Sivuja: 1 ... 660 661 [662] 663 664 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5645149 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #9915 : 18.09.2009 11:50:10 »

We-hey! Hyvä Tigris!!! Cheesy
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #9916 : 18.09.2009 16:23:56 »

Kuka tulee avaamaan mulle skumppa-pullon?
Vai tempasenko ensi (pullollisen) tavallista että uskallan?

 Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9917 : 20.09.2009 19:52:37 »

minulle tuli tuosta lukitusta tosiasioita-keskustelusta mieleen se seikka, että eikös se ole ollut vain KIRKKO joka on koettanut pakottaa ihmisiä uskomaan helvettiin ja kadotukseen, joista ei ole mitään todisteita eikä mm henkimaailmaa tutkineet hypnologit ole löytäneet helvettiä

-siksi että ihmiset käyttäytyisivät pelotteilla
-siksi että kirkonmiehillä pysyisi valta ja työpaikka (ja siitähän ne noitavainot..)

tottakai siihen on sivallus naamalle että sanotaan, jokainen onkin Jumala, osa Jumalaa, Luoja, Luojia ja vielä planeettaluojia.. näin se menee.. unohdin koko keskustelun sitten, koska en osaisi oikein asettua fundamentalistin kenkiin, varsinkin, kun on tavannut aika eri suunnalta noita mestareita tai heidän edustajiaan.. toki heistäkin on löydetty valittamista.

kirkolliskokoukset siis ovat sorkkineet Raamattua ja alkukirkon opetuksia, EC Prophet on julkaissut mm kirjan The Lost teachings of Jesus, mutta en ole ekspertti, siltikin.. yleinen käsitys lie se, että vallan takia kirjoja on muokattu ja pelotteita on harrastettu
« Viimeksi muokattu: 20.09.2009 20:29:26 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #9918 : 20.09.2009 20:39:09 »

Mulla jäi kaivertamaan myös tuo uskonto keskustelu, kun en ehtinyt siihen kommentoida. Siis en tajua miksi yleensä astrologia liitetään johonkin paholaiseen? Sehän on vaan harrastus niin kuin esim. kokkaus. Eikä mikään uskonto  idiot2

No mutta, alan tässä pänttäämään koulujuttuja...
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
LYV
Vieras
« Vastaus #9919 : 21.09.2009 11:13:50 »

Hei. Sain juuri tietää olevani indigolapsi ja vielä tarkemmin tyyppinä määriteltynä "filosofi-indigo".

Filosofi - indigo tietää ja osaa paljon jo varhaislapsuudessa. Hän pohtii asioita ja sopeutuu joukkoihin muita heikommin. Hän uskoo itseensä ja kyseenalaistaa asioita.

Tässä lisää tietoa:

http://www.ilonlapset.com/indigo_lapset.php

Minulla on ollut enemmän ongelmia tästä syystä. Onko ketään, joka tietää aiheesta enemmän?
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #9920 : 21.09.2009 17:21:49 »

Ja niin nuo väri-ihmisyydet.. Mulla ei niistä hirviästi tiedonmurusia ole jaella mutta tuo pätee oikeastaan kaikkiin luoviin ihmisiin. Ehkä indigo on sellainen tyyppi jolla riittää luomiskykyä vaikka muille jakaa mutta ei välttämättä mahdollisuuksia siihen koska tämä elämä pitää kuitenkii elää näiden epäilevien tuomaiden eli varsin saturnisten häiskien ohjenuorassa.

(Tai pitää antaa tuomaiden luulla että ne on vallankahvassa..heh.)

Olisikohan se ollut niin että 2/3 erittäin luovista ihmisistä sairastuu tai sairastaa psyykkisesti elämänsä aikana?


Niinhän se on. Ja mulle on diagnosoitu "tunne-elämän epävakaa persoonallisuus" ja "krooninen masennus".
Koen kyllä pikkuhiljaa parantuvani, mutta sitä en voi varmaksi sanoa muuta kuin tällä hetkellä. Tämän hetken terveys onkin tärkeämpää kuin tulevaisuuden mahdollisesta sairastumisesta huolehtiminen.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9921 : 22.09.2009 16:53:51 »

Me muutetaan skorpparin kanssa yhteen ja sit se sanoi vielä että kun ollaan muutettu, niin käydään hakemassa sulle se kissa niin tuut onnelliseks.. Wink Niin ja vielä silleen että mä en muuta tänne vaan muutetaan molemmat uuteen yhteiseen kotiin, mietittiin että sillä tavalla se tuntuis tasa-arvosesti yhteiseltä kodilta..

Kivaa! Tosin ei nyt ihan heti olla muuttamassa, menee ehkä ens vuoden puolelle, mutta eilen suunniteltiin tätä asiaa.  Smiley Tuntuu että asiat menee jotenkin fiksummin kun edelliskerralla..

Olin äsken käymässä kotona niin en jaksanut olla siellä kun puoli tuntia ja sit jo tulin tänne takaisin. Periaatteessa oon siis asunu täällä skorpparin luona jo melko pitkään. Ainoo vaan, että suuri osa mun tavaroista on tolla mun omassa kämpässä ja joudun sieltä vähän väliä jotain hakemaan. Se ei tunnu enää mun kodilta, sinne jäi yksinolo ja sinkkuus ja haaveilu... Nyt on alkanut uusi elämä.

Niin ne asiat vaan muuttuu!

tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #9922 : 23.09.2009 13:16:40 »

Uskoisin että pyöreys/hoikkuus on osittain geeniperimän vaikutusta ja osittain ympäristön ja omien valintojen tulosta. En ole koskaan ollut liikunnallinen enkä ole pitänyt liikunnasta ollenkaan. Kotona syötiin hyvin mutta kohtuudella. Olen pienestä pitäen ollut pullukka ja sellaiseksi varmaan jäänkin eikä tuo minua nyt mitenkään haittaa.

Nyt vanhemmiten on kuitenkin pakko ollut ryhdistäytyä ja olen alkanut harrastaa kuntosalia, jumppaa, vesijuoksua, kävelyä yms. ja täytyy myöntää että enforfiinihuppeli on mukava koukuttaja. Silti liikuntaan lähteminen on välillä hammastenkiristyksen paikka minulle.

Kun liikkuu, tulee nälkä, siinä varmaan selitys sille, miksi pelkkä liikunta ei laihduta. Sen verran olen painonvartijoita kokeillut, että sielläkin sanottiin ettei pelkällä liikunnalla laihdu, vaan siihen tarvitaan myös ruokavaliota.

Nuo endokrinologit, jotka nykyisin puhuvat laihdutusleikkauksista, sanovat, että sairaalloinen lihavuus ei ole lihavan oma syy, vaan siihen vaikuttaa niin moni asia, että syyllistäminen on turhaa ja tarpeetonta. Olen samoilla linjoilla. Ilman tupakkaa ja viinaa ja huumeita ihminen voi elää varsin hyvää elämää, mutta eläpä täysin ilman ruokaa - siinä voi käydä kuin entiselle hevoselle, joka oppi olemaan syömättä ja kuolla kupsahti.

Lemmikki
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9923 : 23.09.2009 13:36:28 »

hmh, kyllä on ihmiset erilaisia.. ollut vähän vuoristorataa, partnerit hyviä, jotkut tuttavuudet rassaa, jotkut meinaa napata lennolle pienkoneeseen, heh.. joillain autobisneksiä, joillain.. niin mitä.. taidehommia, joillain.. kiinteistönvälityksiä etelään. jep jep. mitähän tästä vielä seuraa, huomennakin taas miittiä ja puhelua. eräällä maahantuontifirma ( Japan ). kylläpäs ihmiset tekee monenmoista. huomenna silti saan relata. äsken puhuin jonkun reikiparantajan kanssa. välillä miettii, onkohan noilla selvänäkökykyjä samaan syssyyn, no ei välttämäti.


Daily Planetary Overview
Luck and timing will be on your side today with the  kuu  aspect_sex  jupiter . You'll be extremely generous and willing to get good advice based on your experience. This is a good time to do volunteer work or help someone in need.

Your Horoscope - Tomorrow, September 24, 2009
All dissatisfactions will be abolished today, as you systematically confront and resolve all the little problems that have been bothering you lately. Your tolerance threshold is low, or non-existent. Give a wide berth to friends who have been irritating you lately. Your wardrobe improves dramatically as once and for all you discard all those clothes that don't fit, or no longer suit you.
« Viimeksi muokattu: 23.09.2009 14:06:30 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9924 : 23.09.2009 16:53:51 »


mietinkin mitä uupuu, huumori ja sen sellainen, eiköhän  rapu soittanut. mutta en tosiaan tapaa sitä heti tänään kuten ehdotti. täytynee puhua ja mietin mitä yleensä pidän tyypistä nyt. piti mennä keskustan hulinaan, siellä ehtii hetkessä kuulla monia kieliä, suomi viro venäjä japani englanti jne.. kaikenlaista populaa on liikkeellä. matkailu. jep. no mutta huomista odotan. mitä te odotatte? ai painon pudotusta?  Cheesy

Your Lovescope - This Week
You may find that you and your lover are apt to work on rekindling what seems stagnant. Take a deep breath, light a fire, and snuggle up this week. ''Exciting'' is an understatement! Sparks are flying and will continue to soar. The attention that you're getting from that special someone won't be consistent, so relish it. That's no reason to pout, however; just enjoy it for what it is.
« Viimeksi muokattu: 23.09.2009 17:21:46 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9925 : 23.09.2009 17:03:18 »

no, en osaa elää passiivisesti odotellen. tulimerkki? ihan crazy juttu, yksi turkkilainen mies katsoo että meillä on kovasti yhteistä, heh -. tavattiin lentokentällä. no sitten piti sanoa että sukujuureni on Turkista, toivottavasti se ei lietso liikaa.. jännä juttu.. kerrankin kun en hae mitään yhteistä, luultavasti tuo koettaa ehdottaa jotain. nyt se sanoi että Välimeri jotain. no paras etten kerro talohankkeista in the Mediterranean. rapu heräs just samalla hetkellä (sillä hyvä selitys, pitää nähdä tänään kun pe on suunnilleen talvi)  Cool . katsoin kelloa ja kalenteria ja en yllättynyt luvuista 14 ja 23, ne aina.  Grin Grin Grin  -Turkissakin on 63 milj ihmistä jos Skandinaviaan vertaa, olishan siellä kaikkea, juttu alkoi siitä että puhuin muslimeista ja valtapolitiikasta tyypin kanssa! hän ei ymmärrä Lähi-Idän sotaa jne. miesparka, mistä sain päähäni yrittää selvittää sotatilannetta. sama taisi jatkua paluulennolla toisen kanssa!  Cheesy no, Israelin ilmatila on sitten vielä toinen juttu.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Aya_sofya.jpg

herkkäsieluille.

http://ashtarhellas-starland.ning.com/group/myflowersland

« Viimeksi muokattu: 23.09.2009 17:58:17 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9926 : 23.09.2009 19:53:01 »

Eilen tunnin kävelylenkki ja tunnin jumppa.. Tänään tunnin kävelylenkki ja 75min jumppa...
Huomenna en kyl mee kävelylle, mutta selkä-vatsa-jumppa olis tiedossa kun lupasin jo mennä.. Grin
Mä oon nyt niin rakastunut liikuntaan että on vaikee pitää yks lepopäivä viikossa, mikä olisi ihan hyvä pitää..

No kohta alkaa työt sitten niin eipä varmaan hetkeen kerkee tekeen muuta ku nukkuu unta palloon heti kun pääsee kotiin ja nollaamaan infoähkyiset aivot, että oppii taas seuraavana päivänä.. Odotan sitä sekä innolla, että pienellä kauhulla!

Mä en sitten yhtään tykkää kun täällä asunnossa on ihan sikana sellasia pitkäjalkasia hämähäkkejä..
Meinaan saada aina jonkun halvauksen kun näen hämähäkin.. Miettikää nyt!
Kerran kun ihan viattomana ja pahaa-aavistamattomana istuin huussissa ja kurotin kättäni ottaakseni paperia, niin juuri ennen kuin mun käsi koski siihen paperiin, silmä ehti nähdä jotain liikettä ja siinähän oli sellanen hervoton hämähäkki, vessapaperissa siis..
Vedin syvään henkeä että pystyin huutamaan mahdollisimman lujaa hyi v*** hyi s****** rrrrkele!!!!! YÄK! a-p-u-a!  Shocked buck2 Cry

Toisen kerran hämähäkki oli mun pesusienessä  buck2 buck2 ja taas piti huutaa lujaa, ja pesusieni lensi päin seinää niin että mäsähti oikein kunnolla, samoin lensi suihkugeelipullo ja mä juoksin alasti olohuoneeseen ja vaahtosin skorpparille että mee nyt hyvänen aika hakeen se hämähäkki pois sieltä!! Niin hyi mikä tunne, kun on juuri ottanut jonkun esineen käteen ja siinä on hämähäkki!

No nyt olen tappanut jo itse kaksi... Sillon skorppari oli töissä, toinen kerta tänään...
Hyi hemmetti, se vaan käveli tän makuuhuoneen seinää pitkin niinkuin sillä olisi lupa lenkkeillä täällä miten sattuu  tickedoff .. Tietenkin mun piti taas huutaa ja kiroilla ja yökkäillä pari kertaa -niin siis tää on ainoo asia mitä tiedän pelkääväni jotenkin niin paljon että ihan yököttää- ennen ku soitin skorpparille paniikkipuhelun. Se käski mun tappaa sen jollain lehdellä ja niin mä sitten lopulta tein vaikka piti huutaa ihan sairaan paljon.. Grin Tuliko hieman voittajaolo...

Mutta voisko joku sanoo mistä tämä hämähäkkiongelma johtuu,
koska mä en tykkää kun saan sydänkohtauksen jokaisesta roskasta ja tummasta läntistä seinillä ja lattioilla...
« Viimeksi muokattu: 23.09.2009 19:56:27 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9927 : 24.09.2009 11:48:21 »

Huomenta! Lähdössä saksan tunneille. Noin 2 viikkoa vielä ja tämä modul on ohi. Smiley

Sain mielenkiintoisen linkin mätänevästä ihmisen ruumiista, jonka haluan jakaa kanssanne.
Tosi mielenkiintoista, miten elämä jatkuu tavallaan kuoleman jälkeen ruumiissa. Huh

http://www.youtube.com/watch?v=P0HcE-bissI


tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #9928 : 24.09.2009 12:03:22 »

 Tiigris, hämähäkki on viisauden symboli ja pyhä eläin (oliko intiaaneille) vaikkei näytäkään mitenkään ihastuttavalta.
 Näin paljon nykyiseen kämppään muuttaessa isoja hämähäkkeja kellarissa ja välillä niitä mönki kotiinkin, samalla alkoivat painajaiset hämpyistä ja ne oli iiisoja ja inhottavia. En ollut koskaan ollut niin lähellä totaalista araknofobiaa  buck2.
 Sitten näin unen joka oikeastaan näin jälkikäteen ymmärretynä oli käännekohta, näin siis unen jossa about auton kokoinen hämähäkki ampui mua jollain ihme myrkkynuolella suoraan sydämeen, unessa ihmettelin ettei se oikeastaan ollutkaan niin paha juttu kun olin pelännyt.
 Tämän unen jälkeen suhtautumistapa hämppeihin on muuttunut, nyt mä tahdon että meillä on kotona ainakin yksi kotihämppy pitämässä jöötä ettei tule mitään toukkia tai muita, jotka musta on vielä ällöttävämpiä  Grin. En mä vieläkään ottaisi tarantellaa lemmikiksi tai pitäisi hämppiä kädessä mutta se terä kammolta on katkennut.

 Katsele mitä hämähäkki symboloi ja onko sillä asialla jokin tärkeä juttu mikä on ajankohtainen sulle  Smiley
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #9929 : 24.09.2009 15:12:19 »

Mä en tapa ikinä hämähäkkejä, huonoa tietää niitten tappaminen taikauskoinen kuin olen..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 660 661 [662] 663 664 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: