Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unien tulkintaa  (Luettu 99827 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #105 : 06.03.2011 02:55:14 »

Ennemunista, kaveri, nainenpa tietenki, näki joku aika sitte unta, että oli vanhempiensa luona ja käveli tallien takana pellolla. Oli alkamas kova ukonilma ja se käveli hevosen takana ja tuli toiselle puolelle tallia, jonka edessä sen äitee oli vanhas traktoris istumas ja päittelemäs kännykkäänsä, kuinka kauhia ukonilma on tulossa. Jyrinä ja salamointi alko olla kovat ja kaveri pujahti tallin ovesta sisään. Samas siihen hevoseen iski iso salama ja kaveri näki tallin ovelta hevosen kavioita ja kenkiä, kun se alkoi potkimaan vauhkona. Kaveri ajatteli, hitto, tuo salama olis iskeny muhun, jos olisin jääny ulos. Se hevonen muuttu vaalean ristiveriseksi mieheksi mahtavalla valkoisella hammasrivistöllä ja valkoisis vaatteissa.
Mies hymyili leviästi ja sano kaverille, että mä haluan sut. Kaveri siihen, että ei se nyt ihan nuan yksinkertasta ole, kyllä munki pitää jotakin saada. Niinpä se mies nauroi, otti kaverin käsilaukun käteensä, nosti sen ylös ja sanoi, että se moninkertaistaa kaiken rahantulon ja varallisuuden kaverille, mutta sen pitää edelleen tehdä sen rahan ja varallisuuden eteen jotain ja lisäs taas, että se haluaa mun kaverin tosissaan ja jatkaa sympaattista nauruaan.
Kaveri herää ja ihmettelee untaan ja soitti mulle siitä.

Menee 2-3 päivää ja kaveri menee hammaslääkärille ison hammasremontin takia ensimmäistä kertaa.
Hoitaja kutsuu kaverin hoitohuoneeseen ja se hammalääkäri on se unen mies ja tismalleen sen näköisenä kuin unessakin ja kaveri tapaa sen ekaa kertaa elämässään ja tietenkin siltä meni iha pasmat sekaisin.
Hoitosuunnitelmaa varten hammaslääkäri kutsu sen toimistoonsa ja kysy, että tää ei ole ny normaalia hoitotyötä, mutta lähtiskö kaveri illalliselle sen kanssa saman tien ja kaveri siihen, että anna kun mä ny vähä mietin ja ei hän niin helppo nainen ole. Treffit kuitenki tuli seuraavalle illalle drinkin ja keskustelun merkeissä.
Kaveri soittaa mulle ihan shokissa. Meni kuitenkin niille treffeille. Tuli seuraava hoitokäynti ja menivät illalliselle yhdes. Hammaslääkäri kokkas sille. Hammaslääkäri soittelee ja tekstittelee usein päivässä, eikä saa kaveria mielestään. Suhde on edennyt tiiviissä tahdis ja kaverillani on a million dollar hollywood-hymy. Smiley
« Viimeksi muokattu: 06.03.2011 04:00:58 kirjoittanut Unissa Kävelijä » tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #106 : 06.03.2011 14:18:15 »

Tua symboliikka on magee. Ukonilma enteilee pelkoa = kaverilla ongelmaa hampaissa. Salama muuttaa kaiken nopeasti. Hevosenkengät olis onnea. Tyyppi valkoisessa hammasrivissä ja valkoisis vaatteis = hammalääkäripä tieten.
Kaveri joutui "yllättäen" hammaslääkärille ja unen näkemisen aikana siitä ei ollut vielä mitää tietoa, mutta se valitteli jotain hampaissaan ja kyseli hyvän hammaslääkärin perään = kävelee hevosen perässä.
Se sai ajan jonkun kaverinsa kautta tuolle hammaslääkärille paris päiväs. Loppujen lopuksi siinä kävi, kuten jo kerroin ja kaverin koko hampaisto hoidettiin terveeksi ja kruunutettiin posliinikuorilla valkoiseksi hollywood-hymyksi.

Unien symboliikka ei aina ole syvällisistä kiertoilmaisua.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #107 : 07.03.2011 15:48:58 »

Tämä oli erikoinen uni ja mielestäni ihan hyvän sävyinen...

Unessa minulta lohkesi vasen etuhammas ja sen sisältä tipahteli timantteja. Hieman kiivastuin ja noukin pudonneet maasta, laitoin takaisin ja liimasin hampaan umpeen... "ei helmiä sioille. Nämä ovat minun!", muistan murisseeni liimatessani  2funny
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #108 : 09.03.2011 11:14:31 »

Olipa erikoinen uni, aika pitkä ja rönsyilevä kyllä, mutta muistan vain tämän pätkän:
Sellainen 70-luvulla rakennettu talo oli myynnissä, ja sen oli annettu mennä hieman ränsistyneeseen kuntoon, kuitenkin kohtalaisessa kunnossa. Se oli hienolla paikalla, meren rannalla. Joku tuttuni (en muista kuka) halusi mennä sitä katsomaan ja oli innostunut siitä. Minulle tuli vain huonot vibat siitä talosta jotenkin, että siellä on huonot energiat yleensäkin, ja tuntui että siellä on jokin suuri kosteusvaurio mitä on yritetty peitellä. Ja sitten se omituisin osuus, heti taloon astuessa tuntui että yhtäkkiä olisi kokonainen kärpänen silmässä kiinni, eikä sitä saanut siitä irti, näki vain puolella silmällä, ahdisti hieman kun ei nähnyt kunnolla, ja nyt juuri pitäisi nähdä, kun on vanhempaa taloa katsomassa, kaikki yksityiskohdat. Myöhemmin joku selvitti, että tuon kärpäsen oli sylkäissyt talossa pesää pitävä käärme, tuo käärmelaji on sellainen joka sylkee myrkkynsä ihmisten silmiin.
  Huh Smiley
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #109 : 09.03.2011 14:30:20 »

Tämä oli erikoinen uni ja mielestäni ihan hyvän sävyinen...

Unessa minulta lohkesi vasen etuhammas ja sen sisältä tipahteli timantteja. Hieman kiivastuin ja noukin pudonneet maasta, laitoin takaisin ja liimasin hampaan umpeen... "ei helmiä sioille. Nämä ovat minun!", muistan murisseeni liimatessani  2funny

Kaikkea ei todellakaan tarvii selitellä vaikian kautta. Kun ihminen on henkisesti lahjakas, niin unien viesti on suorempi. Selität unesi merkityksen itse; ei helmiä sioille, nämä ovat minun! Sulla on jotain sellaista pääomaa itselläs, jota ei ihan kaikkien kanssa nautita.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #110 : 09.03.2011 14:38:49 »

Olipa erikoinen uni, aika pitkä ja rönsyilevä kyllä, mutta muistan vain tämän pätkän:
Sellainen 70-luvulla rakennettu talo oli myynnissä, ja sen oli annettu mennä hieman ränsistyneeseen kuntoon, kuitenkin kohtalaisessa kunnossa. Se oli hienolla paikalla, meren rannalla. Joku tuttuni (en muista kuka) halusi mennä sitä katsomaan ja oli innostunut siitä. Minulle tuli vain huonot vibat siitä talosta jotenkin, että siellä on huonot energiat yleensäkin, ja tuntui että siellä on jokin suuri kosteusvaurio mitä on yritetty peitellä. Ja sitten se omituisin osuus, heti taloon astuessa tuntui että yhtäkkiä olisi kokonainen kärpänen silmässä kiinni, eikä sitä saanut siitä irti, näki vain puolella silmällä, ahdisti hieman kun ei nähnyt kunnolla, ja nyt juuri pitäisi nähdä, kun on vanhempaa taloa katsomassa, kaikki yksityiskohdat. Myöhemmin joku selvitti, että tuon kärpäsen oli sylkäissyt talossa pesää pitävä käärme, tuo käärmelaji on sellainen joka sylkee myrkkynsä ihmisten silmiin.
  Huh Smiley

Magee symboliikka! Tarjotaanko sulle tai sun lähipiiriin jotain sellaista, mistä kaikkea totuutta ei ole kerrottu ja totuutta yritetään peitellä keinolla millä hyvänsä? Uni on selkä varoitus.
Katopas, mitä sulle on pukkaamassa lähiaikoina. Voit olla nimittäin myrkyt silmissä myöhemmin. Se voi olla joku sopimus tai ihmissuhde.
Varoitusunien kanssa sellaasta, että niinhän ei tarvi käydä valvetilassa, vaan ne ovat varoituksia, että näin saattaa käydä, ellet ole varovaisempi ja tarkkaile tapahtumia.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #111 : 09.03.2011 20:58:53 »

Hei Unissa Kävelijä ! (= Mulla olis taas eräs uni joka jäi mieltä hiertämään.... Pari yötä (oikeastaan vasta aamuyöstä, yöllä en saanut kipeän kurkun takia kunnolla unta...) sitten näin:

Talutin vanhempaa koiraani ja menimme vanhaan kouluuni. Se oli muuten tyhjä mutta kurkkasimme erääseen luokkaan jossa olin ollut 3-4 luokalla ja siellä oli kaksi ihmistä. Toinen niistä taisi olla opettaja, toisesta en tiedä.

Koira olisi halunnut mennä luokkaan sisään mutta talutin sen pihalle, ja katoksessa se pissi siihen ulko-oveen

Olimme kai lähdössä siitä sitten pois kun näin serkkuni vähän matkan päässä autossa istumassa ja tämä näytti mulle keskisormea  Näytin  sitte takas ja lähdin juoksemaan kotiin.

Siinä vaiheessa hihnan päässä olikin taas toinen koirani ja juostessa annoin sen vetää minua niin pääsin vielä kovemmpaa vauhtia ja lensinkin välillä.

Pysähdyimme eräässä kohtaa tietä, koska tiellä käveli joutsenen poikanen. Totesin sen unessa poikaseksi koska se ei osannut lentää, oli melko pienikokoinen ja vähän likaisen värinen. Autoin linnun pois tieltä jottei se jäisi auton alle, ja tienvieressä se muutti väriään sen heinikon väriseksi ikään kkuin kameleontti eikä sitä meinannut tunnistaa.

Siihen se sitten loppui.

Muutaman tunnin unien jälkeen heräsin taas ja olin n. tunnin ajan hereillä, kunnes vähäisten yöunien jälkeen alkoi pahasti väsyttää ja n. klo 10 aikaa aamulla kävin takaisin nukkumaan Cheesy

Näin sitten vielä aamupäivällä unta jossa olen jälleen siinä 3.-4. luokan luokassa. Istuin takapulpetissa joidenkin ihmisten kanssa ja opettaja selitti jotain. Luokan sivussa oli myös pulpetteja ja kaksi minua vuoden verran vanhempaa kaveria nukkui niiden ääressä (oisko tämä ilmentymää siitä kun itse olin väsynyt Cheesy ).

Toinen heistä heräsi kun me tuijotimme tätä jonkun aikaa. SItten lähdimme ajelemaan heidän ja niitten joidenkin kavereiden kanssa. Kävimme syömässä paikassa jossa olen töissä oikeasti. Työvuorossa oli kolme thaimaalaista, kaksi miestä ja yksi nainen. Tilasin kerroshampurilaisen juustolla ja ananaksella, mutta saatuani ruokani siitä puuttui kaikki pihveistä ananaksiin Cheesy

Menin valittamaan sinne keittiöön ja sanoin tekeväni vaikka sitten itse sen hampurilaisen itselleni kun kerran olen siellä töissäkin. Nämä keittiöhemmot eivät sanoneet mitään, ikäänkuin eivät olisi osanneet puhua samaa kieltä. Lopulta en tehnykkään ruokaa itselleni vaan halusin auttaa näitä ihmisiä siinä ruuan teossa koska asiakkaita oli iso jono.

Ulkona paistoi aurinko ja oli hellettä kun lähdimme siitä syömästä. Olin pikkuserkkuni kanssa autossa ja siellä oli yläasteeltamme joku ärsyttävä tyttö, en muista nimeä. Jokatapauksessa auton ovi aukesi ja melkein putosin kyydistä kun ajoimme korkealla harjulla ja pikkuserkkuni nauroi....
tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #112 : 10.03.2011 02:04:43 »

Moi, mulla on jäänyt tämänaamuinen uni vaivaamaan:

Olin siinä Helsingissä, pyörin ympäri ämpäri ja otin kuvia itsestäni. Myöhemmin, kun katsoin unessa valokuviani, niin siinä oli ihastukseni taka-alalla joka kuvassa (tosin pirunnäköisenä, hän on oikeassa elämässä tehnyt esityksen, jossa esitti pirua/saatanaa). Jotain siinä tuli tuumattua että ei saatana, jätkä seuraa mua aina kun oon ko. kaupungissa.

Sori kun on vähän lyhyt, tuo jäi muistiin ja vaivaamaan.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #113 : 13.03.2011 20:07:11 »

Hei Unissa Kävelijä ! (= Mulla olis taas eräs uni joka jäi mieltä hiertämään.... Pari yötä (oikeastaan vasta aamuyöstä, yöllä en saanut kipeän kurkun takia kunnolla unta...) sitten näin:

Talutin vanhempaa koiraani ja menimme vanhaan kouluuni. Se oli muuten tyhjä mutta kurkkasimme erääseen luokkaan jossa olin ollut 3-4 luokalla ja siellä oli kaksi ihmistä. Toinen niistä taisi olla opettaja, toisesta en tiedä.

Koira olisi halunnut mennä luokkaan sisään mutta talutin sen pihalle, ja katoksessa se pissi siihen ulko-oveen

Olimme kai lähdössä siitä sitten pois kun näin serkkuni vähän matkan päässä autossa istumassa ja tämä näytti mulle keskisormea  Näytin  sitte takas ja lähdin juoksemaan kotiin.

Siinä vaiheessa hihnan päässä olikin taas toinen koirani ja juostessa annoin sen vetää minua niin pääsin vielä kovemmpaa vauhtia ja lensinkin välillä.

Pysähdyimme eräässä kohtaa tietä, koska tiellä käveli joutsenen poikanen. Totesin sen unessa poikaseksi koska se ei osannut lentää, oli melko pienikokoinen ja vähän likaisen värinen. Autoin linnun pois tieltä jottei se jäisi auton alle, ja tienvieressä se muutti väriään sen heinikon väriseksi ikään kkuin kameleontti eikä sitä meinannut tunnistaa.

Siihen se sitten loppui.

Muutaman tunnin unien jälkeen heräsin taas ja olin n. tunnin ajan hereillä, kunnes vähäisten yöunien jälkeen alkoi pahasti väsyttää ja n. klo 10 aikaa aamulla kävin takaisin nukkumaan Cheesy

Näin sitten vielä aamupäivällä unta jossa olen jälleen siinä 3.-4. luokan luokassa. Istuin takapulpetissa joidenkin ihmisten kanssa ja opettaja selitti jotain. Luokan sivussa oli myös pulpetteja ja kaksi minua vuoden verran vanhempaa kaveria nukkui niiden ääressä (oisko tämä ilmentymää siitä kun itse olin väsynyt Cheesy ).

Toinen heistä heräsi kun me tuijotimme tätä jonkun aikaa. SItten lähdimme ajelemaan heidän ja niitten joidenkin kavereiden kanssa. Kävimme syömässä paikassa jossa olen töissä oikeasti. Työvuorossa oli kolme thaimaalaista, kaksi miestä ja yksi nainen. Tilasin kerroshampurilaisen juustolla ja ananaksella, mutta saatuani ruokani siitä puuttui kaikki pihveistä ananaksiin Cheesy

Menin valittamaan sinne keittiöön ja sanoin tekeväni vaikka sitten itse sen hampurilaisen itselleni kun kerran olen siellä töissäkin. Nämä keittiöhemmot eivät sanoneet mitään, ikäänkuin eivät olisi osanneet puhua samaa kieltä. Lopulta en tehnykkään ruokaa itselleni vaan halusin auttaa näitä ihmisiä siinä ruuan teossa koska asiakkaita oli iso jono.

Ulkona paistoi aurinko ja oli hellettä kun lähdimme siitä syömästä. Olin pikkuserkkuni kanssa autossa ja siellä oli yläasteeltamme joku ärsyttävä tyttö, en muista nimeä. Jokatapauksessa auton ovi aukesi ja melkein putosin kyydistä kun ajoimme korkealla harjulla ja pikkuserkkuni nauroi....

Ei tule erityistä tunnetta suuremmista henkimaailman erityisviesteistä, vaan molemmat unet ovat kehitystäsi henkisesti vahvaksi ihmiseksi. Keskisormen näyttäminen = kritiikin tai vastalauseen vastaanottaminen ja siihen vastaaminen. Hampurilaisesta puuttuvat ainekset on koe, uskallatko huomauttaa, kun saat epäreilua tai huono kohtelua ja ryhtyä toimiin itsekunnioituksesi ja arvostuksen saavuttamiseksi.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #114 : 13.03.2011 20:10:49 »

Moi, mulla on jäänyt tämänaamuinen uni vaivaamaan:

Olin siinä Helsingissä, pyörin ympäri ämpäri ja otin kuvia itsestäni. Myöhemmin, kun katsoin unessa valokuviani, niin siinä oli ihastukseni taka-alalla joka kuvassa (tosin pirunnäköisenä, hän on oikeassa elämässä tehnyt esityksen, jossa esitti pirua/saatanaa). Jotain siinä tuli tuumattua että ei saatana, jätkä seuraa mua aina kun oon ko. kaupungissa.

Sori kun on vähän lyhyt, tuo jäi muistiin ja vaivaamaan.

Lyhyestä virsi kaunein. Smiley Uni on varoitus ottaa ruusunpunaiset brillit naamalta ja avata silmät. Oletkos romantisoinut mielessäsi ihastuksesi ihan täydelliseksi ihmiseksi ilman suurempia vikoja?
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #115 : 13.03.2011 20:18:31 »

Heippa Unissa Kävelijä!

Minua jäi häiritsemään päikkäriuni, jonka näin äsken. Hoidin vastasyntynyttä vauvaa, joka oli jo aika iso ja osasi puhua. Vauva ei ollut minun, mutta oli jätetty minulle hoidettavaksi. Kukaan ei auttanut minua hoitamaan sitä, minulla ei ollut vauvalle edes hoitopöytää ja kyhäsinkin sellaisen jostain vanhoista lehdistä, mitä löysin varastosta. Oloni oli vihattu ja vauvakin piti minua aika idioottina ja kehnona ihmisenä. En muista ollenkaan mitä se vauva jutteli mulle, mutta ei kai ainakaan mitään kamalan positiivista.
Onko tuossa mitään tulkittavaa?

soma  smitten

Mjaa, vaaditkos itseltäs paljonki täydellisyyttä ja virheettömyyttä itseltäsi? Onko sulla myös menossa vaihe, jossa sun pitäisi olla valmis ottamaan vastuu itsestäsi ja elämästäsi, mutta haluaisit mieluiten olla autettava ja tuettava, kun sulla ei ole "hoitopöytääkään", eli ootko helposti riippuvainen muista tai jostakusta ja olettamassa, että toinen sanoo, mitä sun tulee tehdä ja toimia, kuin päättää itse?
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #116 : 13.03.2011 20:30:27 »

No tässäpä teille toistuva uni jota saapi tulkita. Näen nimittäin tosi usein unta, jossa olen muuttanut viisikerroksiseen taloon. Osaan kohta piirrellä sen huone huoneelta paperille, niin monta kertaa olen sen unessa nähnyt.

Alimmassa kerroksessa on yksi iso makuuhuone sekä valkoiset portaat ylöspäin, muuta en vielä siitä kerroksesta muista. Äiti ja isä nukkuvat siellä isossa makuuhuoneessa, ja sen väritys on hyvin punaista ja ruskeaa.

Toisessa kerroksessa on jälleen makuuhuoneita, vaaleanvihreän sävyisiä. Niissä nukkuu yleensä vieraita tai sisarustenlapsia, jos en itse asetu siihen kerrokseen.

Kolmas kerros on väritykseltään valkoinen, siellä on makuuhuoneen lisäksi takkahuone valkoisine takkoineen.

Neljättä kerrosta en vielä muista niin tarkkaan.

Viides kerros on minulle tutuin, ja siellä on tosi ison makuuhuoneen lisäksi mm. tanssisali, violetinsävyinen työhuone jossa on myös pieni keittiö, kirjastosali, ties kuinka monta huonetta. Niissä kuljetaan ns. neliön muotoisena, ihan kuin keskellä olisi esim. vain käytävä tai sisäpiha.

Yleensä siellä on paljon ihmisiä, ja minä vaellan ihmeissäni ja innoissani huoneesta huoneeseen. Siellä on tosiaan sukulaisia, mutta myös yksi hovimestari joka aina paheksuu minua jos innostun juoksentelemaan talossa Cheesy Se on ikäänkuin "minun" taloni, mutten tunne sitä ihan kokonaan unessakaan, eli jos joku tulee kysymään, mihin majoittautua, en osaa vastata (vaikka joka puolella näyttää olevan makuuhuoneita! Cheesy )

Talohan yleensä tarkoittaa minuutta, mutta minua kiinnostaa nuo viisi kerrosta, keksisikö joku niille selityksiä?

*A*

Joo, minuuttahan se ja itsessäsi seikkailet. 1. kerros on sussa sitä, minkä oot omaksunu vanhemmiltasi.
2. kerros on sussa sitä, mikä oot omaksunu ympäristöltä, niin itsestään selvää, ettei sitä tarvi ajatella, ellet itse mene ympäristöön. 3. kerros vaikuttaa valkoisine väreineen muokattavissa olevalle alueelle, josta tulee mitä sä itse haluat. 4. kerros on alitajunta ja pimeä puolesi. Pimeässä puolessa uinuvat myös tiedostamattomat kyvyt, puolet ja taidot. 5. kerros on oma keskuksesi, jossa viihdyt ja oleskelet eniten.

Se, ettet sä tiedä kertoa paikkoja talossasi merkkaa sitä, että ettet vielä tunne itseäsi ja kaikkia puoliasi ja taitojasi tarpeeksi hyvin. Hovimestari saattaisi olla henkioppaasi tai korkeampi sinä, joka tuntee talon, sut läpikotaisin.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #117 : 13.03.2011 22:04:42 »

Tunnustan miehisen vajavaisuuteni Soman unta tulkinnassa. Vauvaa ei, mutta beibejä. Vauvat edustaa miehelle eri asioita kuin naiselle.
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #118 : 14.03.2011 19:02:55 »

Edellisyönä näin erikoista unta jota saa vapaasti ja mielellään koittaa tulkita..
Ajoin autoa moottoritiellä, tuttu tie, kaveri taisi olla kyydissä. Edessä taivaalla säkenöi valtavan kokoinen aurinko kullan sävyissä, liekehti suorastaan, taivaanranta oli punertavan ja kullan keltaisen värinen.  Huomasimme että aurinko olikin suuri silmä, tiesin että se on "minun silmäni". Huomio kiinnittyi erityisesti mustaan pupilliin joka oli kuin mustepläntti, nestemäisen näköinen joka ei meinannut pysyä muodossaan, se ikäänkuin liikkui. Pupillista tipahteli muutamia mustia pisaroita joita osui autoonkin. Silmä ei ollut uhkaava tai pelottava, pikemminkin vaikuttava ja kohtalokas..
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #119 : 27.03.2011 10:16:19 »

Näin joskus ala-asteikäisenä unen, jossa katselin itseäni peilistä. Katselin kasvojani ja silmiäni. Silmäni olivat kauttaaltaan mustat, samanlaiset kuin ulkoavaruuden olioilla yleensä kuvataan olevan. Räpyttelin silmiäni kovasti ja muttuivat tavallisiksi ihmisen silmiksi.

Toinen kummallinen uneni oli, että lensin yöllä vanhanaikaisella kaminalla vähän maanpinnan yläpuolella ja katselin tähtikirkkaalle taivaalle. Vähän pelkäsin katsella, koska pelkäsin, että minut tullaan hakemaan pois, enkä halunnut lähteä.

Minulla on myös ollut paljon unia siitä, kuinka tuuli tempaa minut mukaansa ja lennän. Sitten kun minua alkoi pelottaa, osasin jarruttaa jaloillani ja laskeuduin kauniisti maahan. Lensin aina puunlatvojen korkeudella. Puut olivat mäntyjä.

Toisinaan kaipaan näitä uniteemoja.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: