Sivuja: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2120219 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #2010 : 07.05.2011 01:21:11 »

Voi kun kaipaan aikaa, jolloin näin ihan OIKEITA pitkiä unia, monine merkityksineen...

Nyt on unettomuutta ollut jo pitkään,

lääkärille ei saa edes aikaa, että sais jotain nukahtamislääkettä,

kai se tästä vähitellen. Onko mitään nukahtamisharjoitusvinkkejä? Rauhoittavaa teetä en muiden lääkkeiden vuoksi saa kuulemma juoda. Muutamia päiviä näin pitäis vielä sinnitellä... Enkä joka yö halua nukahtaa pyörimisen jälkeen vasta klo 3 tai 4...

Mukavaa täällä on toisten unista lukea silti.  Smiley
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Tiia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #2011 : 07.05.2011 10:23:49 »

Näin viime yönä unta ihastuksestani.

Unessa olin ihastukseni (miespuolinen) luona parhaan ystäväni kanssa.

Unessani en halunnut parhaan ystäväni vielä tutustuvan tähän mieheen, mutta ihastukseni ei välittänyt hänestä vaan minusta :Smiley Muistan että ihastukseni oli koko ajan taka-alalla unessani (johtunee varmaan siitä kun meillä on monta sataa kilometriä välimatkaa toisiimme ja pidämme tällä hetkellä muutenki yhteyttä Facebookissa Smiley ).
Muistan hämärästi myös sen, että ihastukseni antoi minulle Nomination-rannekorun jossa oli todella paljon erilaisia palasia. Harmi vain kun en tajunnu tarkastella korua kovin tarkasti. :/
Hän myös antoi minulle pienen pusun suoraan huulilleni, mikä sai minut todella onnelliseksi ja hän jäi vierelleni vielä sen pusun jälkeenkin. smitten

tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #2012 : 07.05.2011 13:47:37 »

Tapahtui unessa paljon muutakin, mutta tää yks kohta on jaksanu ihmetyttää ja naurattaakin pitkin päivää:

Makoilin ja olin torkahtaa, suu tais olla kuorsausta vaille auki.
Mopsi käveli tuosta rinnan ja kaulan yli ja pirulainen kusasi niin että sitä tuli suuhunkin.

Voi jee...   Cheesy
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #2013 : 07.05.2011 19:43:53 »

Esmis!Samantapaisia ajatukseni ovat,kuten Indiimalla.

Minäkin näin tulvaunen pariviikoa sitten.Olin kuitenkin yksin siinä ja tunsin,kuinka yksin olin kiivetessäni kukkulalle.Tulva ehti kastella jalkani,ja ne olivat saastuneet vedestä,miltei toimintakyvyttömäksi.Oli vaikea jatkaa matkaa.Jostain ilmestyi vesimalja,sen oli "jussi"tuonut.Join siitä,ja huuhtelin jalkanikin.Pääsin eteenpäin.Näin sitten ihmisiä kauempana,onnellisia ihmisiä,joita kohti juoksin kevyesti.Tulva-alue kasvoi ruiskaunokkia.Tiesin olevani unessa,koska ajattelin,että kylväisin ruiskaunokkia,kun olen herännyt.

Jouduin sitten tunnetulvaan,johonkin, jossa tunsin sitä suurta yksinäisyyttä,kuten unessakin.
Ajattelin unen mukaan,että minun oli noustava ylemmäksi ja ylemmäksi nähdäkseni suurempana kokonaisuutena asioita, ymmärtääkseni.  Pääsin kuitenkin turvaan unessani,kuten sinäkin.Sinä ystävien,tuttavien seurassa.
Tiesit kaivata vettä,elämänvettä ,kun sitä kaipaa,sitä myös saa,ja löytääkin todellisuudessa.

Sinusta kuolee vanhaa pois,se joka on tarpeetonta.

Olen kaupungissa.Muuttokuorma on mennyt maalle.Siivoan vielä ja menen maalle minäkin,siellä on rakkaaksi käyneet ihmiset ja ihminen.Tulva kuvaa myös rakkautta,minulla myös rakkautta maaseutuun ,sen ihmisiin,ja elämäntapaan.
Tunnen uneni tulvan vieneen paljon ihan tarpeetonta elämästä.Olo on ihmeen kevyt,kuin keväisen sateen jäljeltä.Jotkut asiat näyttävät selviävän hyvin,vaikka toisin ajattelin,ja eksyksissäkin olin yksinäni,kuten unessa olin yksin.

Sansai, puit paljon tuntojani sanoiksi!
Tuntuu puhtaalta! Arvaa, kun aloitin talonkin puhdistamisen, saunasta ja kylpyhuoneesta päin...painepesurilla suihkuttelin seinät ja katon, ikkunat pesin. Kuvittelin, että ehkä ehdin savusaunaa lämmittää tai lähteä ruusunryöstöön, mutta olen siivouksessa tähänkin aikaan vasta puolivälissä...järjesteleminen vie aikaa. Mutta tuntuu ihan hyvältä!

Vettä, vettä! Suunnittelimme kylän naisten kanssa retkeä suurelle lähteelle, juomaan voimaannuttavaa vettä. Sitä saisi muuten tulla jo taivaaltakin!

Tuolla joku kaipasi pitkiä unia! Ymmärrän tuon kaipuun, ne minultakin uupuu. Mutta lyhyen muistaa paremmin.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
punaherukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #2014 : 07.05.2011 21:46:11 »

Näin eräänä yönä unta, että olin lähdössä ajamaan autolla. Lunta oli pihalla valtavasti, tie oli kyllä aurattu. Oli pimeää ja kun käynnistin auton, ajovalot eivät syttyneet. Kävin pyytämässä miestäni vaihtamaan valot. Hän tuli hirvittävän huudon kanssa, avasi konepellin, mutta ei suostunut vaihtamaan lamppuja. Sanoin, että lähden sitten ilman valoja. Auto oli ulkona suljettujen autotallin ovien edessä. Käynnistin auton ja peruutin pois ovien edestä. Tie kaartui oikealle mäkeen. Muuta en unesta muista, mutta käsittääkseni en lähtenyt pihasta muuta kuin peruutin pois ovien edestä.
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #2015 : 07.05.2011 23:18:57 »

Olen viime aikoina nähnyt paljon painajaisia, joissa perheenjäsenet tappavat toisiaan, tai yllyttävät muita perheenjäseniä itsemurhaan. Unet ovat olleet ahdistavia, joihinkin olen herännyt sellaiseen tunteeseen, kuin joku kuristaisi minua. Osaako kukaan sanoa, mitä unet voisivat symbolisoida? Elämässäni on meneillään mukava vaihe. Yleensä näen painajaisia, kun minulla on paljon stressiä, mutta nyt ei ole sitäkään.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #2016 : 08.05.2011 12:33:11 »

Violette,

kuulostaa siltä, että jotkin persoonasi eri puolet ovat ristiriidassa toisiinsa. Joko sinulla puskee vanhat muistot lapsuudestasi pintaan, tai sitten on jotain kätkettyä vihaa muita tai itseäsi kohtaan, jota et uskalla tai voi päästää ilmoille.

Pyri valvetilassa mietiskelemään ja meditoimaan painajaisesi siihen kuntoon, että miten selviydyt, mitä tapahtuu seuraavaksi, miten haluat unien päättyvän jne. Sitten pyydä ennen nukahtamistasi "toive", että näet samasta aiheesta omien toiveidesi mukaan unta. Ja sitten selviydyt juuri meditoimallasi tavalla siitä, ehkä. Tai saatat nähdä jotain mieluisampaa unta.  Smiley

Se on hyvä, jos elämänvaiheesi on mieluisa. Pidä kiinni siitä, olivatpa unet mitä hyvänsä...  Wink
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2017 : 08.05.2011 13:00:26 »

Viime yönä seikkailin taas jossain ihan muualla, kuin kotikonnuillani. Sattui ja tapahtui paljonkin, mutta päällimmäisenä mieleeni jäi kohta, jossa lähdin ystäväni kanssa veneellä vesille ja hän kertoi nähneensä järvellä aiemmin jotain outoa. Tyttäreni tupsahti jostain mukaan ja toden totta, kun olimme päässeet jonkin matkaa rannasta, hyvin kirkkaita valopisteitä tuli ihan lähelle ja ne hehkuivat kaikissa sateenkaaren väreissä, kunnes katosivat yhtä nopeasti, kuin olivat ilmestyneetkin. Näin niitä useita, sanoin tytöllekkin että eikö ole hienoja, mutta hän ei ilmeisesti nähnyt niitä ja turhauduin, todeten että etpä tietenkään..  Embarrassed

Lisäksi huhuilisin edelleen niiden panssarivaunujen ja linja-autojen merkitystä, joista tuonne aiemmin raapustelin, tietääkö kukaan?

Smiley Kyllikki
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2018 : 09.05.2011 12:33:42 »

Toissayönä, ennen heräämistäni, 'tajusin' unessa olevani kai unessa, pystyin ohjailla sen tapahtumia, tai sitä 'ensimmäistä kuvaa' joka tuli siihen -> sitä ohjailin siitä eteenpäin.. Siinä oli kuva yhdestä asiasta, ja minä 'pistin' sinne taakse nyrkit, väkivalta oli se sanoma somehow.. Siihen kuvaan siis liitettynä, joka on sen verta yksityinen etten viitti sanoa.. Smiley

Tämä taisi olla selkouni! Hyvin harvoin olen nähnyt.. Mitähän selkounen näkeminen voisi merkitä? angel
Se oli semmoinen selkounen tynkä, hyvin lyhyt, ja ennen heräämistä tapahtunut.. Smiley Hauska 'tila', tuntui että voin päättää että jäänkö nukkumaan vai heräänkö.. Cheesy
« Viimeksi muokattu: 09.05.2011 12:36:59 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #2019 : 09.05.2011 13:16:57 »

Metsänkeiju !
Olipa mielenkiintoinen asia.Nämä on niitä unia,joita luultavasti alkaa sinulla tulla lisää.Niissä voi tulla menneitäkin asioita,joita voi työstää aivan erilaisiksi,kuin millaisena on jotakin kokenut aijemmin.Nyt voit kuin saattaa joitakin asioita,kuin järjestellä uudestaan,sillä ajatuksella ja tiedolla,joka nyt on käytössä.
Muos tulevia tilanteita voi järjestellä selkounilla,moneenkin kertaan,että ne ovat hyvän tuntuisia lopuksi.
Olen ajatellut jo kauan näiden unien menevänkin niin,että niiden alkaessa aivankuin unet "harjoitusmielessä"olisivat sieltä menneestä päin ensin.
Näitä unia on yleensä herätessä,siinä unen ja valveilletulon rajalla.Unen voi antaa rauhassa jatkua,siitähän on tietoinen kylläkin kokoajan.Siinä olisikin hyvä saada olla vielä rauhassa,jos on mahdollista lasten takia.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2020 : 09.05.2011 14:29:47 »

No jopas on mielenkiintoista!
Tämä uni kuvasti nykyisyyttä (tai voisi olla menneisyyskin ). Smiley
Joskus sitä saa herätä rauhassa, kuten eilen. Siinä kävi vaan siten hassusti, että aloin selittämään miehelle vieressäni, että mitä unessani tapahtuu.. Mutta en osannut selittää, vaan sitten heräsin.. Grin -ja pystyi vasta selittämään.. eihän sitä pystynyt kun ei ollut vielä 'kokonaan täällä', vaan justiin siinä selkounessa.. Cheesy Luulin vaan että pystyisin, kun olin niin hyvin 'molemmissa paikoissa' (sängylläni että unessa) mutta heräsinkin, heh, niin hauska 'unitodellisuus/tajunta'..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #2021 : 09.05.2011 14:53:53 »

Ei kannatakkaan "selitellä".  2funny    ennenkuin on katsellut loppuun tapahtumat ja nauttinut siitä olotilasta.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2022 : 09.05.2011 14:56:51 »

Juu ei.. Grin nyt tiedän.. =)
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2023 : 10.05.2011 12:16:35 »

Viime yön unesta jäi mieleen vain outo kuva:

Naisen, n. 40 vuotiaan, takaraivo! Hänellä on hyvin lyhyt, vaalea tukka, joka on monilla pienillä kumirenkuilla. Kumirenksuista tulevat hiustupsut menevät sikin sokin, hapsuttavat suuntaan jos toiseen, pitkin päälakea kuitenkin, ei töröttäen. Cheesy
Nainen on kai muuten pukeutunut vaaleansiniseen yöpukuun/kaapuun..

 idiot2
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2024 : 11.05.2011 09:06:23 »

Hienoin uni pitkään aikaan! Olin prinsessa 15-vuotias, osasin balettia, laulaa ja taikoa. Sitten oli vähän teinirakkautta, mustaa magiaa, portaita, mun anorektinen pikkusisko ja jälkeenjäänyt/kääpiöpikkuveli. Taikuri ajopuulla rannassa ja beige venäjän vinttikoira, joka puhui.   Cheesy
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: