Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pyydän apuanne  (Luettu 2875 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Surusielu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« : 12.04.2007 21:37:18 »

Näkijät kiltit, pyydän apuanne, koska maksulliseen näkijään ei talouteni anna nyt myöden.. En tiedä miten olen tähän umpikujaan joutunut, vaikka olen yrittänyt parhaani. Olen opiskellut tunnollisesti, ahkeroinut töissä, yrittänyt olla ystävällinen ja hyvä ystävä, nähnyt vaivaa suhteitteni eteen. Rahaa en ole törsännyt. Miten voin olla tässä tilanteessa, jossa kaikki kaatuu? Ystävät kaikonneet, ainoa omaisen parantumattomasti sairas, olen töistä uupunut ja pätkätyön päättyminen pelottaa. Vähäiset rahat menevät lääkärikuluihini ja lainojen lyhentämiseen. Rakkausasioista en enää edes jaksa mainita. En kertakaikkiaan kestä tämän kaiken paineen alla. En tiedä mikä olisi ulospääsy, eikä ketään kelle jakaa. Osaisiko joku neuvoa, antaa edes jotain toivoa, että joskus vielä on toisin?
tallennettu
Iskariot
Vieras
« Vastaus #1 : 13.04.2007 23:44:42 »

Näkijät kiltit, pyydän apuanne, koska maksulliseen näkijään ei talouteni anna nyt myöden..


Olen mitä olen, mutta motiivini olkoon halu auttaa sinua jotenkin.  Undecided

Lainaus
En tiedä miten olen tähän umpikujaan joutunut, vaikka olen yrittänyt parhaani. Olen opiskellut tunnollisesti, ahkeroinut töissä, yrittänyt olla ystävällinen ja hyvä ystävä, nähnyt vaivaa suhteitteni eteen. Rahaa en ole törsännyt. Miten voin olla tässä tilanteessa, jossa kaikki kaatuu? Ystävät kaikonneet, ainoa omaisen parantumattomasti sairas, olen töistä uupunut ja pätkätyön päättyminen pelottaa. Vähäiset rahat menevät lääkärikuluihini ja lainojen lyhentämiseen. Rakkausasioista en enää edes jaksa mainita.

Anna kaiken tuon mennä menojaan. Elämästä ei voi pitää kiinni.

Ja ongelmat: mene niihin sisälle ja ole puhaltavinasi niistä suuria ilmapalloja. Katso, kuinka isoiksi voit niitä paisutella. Tuleeko niistä maailman suurimpia ongelmakuplia vai poksahtavatko ne jo alkuunsa. Anna niiden näyttää sinulle, mitä ne ovat: mielesi tekosia.

Lainaus
En kertakaikkiaan kestä tämän kaiken paineen alla. En tiedä mikä olisi ulospääsy, eikä ketään kelle jakaa. Osaisiko joku neuvoa, antaa edes jotain toivoa, että joskus vielä on toisin?

Ja kuitenkin kestät. Nuku hyvin. Nuku... edes. Huomenna on kaikki toisin. Et voi kopioida itsellesi samanlaista päivää, et tunnelmaa etkä fiilinkiä.

Joskus... on nyt. Seuraavana hetkenä on toisin kuin ennen, toisin kuin koskaan tulee olemaan. Hetki on ainutlaatuinen. Hetkessä on kaikki.

Ja sinusta on kaikkeen. Enempään kuin arvaatkaan. Kaikkeen mahdottomaan ja kaikkeen mahdottoman mahdollistavaankin.

Siihen tulin nyt: mahdollisuuksiisi, jotka ovat enemmän kuin mitä keksit pitää mahdottomana. Käytä nyt taas luovaa mieltäsi, tutki sisäistä aikomustasi. Halua enemmän kuin mitkään halusi ja toiveesi.
Ole halusi harjalla. Ole, niin haluat olla jatkossakin.

Oleminen riittää. Ole valona kokemisellesi. Koe olevasi valo.

Rakkautesi loistava, itsevalaiseva tuike silmistäsi kaikkeen heijastuen.

Siunausta - jota sinulta ei voi viedä kukaan!
Mutta joka... on jokaista varten.
Koska olet lahjaksi syntynyt.

Lahja vetää puoleensa lahjakkuutta.

Otathan sen vastaan, oi otathan!

 smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 13.04.2007 23:50:16 »

Heippa!

Nostin sinulle enkelikortin opastukseksi:

Ymmärrys
Enkeliohjauksesi on tutkia itseäsi ja nykyistä tilannettasi niin, että sinulla on selvä tietoisuus syistä, jotka ovat johtaneet nykyiseen tilanteeseesi ja haasteisiisi.
Persoonallisuutesi ymmärtäminen on perusta ymmärtääksesi henkistä itseäsi ja tehtävääsi maailmassa.
Pyydä enkeleitä auttamaan sinua.
Pyri ymmärtämään itseäsi ja elämääsi.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3 : 13.04.2007 23:54:07 »

Yhdyn AthaMaarit'iin, koska kun opit ymmartamaan itseasi ja miksi kaikki on tapahtunut niinkuin on tapahtunut ja hyvaksyt sen niin olet jo avaamassa uutta porttia tulevaisuudellesi.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: