Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua Progression tulkinnassa  (Luettu 2498 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rapu06
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 02.12.2010 03:23:32 »

Olen erittäin kiinnostunut astrologiasta ja itsekin sitä ajanmyötä opiskellut, silti vieläkin oman kartan tulkinta on vaikeaa.

Koetan tässä laittaa kuvaa tämän hetken proge-kartasta jos joku tämän alan osaaja viitsisi tulkita sitä minulle.

Jo etukäteeen kiittänen rapu06
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1 : 02.12.2010 12:52:23 »

No en minä sen ihmeemmin osaa tulkita, mutta sen verran olen ollut ymmärtävinäni, että pääosin katsellaan Kuuta.  Kuu on 2,5 vuotta samassa merkissä.  Muut planeetat kulkee niin hitaasti progresiivisella kartalla, ettei ne välttämättä muutu miksikään pitkiin aikoihin.  Tietysti esim  aurinko vaihtaa merkkiä ja huonetta aina jossain kohtaa, ja sen luulisi tuntuvan.  Mulla esim on  aurinko aivan  kauris:n viime asteella progressiivisella kartalla, ja odotan kovasti Vesimies-aikaa.  Myös  askendentti vaihtumista on hyvä tarkkailla siinä mielessä, että huomaa vireen muuttumisen.

Sulla on  aurinko ja kuu  rapu:ssa, joten varmaankin hyvin rapumaista aikaa elelet.   Wink
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
rapu06
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #2 : 02.12.2010 17:07:33 »

Kiitos vastauksesta, mutta tarkoitin että löytyisikö joukosta sellaista joka tekisi kartastani tarkemman tulkinnan, eli siis juuri tuosta progressio puolesta, esim mitä tarkoittaa kun mc on 1. huoneessa, satrurnus lähestyy natal ac:ta, pluto ohittaa natal pluton jne.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: