Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Traumaperäinen stressihäiriö  (Luettu 5364 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Amonra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« : 20.01.2015 13:49:27 »

 angel Elämäni suuri käännekohta on nyt parin vuoden takana, erittäin voimakas Rakkauden lävistys käänsi suuntaa 180 astetta ja kuljen nyt hiljalleen henkistä tietä varmana paluusta Yhteen Rakkauteen.  smitten Nyt olen oivaltanut itse, että olen kärsinyt traumaperäisestä stressihäiriöstä jo yli 20 vuotta, ja se on jo komplisoitunut. Oikealla ravinnolla, lisäravinteilla ja lääkärin avulla olen alkanut voida paremmin (suurin apu tulee toki toisesta taajuudesta  Smiley ) Nyt olisin valmis traumaterapiaan. Onko teillä kokemuksia, millaista tämä työskentely on? Onko täällä muita PTSD oireista kärsineitä? Olen äärettömän kiitollinen kaikelle näkyvälle ja näkymättömälle, että olen saanut voimia aloittaa uuden, onnellisemman elämän ja vanha tuska sulaa hiljalleen pois. Olkaa siunatut.
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #1 : 20.01.2015 23:30:05 »

Minä olen aloittelemassa psykoterapiaa. Eli en osaa sanoa millaista työskentely tulee olemaan mutta suosittelen sinne menemistä jos yhtään tuntuu siltä. Minulla on myös trauma-taustaa.

Prosessi menee niin (ellei sinulla ole varaa ja halua mennä suoraan ykistyiselle) että käyt kolme kuukautta kunnallisella puolella ja saat lähetteen erikoislääkäriltä eteenpäin. Näin saat Kelan tuen hoitoon. Jo depressiohoitajalla käyminen auttaa. Eli ensin varaat ajan tk-lääkärille ja siitä eteenpäin. Kuulostaa ehkä pitkältä prosessilta mutta se meni ohi hujauksessa.

Luulen, että tässä ajassa on jotain joka saa ihmiset käymään lävitse vanhoja lukittautuneita asioita ja ehkä karmoja? Ne ovat onnekkaita, jotka tarttuvat siihen mahdollisuuteen Smiley
tallennettu
Amonra
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« Vastaus #2 : 21.01.2015 16:45:14 »

 smitten Niin, tarinani on surullinen, koska elin lapsuuteni aikana, jolloin erityisherkkyydestä ei vielä puhuttu. Sain jo lapsuudessa vakavia traumoja ja elämäni kulki huonoon suuntaan epäonnisen avioliiton, väkivallan ja alkoholin kierteessä. En halua edes kirjoittaa kaikkea kokemaani kauheutta. Hämilläni olen siitä, etten ole saanut mitään pysyvää vammaa tai sairautta eikä mitään peruuttamatonta velkaa tai rikosrekisteriä ole. Se on enkelien ja henkisten auttajien ansioita, mitään muuta mahdollisuutta ei ole. (Olen kulkenut niin hengenvaarallista tietä, että maalliset auttajani ovat ihmeissään terveydestäni ja sitkeydestäni.) Olen käynyt yksityisiä ja kunnallisia psykologin palveluja läpi, mutta en saanut tarvittavaa apua ennen kuin aloin itse tutkiskella itseäni. Ihmeelliset tapahtumat marraskuussa 2012 veivät minut suoraan Sydämeen ja näin verhon taakse. Siitä alkoi itseymmärrykseni. Nyt kun elämä on rauhoittunut, traumat on pakko alkaa purkaa. Unien kautta ne ovat edelleen läsnä. On kuitenkin jotain sanoinkuvaamattoman mahtavaa tuntea olevansa matkalla kohti Rakkautta, ei tarvitse pelätä enää. Minulle on jäänyt paljon kaunista, monta tervettä, ihanaa lasta ja jumalallinen alkaa vaikuttaa nyt kaikessa!
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #3 : 21.01.2015 16:51:58 »

Voimia sinulle Amonra!
Matka kohti eheytymistä voi viedä aikaa mutta on takuuvarmasti sen arvoista. Tässä yksi linkki jos kiinnostaa, en tiedä onko siellä sinulle mitään uutta mutta ainakin siellä näyttää olevan keskustelufoorumi jossa on muita sinunkaltaisesi.

http://traumajadissosiaatio.fi/trauman-hoito-yleiskatsaus/
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #4 : 21.01.2015 18:57:36 »


Voimia sinulle, Amonra!  smitten
Voi miten hyvä, että olet selvinnyt, vaikka olet kulkenut noin vaarallista tietä!
Kaikkea hyvää, valoa ja rakkautta! Apua eheytymiseen!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: