin tai en. Jos joku sanoo, että "tämä hevonen on kiltti ja lunkki", itse saatan nähdä silmistä ja eleestä, että hevonen on sulkeutunut. Niin, yllättäen minulta on aina löytynyt myös hevosia. Olen erittäin herkkä eläinten kanssa, osaan ennakoida käytöstä ja tiedän monesti niiden ajatusmaailman ja usein hämmennyn, kun muut eivät huomaa samaa. Minun on erittäin helppo tutustua eläimiin, oli se sitten villieläin tai kotieläin, monesti semmoiset kissat, koirat ja hevoset, jotka ovat varautuneita vieraita kohtaan, tulevat omistajan hämmästykseksi jalkoihini kiehnäämään/luokse. Tämä tulee musta luonnostaan. En kuitenkaan työskentele eläinten parissa, se on mulle vain elämäntapaharrastus, palkkani saan muualta.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: