Sivuja: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5648833 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2145 : 04.07.2008 17:04:45 »

Kävin biitsillä ja juttelin rapu  serkun kanssa, joka on myös ihmeissään ravun käytöksestä. Onhan ihmisiä paljon- tuhansia..-ei ole edes kyse siitä onko jollain parempi kroppa kuin toisella, vaan jostain muusta, mitä lienee. Mutta minun on pakko liikkua, muuten jään miettimään käsittämätöntä asiaa.. niin, kummin päin se on, että ihmiset katoaa vai ei. Kun rakkaus on sielussa, se on vaikea ravistella pois, muuten.  tickedoff  coolsmiley Rapuserkulla joku miekkonen oli kadonnut   6 kk:ksi ja tullut takas, vähänpä häntä enää kiinnosti. Nykyinen  oinas tuli kun häntä ei kiinnostaneet miehet kaikenlaisten kokemusten takia.

Saapa nähdä. Niin ja sitten tämä. Miksei voi tietokoneella muotoilla sellaisen kumppanin kuin haluaisi.. paljon tuota rapua, hieman muutamaa muuta.. vai onko se tietokone oma mieli. Koetan nähdä jonkun hyvän puolen tässä hänen katoamisessaan, no, ainakaan en ole sellaisen kanssa joka hyväksyy huumeet kuten hän. Joo..

On kesä vaikken ehkä välitä.. olis vaikka talvi jos olis tärkeät ihmiset ympärillä, muu kuin suku ja työ..
« Viimeksi muokattu: 04.07.2008 17:12:58 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2146 : 04.07.2008 17:27:05 »

Juttelen egyptiläisen kaksosmiehen kanssa.. huomaa että kun jollain ei ole onkelmaa, juttelu on helppoa.. siis ystävänä. Kyllä jotkut miehet pystyy olemaan ystäviä, kaikista ei tiedä, hullua kyllä niistä läheisimmistä.

Daily Planet Overview
The Moon quincunx Pluto today could make you feel obsessed with a person or cause. All of your energy will be focused on a single aim. For your sanity, tone it down, and turn your attention to something else.

 Grin Grin
« Viimeksi muokattu: 04.07.2008 17:55:41 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2147 : 04.07.2008 20:32:29 »

Elwyn älä yritä mun miestä! Mehän ollaan Batmanin kanssa naimisissa. Ettekö usko? Totta se on! Mun unessa mentiin  Grin Villit unet mulla..  idiot2

Hohhoijaa.. Väsyttää mut pitäs pakata. Huomenna lähtö ja se on sitte viikko on the road again..

BTW, miks naiset kiinnostuu aina näistä "pahoista pojista"?  Huh
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2148 : 04.07.2008 20:52:26 »

Aika hyvin kyökkipsykoloitu  Grin Mut sellanen juttu vaan.. Että kun mä ainakin olen melkein täysin tietoinen omasta "pimeästä" puolestani, niin herranjestas jos mä VIELÄ jotain löytäisin from my dark side  buck2

Listasin kerran mun ns. negatiivisia puolia paperille ja kyselin jellonalta ja kumppaneilta, että mitä negatiivisia piirteitä ne mussa näkee. Jellona oli tietty sitä mieltä, ettei mussa oo mitään vikaa, mutta serkkupojalta tuli ainakin kolmasosa niistä mitä olin listannu.. Tykkään kun mulle sanotaan suoraan ja siks oonki käskeny ihmisten ensin sanoa jos käyttäydyn kuin idiootti ja sitten vasta saa suuttua.

Muutenkin, rautalankaa on paljon helpompi lukea kuin ajatuksia  Grin

Paha poika on sellanen, joka menee, tekee ja on niinku huvittaa. Ei välitä muista yhtään sen enempää kuin säädetyistä laeista. Sellanen.. niinku leffoissa  Grin Jos joskus vaihdan jellonan johonkin toiseen niin voisin kesyttää jonkun oikein oikein pahan pojan..

Asiasta kukkaruukkuun; elän tynnyrissä, kuka on Sofi Oksanen?  laugh

EDIT: Jaa joku kirjailija.. Ihan uus mulle
« Viimeksi muokattu: 04.07.2008 20:54:48 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2149 : 04.07.2008 21:05:54 »

Pompin kuin aropupu aiheesta toiseen:
mä en tiedä miks mulle tuli mieleen, mutta ootte varmaan kuulleet tästä "Sata Naista" -blogista ja miehestä, joka tunnetaan nimimerkillä Teppo M.?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2150 : 04.07.2008 21:14:57 »

Hmmm.. FoN on mulle melko tuntematon sinänsä, mutta tää kaveri on kyllä.. ahh..

http://kuvat.huumakuva.net/displayimage.php?pos=-4755
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2151 : 04.07.2008 21:30:29 »

Mullakin on tollaset piilarit  Wink

Katsekontaktista tulikin mieleeni, Charonin laulaja veti polvillaan jotain love-biisiä sillon MTR:ssä ja katto mua tooooosi pitkään ja ojensi vielä kätensäkin mua kohti. En ees ollu punanen ku se vihdoin nousi ylös ja käänsi katseensa pois..  Grin Mut se Tuska.. Ja Peksi.. Mmmh.. Joo nyt loppu.  Grin

Aurinkolasit on kivat. Saa tuijotella ihmisiä eikä ne tiiä mitään.. "Mä nään teijät mut te ette nää mua" -tyylillä mennään. *evil laugh*
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2152 : 04.07.2008 21:30:47 »


oikeesti meillä oli paljon tuijotusta. jossain vaiheessa jotkut kuvas sieltä lavan takaa yleisöä, joten pääsinköhän heidän keikkavideolle sinä typerännäköisenä ämmänä joka tuijottaa usvaisesti. 2funny



Hiihii, sen haluaisin sitten nähdä..... smitten

Se  kauris-tyyppi... Repaleiset farkut, musta nahkatakki, intensiivinen katse, hyvän miehekäs leuka, jännä hymy minkä teki söpöksi terävät kulmahampaat, sellanen vähän veikeen pahan näkönen..
Se oli sellanen vakavahko, uskottavan kuulonen mutta silti rento ja hauska.. Ja sen kaverit pyöri sen ympärillä niinku se ois joku boss, mutta silti se ei ollut himpun vertaa ylpeä tai elvistellyt niiden kavereiden läsnä, päinvastoin tuntui pitävän huolta kaikista että ne pääsee sinne minne menee.. Mutkin talutti puoliväkisin sinne taksijonoon ja katsoi mun lompakkoon että mulla on varmasti rahaa... Grin

Kauris.. Mielenkiintosta. Onhan mulla itselläkin kuu kauriissa enkä oo mikään lässyttäjä enkä tykkääkkään semmosesta...
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2153 : 04.07.2008 21:35:31 »

Kaylee tuohan kuulostaa ihan mun jellonalta  Grin
Remmit, ketjut ja panosvyöt vaan puuttuu. Niin ja kulmahampaissa sillä on sellaset söpöt pidennykset.. Pelkään sitä pimeessä  :Smiley Ja välillä se tykkää leikkiä vampyyria, eli poolokaulukset on aika in kun oon himassa. Faija ei oikee tykkää.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2154 : 04.07.2008 21:48:20 »

Nyt on yleismaailmallisesti jotenkin hyvä ja rauhaisa olo.

Varmaan olen nyt huojentunut kun jouduin tänään töissä keittiövuoroon koska meitä oli paikalla vain kolme sijaista ja sairaanhoitaja ja sh ei voi olla keittiössä... Osastoapulainen oli sairastunut joten jonkun muun oli mentävä keittiöön eikä kukaan meistä ollut koskaan siellä ollut... Kyllä sitä tiskiä sitten riittikin ja jaoin ruuat ja kaikki, piti miettiä kaikki että mikä ruokavalio kelläkin on jajaja.. Kyllä se sujui kun oli tarpeeks monta lunttilappua. Huh, se on ohi.  2funny

Niin ja vaikka en kerennyt pitämään ainuttakaan taukoa (koska olin niin hidas  2funny) niin en ole niin väsynyt kun jos oisin ollut hoitotyössä... Eli pääsin siinä mieles kevyemmällä.  Smiley

Nyt on kesä.  smitten

Ja mä meen nukkumaan vähän väsyneenä mutta onnellisena.  smitten

Herätäkseni aamulla viideltä töihin valmistautumaan.  Smiley Smiley

Hyvää yötä!! Vai ottaako joku vielä kahvia, kysyy "keittiömestari" joka oppi tänään käyttämään sellasta hurjan isoa kahvinkeitintä mikä keittää 3 litraa.... Grin

Niin siitä kauriista ja pomoudesta, eiköhän tällanen lepsuilija  aurinko kaksoset askendentti jousimies tarvii rinnalleen jonkun vähän auktoritäärisen hahmon pitämään jalat maassa..!
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2155 : 04.07.2008 22:13:07 »


minä taas täällä, armoa...


Mercy is all that you need
Mercy is empty in me..


Rajat on raukkiksille.

Pakatkaa joku mun kamat. Pitää mahtuu yhteen moottoripyörän sivulaukkuun plus reppuun. Hyvä kun jätkät on sanellu nää säännöt, ne ei selvästikään ajatellu mua.. Naisten pitää ottaa aina puoli omaisuutta mukaan, oli se sitten viikon tai kuukauden reissu!
« Viimeksi muokattu: 04.07.2008 22:14:45 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2156 : 04.07.2008 22:48:29 »

dawnchild.... Joo minäkin täällä taas  Tongue
Nukuin jo melkein mutta tulin takas koneelle... uglystupid2

Niin kun mä kanssa mietin että mitä jos kerrankin tutustuisin johonkin ihmiseen ihan rauhassa enkä heti huomenna kysy että "mitä sää musta tahot....."  Grin Viikon päästä "ollanko me nyt yhdessä vai ei"
kahden viikon päästä "muutetaanko yhteen"...

En ole IKINÄ tutustunut mieheen ennen seurustelun aloittamista..

HEI MIKSI MÄ edes PUHUN SEURUSTELUSTA.

Nyt otan takapakkia..... Grin

Mä asennoidun tähän nyt että cool, olen tavannut mielenkiintoisen ihmisen johon haluan nyt kaverustua. Joo. Jee.

*pakkaa Lionheartin kamat pikku pussukkaan, stringit ja hammasharjan, kas näin*
Ei vienyt paljon tilaa... coolsmiley Wink
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2157 : 04.07.2008 22:58:09 »

Kiitos Kaylee kun pakkasit mun kamat  2funny mulla on jo nyt vierotusoireet tietokoneesta vaikken ole edes lähteny  Embarrassed tulee ikävä teitä  smitten

Hmm.. Älä turhaan kuluta jarrupalojas Kaylee.  Wink Niitten vaihtaminen on pirullista puuhaa.. Miten mä onnistun vertaamaan ihmissuhdetta jarrupaloihin..  idiot2 Ei enää kokista mulle.
  Mut on toi rauhassa tutustuminenkin ihan hyvä juttu. Miks syöksyä suoraan tuntemattomaan? Siinähän sattuu jos kovin korkeelta tipahtaa. Mä en aseta tietoisesti mitään tavoitteita suhteille tai ylipäätään ihmisille, sillä en halua pettyä. En siis tarkota, ettäkö SINÄ pettyisit jos tekisit niin. Enkä tarkota että edes tekisit niin.
Please, someone shut my mouth  Lips Sealed menee jo yli.  Grin

Mulla on vahva tunne että kohta kuullaan Kayleen roihuavasta rakkaudesta  kauris-herran kanssa..  Wink Grin Ei paineita, ei paineita..
« Viimeksi muokattu: 04.07.2008 23:08:46 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2158 : 04.07.2008 23:31:43 »

Ja vielä tännekin

http://youtube.com/watch?v=DGebSkrDr7U

Tää leijona menee nukkumaan.. Huomenna vielä pikaiset heiheit teille ennenku lähren maailmalle.

Hyviä unia, mun..siis oman kullan kuvia   smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #2159 : 04.07.2008 23:45:45 »



                                           Cool


             Leijonien unissa eivät " jyrsijät " viihdy, eivätkä varjot väisty turhaan.


                                                      angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: