Sivuja: 1 ... 735 736 [737] 738 739 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5621764 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #11040 : 19.03.2010 00:21:23 »


Joo nuo on tuttuja transiitteja jo nyt.. Minut löytää FB:ssä myös ryhmästä "Kaikista menettämistäni asoista kaipaan järkeäni eniten".  uglystupid2

 Grin

FB on paikka mihin minä en vielä ole "eksynyt"!

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11041 : 19.03.2010 01:03:07 »

Noihin ulkonäköjuttuihin, oonpa sitä mieltä että viehättävyys ja karisma on ihan eri juttuja kuin onko ulkonäkö 'täydellinen'. se vaan lähtee sisältä, ei sille voi mitään. sellaisessa sisäisessä valossa ihmisen ulkoiset piirteet jopa jää huomaamatta tai ne menettää merkitystään. tai, ne muuttuvat kauniiksi. Wink


mulla on edelleenkin monipuolinen kauneusmaku, siis ihan todella, ei vaan siksi kun sen sanominen olisi muka jonkun hyvän ihmisen merkki. p-kat minä sellaisista merkeistä muutenkaan.


mulla on yksi hyvä aurinko ja kuu kaima, edesmennyt silloinen maailman vanhin nainen Jeanne Calment, joka eli kai 122 (?) vuotiaaksi ja sanoi, että 'minulla on yksi ainoa ryppy, ja istun sen päällä'


siitä lähetään, kun ikä alkaa kertyä Smiley


katottiin niin huono leffa, että oma tarkkaavaisuus herpaantui useita kertoja, ja kaikkein hauskinta oli vaan se millä sanamuodoilla ja lauseilla mieheni haukkui elokuvaa Grin elokuva 2012....

hällä on sana hallussa. en ole kyllä edes katsonut aspektejaan sillä silmällä, että mistä juontuisi.


mut noista kauneusjutuista, esim Ratkaisu tai kuka tahansa, ette välttämättä voi edes tietää, joku saattaakin pitää juuri sinua kauniina vaikka et tajua itse sitä.


mulla oli nuoruudessa se, että ensinnäkään en todellakaan pitänyt itseäni kauniina. sitten myöhemmin selvisi, että toiset olivat pitäneet minua kauniina, ja olleet sen takia kateellisia ja kohdelleet minua kurjasti. ja minä olin kaikki ne vuodet elänyt siinä uskossa, että etenkin minussa oli jotain vikaa, niinkuin luonteessa, siis jotain todellista vikaa. ja sitten kun myöhemmin tämän tajusin, tulin ihan raivoihini, koska koko juttu tuntui niin Järjettömältä. (siis, toki minussa todellisiakin vikoja on, mutta tuo syy tuntui suorastaan älyttömältä....)


edelleenkään en pidä itseäni kauniina sillä missimittarilla suuret silmät, nöpönenä etc. olen varmaan just päin vastaista tyyppiä kuin nykyinen miss Suomi, mutta vtut siitäkin. nykyiseen itsetuntooni kuuluu se, etten enää välitä yhtään 'yleisistä malleista' tai 'yleisistä kauneusihanteista' (hyvin paljon toisin kuin joskus ennen)...ja tämä helpottaa huomattavasti. se etten välitä ollenkaan pidetäänkö minua kauniina, tekee minusta kauniimman.


pitäs kammeta ehkä nukkumaan, 2012 leffa oli niin puuduttava kokemus.
« Viimeksi muokattu: 19.03.2010 01:08:49 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #11042 : 19.03.2010 02:24:10 »



                                       coolsmiley

             Lienee verraten ohut verho, se joka erottaa tietoisuuden olla ITSE, ja se

               jonka näkee arkisin peilista, saatikka SE, jonka LUULEE toisten näkevän!


                                                     smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Eyen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #11043 : 19.03.2010 08:06:29 »

viehättävyys ja karisma on ihan eri juttuja kuin onko ulkonäkö 'täydellinen'. se vaan lähtee sisältä, ei sille voi mitään.
Mä oon karismasta samaa mieltä. Sitä vaan on tai ei ole. Se lähtee sisältä ja "loistaa" ihmisestä, tulee julki, vaikka toinen olisi ihan hiljaa vaan, naama peruslukemilla. Smiley

Mun on sanottu olevan karismaattinen, aito ja rohkea. Kun olen pyytänyt perusteluja sanotaan vain "No sä vaan olet, se vaan huokuu susta." smitten
tallennettu

"Tell me what to do, I'll do the opposite."

"I'm pro at weird."
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11044 : 19.03.2010 13:42:10 »

Kotkansilmälle,  Grin Wink Cool

Eyenille, näin se on. Sulla varmaan omat silmät avattaressa, niistäkin jo näkee...


ja yksi mitä ihmiset ei tajua, kuinka erilaista karismaa tai viehätysvoimaa voi olla. joku loistaa sillä, kuinka vahva presenssi hänellä on, hallitseva, kuningatarmainen, vaikkapa. Toinen taas on eteerinen,keijukaismainen ja hohtaa jotain 'tuonpuolesta'....ja läsnäolo on hento ja ilmava....ei silti tarkoita että tää jälkimmäinen olisi huonompi, hänellä on vaan erilainen karisma.


ihmiset niin usein juuttuu siihen, että vaan joku yksi tapa olla olemassa voisi olla hieno, ja alkeellisimmalla tasolla se yksi tapa on vaan se josta mainitaan tai puhutaan ensiksi.

jos vaikka lehdissä hehkutetaan jotain, aivan kuin muuta ei olisi.


muistan mitä minusta tuntui, kun silloin kun olin nuori tai juuri aikuiseksi tullut ja minulle merkitsi lehtien jutut ja yleiset muodit jotain, niin hehkutettiin sitä Jennifer Lopez takamusta joka puolella Undecided se oli joka paikassa aina jenniferlopeztakapuoli X 1000.....ja mulla on just toisenlainen.ei mulla ole angelinajoliehuuliakaan...ja entäs sitten.


näissä kauneusihannejutuisa ottaa päähän sekin, että niillä tavallaan pyritään saamaan ihmiset niin epätyytyväisiksi omaan ulkonäköönsä, että heille syntyisi tarve ostaa jotain, jolla he saisivat jotain mitä heillä ei ole , siis kosmetiikkaa esimerkiksi. on eri asia ostaa kauneustuotteita korostaakseen sitä mitä on ja sen parhaimpia puolia, kun se että olisi pakkomielle muuttaa itsensä toisenlaiseksi kuin on kun ei mitenkään kelpaa sellaisenaan verrattuna johonkin vallassa olevaan 'muottiin'.

naisten epätyytyväisyys kehoonsa tai jopa kehonsa vihaaminen on vaan herkkua kaikenlaiselle kauneusbisnekselle Kiss





« Viimeksi muokattu: 19.03.2010 13:44:38 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Eyen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #11045 : 19.03.2010 13:54:29 »

Eyenille, näin se on. Sulla varmaan omat silmät avattaressa, niistäkin jo näkee...
Juu omat öögathan ne. Ai niistä tosiaan näkee...niin mitä tarkalleen? Smiley
tallennettu

"Tell me what to do, I'll do the opposite."

"I'm pro at weird."
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11046 : 19.03.2010 14:11:29 »


minä katselin niitä hetken, mutta en saannut kiinni mistään sanallisesta määritelmästä vielä (kerron sen sitten jos ja kun sellainen kristallisoituu mieleen)


mitenkähän kuvailisin : no silmistä näkyy tietynlainen voimakas läsnäolo. ripauksella salaperäisyyttä. aika kissamaiset.....(puuh, en tiedä oletko kissa vai koira-ihmisiä...)


niin, taisit olla aurinko Leijonassa? vaikka kuulostaisin mielikuvituksettomalta, sanoisin että aika leijonamaiset silmät minusta.


tallennettu

Eyen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #11047 : 19.03.2010 14:13:44 »


minä katselin niitä hetken, mutta en saannut kiinni mistään sanallisesta määritelmästä vielä (kerron sen sitten jos ja kun sellainen kristallisoituu mieleen)


mitenkähän kuvailisin : no silmistä näkyy tietynlainen voimakas läsnäolo. ripauksella salaperäisyyttä. aika kissamaiset.....(puuh, en tiedä oletko kissa vai koira-ihmisiä...)


niin, taisit olla aurinko Leijonassa? vaikka kuulostaisin mielikuvituksettomalta, sanoisin että aika leijonamaiset silmät minusta.



Oi miten ihanasti kuvailtu ja ajateltu. Oon ihan onnesta sykkyrällä. smitten Kiitos! Juu, leijona olen. Smiley
tallennettu

"Tell me what to do, I'll do the opposite."

"I'm pro at weird."
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11048 : 19.03.2010 14:15:22 »


eipä kestä, se lähti noista silmistä Wink


täällä on se silmät ketjukin jossain, missä pohditaan astrologisesti silmiä ja monet on laittanut kuvia silmistään, en tiedä oletko huomannut.... Smiley
tallennettu

Eyen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #11049 : 19.03.2010 14:22:24 »

täällä on se silmät ketjukin jossain, missä pohditaan astrologisesti silmiä ja monet on laittanut kuvia silmistään, en tiedä oletko huomannut.... Smiley
En ole huomannut. Nyt uskaltauduin laittamaan koko naaman profiilikuvaksi, hih. Päikkäreille.. --->
tallennettu

"Tell me what to do, I'll do the opposite."

"I'm pro at weird."
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11050 : 19.03.2010 14:24:33 »

mulle tuli tunne tosta eyenin kuvasta että joku huoli tai tapahtuma painaa?

joo. pistetään topicki pystyyn mihkä laitetaa naama (ne jokka uskaltaa  Cheesy )
ja aletaan analysoittee mikkä fiilarit ja mitä näkyy  Wink
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11051 : 19.03.2010 14:31:42 »

Huoh.

Mies soitti laivalta, on siellä soittamassa. HUOH.
"Painin monta tuntia eilen kaverini kanssa. Heräsin aamulla lakanat veressä."
HUOH.
Minä: "Mistä sinä verta oli tullut?"
"Musta. Mun sormista, kyynerpäistä ja käsistä."
HUOH.
"Hei, täällä on tosi halpaa kaljaa."

Mun asenne on ärsyttävä, tiedän. Olen ihan tiukka kilin vittu naamalla. Hyi.  coolsmiley
Rentsisti vaan, niin ei ota pattiin tai närästä.

Leikkikööt nyt sitten.  Kiss
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11052 : 19.03.2010 14:38:45 »

joo, mun vasemmasta kädestä voitte vetää päätelmät. oma on. naamakin on jo netissä esillä jossain joka sen osaa etsiä Wink

minusta on vaan kiva kun joku rohkenee olla naamallaan esillä. eipä silläkään, että se mikään itsetarkoitus olisi....vaan jos itsestä siltä tuntuu....
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11053 : 19.03.2010 14:56:33 »

hih, pitäisiköhän itsekin tunkea oma naamansa tuohon kuvaksi. Eipä sillä sinänsä mitään väliä olisi, sillä kyllä kaikki jotka minut tuntevat varmaan tunnistavat minut noista minun kirjoituksista, että ei se naama noita tekstejä pahentaisi =D Olen kyllä niin rakastunut tähän omaan profiilikuvaani tällä hetkellä, että en tiedä raaskinko. Täytyypä kaivella arkistoja ja katsoa josko hyvä kuva löytyisi. ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11054 : 19.03.2010 15:04:04 »

Nonni nyt on sitten tuo lärvi tuossa, olkoon sen aikaa kun sitä jaksaa katsella. Ja huomatan sitten, että näytän yleensä valokuvissa paremmalta kuin luonnossa.  Cheesy
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 735 736 [737] 738 739 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: