Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Menestyksen merkit kartalla?  (Luettu 29224 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #45 : 26.02.2008 13:15:32 »

mullon kyl hirveästi tavaraa ykkös- ja kakkoshuoneissa. ykkösessä ( skorpionipluto  merkurius  saturnus , kakkosessa (  jousimiesuranus  aurinko  jupiter ja sit itse kymppihuone tyhjää täynnä. ei ihme, että en oo mikään maailman menestynein ihminen! kymppihuone alkaa  keskitaivas kohalta ja siinon  leijona (nams!) ja loppuu  neitsyt puolelle. mitä näistä ny vois sitte päätellä? että oon hullu sijottaja ja tuhlaan kaiken omaisuuteni johonkin hölynpölyyn, koska kakkoshuone on jousimiehessä?  uglystupid2

en oo nyt aspekteja sitten tutkinu. kaikki varmaan jo tietää mun epätoivoset työuralla etenemisyritykset. mutta ei.. ei vaan onnistu.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #46 : 26.02.2008 15:20:28 »

Mitä on kutosessa? Kakkosesi on hyvä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #47 : 26.02.2008 16:31:36 »

kutonenkin tyhjää täynnä, osuu  oinas kohalle.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #48 : 26.02.2008 16:34:32 »

Tyhjä huone voi tarkoittaa neutraalia asiaa, ei huomattavaa vaikutusta sinne eikä tänne. Näin mm minun tyhjät seiska ja nelonen joita mietin kauan.. AP kartta sitten vaikuttaa vuosittain, nyt minulla 4 ja 7 aktiiveja ja se tuntuu. (isommat neliöt, suhde johon vaikuttaa myös vitosen pluto ja jupiter) Siinä mielessä kantsuu oppia tuntemaan AP kartta, että tuleva ei tule yllätyksenä, ellei halua yllätyksiä. Tietää koska joku rasite poistuu, esim Saturnus. (tai sitten oppii olemaan järkevä, säästäväinen) Minulla  saturnus aikoo mennä kakkosen jälkeen huoneisiin 11, 9, 6 eli siellä sitten jarrua.. olis paree kattoa missä  aurinko jupiter marsbuck2  

Ei ole olemassa 'tyhjiä huoneita'. Huoneet aktivoituvat esim. transiittien kautta... Lunea voisi taas tästä tehdä selvitystä tai joku muu, joka osaa selventää asioita paremmin.

Kun katsoit AP karttaasi, mitä tapahtuu 2008 2009.. jospa elämäsi tehtävä ei ole olla uratykki, sekin voi olla hyvä.
« Viimeksi muokattu: 26.02.2008 16:55:16 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Atomi
Vieras
« Vastaus #49 : 26.02.2008 17:08:21 »

Kymppihuoneen planeetathan ainakin kuvastavat vetoa julkisuuteen, menestystä uralla, näkyvyyttä  jne... Klassisin tapaus taitaa olla Aurinko MC:llä / 10. huoneessa. Myös esim. Mars, Venus, Merkurius kymppihuoneessa kuvaa menestymishalua ja/tai alttiutta Jupiterista puhumattakaan. Kansainvälisesti kuuluisien henkilöiden kartoilla näkee usein esim. Pluton tai Uranuksen kympissä merkkinä siitä, että ura on hyvin kohtalonomainen ja merkittävä. Saturnus kympissä voi tarkoittaa vaikeutta saada itseään esille tai ainakin se vaatii keskivertokansalaista kovempaa työtä. Neptunus kympissä voi viitata merkittävään rooliin esim. toisten hoivaajana tai muuten hyvin intuitiivisessa, luovassa työssä jne...

Hmmm... Mietin tuossa tuota työuran kohtalonomaisuutta ja merkittävyyttä, koska mulla on tarkka  uranus  keskitaivas:llä ja vielä  pluto kympissä, mutta olen kylläkin oikea taviksen perikuva työurallani. Kukaan tuskin huomaisi, jos pitäisi töistä rokulipäivän. Ei siis mitään kohtalonomaista tai merkittävää uralla.  Angry Vaikka  pluto ja  uranus vielä tekevät kolmion 2. huoneen  aurinko:oon, niin tulotkin on kevyet kantaa eikä lompsa pullota. Jos tästä ihan älyttömän positiivinen johtopäätös pitäisi tehdä, niin toivottavasti henkinen astrologia selittää nämä kuviot sitten henkisenä pääomana.   2funny
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #50 : 26.02.2008 23:36:27 »

Kymppihuoneen planeetathan ainakin kuvastavat vetoa julkisuuteen, menestystä uralla, näkyvyyttä  jne... Klassisin tapaus taitaa olla Aurinko MC:llä / 10. huoneessa.

Hummm, tämähän kuulostaa mielenkiintoiselta, koska itselläni on juuri tuo  aurinko aspect_con keskitaivas 10. huoneessa Huh  Lisäksi löytyy  jupiter aspect_con keskitaivasuranus aspect_con keskitaivas - noista päätellen en ole mikään ihan perinteinen viratotyöntekijä, koko ajan pitää tapahtua uudistusta ja ehkä tietty kapinahenki auktoriteettistä valtaa kohtaan havaittavissa juu.. Nämä piirteet kyllä tunnistan itsessäni, mulla on tiettyä nöyryyden puutetta.. buck2  Onko sitten hyvä vai huono, jaa-a..
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #51 : 26.02.2008 23:50:02 »

Mita menestys on:
Eiko juuri kaikille se on eri asioita, yksi haluaa olla rakastettu ja toinenkaunis ja rikas
yksi haluaa olla harmoniassa luonnon kanssa-eiko tassa tarkoiteta juri sisaista harmoniaa ja olla sinut itsesi kanssa ja toisaalta en usko etta maailmassa yksin elaa vaan pitaisi olla sisainen balanssi kunnossa myos ympariston kanssa?
Vai onko menestyminen vain $ kassakaappi taynna?
Itsellani on myos  aurinko  keskitaivas kymppi huoneessa.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #52 : 25.09.2010 19:46:05 »

May, mieheni on patalaiska rapu  Grin No ei tosissaan, työssä hän on kyllä todella hyvä ja ahkera. Kotona tuppaa olemaan se laiska  Smiley
Hän on työssä hyvin pidetty koska hän on tunnollinen ja miellyttävä persoona, jotenkin hälle on tarjoutunut asioita ilman havittelua.

On aikaisemminkin tainnut olla puhetta joissain keskusteluissa, että meillä taitaa olla sama mies. Hänellä on 10. huoneessa stellium  merkurius aurinko mars  rapu ja  kuu kaksoset. Tämän lisäksi 10. löytyy myös noususolmu  kaksoset. Silti hän ei ole mitenkään kunnianhimoinen, eikä erityisemmin pyri etenemään urallaan. Hän on kuitenkin erittäin tunnollinen ja lahjakas työssään ja saakin siitä helposti tunnustusta. Erittäin hyvä raha-asioissa, mutta eivätkö kaikki ravut ole?  askendentti neitsyt myös varmaan auttaa. Eli tavallaan hänellä on mennyt työura vähän omalla painollaan. Laiska kotona, mutta töissä unelma työntekijä.

Minua itseasiassa on ruvennut viime aikoina kiinnostamaan tämä mieheni kartta aika tavalla. Mielenkiintoinen siinä mielessä, että se on niin vastakohtainen omaani nähden, sillä koen sen paljon enemmän tiettyihin teemoihin kohdihtuneeksi, kun itsellä taas kaikki on hujan hajan. Koen, että hän menestyy elämässä ilman ponnisteluja, eikä hänellä koskaan ole ongelmia toimeentulon kanssa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #53 : 25.09.2010 19:49:23 »

Niin itselläni on  pluto 10. huoneessa ja koenkin aika kohtalonomaisesti päätyneeni omalle alalleni kaiken maailman kriisien ja sattumusten tuloksena. Toivottavasti menestystäkin irtoaa jossain vaiheessa. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: