Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rinnakkaiset Maailmankaikkeudet ja elämä niissä  (Luettu 27894 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #30 : 29.10.2006 20:56:17 »

Hei tänään tuli muuten YLEltä BBC:n Doctorwho, jossa oli juuri tuota rinnakkaista tai toista aikaa. Siinä oli sellaisia aikahyppäyksiä. Esim yksi isä sai mahdollisuuden olla vähän aikaa hyvä isä, eli hän ei toteuttanutkaan kuolemaansa. Hän siis ehti olla sitä mitä tytär toivoi, edes hetken. Sitten kuitenkin tuli kuoleman aika eli hän meni kadulle että auto ajaisi hänen ylitseen. Mielenkiintoinen näkökulma. Siinä leikittiin jotenkin sillä ajatuksella, että jos aika/valinnat laitettaisiin sekaisin, myös hyvä ja paha - ilmeisesti moraalinen oppiminen - menisivät sekaisin koko maapallolla, tulisi pimeyden aika.

Samalla tulin itse ajatelleeksi, miten joku voi olla menneestäsi tai tulevastasi ja jotenkin asioita voi oppia eri ajankohtina, aikaa voi väännellä, mennyt asia voi ratketa tulevassa jos ei nyt.

Se taas liittyykö jokaiseen valintaan tai suhteeseen tai tilanteeseen moraalinen opetus, onkin eri asia. Esim raha/ valta varmaan tuovat jotain valintamalleja, mutta MITEN TODELLISTA ELÄMÄ ON? Olen nimittäin parin vuoden aikana alkanut kokea kaiken, siis jopa "tämän" todellisuuden ihan mielikuvituksena, jossa voi tapahtua mitä vain. Toisaalta astrologia vaikuttaa, toisaalta voi tehdä sellaisia hyppäyksiä välillä aika-tilaan, johon ei vaikuta mikään. Jokin asia seuraa toista eli valinnat.

Uuno Turhapuro myös pohti rikosten tekemisen kautta monenlaisia rinnakkaisia toteutumismalleja iltapäivän leffassa, jossa poliisit aina päätyivät epäilemään yksityisetsiviä. Ja onnellinen loppu eli kelmit pääsivät Kalifornian matkalle..  Cheesy coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 29.10.2006 21:18:54 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mammamma
Vieras
« Vastaus #31 : 30.10.2006 11:45:01 »

Todella mielenkiintoinen avaus, kiitokset Athalle Smiley Tästä päästäänkin hyvin omaan "lempilapseeni", eli todentuntuisiin uniin. Itse en ole vielä(kään) ehtinyt meditoimaan, mutta unissa olen välillä niin todentuntuisissa tunnelmissa, että pystyn haistamaan sen tuoksutkin vielä herättyäni ja tuntemaan kosketukset hyvin elävinä. Vaikea selittää, mutta  monesti tuntuu, että tämä elämä on ihan liian lyhyt kaikkeen, mitä haluaisin tehdä, joten on tavallaan kiva, että teen niitä asioita joka tapauksessa  smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #32 : 31.10.2006 12:33:34 »

Tuulispää, aivan hyvä pohdinta sinulta  Smiley Ystäväni kohdalla se ei mielestäni ollut sellaista, koska hän 'näki' välähdyksiä tämän toisen persoonan elämästä pitkin matkaa ennen tämän kuolemaa. Heidän elämänsä olivat täysin erilaiset, johtuen eräästä suuresta ratkaisusta, minkä hän oli nuoruudessaan tehnyt. Tämä toinen henkilö vaikutti elävän sellaista elämää, kuin ystäväni olisi elänyt, mikäli olisi päättänyt tehdä toisin...  Smiley

En voi mennä enempää yksityiskohtiin.

Koska tällä hetkellä persoonamme käsittelemä ajanmääre on harhaa, niin tulevien ja menneiden tapahtumat nivoutuvat toisiinsa. Koemme pieniä ympyröitä tässä hetkessämme persoonatasolla, ja siksi varmaankin on vaikea ajatella tähän fyysiseen todellisuuteen sidotulla katsantokannalla näitä erilaisia mahdollisuuksia, mitä maailmankaikkeudessa voi olla ja todennäköisesti onkin.

Minun henkilökohtainen Elektrapersoonan elämäni on muotoutunut tällaiseksi aivan sen vuoksi, että olen noudattanut näitä lainalaisuuksia sekä käyttänyt hyväkseni minulle suotua vapaata tahtoa. olen kasvanut ja kehittynyt sen mukaisesti, valinnoistani riippuu, olenko halunnut oppia asioita ilon oppitunteina vaiko vielä kollektiiviharhasta johtuen kärsimyksen kautta. Molemmat tavat ovat johtaneet kasvuun, mutta ilon oppitunteina tästä lähtien, kiitos Wink

Pieniä syntymiä ja kuolemia käymme läpi elämässämme jokainen, ainakin tämä persoona  askendentti aspect_con pluto aspect_opp chiron on saanut nauttia niistä koko elonkaarensa ajan. Todennäköisesti rinnakkaismaailmassa on elänyt persoonani, joka on onnistunut nuoruudessaan päättämään päivänsä oman kätensä kautta - hänen kuolemansa ei ole ollut siis kuin 'kokemus' korkeammalle minälleni, eikä ole mitenkään siis vaikuttava siihen, miten jatkan taivaltani. Ehkä kuitenkin siten, että korkeamman minäni kautta välittyy ymmärrys siitä, miltä se olisi voinut tuntua - näinollen minun ei tarvitse sitä tässä elämässä pers.koht. kokea.

Hmmm - merkun peruutteluko sai aikaan puhetulvani vaiko muutaman päivän nettipaasto...  Cheesy Grin

Ai niin- unohdin sano GS, että loistava oivallus sinulta tuo että valinnat ovat tässä pisteessä aivan todelliset ja oikeat ja että matka jatkuu (ilon oppitunteina  WinkSmiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 31.10.2006 12:41:22 »

Niin, tämä ajatusmalli tässä on ihan kiintoisa mutten koe sitä todelliseksi. En koe että elän millään tasolla rinnakkaismaailmassa - menneet ja tulevat elämät täällä/muilla planeetoilla on todellisia. Muutoin olisi kai muistikuvia rinnakkaisista paikoista.

Sen sijaan HAUSKA ajatus on se että asiat vaan jatkusivat ja kaikki kiva ties missä kaikkeudessa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mammamma
Vieras
« Vastaus #34 : 31.10.2006 12:45:03 »

Niin, tämä ajatusmalli tässä on ihan kiintoisa mutten koe sitä todelliseksi. En koe että elän millään tasolla rinnakkaismaailmassa - menneet ja tulevat elämät täällä/muilla planeetoilla on todellisia. Muutoin olisi kai muistikuvia rinnakkaisista paikoista.

Sen sijaan HAUSKA ajatus on se että asiat vaan jatkusivat ja kaikki kiva ties missä kaikkeudessa.

Näetkö sä koskaan todentuntuisia unia? Ja miten muut, jotka "nielevät" teorian rinnakkaistodellisuuksista?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #35 : 31.10.2006 12:47:55 »

Mitäs jos ne ovat vain aivojen ja muistin leikkiä, mielikuvat ovat niin vaihtelevia ja yleensä epäjohdonmukaisia, että ei ainakaan tule mieleen liittää niitä toiseen kaikkeuteen - jossa esim tietoisesti osaisi liikkua, käydä paikoissa tai tavata ihmisiä, miten esim astraalimaailmaa toisaalta on kuvattu. 4d on minusta olemassa ja muut korkeammat tasot, mutta ei ehkä tuo rinnakkainen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mammamma
Vieras
« Vastaus #36 : 31.10.2006 12:56:36 »

No mulla on ollut menossa unissa pidemmän aikaa pari "jatkokertomusta" jos olisin valinnut toisin... Ja molemmat tuntuvat erittäin todelta. Välillä jopa siinä määrin, että valvetilassa hävettää, kun uniin liittyvät henkilöt tulevat vastaan  Embarrassed
tallennettu
*Mary*
Vieras
« Vastaus #37 : 31.10.2006 13:09:31 »

Rinnakkainen on olemassa, muttei ne koskaan kohtaa. Näin jollain kurssilla sanottiin.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #38 : 31.10.2006 13:20:35 »

Siitä pitäisi voida muistaa jotain.

Unista puheen ollen, minulla nimenomaan unissa exä painotti monta kertaa, että suhde ei jatku. Jos unessa olisi jatkunut, olisinko ollut rinnakkaisessa. Uni viittasi siis tähän todellisuuteen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #39 : 31.10.2006 15:49:51 »

Unitilan aikana 4d rajoitukset eivät rasita - joten silloin on mielestäni täysin mahdollista 'nähdä' rinnaikaisista välähdyksiä. Päivätietoisuudessa ei kuulukaan voida tietää asiasta mitään - sehän sotkisi pakkaa kummasti. Unet kun ovat unia ja niitä ei oteta sillätavalla tämän tason elämänvaiheita sekottavana.

Tämän vuoksi *Mary* on oikeilla jäljillä, niiden ei tulekaan kohdata.  Smiley

Mielenkiinnolla olen kuulostellut ajatusta, että sielulla olisi vain ja ainoasataan yksi kehollistuma tässä hetkessä. Eikö ole aivan luonnollista, että sielu kehittyessään inkarnaatioiden myötä saa niin paljon kapasiteettia, että se voi jakautua inkarnoitumaan useampaan kehoon samanaikaisesti. Tämä tietenkin sekoittaa parisieluajatusta Wink Cheesy
tallennettu
maritu
Vieras
« Vastaus #40 : 31.10.2006 16:14:08 »

Unitilan aikana 4d rajoitukset eivät rasita - joten silloin on mielestäni täysin mahdollista 'nähdä' rinnaikaisista välähdyksiä. Päivätietoisuudessa ei kuulukaan voida tietää asiasta mitään - sehän sotkisi pakkaa kummasti. Unet kun ovat unia ja niitä ei oteta sillätavalla tämän tason elämänvaiheita sekottavana.

Mielenkiinnolla olen kuulostellut ajatusta, että sielulla olisi vain ja ainoasataan yksi kehollistuma tässä hetkessä. Eikö ole aivan luonnollista, että sielu kehittyessään inkarnaatioiden myötä saa niin paljon kapasiteettia, että se voi jakautua inkarnoitumaan useampaan kehoon samanaikaisesti. Tämä tietenkin sekoittaa parisieluajatusta Wink Cheesy

Hei Elektra!

Mitä tuolla 4d juttu on? Jokin ulottuvuus vai maapallon energeettinen taso? Usemapi keskustelija näkyy tuota termiä näillä sivuilla käyttävän.

Rinnakkaisuniversumi on luotu siksi, että sielu oppisi nopeammin. Sinne rinnakkaisuniversumiin voi jotkut korkeat sielut mennä, ja minä kuulemma elelen siellä naisena ja taidemuseon työntekijänä, jolla on mies ja kaksi teini-ikäistä lasta, kun taas tässä elämässä olen lapseton vanhapiika. Ystävättäreni on puolestaan siellä miespuolisena henkilönä. Koskahan joku näkijä alkaa näitä rinnakkaisuniversumijuttuja tutkimaan ja ihmisille kertomaan, kun ne entiset elämätkin kiinnostavat niin paljon.

Ehkä nuo parisielu-, sisarsielu- ja muut sielujutut voi unohtaan, sillä jos me olemme joskus olleet parisieluja tai muuta, niin nyt me ikivanhat sielut olemme jo itsenäisiä sieluja. Sielu on vain sielu.

Kaikki on monimutkaisempaa kuin ihminen tajuaa. Ihmisen sielu koostuu monesta aspektitsta, joista osa työskentelee ja elää tuolla henkimaailmassa, joten mihinköhän ne osat ovat inkarnoituneet??? 
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #41 : 01.11.2006 12:26:31 »

Hei Elektra!

Mitä tuolla 4d juttu on? Jokin ulottuvuus vai maapallon energeettinen taso? Usemapi keskustelija näkyy tuota termiä näillä sivuilla käyttävän.

Heips Maritu  Smiley

4D on tämä fyysinen taso, joka on meille tässä hetkessä näkyvä, ja jota 'elämme'.
GS tietää nämä paremmin, joten korjatkoon, jos muistan äkkiseltään väärin:
0D on planeettamme sisätaso, 1D -2D on se taso, jota asuttavat Telluksen matalampivärähteiset kaverit, kuten menninkäiset, peikot, keijut yms., kolme vuotta sitten me asutimme tasoa 3,6D, joten oikeastaan tämä on jo 4D...

Kaikkihan on energiaa, ja mitä hitaammin energia värähtelee, sitä helpommin se tulee nähtäväksi samalla värähtelytasolla oleville. Siksi näemme toisemme fyysiset olomuodot, pöydän, tuolin, tietokoneen - mutta emme hitaammin värähtelevää keijua, joka asustaa tuon ruukkukukan juurella ja tarinoi sille eheyttäviä tarinoita, että se jaksaa kasvaa tämän tietokoneen säteilyn kentässä. Emme myöskään pysty välttämättä näkemään 9D tason enkuleitamme, jotka istuvat nytkin takanamme heittämässä noppaa tyystin pitkästyneinä siitä, että emme anna heille sellaisia tehtäviä, joita he niin mielellään tekisivät...
Tämän vuoksi mm. entisajan ihmiset kertoivat tarinoita keijuista, peikoista ja muista hömörköntiäisistä, koska he olivat lähempänä näiden tasoa ja pystyivät näkemään näitä.


Kaikki on monimutkaisempaa kuin ihminen tajuaa. Ihmisen sielu koostuu monesta aspektitsta, joista osa työskentelee ja elää tuolla henkimaailmassa, joten mihinköhän ne osat ovat inkarnoituneet??? 

Niin, olisikin mielenkiintoista kohdata 'livenä' kaikki nämä osasensa - olen kuullut eräältä näkijältä, että tulen kohtaamaan yhden 'meistä' tässä muutaman vuoden sisällä, hän on inkarnoituneena tälle samalle planeetalle. Toiset ovat verhon tuolla puolen, kuka missäkin  Grin
Olin viikon verran matkoilla eräällä paikkakunnalla, jossa tunsin oloni todella kotoisaksi ja miellyttäväksi - ajattelin, että olen varmaankin elänyt täällä aiemmin. Sitten myöhemmin tajusin katsoa kartasta, että hyvä tavaton, olin ollut vain muutamien mailien päässä siitä paikkakunnasta, jossa tämä toinen asuu ja vaikuttaa. Hauskinta oli, että sain kuulla jo useita vuosia sitten henkilöstä, joka näyttää minulta, jolla on samoja missioita kuin minulla ja nauraakin jopa samoin kuin minä - ja niillä seuduilla kaiken lisäksi.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #42 : 01.11.2006 18:19:45 »

No kyllä vaikeeksi menee jos parisielut pitää unohtaa ja kuvitella rinnakkaiskaikkeuksia, joita ei koe todellisiksi?  Tongue
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Mary*
Vieras
« Vastaus #43 : 02.11.2006 08:51:18 »

No kyllä vaikeeksi menee jos parisielut pitää unohtaa ja kuvitella rinnakkaiskaikkeuksia, joita ei koe todellisiksi?  Tongue

Moi Golden Sphinx!

Mitä sinun mielestäsi tarkoitetaan tuolla parisielulla, mitä lisäaspektia se tuo sinun elämääsi? Ja miksi pitäisi ajatella maapalloa erillisenä maailmankaikkeudesta ja maailmankaikkeuksista? Mikä on käsityksesi?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #44 : 03.11.2006 16:30:10 »

Maapalloa erilliseksi? En vain koe toista rinnakkaista kaikkeutta mitenkään missään.

Parisieluja pidän henkilöinä, jotka tuntuvat tärkeiltä ja läheisiltä ja joiden kanssa on paljon yhteistä. Ainakin näin voi toivoa heh - lisäaspektina pidettäköön rakkautta (?), sielunsopimuksia jne. Energiatasolla tuntuvat ainakin paljon voimakkaammin kuin muut. Ihmiset, joilla on merkitystä, voipi olla sukulaisia tai muita joiden kanssa sidoksia. Minun on liiankin helppo olla vailla sidoksia. Mutta tällöinkään en mene muualle trippailemaan.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: