Sivuja: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5645238 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #675 : 02.04.2008 22:04:55 »

tervehdys kaikille  Kiss
Tulin yömyssylle, kun taas riipii nuo naiselliset ajat niin julmetusti  Angry Saiskoos tuplana ottaa heti ja vaikka parikin  Cheesy
Miltähän se maailma tuntuu, kun näistä p*******tä pääsee? odotellessa sitä, kärsin, unohdan ja elän  Grin

Myötätuntoni.  smitten Minulla oli myös kauheat.

Ja kyllä tuntuu hyvältä!!!! Ihmettelen että jotkut haluavat hoitaa hormoneilla niitä ja pitkittää niitä.  Shocked 

Hyvä kun muistutit, kuinka onneen on suuri syy!  Grin

"ne" ovat hirveä riesa! Olen ajatellut vakavissani kohdunpoistoa. Myös lääkärini on jo esittänyt yhtenä vaihtoehtona minulle sitä. Kuitenkin ikää on jo elokuulla 46 armon vuotta, lapset tehty, mummoksi tuloa odottelen, jos milloin sattuisi pääsemään...
Lienee paras ratkaisu... Pitää vaan ottaa ja tilata aika lekuriin, tehdä siellä lopullinen päätös.
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #676 : 02.04.2008 22:41:32 »

Iltaa tupaan ja "myssyjä"!!!

Onkos meillä kaikilla nyt samat päivät  Angry

Muutin sitten "vähän" profiiliani, se NL jotenkin tyly joten päätin sitten tehdä asialle jotain. 

Sama ihminen täällä kuitenkin  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #677 : 02.04.2008 23:33:22 »

Neela on kiva nimi. Smiley
Olikos tällainen Teho-osastolla,vai mistä on tuttu nimi? Huh
Kiva kun ilmoitit,kun katselin että tuo on nyt joku ihan tuttu,mutta en saanut päähäni kuka nikin taakse kätkeytyy.

Tänään on ollut jotenkin raskaita energioita ilmassa. buck2
Nukuttaa ja nukuttaa ja kiukuttaa välillä ja olin jo pahoinvointinenkin.
Jä pakaroitten yläpuolelta särki ja ,,,

Ei pitäisi olla mitään vinossa,mutta väsyttää vain.
Pakotin itseni lenkille taas ja vedin pururadan kahteen kertaan ja siiten haahoilin kallioilla.
Ystäväni kuolinpaikkaan oli ilmestynyt kynttilä ja ruusu.
Eilen oli päivä,jolloin hän lähti täältä muille maille. angel
Mietin liekö äitinsä käynyt,,,
Istuin siinä hetken ja "olimme kahden".

Uusi tämän kevään tuttavuus pöristeli vastaan.Amppari!
Ja sinivuokot olivat terälehdet apposen auki ja niitä on paljon. smitten smitten smitten

Noista kuukautisista.
Onneksi on kohtu poistettu jo ajat sitten.Myöskin toinen munasarja.Tuppasi tuota suvun geeniperimää tulemaan liian lähelle ja päätös tehtiin aika pikaisesti.
Tuskin muistan aikaa ja ihanaa on,kun se vuosikymmenten vaiva jäi taakse. Smiley
Miten usein se rajoittikaan jotain.Nyt ei tarvitse välittää sellaisista,vaikken kipeä onneksi koskaan ollutkaan.AKKA vain muutaman päivän. Angry crazy2
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #678 : 02.04.2008 23:42:03 »

Tervehdys Chandra, taitaa tosiaan olla "tehis" nimi, muttei ollut mielessä kun loin uuden pehmeämmän minän.  angel

Juu, ajattelin ilmoittaa kuka olen, niin ei tarvitse ujostella Grin
Minulla ei juuri nyt ehdi olla mitään fiiliksiä, töissä tämä viikko niin kiirettä, että vetelen varmaan viikonloppuna sitten kaikki kerralla pois. Huoh!

Vetäydyn tästä untenmaille, kaikille oikein hyvät unet.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #679 : 03.04.2008 08:36:45 »

Pariisi ja mies hmm.. jos se olisin minä, olisin varuillani..- kerran oli Ranska ja mies, toista kertaa hm.. no mutta onnea--
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #680 : 03.04.2008 08:51:06 »

Huomenta! angel

Keittelen tässä kaikille kahvit ja laitan termariin odottelemaan.

Onnea Ardith  smitten Ja hyvää Pariisin matkaa, kuin myös Sashalle.

Nyt matkaan minä töihin.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #681 : 03.04.2008 09:01:41 »

huomenta vaan

taas tarjoilen vanilia-suklaa kahviani kun en enää muuta juo  Grin

pitkäs juoksus kallis maku  Cheesy

enerigiat oli kans eilen erikoiset, kamalasti ärsytti kaikki, ilman syytä (ei edes niitten vaivojen aika ole vielä  Grin )

Pankkineiti näytti melkein vihreetä valoo asuntolainalle, hyväksyttää vielä isommalla pomolla..ei sitä silti malta olla hehkuttamatta vaikkei selvä asia vielä ookka  Lips Sealed
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #682 : 03.04.2008 10:07:30 »

Tigrinum.  Cool

Intiassa liki miljoonan sairaanhoitajan vaje
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #683 : 03.04.2008 10:50:32 »

Onnitteluja  onnitteluja  smitten

Oi kun olen onnellinen uusista kodoistanne - ja ehkäpä meillekin vielä tärppää ennen kesää.

Ja I-Ronialle tsemppiä napanuoran poikkaisuun!

Laitoin tuossa kahvia tulemaan, tuo punainen moccamaster on kyllä ilo silmälle  Smiley  Toin tullessani riisipiiraita toripuodista - munavoita on sitten tuossa saviruukussa.

Täällä paistaa aurinko ja nautin siitä, että ensimmäistä kertaa yli pariinkymmeneen vuoteen se paistaa sisälle työpöydälleni. Luksusta työolosuhteissa. smitten

Ja I-Ronia, täälläkin Kontti on tuossa korttelin päässä, ohittamaton ostospaikka  Wink

tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #684 : 03.04.2008 13:34:00 »

Huomenta vain kaikille. smitten
Mikään ei nyt maistu,koska olen vatsataudissa ja ties missä energialukossa. Undecided
Olen nyt kaksi päivää tapellut tuon poikani kanssa hänen raha-asioistaan ja miten ne hoidetaan.
Rahat menevät mun tilille ja kun eivät ole vielä tulleet,niin arvatkaas vaan millä päällä se on. knuppel2

Olen huomannut ennenkin ja uson vahvasti siihen,että kaikkinainen taistelu ja varsinkin HUUTO,vievät minulta voimia aivan kohtuuttomasti.
En millään jaksaisi sitä enää ja niinpä taas sairastuin.
Herkkänä otan nuo energiat itseeni ja tulee mahdottoman ikävä olo. Embarrassed

Nyt pyydän kyllä enkeleitäni ja oppaitani apuun,että tänään paukahtaisivat tilille ja sitten saa hoitaa juuri niin kuin lystää asiansa.
Kunhan tulee rauha taloon ja minä kyllä huokaisen helpotuksesta ja nautin hiljaisuudesta.
En tee niin yhtikäs mitään väkisin,vaan olen ja hengailen juuri siten kun tuntuu.

On tämä ollut varsinainen koettelemus.

Asiasta toiseen. Cheesy
Yllätyin positiivisesti kun tuo unientulkitsija Moilanen oli vastannut niin nopeasti.Pyysi kommenttia tulkinnasta,koska vain unen näkijä tarkalleen tietää sanoman.
Eräs kohta oli mielenkiintoinen ja soitin hänelle ja löysinkin yllättävän vastauksen,jolla käyttöarvoa myöhemmissäkin unitulkinnoissa.
Kurssimaksukin oli edullinen.Kaksi päivää ja 50 euroa,joten taidanpa mennä. Cheesy
tallennettu

Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #685 : 03.04.2008 14:02:42 »

Voi sinua Chandra!

Kotioloissa ei suojauksia meinaa muistaa tekaista, mutta läheltä osuu niin kuolettavasti ja lapsilleen antaa helposti isojakin auranpalasia - enkä tällä homejuustoa tarkoita, vaan sitä, että oma kenttä muistuttaa sitten pikemminkin emmentaalia  Undecided

Eikös vaan olekin somainen tämä Moilanen  Smiley Ja mikä ihanaa, että pääset kurssillensakin ihan sopuhintaan! Olen iloinen vuoksesi!
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #686 : 03.04.2008 14:27:58 »

Kiitos Elektrainen! smitten

Juu,suojaukset kyllä unohtuu,kunnes tulee niin paha olla,että palautuu väkisinkin mieleen.
Aikamoisen reikäinen taidan olla,mutta mutta jokin aika sitten vedin kyllä suojat päälle ja laitoin energiaa asialle.

Lapset,niin aikuisia kuin ovatkin,ovat kyllä aikamoinen haaste elämässä.
Asioita oppii hitaasti heidän kanssaan ja tuo sydän ei juurikaan tahdo heille kylmetä,vaikka miten hankalia olisivat.
Kiukkua toki nousee paljonkin,mutta se ei ole itselle hyväksi.
Loppusuoralla ollaan,joten eiköhän se tästä. angel

Ja KYLLÄ! smitten
Tuo Moilanen oli puhelimessa aivan yhtä ihana ja sympaattinen kuin telkussakin!
Odotan saavani unien tulkintaan huomattavasti lisää apuja kurssilta.
Ne ovat kiinnostaneet minua aina,sillä viesti niillä kaikilla on.
Usein vain niin symbolisia,että varsinkin omalla kohdalla tajuaa vasta kun asia tapahtuu.
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #687 : 03.04.2008 15:00:54 »

Voi sinua Chandra!

Kotioloissa ei suojauksia meinaa muistaa tekaista, mutta läheltä osuu niin kuolettavasti ja lapsilleen antaa helposti isojakin auranpalasia - enkä tällä homejuustoa tarkoita, vaan sitä, että oma kenttä muistuttaa sitten pikemminkin emmentaalia  Undecided

Eikös vaan olekin somainen tämä Moilanen  Smiley Ja mikä ihanaa, että pääset kurssillensakin ihan sopuhintaan! Olen iloinen vuoksesi!

Olen ollut Moilasen kursseilla minäkin joitain joitain vuosia sitten  - rakkautta ja jumalattaren arkkityyppejä muistini mukaan silloin tutkiskelimme   smitten

Chandra angel angel angel Kiss smiley6600 smitten

taaviisu

Niin ja  smitten
Onnitteluja  onnitteluja  smitten

Oi kun olen onnellinen uusista kodoistanne - ja ehkäpä meillekin vielä tärppää ennen kesää.

Ja I-Ronialle tsemppiä napanuoran poikkaisuun!

Laitoin tuossa kahvia tulemaan, tuo punainen moccamaster on kyllä ilo silmälle  Smiley  Toin tullessani riisipiiraita toripuodista - munavoita on sitten tuossa saviruukussa.

Täällä paistaa aurinko ja nautin siitä, että ensimmäistä kertaa yli pariinkymmeneen vuoteen se paistaa sisälle työpöydälleni. Luksusta työolosuhteissa. smitten Wink



Just yhdyn edellisiin onnitteluihin smiley6600 ja kiitän kahvituksista ynnä piiraista Elektrainen  Kiss ja toivon Lycka till  Cheesy

ja muillekin  angel angel angel Kiss smitten
aaviisu
« Viimeksi muokattu: 03.04.2008 15:07:06 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #688 : 03.04.2008 15:44:22 »


 smitten siellä ollaan!  smitten

Minä oon ihan hurmiossa siitä miehestä... apua, ekalla kerralla ei juuri napannut, toisella avautui silmät ja nyt kolmannen kerran tavattuani aukesi kyllä sydämeni ovi...

 smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten

Ai-jai...! Cheesy Kuullostaapa hyvälle. Smiley
Ja keväinen Pariisi...  smitten
Siellä saakin olla tarkkana sydämensä kanssa, kun ranskalaiset
hurmurit pistävät pään pyörälle... :Smiley Tongue
Minulla keväisin aina alkaa sellainen fiilis kuin pikku tytöllä
namu-kaupassa, :Smiley - etenkin Pariisissa ja ainahan sinne
pitää joka kevät päästä. Grin

No.. :Smiley minä siirsin Pariisin matkan ensi viikolle,
koska jotenkin taas tuo rakkaus voitti ja haluan viettää
speciaali aikaa Vaakani kanssa myös.  Tongue

Hän haluaisi, että ensi viikolla lähtisin hänen mukanaan
Budabestiin, koska hänellä liikematka sinne
ja Budabest on ihan jumalaisen kaunis kaupunki,
mutta en tiedä kehtaanko siirtää toistamiseen tuota Parisin reissua.. Undecided
...kutsuja on nimittäin erittäin hyvä ystäväni ja... :Smiley
..ex-poikaystäväni menneisyydeltään.  Smiley

Vaaka ei tätä jälkimmäistä tietoa tiedä,
kun jotekin unohdin kertoa. :Smiley Tongue
Paitsi, että unohdin tuon, niin myös unhodin kertoa
hänelle ystäväni sukupuolen..   :Smiley
..ja että en perunut matkaa kokonaisuudessaan,
vaan siirsin ensi viikolle ja tuo pirun Budabestin reissu olisi kanssa. Lips Sealed Undecided

 aurinko kaksoset-naisten pää niin löyhä,  uglystupid2
ettei siellä nyt ihan kaikki tieto ja yksityiskohdat
jaksa kauaa olla... :Smiley

En tiedä, miten tämän homman sumblisi,
että kaikki olisi onnellisia. Undecided

Nyt on niin hyvä veto Vaa'an kanssa taas,
mutta olisi kiva tavata vanhaa kaveriakin ja käydä shoppaamassa
Parisissa. Pitää kai tehdä joku näennäinen riita päälle Vaa'an
kanssa ensi viikolle ja sopia sitten intohimoisesti matkan jälkeen. :Smiley Tongue
Hyvää ja intohimoista matkaa kuitenkin sinulle...! smitten





Onnea Ardith  smitten Ja hyvää Pariisin matkaa, kuin myös Sashalle.

Nyt matkaan minä töihin.

Thx, kunhan olen ensin järjestellyt pari juttua,
että pääsee matkaankin.. Tongue

tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #689 : 03.04.2008 16:15:33 »

Ei sinun Sasha mitään riitaa tarvitse järjestää.
Kyllä vaakasi ymmärtää,että ystävillekin pitää lupauksensa pitää. smitten

Joten hyvää matkaa vain,milloin sitten menetkin.
Ja Ardithille myös antoisaa matkaa rakkauden energioissa!
Jos olisin kadehtivaista sorttia,niin teidän kohdallanne saattaisin sitä olla,mutta kun en ole,niin onnellista matkaa ja kertokaa kokemuksistanne. smitten smitten smitten
tallennettu

Sivuja: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: