Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnus kvinkunssi kuunsolmuun  (Luettu 2945 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Xuelai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« : 05.01.2011 13:18:09 »

Olen ihka uusi tällä foorumilla, enkä oikein tiedä missä kohtaa voisin esittää kysymykseni, nin laitan sen näin. Minulla on syntymäkartalla Saturnus kvinkunssi kuunsolmuun. Saturnus on huoneessa 8 vaa,assa ja kuun yläsolmu kaloissa huoneesa 1 ja olen käsittänyt kvinkunssin tuoden mukanaan vanhaa karmaa jotain joka jäi kesken edellisessä elämässä. Haluaisiko joku minua neuvoa, kuinka voisin tutkiskella itseäni tältäosin.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1 : 05.01.2011 16:02:29 »

Saturnus on rajoituksia, (itse)kuria, sääntöjä, vastuunkantamista/velvollisuuksia, sitkeyttä, viisautta.. 8.huoneessa se siis luo omia rajoituksiaan sisäiselle viisaudellesi, uudistumisellesi, seksuaalisuudellesi. 8. on psykologia, mielen valistuminen. 8. vaa'assa; tasapainottelua, harmonian hakemista, diplomaattisuutta,  - huonoina puolina piittamattomuutta tätä elämänaluetta kohtaan, ailahtelevaisuutta..

Kuunsolmu kaloissa - sinun tulee opetella kalojen ominaisuuksia; luovuutta, mielikuvituksen käyttöä, kuunnella intuitiotasi/sisintäsi, rakentaa pilvilinnoja Grin , tutkia itseäsi, alitajuntaasi. Olet edellisessä elämässä ilmeisesti laiminlyönyt näitä ominaisuuksiasi, ja nyt saturnus luo oman rajoituksensa tähän.. jotain pelkoa? tai jotain.. liian säännönmukaista elämää.. tai vastuun liika kantaminen, liian rutiininomaista elämää mielellään eläisit tms.. Esimerkkejä vaan. Hmm, tutustuhan näihin teemoihin jokaiseen erikseen, ja sitten alat niitä niputtaa yhteen. Googlestakin löytyy jotain. Missä sulla on kuu? Laita koko karttasi liitteeksi, ja sinulle on helpompi ihmisten täällä antaa vastauksia.. Smiley

http://www.kuutarha.fi/kartan_osasia/kuunsolmut/ Tuossa noista kuunsolmuista lisää, muutenkin hyvä astrosivu alkuun pääsyyn. Smiley
Ja itsekin oon vielä opiskelijan saappaissa, että korjatkaahan vanhemmat astrolijat jos puhuin aloittelijalle pötyä. :Smiley Vaikka oon kyllä näillä taidoillani ihan hyvin omaa karttaani tutkinut ja parin muun.. Smiley Niin täydennys ei ole pahitteeksi ikuna.
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Xuelai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #2 : 05.01.2011 17:10:28 »

Hei ja monet kiitokset sinulle tästä avusta. Palaan myöhemmin tähän. Halusin vain tulla kiittämään sinua. En ole varma osaanko liittää karttaa.
tallennettu
Xuelai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #3 : 08.01.2011 17:07:41 »

Kiitos neuvosta, toivottavasti saan nyt karttani tähän kunnolla.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: