Sivuja: 1 ... 300 301 [302] 303 304 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5645206 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4515 : 23.10.2008 09:13:13 »

te mietitte ja analysoitte liikaa.

eläkää.

no en odota tosiaan miehistä mitään nyt, vaikka erään yhteydenotto sai hetkeksi
ajattelemaan että suhteet voisi olla yksinkertaisia. joku tykkää sinusta, sinä hänestä, olette yhdessä. mutta aivan siltä ei vielä vaikuta.

jokuhan täällä maan päällä hieman mättää, että ollaan niin erillisiä jne.. keskimäärin.. kilpailua tms.. no olen tiennyt ton koko elämäni. onneksi sentään itselläni kiinnostavia ja hyödyllisiä tilaisuuksia 25.10, 28.10, ehkä siinä välissäkin, sitten 4.11, viikonloppuina heppatalleja ym kivaa. mutta "tän jutun" voisi kyllä selättää.

peloilla ei siis saa mitään, miksi pelätä tulevaa, kaikki yleensä järjestyy. itselläkin on hieman epätietoa keväästä, mutta kun on 2 varasuunnitelmaa, eiköhän se siitä. korkein minä.. siihen on luotettava (siis Jumala).

joko rahaa kertyy nyt tai hieman myöhemmin.. rahaa tai lepoa.

juristi soittelee-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4516 : 23.10.2008 09:51:08 »

enkö olekin oikeassa?

suhde VOISI olla hyvin yksinkertainen asia, ilo siitä että on jonkun tavannut ja välittää tästä, eikä karmaa, petoksia, ristiriitoja (vaikka henkisiä), valtataistoja, flirttipelejä ymv tylsää?

suhde voisi olla hauskaa ja niin edelleen?

ennen kaikkea YKSINKERTAISTA+ kun työelämä jne myös henkisen kasvun jutut tuppaa olee aika mutkikkaita? (minulle on nyt yks lysti nämä jumala ja saatana-väännöt)

nytpä keksinkin ovelan jutun.. heh.. ei kortteja samantien paljasteta..
« Viimeksi muokattu: 23.10.2008 10:13:42 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4517 : 23.10.2008 10:06:21 »

10 things NOT to say on a first date by Erin Flaherty, Shine staff, on Mon Oct 13, 2008 3:59pm PDT Read More from This Author » 239 Comments Post a Comment Report Abuse
 
Getty Images

First dates are stressful, period. You don't want to lie or stretch the truth per se, but you also don't want to send your date running off to hail a cab before you've even ordered the cheese plate. Basically, the goals of a successful first date are to reveal that adorable, endearing part of yourself, learn more about the stranger sitting across from you, and to see if there is any connection between you two crazy kids. Obviously, it's important to be honest, but some of the more intimate parts of you are well, sorta personal, and no one's forcing you to spill all the beans. (Besides, everybody is intrigued by a little mystery and you want to save something for the second and third dates, right?) We don't really believe there are any hard and fast rules when it comes to dating, and despite what movies would have you think, there is no such thing as the "perfect date," so take these with a grain of salt. Still, here's hoping you find a couple of them helpful, and good luck out there.

1. "My ex is crazy."
There's a fine line between love and hate, but both are equally fueled by passion. If someone even mentions their ex on a first date, watch out, you could be entering into a three-way relationship. Brace yourself: drama ahead! Anyway, if you're not over your ex, keep it to yourself. Your date certainly doesn't want to hear about it.

2. "I would like to get married and have kids asap."
Slow. That. Roll. Whether you're a man or a woman, uttering those words automatically puts pressure on an already delicate, stressful meeting, not to mention the fact that it's a foolproof way to scare someone off and fast.

3. "Who are you voting for?"
There's a saying in the south about not bringing up politics or religion in polite company. Plenty of couples don't always share political (or religious) views, and learn to make things work. But when you're trying to make a good first impression, it's probably best to avoid overly emotional topics in order to avoid a sparring match. (Look at it this way, if you become a couple, you'll have plenty of opportunities to fight later!)

4. "Can you pay the check? I'm broke."
Hey, the economy is in the toilet. Of course you're broke. We're all broke. But common courtesy dictates that the person who did the date asking offer to pay the bill. Chances are, if your date has good manners, they'll over to split it or pay the tip. Let's face it, gone are the days where the guy automatically must pay for dinner or he's a loser. But no matter what the circumstances are, flat out asking your date to pay the bill is a major turn-off.

5. "What's your favorite TV show?"
C'mon, we can do better than that. Asking about hobbies and other interests can lead to great conversation, but the last message you want to convey is that your favorite activity is watching the tube with a tub of ice cream. Save talking about "America's Next Top Model" for the work water cooler or something.

6. "Where did you go to school?"
Believe it or not, many people didn't go to college, and totally resent being put on the spot with this tired old question. And while plenty of grads are happy to wax on and on about their "glory years" or whatever, it's probably better to ask something like, "Have you always lived here?" "How did you choose your career?" or another more general question that might lead you to discussing educational background. Again, it may seem strange, but for all kinds of reasons, a lot of people have negative knee-jerk reactions to this seemingly innocuous question.

7. "Can I take your picture?"
Creepy much? But yeah, I have girlfriends who've been waylaid by this gem. For real. Maybe it's the thought of him showing his buddies your photo and bragging about bagging you, or even the image of him fawning over your pic tacked up on one of those cray-cray serial killer wall collages. Either way, ick.

8. "I'm poly-(fill in the blank)"
There are folks who are polyamorous (def: the desire, practice, or acceptance of having more than one loving, intimate relationship at a time with the full knowledge and consent of everyone involved); polygamist (def: the practice of marriage to more than one spouse simultaneously); and yes, some are even polyester salesmen (def: dudes who peddle chintzy wares). Right then. Unless you met that person on a "special" site devoted to that kind of stuff, chances are your date won't appreciate your um, open-minded ways.

9. "So I just got out of rehab."
So maybe you have some personal problems you've been working on. Perhaps you've been in therapy since you were 13 years old. Whatever the case may be, it's probably best not to introduce your new romantic interest to your BIG, SCARY ISSUES, at least not yet. Everybody has problems big and small, but the first date is more about showing off your personality, not painting yourself as a psychotic addict (even if you are, just a smidge). Note: If you are seriously in the midst of a personal crisis, and that includes excessive drug use and/or major psychological treatment, not to be all judgey, but you probably shouldn't be on a date right now.

10. "So ya wanna come back to my place?"
Not everyone is old-fashioned about first dates. The right time to sleep with someone is up to you, but numerous informal polls, um, around the office show that when a guy propositions a woman for sex on the first date, she tends to get skeeved, and when a girl does the same, many dudes are likely to file her in the one night stand category. Double standard? Sure. And yes, some couples do have sex on the first date and there is nothing wrong with that. But I think you know what I'm sayin'...
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4518 : 23.10.2008 10:54:32 »

jännä tuo Tigriksen/ Moralian viha.. itse en mene TOISEN käytökseen enää kybällä, esim rapu lähinnä säälittää. koska ei ole kumppani, on oik ihan sama mitä se tekee, jos ei ole älliä ja tajuntaa niin ei. miksi vihata? samantekevää. people are people.

on joitakuita jotka sen sijaan ajattelee etuani, suku, juristit, ja tuttavat. en ole joidenkin hölmöjen armoilla mitenkään..

ja silti ajattelen, jos toinen ei pelkäisi tms - suhde voisi olla yksinkertainen ja iloinen asia. hieman mietin kun tuossa on noita tilaisuuksia.. voisko joku..??

« Viimeksi muokattu: 23.10.2008 10:56:09 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4519 : 23.10.2008 11:04:38 »

silloin kun menin juttuihin mukaan enkä vain tarkkaillut ihmisiä psykologisesti, OLI paljon vaikeampaa. ei se ole tunnekylmää, vaan asioiden objektiivista tarkkailua. onko parempi vaihtoehto antaa ihmisten vaikuttaa tunteisiisi? ei heillä ole siihen oikeus VARSINKAAN jos se menee noin. tulee ihan mieleen miten paljon ravullekin annoin ja silti petti ystävyyden. no miksi piittaisin? pelle. jos hän olisi vilpitön nytkään, senhän näkee. eivät kaikki osaa olla.

sitäpaitsi NIIN SE MENEE : uusia ihmisiä tulee aina, mutta otatko nekään enää tosissasi?

vaikka olisit antanut anteeksi kaiken kaikille.. (joka on siis asian opetus sielutasolla.. kuulema.. mutta aina ei tarvita tonneittain ihmisiä, jotka opettavat tätä; tai että sama tärkeä ihminen opettaisi samaa asiaa aina uudestaan! voit hypätä pelistä pois..) tietysti "vilpitön välittäminen" menee hieman vaikeaksi kaikkien pelurien jälkeen.. mutta kyllä on joitain tiedostavia tyyppejä, eikös niitä tulvinut sinulle yhtäkkiä?? 

onhan se tietysti raivostuttavaa joillekuille, jotka koettavat jotenkin päästä tunteisiisi, jos vaan istut kuin sfinksi, hymyilet, kohautat olkiasi, menet eteenpäin.. ja kuten minäkin huomaan, ympärilläni olisi ihan fiksujakin miehiä ja menestyviä, kun joku vaan.. ei kaiken ole pakko olla niin mutkikasta! 
« Viimeksi muokattu: 23.10.2008 11:38:28 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4520 : 23.10.2008 12:03:27 »

No voi teitä kun olette kultaisia.. Smiley

Mä pääsin ehkä eilisestä yli mutta kun aloin käymään läpi postia ja tuli pari laskua..
Laskin että laskut ja vuokra ens kuussa vie 1300€ ..

Khyllä..

Ja mun tulot: opintotuki plus asumislisä, noin 400€
Palkka jonka hyvällä lykyllä saan ens kuun 15. päivä (osastonhoitaja on hidas tekeen sopimuksia ja laittamaan maksuun) jotain 500€..

Eli tän mukaan mun pitäs repästä TYHJÄSTÄ 400€, tai sanotaan nyt että 600€ koska pitäähän mun syödä ja ostaa bensaa ja joku yllättävä meno tulee kuitenkin vielä jostain.. Mistä saan rahaa? Opintolaina otettu jo tälle lukukaudelle ja käytetty, äiti on köyhä, en ees kehtaa lainata, siskoiltakaan en kehtaa lainata ja kavereilta en todellakaan kehtaa lainata.. En vaan oo mitään lainaaja-ihmisiä... Ja äiti olis ainoo keltä voisin edes harkita, mutta kun en vaan oikeesti kehtaa.. Ja töitä en voi tehdä nyt kun pitää keskittyä kouluun. Teen jo töitä ihan liikaa ja ihan paskoja vuoroja, yksikin iltavuoro vain 6 tuntia kun osasto säästää sijaisten palkoissa!!

Aioin lakata murehtimasta tätä asiaa ja aloin imuroimaan ja se loppui lyhyeen koska imuroin sukan ja koko fucking imuri meni jumiin ja koska imuri on suht uus ja minä en ole tekniikan ihmelapsi, en varmaan osaa edes avata sitä hajottamatta koko vehjettä.. Mua alkoi ensin itkettää kun otti päähän niin paljon mutta lopulta nauroin ihan kippurassa... Täällä punasessa pikku yöpaidassani tukka sekasin ja vihasena imuroin jonkun sukan.. 2funny Voisko elämä kohdella julmemmin!!  2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4521 : 23.10.2008 12:14:32 »

Jännää..!

Kun oli kirjoittanut tuon äskeisen ja kävelin imurin ohi ja kohdistin siihen vihaisia ajatuksia, niin kuulin mielessäni isän naurun.. (isällä oli tapana nauraa jos kiukuttelin jostain hölmöstä asiasta tms..)
Se oli merkki siitä että kaikki järjestyy, myös raha-asiat.  Smiley
Sain sitä paitsi tuon imurin auki ja ongittua sen sukan sieltä... 2funny
Lensi kyllä roskiin se pölysukka... Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4522 : 23.10.2008 12:58:22 »

Joo, ei oo enää kun hoidin asian.  knuppel2 Grin

Se oli musta sukka jossa oli sellasin timantein sydämen kuvat sivuissa ja punaisella teksti "I Love You"..
Pitääkin etsiä sen pari ja heittää sekin roskiin.. Vai haluisko joku teistä ostaa parittoman sukan? Se on tosi hieno ja maksaa VAIN 440€..  Wink

Mulle soitettiin WWF:ltä että kun oon tukenut niitä ja ollut aikaisemmin aktiivinen jäsen, voisinko jälleen liittyä niin, että kuukausimaksu olisi 5€.. Oli noloa sanoa EI koska se kuulostaa niin pieneltä summalta, mutta kun nytkin meen muutamia satoja euroja miinuksen puolelle, niin en ala ottamaan ees sitä 5€ ylimäärästä kuukausimenoa, mistä tuli mieleen että mun pitää varmaan irtisanoo itseni amnestysta ja uniceffista ainakin siksi aikaa että opiskelut on ohi.......

Teki mieli kysyy siltä naiselta, että voisko ne tiikerit maksaa mulle nyt ne eurot takasin kun alan olemaan melko uhanalainen.... Jos niillä menis nyt paremmin??  2funny

 
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4523 : 23.10.2008 14:34:19 »

Mulla on suuret menot koska olen holtiton. Joissakin asioissa ei auta kuin katsoa peiliin ja sanoo että tää johtuu nyt rakas ystävä ihan sinusta itsestä, että muistappa tämä seuraavalla kerralla..

Teetätin itselleni mm. 300€ puhelinlaskut soittamalla muutamalle selvänäkijälle, jotka vain puhuivat ympäripyöreyksiä. Tämän tein tilanteessa jossa olin tosi ahdistunut, enkä tiennyt mistä saisin apua ja lisää uskoa.. Nyt olen tehnyt päätöksen että luotan ja uskon sisäiseen johdatukseeni, sillä se ei maksa minulle mitään ja tieto sen kautta tulee suoraan ja mutkattomasti sisimpäni jumaluudesta..

En tiedä miksi heikkoina hetkinä sorrun aina ajattelemaan että löytäisin vastauksia elämääni toisten ihmisten kautta. Ei se vain mene niin. Ihminen elää itse itseään, toki hyviä neuvoja voi tulla, mutta vastuu ja palikat on vain ja ainoastaan omissa käsittä, niitä ei voi sysätä kellekään että otappa nää siks aikaa kun mä lepään......

Toinen juttu, mikä aiheutti lisäkustannuksia oli tämä uuden läppärin hankinta, mikä tulee maksamaan mulle nyt sitten 150€/kk jonkin aikaa..

Loput laskut oli jotain pikkujuttuja, mutta niitä olikin paljon..

Phiiiiiiiiiuuuuu, mut nyt en viitsi miettii rahaa tänään enempi,
ei sen vatvominen hyödytä. Sitä tulee kyllä jostain, aina.....
Nyt on kolme vai neljä kuukautta ollut tämä sama homma että menot ovat menneet yli tulojen,
mutta JOTENKIN  idiot2 olen aina sitten saanut rahaa jotain ihme kautta tai ylimääräsiä duuneja tai voittanut vähän jostain pelistä.... Grin

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4524 : 23.10.2008 15:19:16 »

Keksin muuten hassun jutun.. Löysin yhden täysin japaninkielisen foorumin ja kokeilin kääntää sen googlen kääntäjän avulla. Siitä tuli ihan vammanen Grin

Sivulla lukee ekana että "Futaba-chan, vauvan syntymä on ilmoitustaulu. Ole hyvä, tukea. Ystävillesi tänne, kerro meille". Mikähän lie se oikea suomennos?

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=2chan&btnG=Google-haku&meta= ja eka hakutulos.

 Grin ou jee.

Mä onnistuin keittämään munan valkuaisen ja keltuaisen erikseen  idiot2 Tai se keltuainen on spiraalina ympäri kattilaa ja valkuainen on kuppi ilman kantta.  Undecided

Nauroin kummallekin  Grin

Moralia jee, mäkin sain tänään munaa!!
Se vaan jäi liian löysäksi, joten nautinto ei ollut niin suuri.  Grin
 Tongue

Miten vois tienata?

Mä mietin sitä, että mulla on kyllä tosi paljon vaatteita mitä en käytä, voisin myydä ne kirppiksellä, mutta kun en jaksa sitä vaivaa ja laitan ne yleensä ilmaseks UFF:ille... En käsitä ihmisiä jotka oikein rahastamalla rahastaa myymällä vanhoja tavaroitaan, mielestäni kirpparin idea on antamisessa hyvin edullisesti.. Enpä minä sillä siis rikastuisi, koska tuskin pyytäisin mistään vaatteesta 2€ enempää.... Ja pöydän vuokraaminen maksaa sikana.

Muita keinoja rikastua??  idiot2
Seksin myyminen? Ei.
Huumeiden myyminen? Ei.
Vakuutuspetos? Ei.

En keksi mitään laillista... 2funny

Jos mulla on kerran  jupiter vesimies 2. huoneessa niin luulis olevan hyvää tuuria raha-asioissa!!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4525 : 23.10.2008 16:10:07 »

Hahah,
sukkasynkronia on PARASTA, tosin tämä oli ensimmäinen kerta elämässäni.  laugh smitten
Jos myisin kaikki käytetyt reikäiset sukkani kirpputorilla.  :Smiley :Smiley
Joo, oon aina tiennyt että mulla on MIELETÖN bisnesvainu!  Cool
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #4526 : 23.10.2008 16:35:24 »

Moon iha lukossa.

Nyt lenkille..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4527 : 23.10.2008 17:01:26 »

Oijoijoijoi! Löytyykö häntä tuubista??  Grin
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4528 : 23.10.2008 17:39:37 »

Vitsi mikä olo  buck2 Päätä ja kurkkua särkee ja väsyttää.. on varmaan kuumetta,ainaki ihan sellanen
olo ja olin jo menossa nukkumaanki mut en kuitenkaan ihan vielä viitti ku ei oo sit kiva herätä
joskus aamuyöllä ja miettiä että mitähän sitä tekis... vaikka kyllä sitä yleensä
sairaana saa nukuttua vaikka kuinka monta tuntia putkeen ettei herää. crazy2
Tainnu tarttua muhun sama tauti mikä on  kalat:llakin,mutta sillä vaan vielä pahempana
ja on tällähetkellä varmaan just lääkärissä  Undecided
Olis pitäny lukee matikan ja uskonnon uusintakokeisiin mitkä on huomenna mutta en oo
saanu ees avattua kumpaakaan kirjoista.. ei nyt vaan jaksa..
Onneks huomenna pääsee kampaajalle,se varmaan piristää  smitten
Pelottaa vaan aina mennä ku pelkään että se kampaaja leikkaa liikaa pois... Oon niin kiintyny
näihin mun hiuksiin  Grin

Kohta saapuu suklaalähetys ja sit kääriydyn kyllä peittoihin  Smiley
Tekis kyllä mieli käydä kirjastossa lainaamassa jotain luettavaa mut saa nähdä jaksaako sinne
asti.. (niitä koulukirjojahan ei voi lukea  2funny)


muoks. näin muuten viimeyönä unta että mun hampaat alko heilua yks kerrallaan ja sit revin niitä irti muutaman ja tuli aika paljon verta,sit huomasin että kaikki mun hampaat heilui tosi paljon ja tippui
suusta ja menin paniikkiin ja huusin että "mä kuolen!" ja heräsin sit siihen...  idiot2
Eikö hampaiden tippuminen unessa yleensä meinaakin jotain vakavaa sairautta tai kuolemaa?
toivottavasti nyt ei  Lips Sealed
« Viimeksi muokattu: 23.10.2008 17:47:00 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4529 : 23.10.2008 18:23:30 »

Hei kenkkuliini elä huoli.. smitten
Itse oon nähnyt joskus melko paljonkin noita hammasunia, muttei niiden jälkeen kukaan ainakaan kuollut ole.
Ehkä se uni vaan heijasteli joitain omia pelkojasi.

Niin ja hiukset on uusiutuva luonnonvara.. Wink Ei kait se kampaaja voi liikaa leikata, kyllähän ne yleensä kysyy että paljonko otetaan... :Smiley Mä olen hiuksieni kanssa epämääräisessä kasvatusvaiheessa, ne eivät ole enää lyhyet mutta eivät ihan puolipitkätkään, sellaiset räjähtäneet linnunpelätinhiukset, kun eivät tunne mitään fysiikan lakeja....

Tämä päivä on mennyt kuin unessa, nyt kun vihdoin sain nukuttua ihan mielettömän hyvin 9 tunnin yöunet.  smitten Päätä vaivaa vaan monet epämääräiset ajatukset...
Huomenna sitten töihin. Ehkä siellä taas piristyn, jos ois vaikka hauskat työkaverit samassa vuorossa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 300 301 [302] 303 304 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: