Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apuva Chironin ja Jupiterin transiitteihin?  (Luettu 3653 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« : 01.03.2008 13:47:11 »

Minulle on tulossa kaksi voimakasta transiittia samaan aikaan:

 chiron aspect_con aurinko
 jupiter aspect_con keskitaivas ( aspect_con merkurius aspect_con venus)

Ajatuksia tästä?

Olen odottanut  jupiter MC:lleni pitkään ja pelkään nyt  chiron:n jotenkin torpedoivan "hyvät aikeet"  Wink 
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 01.03.2008 14:07:06 »

Kannattaa ajatella positiivisesti muistaen että luomme tulevaisuutemme paljolti omilla ajatuksillamme. Maalaa siis maailmasi - ja tee se kirkkain värein! Wink

Itse olisin taipuvainen siis sinunkin kohdallasi ajattelemaan niin, että työasioissa alkavan, uuden 12-vuotissyklin myötä Kheiron Auringolla kuvaa sitä omaa eheytymistäsi, jota onnistuminen ja laajentuminen työasioissa väistämättä tuo omaan persoonaasi.

Onnea siis piakkoin eheytyvälle ja uudistuvalle Minerwalle!  Smiley

tallennettu

Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #2 : 03.03.2008 19:51:32 »

Onnea siis piakkoin eheytyvälle ja uudistuvalle Minerwalle!  Smiley

Kiitos May  smitten 

Eheytymistä, uudistumista ja onnistumista kaipaankin juuri nyt. Innolla odotan, mitä jupiter tuo tullessaan... Oikeastaan en koe tuota  chiron:kaan pahana, pikemminkin vähän kysymysmerkkinä. Jostain syystä asioita täytyy usein oppia juuri kantapään kautta. Tämä saattaa nyt olla sitä, mutta lopputuloshan ratkaisee  Wink
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3 : 02.07.2008 22:07:41 »

Kaivoin tämän aiheen esille täältä kun huomasin, että minulla on syyskuun alussa ainoana  Huh tr.
 chiron aspect_con MC

Mitenkäs tätä nyt sitten pitäisi tulkita? Tuoko tuo apua valmistumiseen vaiko...  Huh  idiot2

 jupiter aspect_con keskitaivas on tulossa maaliskuussa 2009.  Smiley
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #4 : 22.07.2008 17:54:23 »

Nostanpa minäkin nyt tätä aihetta esiin, kun huomasin, ettei kukaan ole vielä vastannut. Joku viisaampi osaa takuulla ottaa kantaa transiittitulkinnan kannalta, minä tässä veistelen omia kokemuksiani  :Smiley

 chiron aspect_con aurinko on juuri nyt päällä. Huh. Se repii, se puhdistaa. Elämä on myllertänyt ja mullistanut, ja ennen kaikkea - pakottanut lopulta katsomaan omaa elämäntehtävää silmiin. Hassua, että olen lyönyt samalla tavalla päätä seinään jo usemman kerran; vaihtanut työpaikkaa ojasta allikkoon vain huomatakseni saman tyytymättömyyden, saman uupumuksen, saman merkityksettömyyden... Oikeastaan tiesin jo 15-kesäisenä, mitä ihan oikeasti elämältäni haluan. Olen vain yrittänyt jättää sen huomioimatta, koska halusin helpomman tien, halusin elää ja olla kuten muut  uglystupid2  chiron ei anna  Grin  Pitänee alkaa viritellä kunnon maastokenkiä sitä mutkaisempaa ja kivikkoisempaa tietä varten!!!

 jupiter kolkuttelee nyt  venus aspect_con merkurius -kaveruksiani ja siirtyy lopulta vuoden lopussa  keskitaivas:lle. Fenix-lintu räpistelee siipiään.

 keskitaivas viittaa työhön, uraan ja muuhun kodin ulkopuoliseen toimintaan, eli jos olet Lizzy jo nyt omalla polullasi, nahan luominen ja uusiin ulottuvuuksiin nouseminen onnistunee melko kivuttomasti  Wink MUTTA... tarvittaessa  chiron myös ravistelee hereille ruususen unesta. Minulle tuo prosessi on ollut kaikessa rankkuudessaankin kiehtova. Uudistumista odotellessa... coolsmiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: